De Macropinna microstoma, vis met transparant voorhoofd:quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:26 schreef Specularium het volgende:
Waarom staan hier niet heel veel plaatjes?
quote:
Ook awesome.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doodskop vlinder! Heel af en toe in Nederland maar zeer zeldzaam.
Reuzen horzel! ( giant asian hornet ) Grootste steekvlieg ter wereld.
Witvis met rode ogen ergens op een aantal kilometer diep in de Atlantische oceaan.
En altijd het laatste woord.
Is dit fucking echt? Of wordt ik in mijn kontje gepakt door een trollquote:
Dit is wel fucking echt ja.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Is dit fucking echt? Of wordt word ik in mijn kontje gepakt door een troll
Hahahaha ja inderdaadquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:58 schreef milpek het volgende:
[..]
Onderste gedeelte lijkt net een Whopper...
Je zou maar in bed liggen en iets voelen kriebelenquote:
Deze brengt het haringhappen een geheel andere betekenis.....quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:17 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik weet niet of er ergens een topic is waar gekke nieuwtjes zijn over bizarre dieren e.d. maar anders trap ik hem af met dit gevonden beesje:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)5-5-meter-lang.dhtml
Kusje geven of hem knuffelenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Deze vind ik persoonlijk vrij creepy. Hoe hij daar stil hangt met z'n alienhoofdtBovendien heeft ie ook nog eens gigantisch lange tentakels.
Zie nu pas dat ik hoofd typte met dtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:42 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Kusje geven of hem knuffelen
Om hier even op door te gaan:quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:42 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Kusje geven of hem knuffelen
Die onderste kon zo een tripod uit WOTW zijn....quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Om hier even op door te gaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De BiIgfin SquidFucking ziek beest!
Die is wel vele malen vergroot neem ik aan...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:40 schreef Remqo het volgende:
Schopje F&F?
Iemand heeft ooit eens een topic toegewijd over het beerdiertje:
F&F / Het wonderlijk waterbeertje: de tardigrada.
Het overleeft de meest bizarre omstandigheden
[ afbeelding ]
Ze zijn 1mm.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:38 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Die is wel vele malen vergroot neem ik aan...
Hoe kunnen ze dat nou weten vraag ik me af...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ze zijn 1mm.
Wel vet, lees net dat stuk. Ze kunnen compleet uitdrogen en zelfs 120 jaar ergens liggen, om vervolgens door een druppeltje water weer tot leven te kunnen komen
Hangt ervan af waar ze gevonden zijn. Misschien in ijs? Dan kan je alsnog compleet uitgedroogd zijn en is de datum wel te bepalen. Er zijn al eerder bacterien gevonden in ijs van 10.000 jaar oud oid die weer tot leven kwamen onder de warme van de microscoop.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:41 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze dat nou weten vraag ik me af...
Toch wel lastig als ie een bril nodig heeftquote:
Moet speciaal op maat gemaakt worden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Toch wel lastig als ie een bril nodig heeft![]()
Die colorSEMfoto's zijn zooo gaaf. Schitterend hoe de Natuur toch kan zijn.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ook uit dat topic:
[ afbeelding ]
Die is echt heel tof! Hoe heet deze soort?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:09 schreef El_Matador het volgende:
Nog zo'n uebervet beest:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Chameleonquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:38 schreef Operc het volgende:
[..]
Die is echt heel tof! Hoe heet deze soort?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cymothoa exigua, die de tong van vissen op vreet en zichzelf in die plaats vast haakt. Ik wou toch al niet meer de zee in
Don't sweat the petty things and don't pet the sweaty things.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:09 schreef Yogaflame het volgende:
Wat is dat beest waar het in zit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cymothoa exigua, die de tong van vissen op vreet en zichzelf in die plaats vast haakt. Ik wou toch al niet meer de zee inIk shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
Geen flauw idee, ik las dat vooral zeebaarsen en snappers slachtoffer worden van dat ettertje. Iemand met meer verstand van vissen in de buurt?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:17 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Wat is dat beest waar het in zit?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:17 schreef raptorix het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)erentuin-blaft.dhtml
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |