abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138595532
quote:
14s.gif Op zondag 6 april 2014 23:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ze sliepen bij lokale gezinnen, niet in een hostel.
Het punt van je post ontgaat mij even, pardon.
pi_138595556
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 23:22 schreef WammesWaggel het volgende:
Vooral Jaguars kunnen gevaarlijk zijn maar de meiden waren niet alleen en niet klein dus de kans op een aanval is erg klein.
Mijn idee is:

* De weg kwijt geraakt of een ongeluk gehad en wachten op hulp ergens onder een boom.

* Niks niet in het bos, andere toeristen zijn voor hen aangezien en de dames zijn gewoon in de stad na een beroving omgebracht.
Waarom zouden ze onder een boom wachten in een onmetelijk grote jungle? Hoe praktisch is het dat burgerzoektochten worden georganiseerd om het gebied uit te kammen? Redelijke kans op vinden?
pi_138595624
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 23:30 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Nee. Het hoogste punt is die vulkaan.
Bevinden die omgevingsbomen zich dan in een dal? in die foto...
pi_138595745
quote:
Ingrid Lommers says:
April 5, 2014 at 10:29 pm
Just one correction: It is NOT that they were going to meet a guide at the trail and the guide never showed up. They were going to hike a bit (just going a bit up and a bit down for the time they would like it… and making sure to be only hiking in daylight)… . that is what we recommendend. And actually, from what Pedro from Casa Pedro says, we should not discard that they never made it to the Pianista Trail and after Casa Pedro wanted to go back home and that we don’t know what happened from that moment. It is also possible that Pedro saw some other girls and that our girls never started ANY hike.
http://www.boqueteguide.com/?p=10976#comments
  zondag 6 april 2014 @ 23:38:31 #55
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_138595837
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 23:33 schreef teyn het volgende:

[..]

Bevinden die omgevingsbomen zich dan in een dal? in die foto...
Die bomen staan in een dal zo te zien ja ;). Anyway a.d.h.v. de hoogtes kan geconcludeerd worden dat temperatuur eerder een probleem voor hen zal zijn dan zuurstof. En enge beesten. En regenval.
pi_138595841
Ja, maar met alle respect. Je gaat toch niet alleen ergens lopen (met z'n tweeën dan) als al die enge beesten daar rondlopen en er een gids wordt aangeraden? Dan ben je gewoon fucking dom. Als dit het geval blijkt te zijn.

Ik had dat echt noooooit gedaan, puur door die enge beesten. Iedere stap die ik dan had genomen, was ik bang geweest om aangevallen te worden door een jaguar ofzo. :')
pi_138595933
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 23:38 schreef Fierce. het volgende:
Ja, maar met alle respect. Je gaat toch niet alleen ergens lopen (met z'n tweeën dan) als al die enge beesten daar rondlopen en er een gids wordt aangeraden? Dan ben je gewoon fucking dom. Als dit het geval blijkt te zijn.

Ik had dat echt noooooit gedaan, puur door die enge beesten. Iedere stap die ik dan had genomen, was ik bang geweest om aangevallen te worden door een jaguar ofzo. :')
Ik wist niet dat jaguars pretty meisjes aanvallen.
pi_138596152
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 23:40 schreef teyn het volgende:

[..]

Je bent in de war met cougars.

Deze Brit is trouwens nog altijd weg voor zover ik begreep in dezelfde omgeving..

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/manchester/8623097.stm
pi_138596270
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 23:45 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Je bent in de war met cougars.

Deze Brit is trouwens nog altijd weg voor zover ik begreep in dezelfde omgeving..

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/manchester/8623097.stm
Er werd niet eens zoveel heisa over hem gemaakt. Komt het doordat hij een lelijke man is? ipv een mooi meisje?

Wat een hypocriete vertoning weer des volks.
pi_138596476
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 23:48 schreef teyn het volgende:

[..]

Er werd niet eens zoveel heisa over hem gemaakt. Komt het doordat hij een lelijke man is? ipv een mooi meisje?

Ja, en... er raken zoveel Britten kwijt in verhouding met Nederlanders...
pi_138596543
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 23:40 schreef teyn het volgende:

[..]

Ik weet het niet, zijn wel enge beesten. Misschien kijk ik teveel enge films, maar ik had het nooit gedaan zonder gids. In Nederland heb je soms van die bossen waar van die koe-achtige beesten zijn, die kunnen ook wel eens bozig worden. Ga ik ook nooit langs ofzo. :')
pi_138596653
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 23:48 schreef teyn het volgende:

[..]

Nee, omdat het twee Nederlanders zijn. Nederlandse mensen interesseert het minder wat er met een Brit aan de hand is. Logisch toch? Er raken zoveel mensen vermist. Verder heeft het weinig met uiterlijk of geslacht te maken, zo prachtigmooi zijn ze niet. Alleen wel Nederlands.
pi_138597569
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 23:57 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Nee, omdat het twee Nederlanders zijn. Nederlandse mensen interesseert het minder wat er met een Brit aan de hand is. Logisch toch? Er raken zoveel mensen vermist. Verder heeft het weinig met uiterlijk of geslacht te maken, zo prachtigmooi zijn ze niet. Alleen wel Nederlands.
Werd er dan in Brittannië wel heisa over hem gemaakt?
pi_138597600
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 23:52 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Ja, en... er raken zoveel Britten kwijt in verhouding met Nederlanders...
Er zijn ook in verhouding veel meer Britten op deze aardbol.
pi_138599215
Een ouderwetse el mata OP. Kudos!
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138599237
quote:
14s.gif Op maandag 7 april 2014 01:23 schreef eight het volgende:
Een ouderwetse el mata OP. Kudos!
Gracias. :@
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138600376
Jaguars zijn toch schuwe dieren die in hun eentje leven in het oerwoud?
Die gaan echt geen twee vrouwen aanvallen. :')

Denk toch eerder aan een ongeluk. Verdwaald, uitgegleden, onderkoeld....
En met een beetje pech zijn hun lichamen in zo'n tropisch klimaat zo vergaan.
pi_138600471
quote:
10s.gif Op zondag 6 april 2014 23:54 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Ik weet het niet, zijn wel enge beesten. Misschien kijk ik teveel enge films, maar ik had het nooit gedaan zonder gids. In Nederland heb je soms van die bossen waar van die koe-achtige beesten zijn, die kunnen ook wel eens bozig worden. Ga ik ook nooit langs ofzo. :')
Schotse Hooglanders. Een keer op Texel één kwaad achter me aangerend. Toen was ik al bang.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2014 08:03:28 ]
pi_138600479
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 23:21 schreef teyn het volgende:
Jullie beseffen je toch dat met ieder verstrijkende dag zonder resultaat, de kans exponentieel afneemt dat ze levend teruggevonden worden?

Ik wil niet de boodschapper zijn van slecht nieuws maar helaas, het is waar.
Ze zijn al zo dood als een pier natuurlijk. Mensen die nog hopen op een goede afloop, daar heb ik medelijden mee, het is tegen beter weten in.
pi_138600485
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 07:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ze zijn al zo dood als een pier natuurlijk. Mensen die nog hopen op een goede afloop, daar heb ik medelijden mee, het is tegen beter weten in.
Kan me voorstellen dat familie en vrienden de hoop wel blijven houden.
pi_138600489
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 07:17 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Schotse Hooglanders. Een keer op Texel één kwad achter me aangerend. Toen was ik al bang.
Haha. Wij in zuid-limburg toen we door een weiland liepen ineens achterna gezeten door een boze stier. :D
pi_138600666
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 07:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

je weet het niet, kan best dat ze ontvoerd zijn en ergens vastgehouden worden
There are only 151 Pokémon.
pi_138600673
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 07:49 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

je weet het niet, kan best dat ze ontvoerd zijn en ergens vastgehouden worden
Neuh.
pi_138600689
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 07:50 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Neuh.
Die meiden zijn een hoop waard. Ik geloof niet zomaar in een ontvoering, maar in dat geval lijkt me juist dat ze nog leven.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138600745
quote:
6s.gif Op maandag 7 april 2014 07:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die meiden zijn een hoop waard. Ik geloof niet zomaar in een ontvoering, maar in dat geval lijkt me juist dat ze nog leven.
Normaliter zou ik een weddenschap afsluiten maar dat lijkt me hier niet op zijn plek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')