abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140030416
En nu is de data zoek, het wordt alleen maar vager.

http://www.niburu.nl/verm(...)lijk-aan-het-liegen/
  Moderator vrijdag 16 mei 2014 @ 22:30:30 #202
249559 crew  Lavenderr
pi_140036877
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 19:42 schreef gijsman het volgende:
En nu is de data zoek, het wordt alleen maar vager.

http://www.niburu.nl/verm(...)lijk-aan-het-liegen/
Denk dat we het nooit meer gaan achterhalen Gijsman :N
pi_140040033
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 22:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Denk dat we het nooit meer gaan achterhalen Gijsman :N
Volledig mee eens Lavender!
pi_140040785
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 19:42 schreef gijsman het volgende:
En nu is de data zoek, het wordt alleen maar vager.

http://www.niburu.nl/verm(...)lijk-aan-het-liegen/
Lijkt me sterk. Data geef je een kopietje van. Inmarsat heeft die gewoon natuurlijk.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 16 mei 2014 @ 23:59:09 #205
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_140041052
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 19:42 schreef gijsman het volgende:
En nu is de data zoek, het wordt alleen maar vager.

http://www.niburu.nl/verm(...)lijk-aan-het-liegen/
over die vlucht tijd was wel vaker verwarring misschien waren ze het al langer kwijt.

dit wist ik ook niet :P
Het is bekend dat de laadruimte van het toestel 4,566 ton mangistans bevatte, een exotische bes. Daarnaast vervoerde de Boeing 200 kilo licht ontvlambare lithiumbatterijen. De batterijen maakten deel uit van een zending van 2,453 ton. Het is onbekend waar de rest van deze levering uit bestond.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_140229401
The data has been found :P

quote:
Malaysia has said it will publicly release satellite data used to narrow down the search for the flight MH370, the Malaysia Airlines jetliner missing in the southern Indian Ocean.

The Civil Aviation Department and British company Inmarsat in a joint statement said they would do this "in line with our commitment to greater transparency".
The Guardian
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_140230912
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 23:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Lijkt me sterk. Data geef je een kopietje van. Inmarsat heeft die gewoon natuurlijk.
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 00:48 schreef bedachtzaam het volgende:
The data has been found :P

The Civil Aviation Department and British company Inmarsat in a joint statement said they would do this "in line with our commitment to greater transparency".

The Guardian
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_140240747
quote:
12s.gif Op donderdag 22 mei 2014 05:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[..]

Tja, het was overduidelijk ping pongen terwijl ze beide gewoon de data hebben :)
Ik ben benieuwd wat vrij gegeven gaat worden.

Ik ga trouwens even een behoorlijke post in elkaar draaien hier :P
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Moderator donderdag 29 mei 2014 @ 09:23:35 #209
249559 crew  Lavenderr
pi_140499327
'Signalen niet van zwarte doos vermiste Boeing MH 370'

De vier signalen, zogeheten pings, waarvan werd verondersteld dat ze afkomstig waren van de zwarte doos van de vermiste Boeing 777 van Malaysia Airlines, zijn dat hoogstwaarschijnlijk niet.

Dat heeft Michael Dean van de Amerikaanse marine gezegd tegen nieuwszender CNN.

De signalen bepaalden grotendeels de zoektocht naar het vermiste vliegtuig. Maar na het scannen van zo'n 530 vierkante kilometer van de bodem van de zuidelijke Indische Oceaan, is geen enkel wrakstuk gevonden.

Als de pings afkomstig waren van het vliegtuig, was er iets gevonden, aldus Dean. De zoektocht onder water is voor twee maanden uitgesteld.

Een woordvoerder van de Amerikaanse marine noemt de uitspraken van Dean "speculatie en overhaast". Volgens de woordvoerder wordt er gewerkt met meerdere partijen om de data die momenteel beschikbaar is verder te onderzoeken.

http://www.nu.nl/buitenla(...)e-boeing-mh-370.html
pi_140602948
Wat we voor 99 procent zeker kunnen stellen is dat het vliegtuig vanaf KL direct naar routepunt IGARI vloog en nadat het IGARI passeerde, vloog het toestel direct naar routepunt BIBAN.
Nadat het toestel IGARI voorbij was zou het terug gekeerd zijn, vloog over Maleisië en werd mogelijk door een radar gespot bij Pulau Perak en gevolgd tot het rond 18:22 buiten bereik van de radar was.

Vanaf dan is het volledig onbekend.

In deze post heb ik aangegeven dat mijn verwachting is dat op korte termijn op een nieuwe locatie gezocht zal gaan worden naar het toestel indien het richting de Zuiderlijke Indische Oceaan gevlogen is.
Lees ook deze post en deze heldere uitleg van The stranger en deze post.
Meer uitleg in deze pdf Aardmagnetisch veld ontrafeld

Er zijn verschillende getuigen die zich gemeld hebben over een vliegtuig dat laag vloog en in de richting van Bachok.
Deze getuigen waren het allen eens over een peiling van 350 graden wat betekent dat dit vliegtuig van noord naar zuid vloog.

Op FR24 is te zien dat er idd rond 17:30 een toestel van noord naar zuid vloog richting Bachok.
MH370 zou van oost naar west gevlogen zijn, daarom lijkt het me onwaarschijnlijk dat het vliegtuig welke de getuigen zagen MH370 was.
Volgens China was er een noodoproep van MH370 die door amerikanen op een amerikaanse militaire basis in Thailand gehoord werd, maar China is de enige bron en het lijkt me hoogst onwaarschijnlijk dat HCM of KLATC alsook het andere verkeer in de buurt niets gehoord zouden hebben.
Een piloot die daar op dat moment vloog hoorde dat MH88 probeerde om contact te maken met MH370, maar volgens hem was er geen reactie van MH370.
Verder is er het onbevestigde bericht dat de telefoon van de copiloot aan gestaan zou hebben, maar ook dat vind ik een vreemd verhaal gezien het bereik, maar ook de snelheid van het vliegtuig dat zich verplaatst met 15km per minuut.
Wat overblijft is de radarplot en de inmarsat data.

Wat me ook zeer bevreemd is waarom alleen Maleisië het vliegtuig gespot heeft op de radar, als het inderdaad MH370 was.

Radars in Maleisië



Aangezien er geen ander verkeer zichtbaar is op de radarplot vraag ik me af of deze gewoon gefabriceerd is.
En aangezien op Pulau Perak geen radar aanwezig is vind ik de cirkel (blind spot) al helemaal vreemd.


Ook de info op die map is fout, dat zou 285R 250nm from Butterworth moeten zijn.

Thailand heeft ook radars.


De radar in Phuket zou het toestel gespot moeten hebben.

Indonesië staat ook vol met radars.


En Cocos Islands waar het vliegtuig overheen vloog volgens de vrijgegeven officiele map.


Voordat het inleidende rapport vrij gegeven werd, werd bevestigd dat een deel van de vracht bestond uit 200 kg Lithium-oin batterijen.
Uit de airway bill blijkt dat dit niet 200kg maar 2453kg is met verpakkings instructie 965.

Vrijgegeven documenten
Vracht
Rapport
Actie
Mappen


Wat vooral vreemd is, is het verschil in snelheid.
Het toestel heeft minstens 480 tot 490kn moeten vliegen tot de eerste pinglijn op 18:29, daarna is de snelheid tussen 323 en 350kn.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_140677343
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_140798931
quote:
I just had a look again at the Inmarsat data logs... My view on the Inmarsat data logs show that:
- There was a good hour of missing satcom link to the aircraft at 17:07 and the system was logged on again at 18:25.
-- Simply put, the aircraft satcom did not respond to queries sent by the ground system.
-- All the communications logged here are from the P channel, and T channel, no R channel (which is the satellite's receiving channel).
-- This indicates that the satcom on the aircraft was not working during this time.
-- Either the aircraft was upside down during this time, or there was a AC power failure onboard.
-- A simple navigation problem would have resulted in the satcom link not being lost but simply reverting to the back up satcom link antenna. The HGA would lose contact due to the lack of ARINC429 feed, but the LGA would still be working with no doppler correction.
-- What is difficult to understand is that what happens from 17:07 an 17:21 when the transponers went off. This needs a further look into.

- The final handshake was previously thought as the aircraft suffering from fuel exhaustion given the following:
-- This requires a failure of power supply resulting from the electrical generator on the left engine, and that power was then restored as the system switches to the generator from the right engine.
-- The final handshake process was quickly followed by silence.
-- Putting the time of occurence with the fuel load, it is now more likely than before that this was a result of fuel exhaustion of the aircraft.
-- This would require the log on request to be first detected on the R channel, but in this case it's from the P channel.
-- HOWEVER, the information released shows that the final handshake was initiated by the ground, not by the aircraft, so this makes it unlikely that fuel exhaustion was the trigger for this handshake.

From the data, it does look like there is a possibility that this may not be foul play at all and that it could be a mishap of an electrical sort that resulted in a cascading of failures of the communications system as per Pihero's theory, and that the crew may have been planning to divert to Penang, but was overwhelmed by something that resulted in them not ending up in Penang and ending up going elsewhere, under control or not. This is indicated by the radar plot that they did not go straight towards Penang, but seems towards navigational waypoints normally used in the arrivals into Penang from the north west.
Further, this seems to be backed up by the lack of response from the aircraft's satcom between 17:07 and 18:25 and aircraft initiated log-on at 18:25, which is before the tranponder going offline, until after the aircraft disappeared from military radar,
quote:
Again, the satcom (antenna, and satellite data unit) cannot be turned off on its own from the cockpit. You need to go to the E&E bay and pull the circuit breakers to turn it off.
The only other way to switch it off is to take power away from the left AC Bus. And there's no way to put power back to the left AC Bus from outside the cockpit while the aircraft is flying.
From the cockpit, the crew can switch off the ACARS (ie: tell ACARS to not send or receive anything through the satcom), but not the satcom itself.
quote:
Switching the left AC bus off means... the left utility bus is also switched off...
and... that means,the following are affected... Left engine EEC, primary flaps trailing edge, Window heaters, onboard brouters, pitot heaters, TAT probe heaters, Left AOA sensor heater, Cabin System Management Unit (and downstream users of it), Cabin overhead electrical units, pre-recorded cabin messages, Passenger Systems Services, IFE (audio and video), Satcom, Voice Recorder (CVR?), some of the left fuel boost pumps, Right AC Hyd Pump, Center 1 AC Hyd Pump, Some flight controls affected...
quote:
I am still looking at what would be affected... the list above are just what are directly powered by the Left AC bus, and Left AC Utility Bus... It is still not impossible for them to have switched that off, I think Left AC Bus fault/warning on EICAS would prompt you reset the power supply to the bus... and then some other stuff, but that's on the QRH anyway.... just trying to see what it could be that prompted it switched off, or make the comms fail... and then restore satcom only...
And other possibilities worth looking into related to this.

The ARINC feed failure probably going to be less likely... We need to remember that the radios and transponder seems to have failed too...
Bovenstaande zijn enkele reacties van mandala499 op airlinersnet

Heel verhelderend om zijn reacties te lezen, het zou dus kunnen dat er een storing aan boord was waardoor evens de satcom niet meer werkte.

De 777 heeft in elke motor een hoofdgenerator en een backup generator dus 4 in totaal, die zullen het niet allemaal begeven hebben, bovendien is er dan nog de APU.

E&E Bay

Radarplot




Vliegroute over Maleisië en de straat van Malakka.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_140834533
quote:
Grieving relatives of passengers on board missing flight MH370 is offering a $3 million (£1.8m) reward for a whistleblower to come forward and give key information into the flight's investigation.

After three months of failed search efforts, families have become convinced the authorities are concealing the truth about the disappearance of the Boeing 777 and will launch the crowd-funding campaign Indiegogo in a bid to get answers.
Grieving Families Launch $3 Million Whistleblower Reward Fund

Benieuwd waartoe dit zal leiden.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_140835107
quote:
De overheid en de airline stoppen alles dus in een doofpot en houden hun mond.
Denk alleen dat er nu meerdere klokkenluiders op af komen met ieder hun eigen theorie.
Hierbij moet je denken aan iemand die zegt dat het vliegtuig op Diego Garcia staat of stond, weer een ander die bijvoorbeeld zegt dat ze zijn neergeschoten tijdens een militaire oefening.. enzovoort
pi_140836802
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 16:35 schreef gijsman het volgende:

[..]

De overheid en de airline stoppen alles dus in een doofpot en houden hun mond.
Denk alleen dat er nu meerdere klokkenluiders op af komen met ieder hun eigen theorie.
Hierbij moet je denken aan iemand die zegt dat het vliegtuig op Diego Garcia staat of stond, weer een ander die bijvoorbeeld zegt dat ze zijn neergeschoten tijdens een militaire oefening.. enzovoort
Ja dat verwacht ik ook wel, er zullen genoeg 'klokkenluiders' reageren en hun theorie verkondigen.
Voor de werknemers die meer info hebben kon dit wel eens zeer aantrekkelijk zijn om info over Malaysia airlines te lekken.
Hierbij denk ik dan evens aan de lithium ion batterijen die deel uitmaakte van de vracht en welke niet 200kg maar 2453kg bleek te zijn.
Of vervoerde MH370 iets dat het publiek niet mag weten.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_140837418
quote:
7s.gif Op zondag 8 juni 2014 17:34 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Ja dat verwacht ik ook wel, er zullen genoeg 'klokkenluiders' reageren en hun theorie verkondigen.
Voor de werknemers die meer info hebben kon dit wel eens zeer aantrekkelijk zijn om info over Malaysia airlines te lekken.
Hierbij denk ik dan evens aan de lithium ion batterijen die deel uitmaakte van de vracht en welke niet 200kg maar 2453kg bleek te zijn.
Of vervoerde MH370 iets dat het publiek niet mag weten.
Er is ook al een link gelegd naar de Maersk Alabama waar 2 navy seals dood werden gevonden.
Die 2 zouden vracht bewaken die met het vliegtuig mee moest.
Dat is al 1 theorie.
  Moderator zondag 8 juni 2014 @ 18:19:54 #217
249559 crew  Lavenderr
pi_140837927
quote:
7s.gif Op zondag 8 juni 2014 17:34 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Ja dat verwacht ik ook wel, er zullen genoeg 'klokkenluiders' reageren en hun theorie verkondigen.
Voor de werknemers die meer info hebben kon dit wel eens zeer aantrekkelijk zijn om info over Malaysia airlines te lekken.
Hierbij denk ik dan evens aan de lithium ion batterijen die deel uitmaakte van de vracht en welke niet 200kg maar 2453kg bleek te zijn.
Of vervoerde MH370 iets dat het publiek niet mag weten.
Zo'n beloning brengt natuurlijk wel het risico mee dat mensen wat gaan verzinnen om dat geld binnen te slepen.
pi_140838309
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zo'n beloning brengt natuurlijk wel het risico mee dat mensen wat gaan verzinnen om dat geld binnen te slepen.
Ja dat klopt, daartoe nodigt het wel uit.
Maar het lijkt me dat ze niet naar losse flodders op zoek zijn, wie met info komt zal dat dus evens moeten kunnen staven lijkt me met papieren bijvoorbeeld over onderhoud van het vliegtuig.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Moderator zondag 8 juni 2014 @ 18:39:52 #219
249559 crew  Lavenderr
pi_140838403
quote:
7s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:36 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Ja dat klopt, daartoe nodigt het wel uit.
Maar het lijkt me dat ze niet naar losse flodders op zoek zijn, wie met info komt zal dat dus evens moeten kunnen staven lijkt me met papieren bijvoorbeeld over onderhoud van het vliegtuig.
Ben reuze benieuwd naar de verhalen.
En wat daar dan uiteindelijk van klopt.

'Niet goed? Geld terug' :P
pi_140838692
Wat zo vaag is, is dat we uberhaupt een vliegtuig kunnen verliezen in de huidige wereld. Je zou verwachten dat een moderne maatschappij uit een modern land met moderne geostationaire satellieten, moderne GPS/andere plaatsbepaling, moderne radar (zowel actief als passief), moderne opsporingsmethoden en een enorme serie aan betrokken landen, een vliegtuig:
• niet kwijt kan raken - wordt hoe dan ook getraceerd, zelfs als de piloot alles uitzet
• weer kan vinden - m.b.v. de vele satellieten die om de Aarde draaien en alle andere opsporingsmethodes

Tel daarbij op de ronduit totaal conflicterende (valse?) nieuwsflitsen de hele tijd, het stilzwijgen, de weinige aandacht in de media nu (hypeje voorbij, er zijn verdomme 239 mensen zoek?!) en de ophitsende taal en YouTube-bombardement door CNN en er rijzen al meer vragen.

Een waardevolle lading (ofwel mensen ofwel bagage) stelde ik ook als een van de eerste hypotheses. Maar ik dacht (toen) nog gewoon aan een terrorist/kaper/etc., niet aan een BNW-overheidscomplot o.i.d.

En nog steeds; als dat vliegtuig op Diego Garcia staat, is dat te controleren. Je kunt met een zeilschip daar in de buurt komen en met een goede camera foto's maken.

De vraag is alleen: waarom zo moeilijk? Waardevolle personen kan je veel makkelijker kidnappen (nep-ontvangst op het vliegveld waar ze aankomen) en waardevolle lading koop je wat grondpersoneel voor om, zou je zeggen.

Moet je serieus 239 mensen ontvoeren/vermoorden om je spulletjes in handen te krijgen?

En wat is er dan zo waardevol? (begin niet over patenten, want als je dat stelt, begrijp je niet wat patenten zijn)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator zondag 8 juni 2014 @ 18:54:11 #221
249559 crew  Lavenderr
pi_140838852
Patenten lijkt mij ook flauwekul. Alsof mensen die fysiek bij zich hebben.
pi_140839000
quote:
19s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:49 schreef El_Matador het volgende:
Wat zo vaag is, is dat we uberhaupt een vliegtuig kunnen verliezen in de huidige wereld. Je zou verwachten dat een moderne maatschappij uit een modern land met moderne geostationaire satellieten, moderne GPS/andere plaatsbepaling, moderne radar (zowel actief als passief), moderne opsporingsmethoden en een enorme serie aan betrokken landen, een vliegtuig:
• niet kwijt kan raken - wordt hoe dan ook getraceerd, zelfs als de piloot alles uitzet
• weer kan vinden - m.b.v. de vele satellieten die om de Aarde draaien en alle andere opsporingsmethodes
Ik was mijn iPad laatst kwijt maar kon vanaf thuis zien dat ik hem op kantoor had liggen ;)
pi_140839753
De weinige aandacht in de media is ergens wel te begrijpen, aangezien ze niet veel te melden hebben op het moment. Onderzoeksjournalisten zouden er in kunnen duiken, maar die kunnen ook niet toveren. Lompe kosten/baten analyse: als iemand een paar weken op deze zaak wordt gezet en uiteindelijk weinig/niets heeft is het 'weggegooid' geld.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_140839827
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:58 schreef alpeko het volgende:

[..]

Ik was mijn iPad laatst kwijt maar kon vanaf thuis zien dat ik hem op kantoor had liggen ;)
_O-

QED.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_140839897
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
Patenten lijkt mij ook flauwekul. Alsof mensen die fysiek bij zich hebben.
Ja, de enige kopie, handgeschreven, in calligrafeerletters. Want zo werken we in 2014. :D

Wat wel dom is, is om met 20 (belangrijke?) leden van hetzelfde (kleine?) bedrijf tegelijk te gaan vliegen.

Om die reden vliegen wij naar belangrijke conferenties op aparte vluchten. :o
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_140839950
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 19:21 schreef Loohcs het volgende:
De weinige aandacht in de media is ergens wel te begrijpen, aangezien ze niet veel te melden hebben op het moment. Onderzoeksjournalisten zouden er in kunnen duiken, maar die kunnen ook niet toveren. Lompe kosten/baten analyse: als iemand een paar weken op deze zaak wordt gezet en uiteindelijk weinig/niets heeft is het 'weggegooid' geld.
Het is toch wel te typeren als de meest sensationele en bizarre zaak van de afgelopen 12,5 jaar, vind je niet?

"och, we zijn een vliegtuig kwijt, kan gebeuren, de wereld gaat door" is een houding die ik zowel publiek als persoonlijk (ik ga weer meer vliegen de komende tijd) niet kan en wil begrijpen. :(
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator zondag 8 juni 2014 @ 19:33:55 #227
249559 crew  Lavenderr
pi_140840107
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 19:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, de enige kopie, handgeschreven, in calligrafeerletters. Want zo werken we in 2014. :D

Wat wel dom is, is om met 20 (belangrijke?) leden van hetzelfde (kleine?) bedrijf tegelijk te gaan vliegen.

Om die reden vliegen wij naar belangrijke conferenties op aparte vluchten. :o
Zo zo, dan heb jij belangrijk werk :o
Wij gaan altijd gewoon met de bus naar Blanes voor 'besprekingen'.
pi_140840193
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 19:33 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zo zo, dan heb jij belangrijk werk :o
Wij gaan altijd gewoon met de bus naar Blanes voor 'besprekingen'.
Mijn directe baas was in mijn vorige functie de VP van Latijns-Amerika... ;) Een van de 300 grootste bedrijven ter wereld. ;)

Daarom; ik ken die wereld een beetje, maar ben zelf helemaal niet zo :P . Het helpt wel om te herkennen dat complotten totaal niet moeilijk zijn om te maken. Een groepje gelijkgestemden en een slimme massapsychologie zijn genoeg.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_140840800
quote:
12s.gif Op zondag 8 juni 2014 19:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mijn directe baas was in mijn vorige functie de VP van Latijns-Amerika... ;) Een van de 300 grootste bedrijven ter wereld. ;)

Daarom; ik ken die wereld een beetje, maar ben zelf helemaal niet zo :P . Het helpt wel om te herkennen dat complotten totaal niet moeilijk zijn om te maken. Een groepje gelijkgestemden en een slimme massapsychologie zijn genoeg.
:X
pi_140841068
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 19:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

:X
Wat wil je zeggen?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_140841290
quote:
19s.gif Op zondag 8 juni 2014 20:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat wil je zeggen?
Dat zou te ver offtopic gaan.
pi_140841304
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 20:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat zou te ver offtopic gaan.
Waarom reageer je dan? :?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_140841580
quote:
10s.gif Op zondag 8 juni 2014 20:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waarom reageer je dan? :?
Omdat ik het niet kon laten. Maar nee ik ga hier niet verder op in :D
zullen we verder ontopic?
pi_140847508
quote:
19s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:49 schreef El_Matador het volgende:
Wat zo vaag is, is dat we uberhaupt een vliegtuig kunnen verliezen in de huidige wereld. Je zou verwachten dat een moderne maatschappij uit een modern land met moderne geostationaire satellieten, moderne GPS/andere plaatsbepaling, moderne radar (zowel actief als passief), moderne opsporingsmethoden en een enorme serie aan betrokken landen, een vliegtuig:
• niet kwijt kan raken - wordt hoe dan ook getraceerd, zelfs als de piloot alles uitzet
• weer kan vinden - m.b.v. de vele satellieten die om de Aarde draaien en alle andere opsporingsmethodes

Tel daarbij op de ronduit totaal conflicterende (valse?) nieuwsflitsen de hele tijd, het stilzwijgen, de weinige aandacht in de media nu (hypeje voorbij, er zijn verdomme 239 mensen zoek?!) en de ophitsende taal en YouTube-bombardement door CNN en er rijzen al meer vragen.

Een waardevolle lading (ofwel mensen ofwel bagage) stelde ik ook als een van de eerste hypotheses. Maar ik dacht (toen) nog gewoon aan een terrorist/kaper/etc., niet aan een BNW-overheidscomplot o.i.d.

En nog steeds; als dat vliegtuig op Diego Garcia staat, is dat te controleren. Je kunt met een zeilschip daar in de buurt komen en met een goede camera foto's maken.

De vraag is alleen: waarom zo moeilijk? Waardevolle personen kan je veel makkelijker kidnappen (nep-ontvangst op het vliegveld waar ze aankomen) en waardevolle lading koop je wat grondpersoneel voor om, zou je zeggen.

Moet je serieus 239 mensen ontvoeren/vermoorden om je spulletjes in handen te krijgen?

En wat is er dan zo waardevol? (begin niet over patenten, want als je dat stelt, begrijp je niet wat patenten zijn)
Daarom verwacht ik eerder dat er iets gebeurd is met dat vliegtuig en dus wilde de piloot terug keren.
In een doofpot geloof ik niet, tenzij er kosten gedrukt worden in het onderhouden van de vliegtuigen.
Dit omdat op 24 Maart? een toestel van Malaysia airlines een voorzorgslanding moest maken in Japan nadat de tweede generator het begaf.

Ook ben ik de mening toegedaan dat het toestel sneller gevlogen heeft dan dat op de map aangegeven word, hetgeen betekent dat ze nu op de verkeerde plek zoeken, het eerste zoekgebied was wellicht waar het toestel gecrashed kan zijn of zelfs nog verder van Australie.
Juist omdat we de data van Inmarsat hebben is het uitgesloten dat het toestel op Diego Garcia geland is
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Moderator dinsdag 10 juni 2014 @ 14:32:01 #235
249559 crew  Lavenderr
pi_140915054
quote:
7s.gif Op zondag 8 juni 2014 22:04 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Daarom verwacht ik eerder dat er iets gebeurd is met dat vliegtuig en dus wilde de piloot terug keren.
In een doofpot geloof ik niet, tenzij er kosten gedrukt worden in het onderhouden van de vliegtuigen.
Dit omdat op 24 Maart? een toestel van Malaysia airlines een voorzorgslanding moest maken in Japan nadat de tweede generator het begaf.

Ook ben ik de mening toegedaan dat het toestel sneller gevlogen heeft dan dat op de map aangegeven word, hetgeen betekent dat ze nu op de verkeerde plek zoeken, het eerste zoekgebied was wellicht waar het toestel gecrashed kan zijn of zelfs nog verder van Australie.
Juist omdat we de data van Inmarsat hebben is het uitgesloten dat het toestel op Diego Garcia geland is
Daarom geloof ik ook niets van dat Diego Garcia-verhaal.
pi_140919130
quote:
11s.gif Op zondag 8 juni 2014 19:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het is toch wel te typeren als de meest sensationele en bizarre zaak van de afgelopen 12,5 jaar, vind je niet?

"och, we zijn een vliegtuig kwijt, kan gebeuren, de wereld gaat door" is een houding die ik zowel publiek als persoonlijk (ik ga weer meer vliegen de komende tijd) niet kan en wil begrijpen. :(
Het is imho niet echt "kan gebeuren, wereld draait door" voor journalisten, maar van niet veel meer kunnen doen als je geen info hebt. Herhalen wat al -tig keer gezegd is wordt niet gewaardeerd en ongefundeerd speculeren levert ook niks op.

Verder ben ik 't natuurlijk geheel met je eens dat het heel bizar (en ook beangstigend).

Gisteren wel toevallig deze reportage gezien bij 'Terzake' op de Belgische zender Canvas.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_140933697
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:38 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Het is imho niet echt "kan gebeuren, wereld draait door" voor journalisten, maar van niet veel meer kunnen doen als je geen info hebt. Herhalen wat al -tig keer gezegd is wordt niet gewaardeerd en ongefundeerd speculeren levert ook niks op.

Verder ben ik 't natuurlijk geheel met je eens dat het heel bizar (en ook beangstigend).

Gisteren wel toevallig deze reportage gezien bij 'Terzake' op de Belgische zender Canvas.
Ik heb hem zonet gekeken, dankje voor de link :)
Hoewel Maleisië Vietnam de schuld wil toeschuiven omdat het toestel zich in vietnamees luchtruim bevond toen het verdween laat deze aflevering van four corners de incompetentie van Maleisië goed zien.
Ook de houding van Hussein is belachelijk, wellicht had een onderschepping van het toestel het verschil kunnen maken tussen crashen in de oceaan of landen op Langkawi.
Om te zeggen dat ze het toestel niet gaan neerschieten en het daarom niet onderscheppen is lachwekkend, vooral "americans would".
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Moderator vrijdag 13 juni 2014 @ 11:01:46 #238
249559 crew  Lavenderr
pi_141023766
De nabestaanden krijgen 36.000 euro.

Nabestaanden MH370 krijgen 36.000 euro
pi_141134837
Kleine kick, we horen er niet veel over maar ook in Europa zijn toestellen van de radar verdwenen.

quote:
A total of 13 aircraft suddenly vanished off radars for about 25 minutes on two occasions over Austria and neighboring countries, Austria's flight safety monitor said, calling for an EU probe into the “unprecedented” incidents.

The flights vanished from air traffic controllers’ screens in Austria on June 5 and June 10 for 25 minutes each time, Marcus Pohanka of Austro Control – Austria’s flight safety organization – said Thursday.

RT

quote:
Electronic military exercises were to blame for the mysterious disappearance of dozens of planes from air-traffic control screens in the heart of Europe, Slovak authorities have said.

About 50 planes temporarily disappeared from radars in Austria, Germany, the Czech Republic, and Slovakia between June 5 and June 10, Austria's flight safety monitor said.

German and Czech air traffic control also reported brief disappearances.

Slovakia blamed the outages on planned military exercises.
RT

Die 'militaire oefening'? zou op 5 juni geweest zijn en daarom in eerste instantie aangewezen als de oorzaak, maar op 10 juni was er geen militaire oefening lees ik elders.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Moderator dinsdag 17 juni 2014 @ 10:26:33 #240
249559 crew  Lavenderr
pi_141191805
'Zoektocht MH 370 gebeurt niet op juiste plek'

De zoektocht naar de resten van de vermiste vlucht MH370 heeft niet op de juiste plek plaatsgevonden.

Dat claimen satellietexperts, aldus de BBC dinsdag.

Op basis van de laatste signalen van het toestel van Malaysia Airlines en de vermoedelijke snelheid, hebben de experts een nieuwe vluchtroute gesimuleerd.

De route is gebaseerd op data die de laatste maand door Malaysia Airlines is vrijgegeven, nadat nabestaanden forse kritiek hadden geuit op het handelen van de vliegmaatschappij. Ze vroegen om meer openheid over de zaak. Het gaat om 47 pagina's met gegevens en aantekeningen.

http://www.nu.nl/buitenla(...)et-juiste-plek-.html
  Moderator vrijdag 20 juni 2014 @ 10:02:52 #241
249559 crew  Lavenderr
pi_141319400
De zoektocht naar de vermiste Boeing van Malaysia Airlines richt zich op een nieuw gebied, honderden zeemijlen zuidelijker van de plek waar tot nu toe gezocht werd.

De oude zoekplek was gebaseerd op de 'pings' die daar waren opgepikt, vermeende signalen uit de zwarte dozen die later helemaal niets met het toestel te maken bleken te hebben.

Het nieuwe onderzoeksgebied ligt zo'n 1.800 kilometer ten westen van de Australische stad Perth, maar wordt nog exact afgebakend op basis satellietdata. Dat liet de chef van de Australische raad voor transportveiligheid weten aan de BBC.

Een onderzoeksschip van het Nederlandse bedrijf Fugro brengt momenteel de zeebodem in kaart. De zee is er zo'n 6 kilometer diep. Vlucht MH370 was op 8 maart met 239 inzittenden op weg van Kuala Lumpur naar Peking toen het van de radar verdween.

http://www.nu.nl/buitenla(...)len-zuidelijker.html
  donderdag 3 juli 2014 @ 11:30:22 #242
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_141846315
quote:
Nieuw bewijs in geknoei in cockpit
Er is nieuw bewijs uit het onderzoek naar de verdwenen Boeing 777 van Maylasia Airlines vlucht MH370 naar voren gekomen dat aantoont dat er bewust is geknoeid met systemen in de cockpit.

Dat is gebeurd op een zodanige manier dat dit alleen uitgevoerd kan zijn door iemand met gedegen kennis van zaken.

Dit betekent eveneens dat de vlucht niet door een technische storing of iets dergelijks van koers is geraakt, maar dat het de bedoeling was dat dit vliegtuig naar een andere bestemming zou vliegen.

Volgens een onderzoeksrapport van de Australische luchtvaartonderzoekers (ATSB, Australian Transport Safety Bureau) is er gedurende het eerste deel van de vlucht een mysterieus wegvallen van elektriciteit geweest, waarvan men vermoedt dat het een bewuste poging is geweest om letterlijk van de radar te verdwijnen.

[..]

Dit in combinatie met de vorige week boven water gekomen informatie omtrent het verdoezelen van het zustervliegtuig van MH370 blijft keihard wijzen in de richting van een waarschijnlijk gecombineerde poging van Amerika en Israël om een tweede (nucleaire) 9/11 in scene te zetten.

bron
Naja.. Wat een mazzel zeg dat wereld behoed is van een tweede 911 doordat alerte vliegtuigspotters een MH370-copy in Isreal zagen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_141849787
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 11:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Naja.. Wat een mazzel zeg dat wereld behoed is van een tweede 911 doordat alerte vliegtuigspotters een MH370-copy in Isreal zagen.
Daar zijn ze lekker vlot mee, maar dit kan niet vanuit de cockpit.
De stroomonderbreker die de satcom terminal uitschakelt bevind zich in de E & E bay.


Het zou nog kunnen dat er een elektrische storing aan boord was maar dat herstelt zich niet vanzelf, bovendien is het toestel op normale snelheid doorgevlogen tot het buiten bereik van de radar was.
Dan lijkt het er toch op dat het inderdaad opzettelijk van koers week naar een andere bestemming, ik geloof alleen niet dat dat de bodem van de zuidelijke indische oceaan was.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_142497618
quote:
(CNN) -- A harrowing United Airlines flight Friday over the Pacific Ocean was forced to land on remote Midway Island because of what an FAA official said was an electrical odor on board.

The United Airlines plane, carrying 335 passengers and 13 crew on a Boeing 777, was flying from Honolulu to Guam when it was forced to land and spend seven hours on the Pacific atoll, said United spokeswoman Mary Clark. A replacement aircraft later carried everyone back to Hawaii on Friday, she said.

When explicitly asked Saturday whether the disturbing smell was smoke or something burning, Clark described the incident as an odor in the cabin.

A passenger, Karen von Merveldt-Guevara of Sedona, Arizona, said the pilot spoke of smoke and failure to the radar and other systems.

"The captain said there was smoke in the cockpit and the radar failed and other electronic systems were failing, so they had to land. I think they landed old-school. They did an amazing job to get there safely," Merveldt-Guevara said.
http://edition.cnn.com/20(...)index.html?hpt=hp_t2
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_142497926
quote:
Weer een boeiing die problemen had? :o
pi_142498311
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 23:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Weer een boeiing die problemen had? :o
Die is gelukkig wel netjes geland :)

Moet nog even verder zoeken wat precies de systemen waren die niet meer werkte, als het te vinden is natuurlijk.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zondag 20 juli 2014 @ 08:30:48 #247
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_142505232
quote:
Honolulu-Guam, daar is ergens Oceanic 815 verongelukt :D
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  zondag 20 juli 2014 @ 08:41:55 #248
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_142505315
Dit zaakje stinkt nog meer als het al deed. Amerika kan op hun spionagesatellieten zien dat (en door wie) MH17 us neergeschoten, maar MH370 verdwijnt spoorloos. Weer een bewijs dat dat vliegtuig op Diego Garcia staat.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_142505399
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:41 schreef BabeWatcher het volgende:
Dit zaakje stinkt nog meer als het al deed. Amerika kan op hun spionagesatellieten zien dat (en door wie) MH17 us neergeschoten, maar MH370 verdwijnt spoorloos. Weer een bewijs dat dat vliegtuig op Diego Garcia staat.
Ik denk toch dat je te snel iets een 'bewijs' noemt. Die andere vlucht is boven de oceaan verdwenen, toch? Wellicht hebben ze daar geen spionagesatellieten hangen?
  Moderator donderdag 24 juli 2014 @ 10:34:20 #250
249559 crew  Lavenderr
pi_142672526
En ja hoor, daar worden de verbanden tussen de ene gebeurtenis en de andere ramp al gelegd

http://www.ibtimes.com/mh(...)so-effective-1634864
  Moderator donderdag 24 juli 2014 @ 12:56:28 #251
249559 crew  Lavenderr
pi_142676820
En weer is een vliegtuig van de radar verdwenen:

http://www.nu.nl/buitenla(...)wijnt-van-radar.html

edit: en neergestort in Mali
http://www.nu.nl/buitenla(...)gestort-in-mali.html

[ Bericht 32% gewijzigd door Lavenderr op 24-07-2014 14:19:09 ]
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 01:18:25 #252
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_143437067
quote:
De orginele bron, de daily fail heeft niet echt een goede reputatie :)
http://www.straitstimes.c(...)gers-report-20140814

Het hoeft natuurlijk niet te betekenen dat MH370 niet uiteindelijk in de zuid Indische Oceaan gestort is, maar toch het geeft zeker voeding om weer eens naar de reacties te kijken toen het toestel vermoedelijk in de Golf van Thailand neer gestort was.
Vooral Vietnam en China kwamen met berichten over het neerstorten van het vliegtuig, een noodoproep en een signaal van een ELT wat uiteindelijk allemaal niet waar bleek.
Er is ook een vermoeden dat als het toestel over Maleisië is gevlogen zoals men beweert, het weleens geland kan zijn in Aceh wat weer kan verklaren waarom het toestel opnieuw verbinding maakte met de satelliet.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_143439477
Onlangs geld van rekeningen inzittenden MH370 afgehaald


14-8-14 - 22:29 © reuters.
Vlucht MH370 verdween op raadselachtige wijze van de radar in maart maar vorige maand werd zo'n 25.000 euro afgehaald van de persoonlijke rekeningen van vier inzittenden.

Vijf maanden geleden raakte de Boeing 777 van Malaysia Airlines vermist en de zaak is nog altijd met raadselen omgeven. In totaal verdween 25.000 euro van de persoonlijke rekening van vier passagiers. De transacties zouden allemaal in juli via betaalautomaten plaatsgevonden hebben, zo'n vijf maanden nadat geen spoor meer van het toestel gevonden werd.

Onderzoek
De bank, die in Kuala Lumpur zou gevestigd zijn, merkte de verdachte geldafhalingen naar verluidt op 18 juli op. Begin deze maand legde de financiële instelling na een intern onderzoek een klacht neer bij justitie, die ondertussen officieel bevestigde met de zaak bezig te zijn.

Daarbij wordt geen enkel scenario uitgesloten. De gerechtelijke diensten houden dus eveneens rekening met de mogelijkheid dat een bankbediende betrokken is bij de transacties. De politie bekijkt ook beelden van beveiligingscamera's om eventuele verdachte personen te identificeren.


http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)H370-afgehaald.dhtml
pi_143441071
oh wowie een interessante twist aan het MH370-verhaal
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
pi_143442840
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:32 schreef new_moon het volgende:
oh wowie een interessante twist aan het MH370-verhaal
Deze man ging dus letterlijk over lijken:

'Bankman stal geld van inzittenden MH370'

KUALA LUMPUR -
Een bankmedewerker in Maleisië wordt ervan verdacht dat hij geld heeft gehaald van de rekeningen van passagiers van de sinds maart vermiste Boeing 777 van Malaysia Airlines. Het zou gaan om omgerekend in totaal bijna 25.000 euro.

De 32-jarige man zou het geld van drie rekeningen hebben overgemaakt naar een vierde bij dezelfde bank. Van die vierde rekening had hij een nieuwe bankpas, waarmee hij geld kon opnemen, aldus de Maleisische politie.

Vlucht MH370 verdween op 8 maart met 239 mensen aan boord. Het toestel was van Kuala Lumpur op weg naar Peking, maar veranderde van koers en is waarschijnlijk ten westen van Australië uitgekomen. Tot op heden is geen spoor van het toestel gevonden.

http://www.telegraaf.nl/b(...)agiers_MH370___.html
pi_143448741
32 jaar en zijn toekomst naar de klote voor ¤25.000 :{
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 16:09:01 #258
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143449238
Wat een enorme oen.... de boel bedonderen voor ¤ 25.000 |:( |:( |:(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_143451078
maar hoe is hij aan de pinpas gekomen dan?
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
pi_143629440
http://nos.nl/artikel/688713-data-onderzoek-mh370-gestolen.html

misschien kunnen deze hackers het toestel wel vinden.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 15:00:54 #261
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_143629487
Misschien moet je niet zo oeverloos speculeren.
pi_143630305
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 16:58 schreef new_moon het volgende:
maar hoe is hij aan de pinpas gekomen dan?
Hij was een bankmedewerker.
Ik denk dat als je even je best doet je zelf wel kan bedenken hoe.

quote:
10s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:32 schreef new_moon het volgende:
oh wowie een interessante twist aan het MH370-verhaal
Interessante twist? Hoezo?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_143630365
mensen niet oeverloos gaan speculeren!!
pi_143630447
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 15:00 schreef Erasmo het volgende:
Misschien moet je niet zo oeverloos speculeren.
Dat mag wel hier hoor. Dit is tenslotte BNW.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 15:28:54 #265
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_143630522
Dan ga ik voor aliens van Niburu. Bewijs maar eens dat het niet zo eens.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 15:30:15 #266
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_143630572
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:59 schreef gijsman het volgende:
http://nos.nl/artikel/688713-data-onderzoek-mh370-gestolen.html

misschien kunnen deze hackers het toestel wel vinden.
En dat moeten we maar geloven :Y
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 20 augustus 2014 @ 16:26:02 #267
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_143632943
-edit-
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_143633007
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 16:26 schreef theguyver het volgende:

Ondertussen gaan de gevechten gewoon door daar in de regio check de explosie... holy shitballs!
Verkeerde vliegtuig guyver. Da's MH17. Dit is MH370, een zowaar nog groter mysterie.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 20 augustus 2014 @ 16:30:02 #269
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_143633113
quote:
12s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 16:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Verkeerde vliegtuig guyver. Da's MH17. Dit is MH370, een zowaar nog groter mysterie.
oeps je hebt gelijk!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_143910215
'Vermiste MH370 vloog eerder naar zuiden'

Het al maanden vermiste toestel van Malaysia Airlines, de MH370, vloog mogelijk eerder richting het zuiden dan aanvankelijk gedacht. Het zoekgebied wordt lichtelijk aangepast.

Dat meldt de Australische vicepremier Warren Truss, aldus CNN.

Eerder vandaag zei Truss dat het gebied waar gezocht wordt naar sporen van vlucht MH370, het zuidelijke deel van de Indische Oceaan, niet zou veranderen

http://www.nu.nl/buitenla(...)g-eerder-zuiden.html
pi_144309877
Verdwijning vlucht MH370 herdacht in Peking

Nabestaanden van inzittenden van vlucht MH370 van Malaysia Airlines hebben maandag herdacht dat het vliegtuig met 239 mensen aan boord op de dag af een half jaar geleden verdween.

In de Chinese hoofdstad Peking verzamelden enkele tientallen mensen zich in een van de bekendste boeddhistische tempels.

Sommige mensen huilden toen een man een gedicht voordroeg. Toen de politie de rouwenden maande door te lopen raakten de gemoederen verhit, aldus de BBC.

Vlucht MH370 verdween van de radar toen het onderweg was van Kuala Lumpur naar Peking en sindsdien ontbreekt elk spoor. Het vermoeden bestaat dat het toestel in plaats van noordwaarts naar China, naar het zuidelijk deel van de Indische Oceaan is gevlogen en daar ten westen van de Australische stad Perth is gecrasht.

Onderzoekers van het Nederlandse bedrijf Fugro brengen de zeebodem in een gebied van 60.000 vierkante kilometer in kaart en het bedrijf zal later ook de zoektocht naar het verdwenen toestel voortzetten.

http://www.nu.nl/buitenla(...)dacht-in-peking.html
  maandag 8 september 2014 @ 14:06:05 #272
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_144310757
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 13:34 schreef Lavenderr het volgende:
Verdwijning vlucht MH370 herdacht in Peking

Nabestaanden van inzittenden van vlucht MH370 van Malaysia Airlines hebben maandag herdacht dat het vliegtuig met 239 mensen aan boord op de dag af een half jaar geleden verdween.

In de Chinese hoofdstad Peking verzamelden enkele tientallen mensen zich in een van de bekendste boeddhistische tempels.

Sommige mensen huilden toen een man een gedicht voordroeg. Toen de politie de rouwenden maande door te lopen raakten de gemoederen verhit, aldus de BBC.

Vlucht MH370 verdween van de radar toen het onderweg was van Kuala Lumpur naar Peking en sindsdien ontbreekt elk spoor. Het vermoeden bestaat dat het toestel in plaats van noordwaarts naar China, naar het zuidelijk deel van de Indische Oceaan is gevlogen en daar ten westen van de Australische stad Perth is gecrasht.

Onderzoekers van het Nederlandse bedrijf Fugro brengen de zeebodem in een gebied van 60.000 vierkante kilometer in kaart en het bedrijf zal later ook de zoektocht naar het verdwenen toestel voortzetten.

http://www.nu.nl/buitenla(...)dacht-in-peking.html
Al een half jaar pleite, en nog geen spoor, wat ik heel appart blijf vinden met de huidige techniek.
een klein vliegtuig vermist oke, maar zo'n grote boeing!
Waarom kon dit vliegtuig niet getraceerd worden via de http://uk.flightaware.com site, net als het andere toestel MH17? iemand een idee?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 8 september 2014 @ 19:16:26 #273
6941 APK
Factual, I think.
pi_144322398
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 14:06 schreef theguyver het volgende:

[..]

Al een half jaar pleite, en nog geen spoor, wat ik heel appart blijf vinden met de huidige techniek.
een klein vliegtuig vermist oke, maar zo'n grote boeing!
Waarom kon dit vliegtuig niet getraceerd worden via de http://uk.flightaware.com site, net als het andere toestel MH17? iemand een idee?
Ze hadden de transponders uitgezet, toch?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_144686124
De zoektocht naar vlucht MH370 van Malaysia Airlines wordt eind september hervat. Er wordt gezocht op een plek ten zuiden van de gebieden waar eerder werd gezocht.

Dat heeft het Australische Bureau voor Transportveiligheid, dat het onderzoek naar MH370 leidt, vrijdag laten weten.

Het eerste van drie schepen begint op 30 september met de zoektocht naar brokstukken. Het schip, de GO Phoenix, had eigenlijk volgende week al aan de slag moeten gaan, maar werd opgehouden in Jakarta.

http://www.nu.nl/buitenla(...)eptember-hervat.html
  Moderator zaterdag 4 oktober 2014 @ 09:24:28 #275
249559 crew  Lavenderr
pi_145180048
'Verdwenen vliegtuig MH370 ligt zuidelijker dan gedacht'

Het verdwenen toestel van Malaysia Airlines ligt nog zuidelijker in de Indische Oceaan dan aanvankelijk werd gedacht. Dat heeft Fugro-topman Paul van Riel vrijdag tegen nieuwszender BNR gezegd.

De bodemonderzoeker uit Leidschendam leidt de zoekmissie onder water naar het vliegtuig. Volgens Van Riel is de eerste fase van dat onderzoek bijna afgerond.

''Op basis van nieuwe analyses van alle signalen die van het vliegtuig binnen zijn gekomen, denken we dat het vliegtuig zuidelijker ligt dan gedacht. Ons zoekgebied is steeds zuidelijker geworden'', zei de Fugro-topman.

De afgelopen maanden heeft Fugro de zeebodem in kaart gebracht. Dat was volgens de topman een zeer ingewikkelde klus, omdat er onder water een soort Alpen is, met bergen van duizenden meters hoog.

''Vulkanen, kloven, het is daar heel erg ruig op de zeebodem'', aldus Van Riel. Ook is het lastig een beeld van de zeebodem te krijgen. ''Het is alsof je vanaf grote hoogte met een wazige bril naar de bodem kijkt. Wanneer je op 150 meter hoogte boven de zeebodem met apparatuur over de zeebodem sleept, moet je een goed beeld van de hoogtelijnen hebben, anders loopt je apparaat tegen de bergen op'', zegt Van Riel.

Vlucht MH370 van Malaysia Airlines verdween in maart van de radar, toen het vliegtuig van Kuala Lumpur naar Peking vloog. Sindsdien ontbreekt elk spoor. Er waren 239 mensen aan boord.

http://www.nu.nl/buitenla(...)ker-dan-gedacht.html
  Moderator zondag 5 oktober 2014 @ 10:32:37 #276
249559 crew  Lavenderr
pi_145208872
'Zoekgebied MH370 is in een jaar volledig te doorzoeken'

Het gigantische zoekgebied waarin wordt gezocht naar het wrak van vlucht MH370, een gebied van 60.000 vierkante kilometer, is in een jaar te doorzoeken.

Dat zegt Rob Luijnenburg, directeur van het Nederlandse Fugro, tegen NU.nl.

Met zijn bedrijf zoekt Luijnenburg in de Indische Oceaan naar het wrak van Malaysia Airlines.

Fugro's plan van aanpak werd volgens Luijnenburg door de Australische autoriteiten gekozen uit meer dan twintig internationale voorstellen. De zoekmethode die Fugro gaat hanteren is niet alleen secuur, maar ook relatief snel.

"Je hebt methodes waarmee elke bout en moer op de zeebodem gevonden kunnen worden, maar dan ben je de rest van je leven bezig", aldus Luijnenburg. "Wij gaan in relatief korte tijd een groot gebied doorzoeken en het onderscheidingsvermogen van onze apparatuur is goed genoeg om delen van vliegtuigen te vinden."

Eer

Luijnenburg erkent dat het een "enorme eer" is dat zijn bedrijf gekozen is om de zoektocht uit te voeren. "We hebben alle registers opengetrokken en zoeken met een schip dat uit Aberdeen moest komen, en een uit Singapore. We gebruiken apparatuur van over de hele wereld en al onze resources worden aangesproken."

De directeur stelt dat de zoektocht wat betreft omvang een van de grootste opdrachten is die Fugro ooit kreeg. "We hebben eerder klussen gedaan van meerdere maanden, maar een klus van een jaar is gigantisch", aldus Luijnenburg.

Naast de twee schepen van Fugro maakt ook een Maleisisch schip onderdeel uit van het onderzoeksteam. Eén schip van Fugro blijft de komende weken bezig met het in kaart brengen van de zeebodem. Die bodem is bergachtig, wat de zoektocht extra moeilijk maakt. De zoekapparatuur kan beschadigd raken, helemaal als er sprake is van slecht weer.

Luijnenburg: "Er zijn de afgelopen weken wat depressies geweest in het gebied, met golven tot 13 meter. Om de apparatuur te lanceren heb je redelijk weer nodig. Gelukkig komt de Australische zomer eraan."

Niet duidelijk

In tegenstelling tot eerdere berichten, waarin werd gesteld dat de zoektocht dinsdag is gestart, is de missie nog niet begonnen. "Eerdere berichten over de start van het onderzoek waren wat voorbarig", stelt Luijnenburg. "Een van onze schepen is nog onderweg en het is nog niet helemaal duidelijk wanneer de zoektocht begint. Ergens in de eerste weken van oktober, in ieder geval." Veel is afhankelijk van de weersomstandigheden in het gebied.

http://www.nu.nl/buitenla(...)edig-doorzoeken.html

Het zou mooi zijn voor de nabestaanden als het vliegtuig gevonden wordt. Dat kan hen rust geven.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 19:59:22 #277
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145305760
Fugro kan het gebied in een jaar doorzoeken.
Wat is voor Fugro het meest lucratief:
- Op dag 1 het vliegtuig vinden?
- Of op dag 365?
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 21:19:37 #278
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_145309293
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 19:59 schreef Domnivoor het volgende:
Fugro kan het gebied in een jaar doorzoeken.
Wat is voor Fugro het meest lucratief:
- Op dag 1 het vliegtuig vinden?
- Of op dag 365?
Ojah want Fugro wordt ook echt per uur betaald tot ze het vinden. En het is natuurlijk ook niet zo dat het fugro-schip via AIS van uur tot uur te volgen is.

Jezus doen de mensen hier in BNW überhaupt nog moeite om zelfstandig na te denken voor ze iedere hersenscheet op het forum dumpen :')
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 21:26:04 #279
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145309623
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 21:19 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Ojah want Fugro wordt ook echt per uur betaald tot ze het vinden. En het is natuurlijk ook niet zo dat het fugro-schip via AIS van uur tot uur te volgen is.

Jezus doen de mensen hier in BNW überhaupt nog moeite om zelfstandig na te denken voor ze iedere hersenscheet op het forum dumpen :')
Bedankt voor deze nutteloze bijdrage :')
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
  woensdag 8 oktober 2014 @ 00:29:29 #280
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145318508
In het kader van "mogelijke scenario's die buiten het serieuzere NWS vallen" 2 nieuwe scenario's over MH370 (quote uit het Panama-topic):

quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 00:11 schreef jackie12 het volgende:

Bovendien zijn er meer onduidelijkheden bij Kris en Lisanne dan bij de MH370

Daar hebben of de Oekraieners of de Russen het gedaan
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_145319510
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 21:19 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Ojah want Fugro wordt ook echt per uur betaald tot ze het vinden. En het is natuurlijk ook niet zo dat het fugro-schip via AIS van uur tot uur te volgen is.

Jezus doen de mensen hier in BNW überhaupt nog moeite om zelfstandig na te denken voor ze iedere hersenscheet op het forum dumpen :')
Beetje kinderachtige reactie, je begrijpt goed waar hij op doelt. Het zal qua omzet wel degelijk uitmaken of het vliegtuig in het begin of aan het einde van de zoektocht gevonden wordt. Hoe langer de zoektocht duurt des te meer Fugro hieraan verdiend. De opdrachtgever zal echter de volgorde aanwijzen in welk(e) gebied(en) het eerste gezocht moet worden.
Net zoals er in het contract bepalingen zullen zijn opgenomen wanneer blijkt dat ze in de beginfase het vliegtuig over het hoofd hebben gezien.

Zolang het contract goed in elkaar zit is er dan ook niks aan de hand.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  Moderator zondag 12 oktober 2014 @ 15:50:56 #283
249559 crew  Lavenderr
pi_145457294
DANICA Weeks, whose husband was onboard Flight MH370 when it vanished, has rejected an offer of $50,000 compensation from Malaysia Airlines.

The Perth mother-of-two, pictured, said the airline offered the money on the condition that families of missing passengers complete a detailed questionnaire.

Mrs Weeks said she received legal advice not to accept the initial compensation at this stage, describing the offer as a “catch 22” situation.

“It’s like doing something nice, but you do something for us by filling in this questionnaire and give us all your details, which I can only surmise will go to their insurance company so the insurance company knows what they’re up for,” she said.

Mrs Weeks said she had survived financially thanks to the generosity of fundraisers, but believed she would soon need to return to work.

New Zealand-born Paul Weeks was among the 239 passengers and crew onboard the Boeing 777 when it vanished in March.

Emirates chief executive Tim Clark this week questioned the official conclusion that MH370 flew over the Indian Ocean off WA and ran out of fuel. Mr Clark believes it’s more likely “MH370 was under control, probably until the very end” and he doubted the veracity of the “so-called electronic satellite ‘handshake’” used to pinpoint the crash area.

Mrs Weeks welcomed Mr Clark’s comments.

“I’m glad he’s come out and spoken because we need someone who is in the know to come out and say, ‘We just don’t understand how this plane could go missing’.”

http://www.perthnow.com.a(...)hocxo3-1227087617435
  Moderator zondag 2 november 2014 @ 18:53:02 #284
249559 crew  Lavenderr
pi_146223267
HET MEDIACIRCUS RONDOM DE MALAYSIAN AIRLINES LEUGEN!! ~FALSE FLAG CRISIS ACTEURS~

Posted on 24/03/2014 by Destiny5D

Vergis je niet, ondanks verschillende claims heeft er geen verdwijning van een Malaysian airlines jumbo jet, een 777, plaatsgevonden op 8 maart 2014. Mensen weten allemaal heel goed hoe krachtig satellieten zijn en hoe makkelijk ze zo’n groot object kunnen traceren. Er is gewoon geen enkele manier waarop dit vliegtuig zomaar in het niets kan verdwijnen. Er zijn geen vortexen op de aarde die het vliegtuig op konden slurpen, noch is er een Bermuda driehoek in die regio. En het kon ook niet ongezien landen in een afgelegen gebied of op een “jungle” landingsstrip.

http://olympiczion.nl/ind(...)ian-airlines-leugen/
  zondag 2 november 2014 @ 19:09:31 #285
6941 APK
Factual, I think.
pi_146223915
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 18:53 schreef Lavenderr het volgende:
HET MEDIACIRCUS RONDOM DE MALAYSIAN AIRLINES LEUGEN!! ~FALSE FLAG CRISIS ACTEURS~

Posted on 24/03/2014 by Destiny5D

Vergis je niet, ondanks verschillende claims heeft er geen verdwijning van een Malaysian airlines jumbo jet, een 777, plaatsgevonden op 8 maart 2014. Mensen weten allemaal heel goed hoe krachtig satellieten zijn en hoe makkelijk ze zo’n groot object kunnen traceren. Er is gewoon geen enkele manier waarop dit vliegtuig zomaar in het niets kan verdwijnen. Er zijn geen vortexen op de aarde die het vliegtuig op konden slurpen, noch is er een Bermuda driehoek in die regio. En het kon ook niet ongezien landen in een afgelegen gebied of op een “jungle” landingsstrip.

http://olympiczion.nl/ind(...)ian-airlines-leugen/
*Boem*
*Koek koek*
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator zondag 2 november 2014 @ 19:11:25 #286
249559 crew  Lavenderr
pi_146224002
quote:
15s.gif Op zondag 2 november 2014 19:09 schreef APK het volgende:

[..]

*Boem*
*Koek koek*
Als je daar leest val je van de ene verbazing in de andere.
  zondag 2 november 2014 @ 19:15:04 #287
6941 APK
Factual, I think.
pi_146224176
quote:
11s.gif Op zondag 2 november 2014 19:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als je daar leest val je van de ene verbazing in de andere.
Jij quote nog het meest 'redelijke' stukje :D
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator zondag 2 november 2014 @ 19:20:33 #288
249559 crew  Lavenderr
pi_146224417
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 19:15 schreef APK het volgende:

[..]

Jij quote nog het meest 'redelijke' stukje :D
Nu je het zegt , ja :D
Heb je dat stukje over de beruchte Agenda al gelezen?
  zondag 2 november 2014 @ 19:24:30 #289
6941 APK
Factual, I think.
pi_146224569
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 19:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nu je het zegt , ja :D
Heb je dat stukje over de beruchte Agenda al gelezen?
Ik ben afgehaakt bij numerologie :{
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator zondag 2 november 2014 @ 19:26:32 #290
249559 crew  Lavenderr
pi_146224649
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 19:24 schreef APK het volgende:

[..]

Ik ben afgehaakt bij numerologie :{
Ja sterk spul dat :'(

Dit ook: http://olympiczion.nl/ind(...)-2014-extreme-radio/
pi_147095095
Malaysia Airlines, dat dit jaar twee vliegtuigcrashes te verwerken kreeg, is in het derde kwartaal dieper in de rode cijfers beland, vooral doordat reizigers de aangeslagen luchtvaartmaatschappij mijden.

Dat blijkt uit vrijdag gepubliceerde cijfers.

Het verlies bedroeg 576 miljoen ringgit (136 miljoen euro), tegen een min van ruim 375 miljoen ringgit een jaar eerder. Daarmee werd het grootste verlies geleden sinds het vierde kwartaal van 2011.

Door de rampen met toestellen van Malaysia Airlines in maart en juli waarbij in totaal 537 doden vielen, zijn reizigers huiverig geworden om de maatschappij te nemen. Maar ook voor die rampen ging het al slecht met de nationale maatschappij van Maleisië, vooral door de felle concurrentie.

Het is de laatste keer dat Malaysia Airlines cijfers als beursgenoteerd bedrijf publiceert. De Maleisische overheid haalt de maatschappij van de beurs. Bij de herstructurering van het bedrijf gaan duizenden banen verloren.

http://www.nu.nl/beurs/39(...)in-rode-cijfers.html

Dit is desastreus.
  vrijdag 28 november 2014 @ 19:14:46 #292
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_147095706
Als ik weer naar Azië ga vlieg ik met Malaysia Airlines, gewoon uit solidariteit.
De maatschappij is absoluut niet verantwoordelijk voor het verlies van de twee vliegtuigen, maar klanten blijven wel massaal weg.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_147132824
De meest bizarre zaak van de afgelopen 10+ jaar, na 8 maanden en 3 weken nog steeds geen spoor van een enorm vliegtuig met 239 mensen aan boord.

Ik zou Malaysian Airlines niet per se vrijpleiten. Of een concurrerende maatschappij, wat ook nog zou kunnen. Politieke druk en samenwerking. MA heeft gruwelijk slechte pr gevoerd, waar je ze prima voor moet kunnen afstraffen.

Het raadsel zelf is te groot om te bevatten. Een nieuwe standaard in "bizarre zaken die de hele wereld aangaan" werd gezet.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 29 november 2014 @ 23:05:13 #294
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_147133617
http://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_aerial_disappearances

Echt uniek is het niet hè, op het grote aantal passagiers na.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 29 november 2014 @ 23:14:48 #295
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_147133961
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 23:05 schreef ATuin-hek het volgende:
http://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_aerial_disappearances

Echt uniek is het niet hè, op het grote aantal passagiers na.
:'). Dat is juist wat het uniek maakt.

Overigens, wat doet dit topic in BNW? :?
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 29 november 2014 @ 23:17:02 #296
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_147134041
quote:
19s.gif Op zaterdag 29 november 2014 22:42 schreef El_Matador het volgende:
De meest bizarre zaak van de afgelopen 10+ jaar, na 8 maanden en 3 weken nog steeds geen spoor van een enorm vliegtuig met 239 mensen aan boord.

Ik zou Malaysian Airlines niet per se vrijpleiten. Of een concurrerende maatschappij, wat ook nog zou kunnen. Politieke druk en samenwerking. MA heeft gruwelijk slechte pr gevoerd, waar je ze prima voor moet kunnen afstraffen.

Het raadsel zelf is te groot om te bevatten. Een nieuwe standaard in "bizarre zaken die de hele wereld aangaan" werd gezet.
Welkom terug *O*
Wat is jouw scenario?
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
  dinsdag 9 december 2014 @ 00:27:30 #297
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_147412280
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
  woensdag 10 december 2014 @ 02:01:15 #298
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_147443221
Zijn de brokstukken van Flight MH370 gisteren aangekomen in Nederland? :Z
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_147446624
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 02:01 schreef Izzy73 het volgende:
Zijn de brokstukken van Flight MH370 gisteren aangekomen in Nederland? :Z
Eh...nee?
  woensdag 10 december 2014 @ 11:01:02 #300
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147447044
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 02:01 schreef Izzy73 het volgende:
Zijn de brokstukken van Flight MH370 gisteren aangekomen in Nederland? :Z
Ander vliegtuig...
Zelfde maatschappij.
MH370 compleet verdwenen.
MH17 neergeschoten.

Al beweren sommige mensen dat het een en het zelfde vliegtuig is.
http://www.upinthesky.nl/(...)h17-verdwenen-mh370/
link voor korte uitleg!

quote:
:D damn ik had er copyright van moeten maken.
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')