Die blonde zal daar overuren draaienquote:Op maandag 7 april 2014 18:26 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Als ze tenminste niet spoorloos verdwijnen of liefdevol worden opgenomen in de hoerenkast van een lokale drugsbaron (met leuk haar).
Dus we kunnen het wél eens zijn.quote:
Hoop pooierbendes zijn natuurlijk in Latijns-Amerika actief. Die vrouwen zijn hen een hoop waard. Als ze ontvoerd zijn (wat ik niet geloof na die plek een beetje te zien zo op internet), leven ze nog.quote:
Ik ga voor de meest simpele oplossing van het raadsel: verdwaald en een ongeluk gekregen. Bij dat vliegtuig zat ik ook op de minst spannende theorie en dat lijkt wel te kloppen.quote:Op maandag 7 april 2014 22:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoop pooierbendes zijn natuurlijk in Latijns-Amerika actief. Die vrouwen zijn hen een hoop waard. Als ze ontvoerd zijn (wat ik niet geloof na die plek een beetje te zien zo op internet), leven ze nog.
Dat denk ik ook. Ergens vanaf gegleden o.i.d.quote:Op maandag 7 april 2014 22:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik ga voor de meest simpele oplossing van het raadsel: verdwaald en een ongeluk gekregen. Bij dat vliegtuig zat ik ook op de minst spannende theorie en dat lijkt wel te kloppen.
Nou hij is toch naar het zuiden gevlogen en ergens in de Indische oceaan naar beneden gekomen.. alleen de toedracht is nog onduidelijk ja.quote:Op maandag 7 april 2014 22:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat vliegtuig weten we nog niks van.
Daar is nog 0 zekerheid over. Er is nog geen brokstukje gevonden.quote:Op maandag 7 april 2014 22:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nou hij is toch naar het zuiden gevlogen en ergens in de Indische oceaan naar beneden gekomen.. alleen de toedracht is nog onduidelijk ja.
Kans is groot dat ie nog rondvliegt.quote:Op maandag 7 april 2014 22:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar is nog 0 zekerheid over. Er is nog geen brokstukje gevonden.
Wel al 3 keer een signaal opgepikt door verschillende schepen.quote:Op maandag 7 april 2014 22:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar is nog 0 zekerheid over. Er is nog geen brokstukje gevonden.
Ik geloof het pas als ik die spleetogen boven water zie.quote:Op maandag 7 april 2014 23:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wel al 3 keer een signaal opgepikt door verschillende schepen.
Een ongeluk hoeft niet samen te gaan met verdwaald toch? Als je zonder eten en drinken dagenlang in de jungle/bergen zit ga je vanzelf dood.quote:Op maandag 7 april 2014 22:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik ga voor de meest simpele oplossing van het raadsel: verdwaald en een ongeluk gekregen. Bij dat vliegtuig zat ik ook op de minst spannende theorie en dat lijkt wel te kloppen.
Niet echt..quote:Op maandag 7 april 2014 22:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kans is groot dat ie nog rondvliegt.
Klinkt als een Efteling attractie.quote:Op maandag 7 april 2014 23:19 schreef richolio het volgende:
[..]
Niet echt..Of wel, maar dan als spookvliegtuig. De Vliegende Indiër oid
Met een solar sail zeker.quote:Op maandag 7 april 2014 22:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kans is groot dat ie nog rondvliegt.
HEL op aarde voor deze meidenquote:Op maandag 7 april 2014 18:26 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Als ze tenminste niet spoorloos verdwijnen of liefdevol worden opgenomen in de hoerenkast van een lokale drugsbaron (met leuk haar).
Uh, ja, of als speelgoed aan 1 of andere drugsbaron verkopen.quote:Op maandag 7 april 2014 08:07 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
2500 euro om precies te zijn. Niet bepaald een fortuin.
Iemand moet het doenquote:
Dat doen wel meer mensen in Midden- of Zuid-Amerika.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:55 schreef MakkieR het volgende:
Wat ik vreemd vond aan dit verhaal was waarom twee jonge meiden Spaans gaan leren in fucking Panama. Kun je dat niet gewoon in Spanje doen? lijkt me een heel stuk veiliger.
Misschien kun je, behalve woon-/werkverkeer, beter helemaal de straat niet opgaan. Thuis op je zolderkamertje kun je toch ook gewoon overleven, stuk veiliger ook.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:55 schreef MakkieR het volgende:
Wat ik vreemd vond aan dit verhaal was waarom twee jonge meiden Spaans gaan leren in fucking Panama. Kun je dat niet gewoon in Spanje doen? lijkt me een heel stuk veiliger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |