De Macropinna microstoma, vis met transparant voorhoofd:quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:26 schreef Specularium het volgende:
Waarom staan hier niet heel veel plaatjes?
quote:
Ook awesome.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doodskop vlinder! Heel af en toe in Nederland maar zeer zeldzaam.
Reuzen horzel! ( giant asian hornet ) Grootste steekvlieg ter wereld.
Witvis met rode ogen ergens op een aantal kilometer diep in de Atlantische oceaan.
En altijd het laatste woord.
Is dit fucking echt? Of wordt ik in mijn kontje gepakt door een trollquote:
Dit is wel fucking echt ja.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Is dit fucking echt? Of wordt word ik in mijn kontje gepakt door een troll
Hahahaha ja inderdaadquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:58 schreef milpek het volgende:
[..]
Onderste gedeelte lijkt net een Whopper...
Je zou maar in bed liggen en iets voelen kriebelenquote:
Deze brengt het haringhappen een geheel andere betekenis.....quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:17 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik weet niet of er ergens een topic is waar gekke nieuwtjes zijn over bizarre dieren e.d. maar anders trap ik hem af met dit gevonden beesje:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)5-5-meter-lang.dhtml
Kusje geven of hem knuffelenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Deze vind ik persoonlijk vrij creepy. Hoe hij daar stil hangt met z'n alienhoofdtBovendien heeft ie ook nog eens gigantisch lange tentakels.
Zie nu pas dat ik hoofd typte met dtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:42 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Kusje geven of hem knuffelen
Om hier even op door te gaan:quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:42 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Kusje geven of hem knuffelen
Die onderste kon zo een tripod uit WOTW zijn....quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Om hier even op door te gaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De BiIgfin SquidFucking ziek beest!
Die is wel vele malen vergroot neem ik aan...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:40 schreef Remqo het volgende:
Schopje F&F?
Iemand heeft ooit eens een topic toegewijd over het beerdiertje:
F&F / Het wonderlijk waterbeertje: de tardigrada.
Het overleeft de meest bizarre omstandigheden
[ afbeelding ]
Ze zijn 1mm.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:38 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Die is wel vele malen vergroot neem ik aan...
Hoe kunnen ze dat nou weten vraag ik me af...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ze zijn 1mm.
Wel vet, lees net dat stuk. Ze kunnen compleet uitdrogen en zelfs 120 jaar ergens liggen, om vervolgens door een druppeltje water weer tot leven te kunnen komen
Hangt ervan af waar ze gevonden zijn. Misschien in ijs? Dan kan je alsnog compleet uitgedroogd zijn en is de datum wel te bepalen. Er zijn al eerder bacterien gevonden in ijs van 10.000 jaar oud oid die weer tot leven kwamen onder de warme van de microscoop.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:41 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze dat nou weten vraag ik me af...
Toch wel lastig als ie een bril nodig heeftquote:
Moet speciaal op maat gemaakt worden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Toch wel lastig als ie een bril nodig heeft![]()
Die colorSEMfoto's zijn zooo gaaf. Schitterend hoe de Natuur toch kan zijn.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ook uit dat topic:
[ afbeelding ]
Die is echt heel tof! Hoe heet deze soort?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:09 schreef El_Matador het volgende:
Nog zo'n uebervet beest:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Chameleonquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:38 schreef Operc het volgende:
[..]
Die is echt heel tof! Hoe heet deze soort?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cymothoa exigua, die de tong van vissen op vreet en zichzelf in die plaats vast haakt. Ik wou toch al niet meer de zee in
Don't sweat the petty things and don't pet the sweaty things.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:09 schreef Yogaflame het volgende:
Wat is dat beest waar het in zit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cymothoa exigua, die de tong van vissen op vreet en zichzelf in die plaats vast haakt. Ik wou toch al niet meer de zee inIk shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
Geen flauw idee, ik las dat vooral zeebaarsen en snappers slachtoffer worden van dat ettertje. Iemand met meer verstand van vissen in de buurt?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:17 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Wat is dat beest waar het in zit?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:17 schreef raptorix het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)erentuin-blaft.dhtml
quote:De voortplanting van zeepaardjes is opmerkelijk; het mannetje ontwikkelt namelijk de eitjes in een soort buidel op de buik. Voor de paring wordt een uitgebreide paringsdans gemaakt waarbij ook de kleuren vaak veranderen. Het vrouwtje brengt tijdens de paring, waarbij de staarten van een koppel verstrengeld zijn, de eicellen in de buidel, waarna het mannetje ze bevrucht met zijn zaad. Het mannetje raakt als het ware zwanger van het vrouwtje, en beschermt de embryo's in de buik tot deze zelfstandig kunnen leven waarna ze uit de buidel komen en een eigen leven leiden. Bron
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:21 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Geweldig topic!![]()
Grappig hoe 'rare dieren' altijd òf enorme engerds, òf überschattig zijn.
Die chameleon. Kameleon.. zeepaardjes...
Thxquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
De Goblin shark in actie, kijk en huiver als hij bijt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:19 schreef BlauweTijger het volgende:
Hier nog wat rare beesten! Bron: http://www.boredpanda.com/unusual-animals/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goblin shark!
[ afbeelding ]
WHAAAAATTquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
De Goblin shark in actie, kijk en huiver als hij bijt.
Alien anyone
quote:Wetenschappers hebben twee nieuwe wormen ontdekt die zich op de ijskoude zeebodem bij Antarctica tegoed doen aan walviskarkassen.
Wanneer een walvis het loodje legt in de ijskoude wateren van Antarctica vormt zijn karkas het decor van een waar vreetfestijn van wormen. De typische roze aanslag die het gevolg is, is te wijten aan twee nieuw ontdekte wormensoorten: Osedax antarcticus en Osedax deceptionensis (Osedax is Latijn voor ‘bottenverdelger’).
Dat ontdekten Adrian Glover van het National History Museum in Londen en collega’s. Zij deponeerden het skelet van een gestrande walvis, samen met houten planken, op de zeebodem op twee plekken (op 568 en 650 meter diepte) ten westen van het Antarctisch schiereiland. Na een jaar bekeken de onderzoekers het resultaat, dat zij beschreven in Proceedings of the Royal Society B.
Geen scheepswormen?
Op de half vergane botten van de walvis bleek het te wemelen van de wriemelende Osedax-wormen. Op één walvisrib zaten zelfs 202 van de beestjes op 100 vierkante centimeter. Dit in tegenstelling tot de houten planken, die er nog relatief gaaf uitzagen. Dat is verrassend, want hout wordt in zeewater normaal gesproken al gauw aangevreten door houtborende wormen, ook wel scheepswormen genoemd.
Het complete gebrek aan deze scheepswormen in ijskoud water kan erop duiden dat houten schepen als het beroemde Britse schip Endurance, dat zonk in 1915 na te zijn geraakt en verpletterd door ijs, misschien wel in goede staat nog ergens op de zeebodem bij Antarctica ligt, wachtend op ontdekking.
Als ze dit nou in de kroeg doen maar nee hoor.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:11 schreef Karina het volgende:
Met hun vrolijk gekleurde anus zouden de vrouwtjes signalen afgeven over hun bereidheid tot seks en hints over de plek van hun geslachtsingang.
Witte onderbroek aandoen en blacklightquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ze dit nou in de kroeg doen maar nee hoor.
Hij kijkt een beetje zo van, help nou es met dat rare ding van m'n kop te halen in plaats van zo te blijven staren.quote:Op maandag 21 oktober 2013 02:10 schreef Nemephis het volgende:
Nog geen platypus? Dat is ook een vreemde vogel, temeer daar het helegaar geen vogel is!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nice! Leuke, interessante beesten.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:22 schreef frumslegnulk het volgende:
De 'kokosnootkrab' van pagina 1 heet gewoon kokoskrab, dus zonder nootjes.
En zo'n axolotl van pagina 1 heb ik zelf ook, zijn vrij makkelijk in een aquarium te houden als je je een beetje hebt ingelezen.
Dit is die van mij, maar hij is inmiddels wel al wat groter dan op de foto.
[ afbeelding ]
WTF ? Heeft die vis nou tanden ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cymothoa exigua, die de tong van vissen op vreet en zichzelf in die plaats vast haakt. Ik wou toch al niet meer de zee in
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
quote:[ afbeelding ] Op dinsdag 22 oktober 2013 03:26 schreef Prixie het volgende:
Grootste kwal ter wereld.
De Lions Mane kwal.
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Lion%27s_mane_jellyfish
Je weet dat dit plaatje nep is? Desalniettemin inderdaad de grootste kwal ter wereld. Maar niet ZO groot
Mantis Shrimp. Volgens mij kon die iets van 3 keer zoveel kleuren en details zien als de mens. Elk steel bevat 3 ogen (6 dus in totaal) die allemaal onafhankelijk kunnen bewegen en andere golflengtes kunnen waarnemen. Dat beest heeft een soort superman vision.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 03:26 schreef Prixie het volgende:
Grootste kwal ter wereld.
De Lions Mane kwal.
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Lion%27s_mane_jellyfish
Orang Oetan Krab (3 cm)
[ afbeelding ]
Peacock Mantis Shrimp
[ afbeelding ]
Cool!!!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Mantis Shrimp. Volgens mij kon die iets van 3 keer zoveel kleuren en details zien als de mens. Elk steel bevat 3 ogen (6 dus in totaal) die allemaal onafhankelijk kunnen bewegen en andere golflengtes kunnen waarnemen. Dat beest heeft een soort superman vision.
Er zijn nog steeds hele grote beesten in de diepzee die we vrijwel nooit waarnemen, zoals de reuzeninkvis. Er zijn maar een handjevol beelden van levende exemplaren die al een meter of 8 zijn, en dat zijn dan nog jonkies blijkbaar. De zuignappen hebben elk ook nog eens een flinke weerhaak... Ongetwijfeld zitten er nog grote beesten in de zee die we niet kennen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:21 schreef Prixie het volgende:
[..]
Cool!!!
Ik dacht dat de kwal echt zo groot was
Echt raar vind ik die niet. Wel triest dat ze kennelijk dood moesten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:54 schreef BlauweTijger het volgende:
Vrij lange beesten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind een reuze-anaconda 8 en 12,5 meter best wel bizar. Visualiseer het evenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:02 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Echt raar vind ik die niet. Wel triest dat ze kennelijk dood moesten.
Hhahhaha die kijkt ook altijd zo droopy sad.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:14 schreef ReplaR het volgende:
[..]
De Macropinna microstoma, vis met transparant voorhoofd:
[ afbeelding ]
Oh, ik heb daar eens een documentaire over gezien jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cymothoa exigua, die de tong van vissen op vreet en zichzelf in die plaats vast haakt. Ik wou toch al niet meer de zee inNasty shit.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Die documentaire heb ik ook gezien inderdaadquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:20 schreef Roadtrip het volgende:
Er is toch ook zo'n beest wat je lul in kruipt zodra je in de amazone zwemt?
Dat zag ik de dag nadat ik terug was in Nederland op tv lol...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Het beest heeft geen tanden, geen tong, geen ogen en geen neus, maar wel een enorme mond. Daar komt nog bij dat de eieren zich in een soort wratten op de rug bevinden, die diepe gaten achterlaten eenmaal ze uitgebroed zijn.
De voortplanting is nog zo’n reden waarom de Surinaamse pad tot de meest bizarre onder de diersoorten mag worden gerekend. Nadat het vrouwtje eitjes heeft gelegd, worden deze door het mannetje in de vergrote poriën op haar rug geduwd. De huid groeit vervolgens over de 100 tot 300 eitjes heen en na vijf tot zes maanden komen er al even lelijke kikkertjes naar buiten. Door deze manier van voortplanten hebben de vrouwtjes een tijd lang heel grote gaten in de rug die de pad extra gevoelig maken voor parasieten en roofdieren. Deze gaten worden door de kleintjes nog een tijdje als onderdak gebruikt, tot het moment dat ze groot genoeg zijn om voor zichzelf te zorgen.
Ik bedoelde tanden die menselijk lijkenquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Er zijn verschillende soorten vissen met tanden ja.
Jammer dat het beest dood moet.. Of was die al dood? zou goed kunnen aangezien er maar heeeeel weinig levend zijn gezien.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:12 schreef Yogaflame het volgende:
"Hoe zullen we deze eens noemen?"
"Uhm...wat dacht je van Kolossale Inktvis...?"
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:34 schreef BlauweTijger het volgende:
Ben ik weer!Dat heet geen horzel, maar een hoornaar. Hornet=hoornaar (frelon in het frans)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reuzen horzel! ( giant asian hornet ) Grootste steekvlieg ter wereld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb er hier wel eens een binnen gehad
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
Mooi !!!!quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nog even een kick met wat gekke zeebeesten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mario plant - de diepzee versie
[ afbeelding ]
Het werkt voor mij.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ja ontzettend gaaf hoe al die rupsen hun eigen methoden hebben om eventuele jagers af te schrikken.
Cocuquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:09 schreef lurf_doctor het volgende:
Puik topic![]()
[ afbeelding ]
Om deze moet ik altijd erg lachen.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:43 schreef Turbomuis het volgende:
Het meest ranzige beest wat ik ken, krijg er echt de kriebels van, de Surinaamse pad, ofwel de Pipa.
[..]
Gremlins!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:43 schreef Turbomuis het volgende:
Het meest ranzige beest wat ik ken, krijg er echt de kriebels van, de Surinaamse pad, ofwel de Pipa.
[..]
Deze zag ik laatst nog in het gemeente huis, achter het loket. Zei iets in de geest van 'computer says no'quote:
Vond ik ook.Je zou als visje net eronder zitten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Deze vind ik persoonlijk vrij creepy. Hoe hij daar stil hangt met z'n alienhoofdtBovendien heeft ie ook nog eens gigantisch lange tentakels.
120 jaar? Zo weinig? Sommige virussen kunnen 30.000 jaar dat doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ze zijn 1mm.
Wel vet, lees net dat stuk. Ze kunnen compleet uitdrogen en zelfs 120 jaar ergens liggen, om vervolgens door een druppeltje water weer tot leven te kunnen komen
Altijd fascinerend zulke beesten, omdat ze totaal niet voldoen aan de definitie van een beest zoals wij dat meestal kennen. Stel je voor dat je kat 120 jaar ergens ligt en opeens weer actief kan worden. Natuurlijk is het niet te vergelijken, maar het is wel een gek idee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Something is rotten in the state of Denmark. (Shakespeare)
Virussen zijn geen beesten. Ze worden veelal zelfs niet als levend gezien.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:35 schreef Samuray13 het volgende:
[..]
120 jaar? Zo weinig? Sommige virussen kunnen 30.000 jaar dat doen.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Even een kick voor mijn nieuwe favoriet gek beest.
[ afbeelding ]
Filmpje:
Een virus is geen organisme, maar alleen een pakketje erfelijk materiaal omringd door eiwit zonder eigen stofwisseling. Voor een organisme, laat staan een meercellig organisme, is wat de tardigrada voor elkaar krijgt heel bijzonder.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:35 schreef Samuray13 het volgende:
[..]
120 jaar? Zo weinig? Sommige virussen kunnen 30.000 jaar dat doen.
Een organisme is iets wat leeft. Als de Marsrover nu op Mars een virus zou vinden, dan zouden de wetenschappers dol worden omdat er eindelijk leven op andere planeten gevonden zou zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:42 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Een virus is geen organisme, maar alleen een pakketje erfelijk materiaal omringd door eiwit zonder eigen stofwisseling. Voor een organisme, laat staan een meercellig organisme, is wat de tardigrada voor elkaar krijgt heel bijzonder.
Ja, want een virus kan niet zonder andere organismen en het is dus een indicatie dat er celvormig leven moet zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:14 schreef Samuray13 het volgende:
[..]
Een organisme is iets wat leeft. Als de Marsrover nu op Mars een virus zou vinden, dan zouden de wetenschappers dol worden omdat er eindelijk leven op andere planeten gevonden zou zijn.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:45 schreef Samuray13 het volgende:
Wat zou dit beest kunnen zijn?
[ afbeelding ]Zombiesss!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En hoe zou dat virus zich dan vormen en voortplanten? Dat kan het namelijk niet zelf, het kan alleen een organisme dwingen dit te doen. Dat is één van de redenen waarom een virus geen organisme is, naast natuurlijk het niet hebben van een eigen metabolisme en nog een paar kenmerken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:14 schreef Samuray13 het volgende:
[..]
Een organisme is iets wat leeft. Als de Marsrover nu op Mars een virus zou vinden, dan zouden de wetenschappers dol worden omdat er eindelijk leven op andere planeten gevonden zou zijn.
Wij zijn geen dierenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:24 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[ afbeelding ]
eigenlijk zijn wij ook wel rare dieren hoor.
[ afbeelding ]
Mensen zijn gewoon zoogdieren hoor...quote:
Volgens de evolutie gekkies?quote:Op maandag 7 april 2014 14:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mensen zijn gewoon zoogdieren hoor...
quote:
quote:Op maandag 7 april 2014 16:13 schreef Elfletterig het volgende:
Is dit een raar topic over dieren, of een topic of rare dieren?
Doe nou niet zo moeilijk joh.quote:Op maandag 7 april 2014 16:13 schreef Elfletterig het volgende:
Is dit een raar topic over dieren, of een topic of rare dieren?
Ga lekker in een relitopic trollenquote:
Ik troll niet .quote:Op maandag 7 april 2014 17:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ga lekker in een relitopic trollen
quote:Op maandag 7 april 2014 17:27 schreef Iniesta8 het volgende:
[..]
Ik troll niet .
Een mens is geen dier.
Misschien op de planeet waar jij vandaan komt niet, hier wel.quote:Op maandag 7 april 2014 17:27 schreef Iniesta8 het volgende:
[..]
Ik troll niet .
Een mens is geen dier.
Lol.quote:Op maandag 7 april 2014 17:27 schreef Iniesta8 het volgende:
[..]
Ik troll niet .
Een mens is geen dier.
Volgens de evolutie gekkies inderdaad , dat maakt het niet waar.quote:Op maandag 7 april 2014 19:28 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Lol.
Mens (Homo sapiens)
Domein: Eukaryota
Rijk: Animalia
Stam: Chordata
Klasse: Mammalia
Orde: Primates
Familie: Hominidae
Geslacht: Homo
Nee inderdaad, wat zijn wij uniek en wat staan we toch volledig los van dieren en organismen in het algemeen
Oké troll/relimalloot.quote:Op maandag 7 april 2014 19:37 schreef Iniesta8 het volgende:
[..]
Volgens de evolutie gekkies inderdaad , dat maakt het niet waar.
Geef eens jouw definitie van een dier.quote:Op maandag 7 april 2014 19:37 schreef Iniesta8 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 54% gewijzigd door Supertolll op 07-04-2014 19:57:44 ]
Dacht dat de fok traditie was er een mod van te maken.quote:
Haha ga fietsen kerel.quote:Op maandag 7 april 2014 19:37 schreef Iniesta8 het volgende:
[..]
Jawel we zijn allemaal apen.quote:Op maandag 7 april 2014 17:27 schreef Iniesta8 het volgende:
[..]
Ik troll niet .
Een mens is geen dier.
Een albinorog met pootjesquote:
Babyroggetjes, liev he?quote:
Supercute, allicht. Maar pootjes?quote:
De evolutie is prachtig, niet?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:05 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Supercute, allicht. Maar pootjes?Da hak nie dach.
Dat zijn de mannelijke geslachtsdelenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:05 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Supercute, allicht. Maar pootjes?Da hak nie dach.
Dat laatste dacht ik ook, al lijken het extreem op ogen hier.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:50 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Dat zijn de mannelijke geslachtsdelenRoggen (en ook haaien) hebben er twee van.
De 'oogjes' zijn trouwens z'n neusgaten en de echte ogen zitten bovenop de kop.
http://en.wikipedia.org/wiki/Clasperquote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat laatste dacht ik ook, al lijken het extreem op ogen hier.
Dat eerste, weet je dat zeker? Hebben kraakbeenvissen een soort hemipenis?
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:54 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Clasper
Dat laatste wist ik al, het eerste niet. Thnxquote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:50 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Dat zijn de mannelijke geslachtsdelenRoggen (en ook haaien) hebben er twee van.
De 'oogjes' zijn trouwens z'n neusgaten en de echte ogen zitten bovenop de kop.
Ik vind die beesten zo eng.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:44 schreef Maureentje het volgende:
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Lamprey
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |