Er zijn hele websites over mensenhandel waar verhalen van zulke meisjes opstaan, en dat zijn dan alleen de meisjes die ze hebben kunnen redden! Dus ik zou zeggen veel plezier met lezen... het zijn er genoeg in ieder geval.quote:Op maandag 14 april 2014 22:54 schreef Fierce. het volgende:
Maar ja, geloof ik ook niet in. Beetje film-achtig dit soort dingen. Hoe vaak gebeurt het dat een westers meisje wordt ontvoerd in t buitenland en als prostituee aan het werk wordt gezet? Noem überhaupt eens één voorbeeld.
http://www.hartvannederla(...)-panama-afgeschaald/quote:Op maandag 14 april 2014 22:58 schreef Leandra het volgende:
Zo tussen alle waardebepalingen door.... heeft iemand net nog meegekregen wat de ouders van Kris Kremers in HvN te melden hadden, of is de werkelijke berichtgeving ondergeschikt aan discussies over hoeveel de meiden wel of niet waard zijn, en of ze daarom extra gevaar liepen op die locatie.
Mja, van meisjes uit zulke landen. Maar ja, daar heb ik het niet over en daar gaat het topic ook niet over.quote:Op maandag 14 april 2014 23:01 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Er zijn hele websites over mensenhandel waar verhalen van zulke meisjes opstaan, en dat zijn dan alleen de meisjes die ze hebben kunnen redden! Dus ik zou zeggen veel plezier met lezen... het zijn er genoeg in ieder geval.
Niet alleen over meisjes uit zulke landen, ook over blonde, blanke meisjes....quote:Op maandag 14 april 2014 23:04 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Mja, van meisjes uit zulke landen. Maar ja, daar heb ik het niet over en daar gaat het topic ook niet over.
Ze staan niet met foto erbij natuurlijk, maar het is onzin om te denken dat het alleen om niet-blanke/westerse meisjes zou gaan.quote:Op maandag 14 april 2014 23:04 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Mja, van meisjes uit zulke landen. Maar ja, daar heb ik het niet over en daar gaat het topic ook niet over.
Ik woon in Colombia, het land met een van de meeste ontvoeringen ter wereld.quote:Op maandag 14 april 2014 22:16 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Hmm, ik geloof echt niet dat het dagelijks plaatsvindt.
Maar meestal toch geen toeristen neem ik aan?quote:Op maandag 14 april 2014 23:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik woon in Colombia, het land met een van de meeste ontvoeringen ter wereld.
Ja, het gebeurt regelmatig. Ongeveer elke dag ja.
Al lang niet meer toch?quote:Op maandag 14 april 2014 23:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik woon in Colombia, het land met een van de meeste ontvoeringen ter wereld.
Jij bent nog nooit in Latijns-Amerika geweest, zei je eerder in dit topic. Hoe kan jij dan vanaf je Hollandse zolderkamertje beslissen dat dat niet dagelijks plaatsvindt?quote:Op maandag 14 april 2014 22:35 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Twee jonge blonde meiden zijn een hoop waard voor bendes die chicks smokkelen om in een bordeel voor Midden-Amerikaanse narco's te werken
Hij doelt op deze Europese blonde vrouwen. Ik geloof niet dat het dagelijks plaatsvindt. Het is juist eeen uitzonderung.
Meestal niet nee, maar ook dat komt voor in de buurt:quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:02 schreef eight het volgende:
[..]
Maar meestal toch geen toeristen neem ik aan?
nu.nlquote:Nederlandse Panamagangers gehoord door politie
Twee Nederlandse mannen die net terug zijn uit Panama, worden dinsdag gehoord door de politie in Nederland. De mannen zijn geen verdachte, zo benadrukte een woordvoerder.
De twee jongemannen waren op vakantie in het land en hadden daar contact met twee Nederlandse meisjes, die inmiddels twee weken vermist zijn.
Ze hebben een dag voordat de meisjes voor het laatst gezien zijn nog met ze gesproken en de politie wil graag weten wat er gezegd is en waar het gesprek over ging.
Het duo keerde vorige week terug uit Panama. Over de identiteit van de jongens doet de politie geen mededelingen.
Kris Kremers en Lisanne Froon worden sinds 1 april vermist. De Panamese autoriteiten maakten maandagavond bekend dat zij stoppen met de intensieve zoektocht naar de twee meisjes. De Nederlandse politie blijft de vermissing, samen met de politie in Panama, wel onderzoeken. Vandaar ook dat de twee mannen worden gehoord.
Is dat ook niet gewoon (deels) het uiten van frustratie omdat ze zijn zoon niet gevonden hebben? Ik zou zelf waarschijnlijk ook niet kapot zijn van de politie als ze mijn kind niet vonden, ook al hadden ze hun uiterste best gedaan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
nu.nl
De vader van de Engelse jongen die in dat dorp verdwenen is heeft in ieder geval weinig vertrouwen in de politie van Panama. Ze hebben de kennis en kunde niet die de westerse politie heeft.
Ja. Hier in Nederland klagen we ook steen aan been over onze politie.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:15 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Is dat ook niet gewoon (deels) het uiten van frustratie omdat ze zijn zoon niet gevonden hebben? Ik zou zelf waarschijnlijk ook niet kapot zijn van de politie als ze mijn kind niet vonden, ook al hadden ze hun uiterste best gedaan.
Ook leuk voor die vriend. Je vriendin kwijt en erachter moeten komen dat je vriendin zich 2 weken heeft laten uitwonen door 2 Nederlandersquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:13 schreef Poolbal het volgende:
[ afbeelding ]
Lisanne en Kris in Bocas del Toro. Foto: Edwin Cornelis, Facebook
[ afbeelding ]
ik herken ze bijna niet :/
Dat wist hij toch al wel dat diverse rugzaktoeristen en obers er overheen zouden gaan?quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ook leuk voor die vriend. Je vriendin kwijt en erachter moeten komen dat je vriendin zich 2 weken heeft laten uitwonen door 2 Nederlanders
Ja, je weet dat ze zich wel een keer laat verwennen door zo'n gladde latino met soepele heupen. Moet kunnen, heeft ze een keer een mooie avond. Maar 2 weken door notabene 2 mede kaaskoppen!? Dan is je relatie wel over natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat wist hij toch al wel dat diverse rugzaktoeristen en obers er overheen zouden gaan?
quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, je weet dat ze zich wel een keer laat verwennen door zo'n gladde latino met soepele heupen. Moet kunnen, heeft ze een keer een mooie avond. Maar 2 weken door notabene 2 mede kaaskoppen!? Dan is je relatie wel over natuurlijk.
Er wordt iets meer geneukt dan op de zolderkamertjes van tong en Fierce., dat maakt het nog geen bordeel.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die hostels voor dit volk zijn verkapte bordelen.
Ok, het gaat zonder betaling, maar die wijven zijn daar stukken losser dan dat ze thuis zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er wordt iets meer geneukt dan op de zolderkamertjes van tong en Fierce., dat maakt het nog geen bordeel.
Het zijn Nederlandsen, nóg losser?quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ok, het gaat zonder betaling, maar die wijven zijn daar stukken losser dan dat ze thuis zijn.
Geen idee.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het zijn Nederlandsen, nóg losser?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |