Vergaat dat ook niet snel met dat klimaat?quote:Op maandag 7 april 2014 15:41 schreef Molline het volgende:
In dat geval zullen ze toch zeker wel schoenen/kleding vinden?
Welk klimaat precies?quote:Op maandag 7 april 2014 15:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Vergaat dat ook niet snel met dat klimaat?
In de dalen wel, maar vermoed wordt dat ze juist de berg opgingen. Oh en een lijk ben je niet in 1 week kwijt ofzo.quote:Op maandag 7 april 2014 15:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Tropisch. Dus hitte en hoge luchtvochtigheid
Nu krijgen ze ook al geld... vraag me af of 5k zo'n groot verschil maakt. Iemand die wat te verbergen heeft, houdt zijn mond ook voor 5k extra wel en iemand die dat niet heeft, zal voor 2.5k ook wel praten toch ?quote:Op maandag 7 april 2014 16:05 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Extra incentive voor iemand om te laten weten waar ze zijn.
Denk dat je het beter kunt steken in de zoektocht.quote:Op maandag 7 april 2014 16:20 schreef Poolbal het volgende:
Ik zou het zonder twijfel er bovenop doen als het mijn zus of dochter was, maar ja eenmaal in die situatie doet misschien iedereen iets anders.
Ik zeg nergens dat ze zijn aangevallen door een jaguar (quote:Op maandag 7 april 2014 08:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Onderzoekers moeten weken zoeken naar een glimp van een Jaguar, nu ineens zouden twee personen zijn aangevallen door een Jaguar? Dan zou dat beest wel heel erg uitgehongerd moeten zijn en dan nog zou deze met één prooi al meer dan genoeg hebben om weer enkele dagen door te komen, dat zou niet verklaren dat er twee personen weg zijn. Nee, dat lijkt me niet bepaald een plausibele verklaring. In Maleisië ook rondgelopen in een jungle waar tijgers zitten, onze gids zei al: "die tijger ruikt je Hugo Boss al van kilometers afstand en maakt zich snel uit de voeten" Datzelfde geldt ook voor Jaguars en al helemaal als je met z'n tweeën bent.
Gelukkig zijn er ook mensen met minder angst. Die brengen de wereld verder.quote:Op maandag 7 april 2014 16:56 schreef Fierce. het volgende:
maar wel dat ik nooooit zonder gids op pad zou gaan. Alleen al door het idee dat er enge beesten zoals jaguars rondlopen vind ik het angstaanjagend.
Niemand hier zegt ook dat ze zijn aangevallen door jaguars. Altijd grappig hoe mensen posts verdraaien.quote:Op maandag 7 april 2014 06:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
Jaguars zijn toch schuwe dieren die in hun eentje leven in het oerwoud?
Die gaan echt geen twee vrouwen aanvallen.![]()
Denk toch eerder aan een ongeluk. Verdwaald, uitgegleden, onderkoeld....
En met een beetje pech zijn hun lichamen in zo'n tropisch klimaat zo vergaan.
Gewoon lekker thuis blijven dan en ook de dierentuin mijden.quote:Op maandag 7 april 2014 16:56 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ze zijn aangevallen door een jaguar (), maar wel dat ik nooooit zonder gids op pad zou gaan. Alleen al door het idee dat er enge beesten zoals jaguars rondlopen vind ik het angstaanjagend.
Oja! Hahaha wtf, lijkt mij ook angstaanjagend.quote:Op maandag 7 april 2014 07:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Schotse Hooglanders. Een keer op Texel één kwaad achter me aangerend. Toen was ik al bang.
Exact. Je kunt uiteraard op basis van een paar posts zien of iemand in Schubbekutteveen woont en daar nooit weggaat en of iemand nooit reist/gaat reizen enzo.quote:Op maandag 7 april 2014 17:05 schreef Individual het volgende:
Er zijn van die mensen die hun levenlang niet uit hun dorp komen en er zijn globale mercenaries. De rest zit er tussenin, maar in dit topic zitten wel veel mensen die dichterbij de nooit-hun-dorp-zullen-verlaten groep.
Nou, bij een aantal is dat na één post al wel duidelijk..quote:Op maandag 7 april 2014 17:15 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Exact. Je kunt uiteraard op basis van een paar posts zien of iemand in Schubbekutteveen woont en daar nooit weggaat en of iemand nooit reist/gaat reizen enzo.
Ik moet zeggen dat het idee van dodelijke beesten mij ook niet zo aanstaat. Ik weet nog wel dat ik een keer ging duiken en mijn buddy ineens een zwart-wit gestreepte zeeslang om zijn arm had zitten (zeer giftig). Ook kwam er tijdens het pissen onder een palmboom een slang uit de boom gesprongen. Daarna was ik toch wat alerterquote:Op maandag 7 april 2014 16:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook mensen met minder angst. Die brengen de wereld verder.
Wat zou jij het op je zenuwen hebben in Australie zeg.quote:Op maandag 7 april 2014 17:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het idee van dodelijke beesten mij ook niet zo aanstaat. Ik weet nog wel dat ik een keer ging duiken en mijn buddy ineens een zwart-wit gestreepte zeeslang om zijn arm had zitten (zeer giftig). Ook kwam er tijdens het pissen onder een palmboom een slang uit de boom gesprongen. Daarna was ik toch wat alerter
Van de zomer was ik bijna aangevallen door een straathond in Bosnië, Sarajevo stikt van de straathonden. Gelukkig had ik al een rotsblok in mijn handen toen die grommend kwam aangelopen en bleef het bij dreigen. Maar ik voelde me daarna een stuk minder relaxed om langs al die straathonden te lopen daarJa je maakt nog eens wat mee als je je zolderkamertje uitkomt
Ach ik ben er nog
Ach ik krijg er niet de zenuwen van hoor, maar ik loop ook niet op mijn blote voeten overal rondquote:Op maandag 7 april 2014 17:53 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat zou jij het op je zenuwen hebben in Australie zeg.Meer als 125 soorten dodelijke critters daar, je kan daar s' ochtends niet eens je pantoffels aantrekken zonder ze eerst effe op zijn kop uit te schudden.
ik zeg eerlijk: dat heb ik liever nietquote:Op maandag 7 april 2014 17:53 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat zou jij het op je zenuwen hebben in Australie zeg.Meer als 125 soorten dodelijke critters daar, je kan daar s' ochtends niet eens je pantoffels aantrekken zonder ze eerst effe op zijn kop uit te schudden.
quote:Op maandag 7 april 2014 17:53 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als ze tenminste niet spoorloos verdwijnen of liefdevol worden opgenomen in de hoerenkast van een lokale drugsbaron (met leuk haar).quote:Op maandag 7 april 2014 16:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook mensen met minder angst. Die brengen de wereld verder.
Juist. Overmoedig zijn brengt je ook niet ver. Net als overdreven bang. Je moet ertussenin zitten.quote:Op maandag 7 april 2014 18:26 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Als ze tenminste niet spoorloos verdwijnen of liefdevol worden opgenomen in de hoerenkast van een lokale drugsbaron (met leuk haar).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |