Maar het verziekt wel het topic. Het gaat om twee vrouwen die vermist zijn. In een niet über gevaarlijk land en geeneens een gevaarlijk gebied in het land. Laten we hopen dat ze gevonden worden.quote:Op zondag 6 april 2014 21:27 schreef teyn het volgende:
@Krekker
Nee je doet alsof heel veeldat doen en dat is niet waar. Beterom dat handjevol eruit te gooien ipv de rest geregeld te vervelen met een preek.
Zie de link net toegevoegd. Wist niet van een avondklok in Panama-stad. Wel erg dik beveiligd en de politie was echt zwaar kudt. Geen prettige stad vond ik.quote:Op zondag 6 april 2014 21:29 schreef Barbusse het volgende:
Panama is trouwens toch ook niet zo gevaarlijk? Of mis ik wat?
Hangt volgens mij sterk af v/h gebied waar je gaat:quote:Op zondag 6 april 2014 21:29 schreef Barbusse het volgende:
Panama is trouwens toch ook niet zo gevaarlijk? Of mis ik wat?
Dat idee heb ik ook niet. Maar ook in gebieden die als veilig bekend staan, 'zelfs' hier in NL verdwijnen wel eens mensen natuurlijk...quote:Op zondag 6 april 2014 21:39 schreef Barbusse het volgende:
Meh, niet iets wat mij het gevoel geeft dat het onveilig was voor hen in dat gebied.....
Nope. Maar het bekt natuurlijk lekker, twee jonge vrouwen van 25 in een land dat gevaarlijke gebieden kent. Die moeten wel dom en naïef zijn geweest en op één of andere zelfontdekking. Domme pech? Nee bestaat niet.quote:Op zondag 6 april 2014 21:39 schreef Barbusse het volgende:
Meh, niet iets wat mij het gevoel geeft dat het onveilig was voor hen in dat gebied.....
quote:Op zondag 6 april 2014 21:44 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nope. Maar het bekt natuurlijk lekker, twee jonge vrouwen van 25 21 en 22 in een land dat gevaarlijke gebieden kent. Die moeten wel dom en naïef zijn geweest en op één of andere zelfontdekking. Domme pech? Nee bestaat niet.
Als ik moet afgaan op de negatieve verhalen die ik heb gehoord is Zuid-Europa erg onveilig. Alle berovingen onder bedreigingen van mes of een pistool, waarvan ik heb gehoord in mijn kennisenkring, zijn gebeurd in Brussel, Parijs Spanje en Italie.quote:Op zondag 6 april 2014 21:47 schreef opgebaarde het volgende:
Tsja sommigen hebben graag een oordeel en hebbenndaar geen argumenten voor nodig. Vraag me af of daar soort mensen uberhaupt een reis naar Noord- (negeer Canada) Midden- of Zuid-Amerika zien zitten of je echt net zo goed naar Engeland, Spanje of Portugal kan gaan
Zie OP.quote:Op zondag 6 april 2014 22:02 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Als ik moet afgaan op de negatieve verhalen die ik heb gehoord is Zuid-Europa erg onveilig. Alle berovingen onder bedreigingen van mes of een pistool, waarvan ik heb gehoord in mijn kennisenkring, zijn gebeurd in Brussel, Parijs Spanje en Italie.
Ik ben zelf wel op veel plaatsen geweest, en m'n zakken zijn al wat keren gerold en soms werd ik wel eens aangekeken van 'je kan beter omdraaien'. In armere landen kom je in de problemen als je je echt gaat bemoeien met de mensen daar en zeker op politiek vlak. Als toerist niet, je bent veelal een ATM, wat soms wat letterlijk wordt genomen, maar verkrachtingen als je met z'n tweeën bent lijkt me niet automatisch iets 'van daar'.
Deze dames gingen toch ook Hiken? Als dat zo'n vanuit een lokaal hostel georganiseerde hike is kan ik me voorstellen dat dat niet zo veilig is.
Zijn gewoon verdwaald en hebben inmiddels een vuurtje gemaakt en een jaguar gevangen en gebakken om te overleven wachtende op de hulptroepen.quote:Op zondag 6 april 2014 21:59 schreef El_Matador het volgende:
Ik denk:
• ongelukkig gevallen en zwaargewond geraakt, kunnen nog leven
• gebeten door een slang, spin, insect, jagoear, etc.
• onderkoeld geraakt door de ijskoude nachten
Ben je beroofd ja? Maar goed bij moord en doodslag moet ik eigenlijk altijd denken aan mensen die hun neus te diep staken in lokale aangelegenheden. Met een camera de binnenlanden van Thailand gaan bezoeken op zoek naar de oorsprong van 'sexkinderen' of in Ghana als ngo medewerkster is even uit gaan vertellen dat die kinderen naar school moeten, terwijl je ondertussen in een omgeving van drugssmokkelaars terecht komt. Zolang je toerist bent, en blijft, valt dat grote boze buitenland allemaal wel mee.quote:Op zondag 6 april 2014 22:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zie OP.
Wikipedia is niet zo erg betrouwbaar, maar uit dit alles komt absoluut niet het beeld naar voren van zoiets als Taganga, waar ik beroofd ben. Totaal niet. Een ongeluk zit in een kleiner hoekje, vrees ik.
Nee inderdaad, mensen raken nooit verdwaald.quote:
Zie verhaal "Mijn rode Pumas zijn mijn leven waard" in mn fobo.quote:
Helemaal waar.quote:Maar goed bij moord en doodslag moet ik eigenlijk altijd denken aan mensen die hun neus te diep staken in lokale aangelegenheden. Met een camera de binnenlanden van Thailand gaan bezoeken op zoek naar de oorsprong van 'sexkinderen' of in Ghana als ngo medewerkster is even uit gaan vertellen dat die kinderen naar school moeten, terwijl je ondertussen in een omgeving van drugssmokkelaars terecht komt. Zolang je toerist bent, en blijft, valt dat grote boze buitenland allemaal wel mee.
Goede vraag. Schijnbaar kan het daar 's nachts wel erg koud worden...quote:Op zondag 6 april 2014 22:50 schreef Richestorags het volgende:
Hoe waren de weersomstandigheden eigenlijk ten tijde van hun verdwijning? Zware regenval / hevige mist?
Waren die schoenen je zoveel waard ja?quote:Op zondag 6 april 2014 22:39 schreef El_Matador het volgende:
Zie verhaal "Mijn rode Pumas zijn mijn leven waard" in mn fobo.
quote:Op zondag 6 april 2014 21:58 schreef Oksel het volgende:
Aan de andere kant; het zijn vrouwen. Verdwalen is dus ook wel grote kans.
quote:Op zondag 6 april 2014 22:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goede vraag. Schijnbaar kan het daar 's nachts wel erg koud worden...
Waarom staat er dan dit in de OP:quote:Op zondag 6 april 2014 22:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het klimaat in Panama
Panama, dat met het gelijknamige kanaal een verbindingsweg heeft lopen tussen Caribische Zee en Grote Oceaan, heeft een tropisch klimaat: de temperatuur schommelt weinig en ligt het gehele jaar tussen de 30 en 35°C. Maart en april zijn de warmste maanden. Het regenseizoen loopt van half april tot en met december. Aan de noordkant van Panama valt tweemaal zo veel regen als in het zuiden. Voor een jungletocht in het midden van het land is het droge seizoen de beste tijd. In het natte seizoen zijn veel wegen onbegaanbaar.
http://www.weeronline.nl/Midden-Amerika/Panama/Boquete/4420737
vandaag
24° / 36°
morgen
24° / 34°
quote:De kou die 's nachts heerst in het gebied vormt volgens de woordvoerder van de hulpdiensten het grootste gevaar voor de vrouwen.
bergenquote:Op zondag 6 april 2014 22:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom staat er dan dit in de OP:
[..]
Omdat die vrouwen de berg op zijn geklommen waarschijnlijk en die weersverwachting voor de grond is?quote:Op zondag 6 april 2014 22:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
500 meter bergop bij mij is het 's nachts al 5 - 8 graden kouder (daar rond vriespunt, hier 8-10 graden)quote:Op zondag 6 april 2014 22:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Omdat die vrouwen de berg op zijn geklommen waarschijnlijk en die weersverwachting voor de grond is?
Omdat de grote, boze bosIndianen hen dan gaan beroven om hun kleren.quote:Op zondag 6 april 2014 22:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Ja, dude, dan is je hele reactie op mijn vraag irrelevant natuurlijkquote:
Dank je. Nu nog up to date houden en daar heb ik niet echt tijd voor. Houd hem in de gaten als je wil.quote:
quote:Op zondag 6 april 2014 23:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dude, dan is je hele reactie op mijn vraag irrelevant natuurlijk
Komt doordat de winter net voorbij is.quote:Op zondag 6 april 2014 23:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Achter deze berg op 500 meter van mijn huis is het zo 5-8 graden kouder, nog hoger nog meer... En hier is het overdag 25 en 's nachts 8-10 graden, op slechts 5 graden boven de evenaar...
Zoiets als dit:
[ afbeelding ]
In Panama is het temperatuursverschil veel groter; 35 graden in het dal en 10 graden bovenop is een koude overgang...
Waarom zou je in godsnaam om 15:00 nog de bergen ingaan... zonder kaart??![]()
Of ze hadden beter een geweer met zich moeten nemen maar ik vrees dat ze voor geen goud een afstormende beer op 5 meter afstand kunnen geraken.quote:Op zondag 6 april 2014 23:09 schreef Fierce. het volgende:
De wandelroute waarnaar de dames hebben gezocht loopt door tropisch woud, waar bijzondere dieren als jaguars, poemas en tapirs lopen.
Jezus, je bent wel dom als je alleen zo'n route gaat lopen. Als dat zo is
Panama kent niet dusdanig hoge bergen dat hoogteziekte een probleem gaat vormen toch?quote:Op zondag 6 april 2014 23:11 schreef teyn het volgende:
[..]
Komt doordat de winter net voorbij is.
Bovendien lijkt mij de snel afnemende concentratie zuurstof een groter gevaar naarmate je omhoog klimt, dan dalende temperatuur (omdat het minder snel daalt als het zuurstofgehalte).
Wat versta je onder hoge bergen want sommigen gaan er wel 4 of 5 km de lucht in.quote:Op zondag 6 april 2014 23:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Panama kent niet dusdanig hoge bergen dat hoogteziekte een probleem gaat vormen toch?
Ze sliepen bij lokale gezinnen, niet in een hostel.quote:Op zondag 6 april 2014 23:22 schreef WammesWaggel het volgende:
Vooral Jaguars kunnen gevaarlijk zijn maar de meiden waren niet alleen en niet klein dus de kans op een aanval is erg klein.
Mijn idee is:
* De weg kwijt geraakt of een ongeluk gehad en wachten op hulp ergens onder een boom.
* Niks niet in het bos, andere toeristen zijn voor hen aangezien en de dames zijn gewoon in de stad na een beroving omgebracht.
3475 m, zie OP.quote:Op zondag 6 april 2014 23:23 schreef teyn het volgende:
[..]
Wat versta je onder hoge bergen want sommigen gaan er wel 4 of 5 km de lucht in.
Maar ik dacht dat Joran opgesloten in Peru zat?quote:Op zondag 6 april 2014 23:22 schreef WammesWaggel het volgende:
Vooral Jaguars kunnen gevaarlijk zijn maar de meiden waren niet alleen en niet klein dus de kans op een aanval is erg klein.
Mijn idee is:
* De weg kwijt geraakt of een ongeluk gehad en wachten op hulp ergens onder een boom.
* Niks niet in het bos, andere toeristen zijn voor hen aangezien en de dames zijn gewoon in de stad na een beroving omgebracht.
Dat beseft iedereen zich. Zeker aangezien er geen losgeld is gevraagd, een ontvoering lijkt dus ook wel uitgesloten. Goed ze kunnen verdwaald zijn. Maar per dag neemt de kans op overleven inderdaad af aangezien ze waarschijnlijk niets van overleven wetenquote:Op zondag 6 april 2014 23:21 schreef teyn het volgende:
Jullie beseffen je toch dat met ieder verstrijkende dag zonder resultaat, de kans exponentieel afneemt dat ze levend teruggevonden worden?
Ik wil niet de boodschapper zijn van slecht nieuws maar helaas, het is waar.
Dat is een vulkaan terwijl die persoon over bergen wilde vragen.quote:
De hoogste berg van Panama is 3.4 km. Hoogteziekte speelt volgens mij pas vanaf 4km. En zij zitten niet op die hoogte. Eerder krijgen ze zoals eerder geopperd last van het feit dat ze misschien niet gekleed zijn op koude 's nachts, mochten ze nog in leven zijn.quote:Op zondag 6 april 2014 23:23 schreef teyn het volgende:
[..]
Wat versta je onder hoge bergen want sommigen gaan er wel 4 of 5 km de lucht in.
Nee. Het hoogste punt is die vulkaan.quote:Op zondag 6 april 2014 23:29 schreef teyn het volgende:
[..]
Dat is een vulkaan terwijl die persoon over bergen wilde vragen.
Ik kan mij voorstellen dat een paar grote jongens onder deze bende 4 km hemelshoog zijn toch?
[ afbeelding ]
Het punt van je post ontgaat mij even, pardon.quote:Op zondag 6 april 2014 23:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze sliepen bij lokale gezinnen, niet in een hostel.
Waarom zouden ze onder een boom wachten in een onmetelijk grote jungle? Hoe praktisch is het dat burgerzoektochten worden georganiseerd om het gebied uit te kammen? Redelijke kans op vinden?quote:Op zondag 6 april 2014 23:22 schreef WammesWaggel het volgende:
Mijn idee is:
Bevinden die omgevingsbomen zich dan in een dal? in die foto...quote:Op zondag 6 april 2014 23:30 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee. Het hoogste punt is die vulkaan.
http://www.boqueteguide.com/?p=10976#commentsquote:Ingrid Lommers says:
April 5, 2014 at 10:29 pm
Just one correction: It is NOT that they were going to meet a guide at the trail and the guide never showed up. They were going to hike a bit (just going a bit up and a bit down for the time they would like it… and making sure to be only hiking in daylight)… . that is what we recommendend. And actually, from what Pedro from Casa Pedro says, we should not discard that they never made it to the Pianista Trail and after Casa Pedro wanted to go back home and that we don’t know what happened from that moment. It is also possible that Pedro saw some other girls and that our girls never started ANY hike.
Die bomen staan in een dal zo te zien jaquote:Op zondag 6 april 2014 23:33 schreef teyn het volgende:
[..]
Bevinden die omgevingsbomen zich dan in een dal? in die foto...
Ik wist niet dat jaguars pretty meisjes aanvallen.quote:Op zondag 6 april 2014 23:38 schreef Fierce. het volgende:
Ja, maar met alle respect. Je gaat toch niet alleen ergens lopen (met z'n tweeën dan) als al die enge beesten daar rondlopen en er een gids wordt aangeraden? Dan ben je gewoon fucking dom. Als dit het geval blijkt te zijn.
Ik had dat echt noooooit gedaan, puur door die enge beesten. Iedere stap die ik dan had genomen, was ik bang geweest om aangevallen te worden door een jaguar ofzo.
Je bent in de war met cougars.quote:Op zondag 6 april 2014 23:40 schreef teyn het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jaguars pretty meisjes aanvallen.
Er werd niet eens zoveel heisa over hem gemaakt. Komt het doordat hij een lelijke man is? ipv een mooi meisje?quote:Op zondag 6 april 2014 23:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je bent in de war met cougars.
Deze Brit is trouwens nog altijd weg voor zover ik begreep in dezelfde omgeving..
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/manchester/8623097.stm
Ja, en... er raken zoveel Britten kwijt in verhouding met Nederlanders...quote:Op zondag 6 april 2014 23:48 schreef teyn het volgende:
[..]
Er werd niet eens zoveel heisa over hem gemaakt. Komt het doordat hij een lelijke man is? ipv een mooi meisje?
Wat een hypocriete vertoning weer des volks.
Ik weet het niet, zijn wel enge beesten. Misschien kijk ik teveel enge films, maar ik had het nooit gedaan zonder gids. In Nederland heb je soms van die bossen waar van die koe-achtige beesten zijn, die kunnen ook wel eens bozig worden. Ga ik ook nooit langs ofzo.quote:Op zondag 6 april 2014 23:40 schreef teyn het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jaguars pretty meisjes aanvallen.
Nee, omdat het twee Nederlanders zijn. Nederlandse mensen interesseert het minder wat er met een Brit aan de hand is. Logisch toch? Er raken zoveel mensen vermist. Verder heeft het weinig met uiterlijk of geslacht te maken, zo prachtigmooi zijn ze niet. Alleen wel Nederlands.quote:Op zondag 6 april 2014 23:48 schreef teyn het volgende:
[..]
Er werd niet eens zoveel heisa over hem gemaakt. Komt het doordat hij een lelijke man is? ipv een mooi meisje?
Wat een hypocriete vertoning weer des volks.
Werd er dan in Brittannië wel heisa over hem gemaakt?quote:Op zondag 6 april 2014 23:57 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Nee, omdat het twee Nederlanders zijn. Nederlandse mensen interesseert het minder wat er met een Brit aan de hand is. Logisch toch? Er raken zoveel mensen vermist. Verder heeft het weinig met uiterlijk of geslacht te maken, zo prachtigmooi zijn ze niet. Alleen wel Nederlands.
Er zijn ook in verhouding veel meer Britten op deze aardbol.quote:Op zondag 6 april 2014 23:52 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja, en... er raken zoveel Britten kwijt in verhouding met Nederlanders...
Gracias.quote:
Schotse Hooglanders. Een keer op Texel één kwaad achter me aangerend. Toen was ik al bang.quote:Op zondag 6 april 2014 23:54 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ik weet het niet, zijn wel enge beesten. Misschien kijk ik teveel enge films, maar ik had het nooit gedaan zonder gids. In Nederland heb je soms van die bossen waar van die koe-achtige beesten zijn, die kunnen ook wel eens bozig worden. Ga ik ook nooit langs ofzo.
Ze zijn al zo dood als een pier natuurlijk. Mensen die nog hopen op een goede afloop, daar heb ik medelijden mee, het is tegen beter weten in.quote:Op zondag 6 april 2014 23:21 schreef teyn het volgende:
Jullie beseffen je toch dat met ieder verstrijkende dag zonder resultaat, de kans exponentieel afneemt dat ze levend teruggevonden worden?
Ik wil niet de boodschapper zijn van slecht nieuws maar helaas, het is waar.
Kan me voorstellen dat familie en vrienden de hoop wel blijven houden.quote:Op maandag 7 april 2014 07:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze zijn al zo dood als een pier natuurlijk. Mensen die nog hopen op een goede afloop, daar heb ik medelijden mee, het is tegen beter weten in.
Haha. Wij in zuid-limburg toen we door een weiland liepen ineens achterna gezeten door een boze stier.quote:Op maandag 7 april 2014 07:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Schotse Hooglanders. Een keer op Texel één kwad achter me aangerend. Toen was ik al bang.
je weet het niet, kan best dat ze ontvoerd zijn en ergens vastgehouden wordenquote:Op maandag 7 april 2014 07:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze zijn al zo dood als een pier natuurlijk. Mensen die nog hopen op een goede afloop, daar heb ik medelijden mee, het is tegen beter weten in.
Neuh.quote:Op maandag 7 april 2014 07:49 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
je weet het niet, kan best dat ze ontvoerd zijn en ergens vastgehouden worden
Die meiden zijn een hoop waard. Ik geloof niet zomaar in een ontvoering, maar in dat geval lijkt me juist dat ze nog leven.quote:
Normaliter zou ik een weddenschap afsluiten maar dat lijkt me hier niet op zijn plek.quote:Op maandag 7 april 2014 07:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die meiden zijn een hoop waard. Ik geloof niet zomaar in een ontvoering, maar in dat geval lijkt me juist dat ze nog leven.
2500 euro om precies te zijn. Niet bepaald een fortuin.quote:Op maandag 7 april 2014 07:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die meiden zijn een hoop waard. Ik geloof niet zomaar in een ontvoering, maar in dat geval lijkt me juist dat ze nog leven.
In Nederland niet neequote:Op maandag 7 april 2014 08:07 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
2500 euro om precies te zijn. Niet bepaald een fortuin.
Onderzoekers moeten weken zoeken naar een glimp van een Jaguar, nu ineens zouden twee personen zijn aangevallen door een Jaguar? Dan zou dat beest wel heel erg uitgehongerd moeten zijn en dan nog zou deze met één prooi al meer dan genoeg hebben om weer enkele dagen door te komen, dat zou niet verklaren dat er twee personen weg zijn. Nee, dat lijkt me niet bepaald een plausibele verklaring. In Maleisië ook rondgelopen in een jungle waar tijgers zitten, onze gids zei al: "die tijger ruikt je Hugo Boss al van kilometers afstand en maakt zich snel uit de voeten" Datzelfde geldt ook voor Jaguars en al helemaal als je met z'n tweeën bent.quote:Op zondag 6 april 2014 23:54 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ik weet het niet, zijn wel enge beesten. Misschien kijk ik teveel enge films, maar ik had het nooit gedaan zonder gids. In Nederland heb je soms van die bossen waar van die koe-achtige beesten zijn, die kunnen ook wel eens bozig worden. Ga ik ook nooit langs ofzo.
Aan de ene kant wel, aan de andere kant zoek maar eens filmpjes op Youtube over Jaguars die alligators en anaconda's te grazen nemen en niet de minste. Als ze hongerig zijn... maar twee tegelijk is ook weer een beetje veel van het goede ja.quote:Op maandag 7 april 2014 08:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Onderzoekers moeten weken zoeken naar een glimp van een Jaguar, nu ineens zouden twee personen zijn aangevallen door een Jaguar? Dan zou dat beest wel heel erg uitgehongerd moeten zijn en dan nog zou deze met één prooi al meer dan genoeg hebben om weer enkele dagen door te komen, dat zou niet verklaren dat er twee personen weg zijn. Nee, dat lijkt me niet bepaald een plausibele verklaring. In Maleisië ook rondgelopen in een jungle waar tijgers zitten, onze gids zei al: "die tijger ruikt je Hugo Boss al van kilometers afstand en maakt zich snel uit de voeten" Datzelfde geldt ook voor Jaguars en al helemaal als je met z'n tweeën bent.
Ben je niet in de war met tijgers of poema's?quote:Op maandag 7 april 2014 09:35 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant zoek maar eens filmpjes op Youtube over Jaguars die alligators en anaconda's te grazen nemen en niet de minste. Als ze hongerig zijn... maar twee tegelijk is ook weer een beetje veel van het goede ja.
Nee.quote:Op maandag 7 april 2014 10:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met tijgers of poema's?
Tja, en alle "jaguar encounters" (google er maar eens op) die ik gevonden heb waren van mensen die alleen waren. Nooit met z'n tweeën of meerdere personen. Ik heb zelfs geen geval kunnen vinden van een aanval op mensen.quote:Op maandag 7 april 2014 09:35 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant zoek maar eens filmpjes op Youtube over Jaguars die alligators en anaconda's te grazen nemen en niet de minste. Als ze hongerig zijn... maar twee tegelijk is ook weer een beetje veel van het goede ja.
2500 dollar zelfsquote:Op maandag 7 april 2014 08:07 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
2500 euro om precies te zijn. Niet bepaald een fortuin.
Maar het kan voorkomen. Zelfs bij de minder krachtige poema al gebeurd. Het is onwaarschijnlijk maar niet onmogelijk.quote:Op maandag 7 april 2014 11:28 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Tja, en alle "jaguar encounters" (google er maar eens op) die ik gevonden heb waren van mensen die alleen waren. Nooit met z'n tweeën of meerdere personen. Ik heb zelfs geen geval kunnen vinden van een aanval op mensen.
Maar poema's zijn toch wat minder schuw wat dat betreft.quote:Op maandag 7 april 2014 12:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar het kan voorkomen. Zelfs bij de minder krachtige poema al gebeurd. Het is onwaarschijnlijk maar niet onmogelijk.
Misschien houden ze het bewust laag om ontvoeringen in de toekomst te voorkomen. Als het mijn dochter/broer was zou ik er 5000 bovenop leggen. Ik weet nog niet waar ik die vandaan haal, maar dat zou me lukken.quote:
En wat heb je daar aan dan ?quote:Op maandag 7 april 2014 15:04 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Misschien houden ze het bewust laag om ontvoeringen in de toekomst te voorkomen. Als het mijn dochter/broer was zou ik er 5000 bovenop leggen. Ik weet nog niet waar ik die vandaan haal, maar dat zou me lukken.
Is zo. Maar waar die dieren voorkomen mag je een noodlottig treffen nooit uitsluiten. Ben afvallen heb je ook zelden maar toxh is er hier een tijd geleden ook iemand gedood Door een beer. Je moet maar net de verkeerde op het verkeerde moment treffen. Maar de kans op een dierenaanval is natuurlijk klein in vergelijking met een ander ongeval of enig menselijk handelenquote:Op maandag 7 april 2014 13:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar poema's zijn toch wat minder schuw wat dat betreft.
Ook giftige slangen zie je zo vaak niet, je kunt maanden door de jungle lopen zonder er een te zien. Ze zijn er trouwens wel
Zenden hun dozen straling uit?quote:Op zondag 6 april 2014 21:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik denk dat deze meiden wel eerder gevonden worden dan dat vliegtuig.. kunnen we nog ergens op een kaartje de plek aangeven waar we denken dat ze zijn?
Ja, maar twee mensen?quote:Op maandag 7 april 2014 15:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Is zo. Maar waar die dieren voorkomen mag je een noodlottig treffen nooit uitsluiten. Ben afvallen heb je ook zelden maar toxh is er hier een tijd geleden ook iemand gedood Door een beer. Je moet maar net de verkeerde op het verkeerde moment treffen. Maar de kans op een dierenaanval is natuurlijk klein in vergelijking met een ander ongeval of enig menselijk handelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 april 2014 15:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, maar twee mensen?Komt nog minder vaak voor maar de kans mag je simpelweg niet uitsluiten. Liggen ze ergens buiten mochten ze niet leven dan zullen ze sowieso lastig te herkennen zijn. De natuur doet zijn werk welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Nee, dat zijn ze niet waard voor de ontvoerders, dat is de beloning van de taalschool, een flink bedrag lijkt me zo.quote:Op maandag 7 april 2014 08:07 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
2500 dollar om precies te zijn. Niet bepaald een fortuin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |