abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 augustus 2019 @ 11:05:13 #251
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_188278009
Volgens dit artikel wijst alles in de richting van de gezagvoerder:
quote:
... Was this a hijacking? A hijacking is the “third party” solution favored in the official report. It is the least painful explanation for anyone in authority that night. It has immense problems, however. The main one is that the cockpit door was fortified, electrically bolted, and surveilled by a video feed that the pilots could see. Also, less than two minutes passed between Zaharie’s casual “good night” to the Kuala Lumpur controller and the start of the diversion, with the attendant loss of the transponder signal. How would hijackers have known to make their move precisely during the handoff to Vietnamese air traffic control, and then gained access so quickly and smoothly that neither of the pilots had a chance to transmit a distress call? It is possible of course that the hijackers were known to the pilots—that they were invited into the cockpit—but even that does not explain the lack of a radio transmission, particularly during the hand-flown turn away from Beijing. Both of the control yokes had transmitter switches, within the merest finger reach, and some signal could have been sent in the moments before an attempted takeover. Furthermore, every one of the passengers and cabin-crew members has been investigated and cleared of suspicion by teams of Malaysian and Chinese investigators aided by the FBI. ...
Lang verhaal, maar de moeite waard:
https://www.theatlantic.c(...)sia-airlines/590653/
pi_191087868
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zondag 23 mei 2021 @ 23:38:13 #253
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_199591120
Mysterie MH370 opgelost? ‘Piloot wist precies wat hij deed’, zegt nieuw onderzoek

https://www.metronieuws.n(...)021/05/mh370-piloot/
pi_211458972
Ultieme mega kick
https://www.ninefornews.n(...)olgens-in-het-niets/

Of dit echt is geen idee, maar wat moet je hier van denken?
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 28 november 2023 @ 21:42:43 #255
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_211459333
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2023 21:19 schreef gijsman het volgende:
Ultieme mega kick
https://www.ninefornews.n(...)olgens-in-het-niets/

Of dit echt is geen idee, maar wat moet je hier van denken?
Lijkt me weer een mooi gevalletje clickbait enzo, met een video 'bevestigd als echt' door een of ander obscuur figuur, die bekend is van het 'als echt bevestigen' van deze video :+

En ja, leuk dat zo'n Kim Dotcom met een beloning komt als je kunt bewijzen dat MH370 níet omringd was door bollen, maar dat is sowieso onmogelijk te bewijzen natuurlijk. Het is ook onmogelijk om te bewijzen dat het vliegtuig níet is neergestort doordat de copiloot iets verkeerds had gegeten en in zijn broek scheet, met als gevolg dat de gezagvoerder het door de stank niet meer hield en richting de grond stuurde. Nee, dat is waarschijnlijk niet gebeurd, maar succes om het te bewijzen!
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 28 november 2023 @ 22:18:22 #256
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_211459890
MH370 wordt omringd door kwallen 🪼
  dinsdag 28 november 2023 @ 22:18:55 #257
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_211459905
Er is ook nieuws:

Een nieuwe rechtszaak van nabestaanden tegen Malaysia Airlines.

https://edition.cnn.com/2(...)aring-intl-hnk/index.
pi_213576169
twitter

Iedereen vraagt zich af wat die 3 bolletjes zijn die om het vliegtuig heendraaien.

https://www.barstoolsport(...)malaysian-flight-370
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_213576611
Ik heb altijd gedacht dat ze ergens heen zijn gegaan wat wij niet weten.Misschien naar Eden, of een andere plek wat wij niet weten op die zogenaamde aarde welke veel groter is dan ze ons wijsmaken. De kunst van dat tuig is om ons dom te houden.Als je er in blijft trappen ben je uiteindelijk de lul
pi_213577945
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 00:23 schreef koosbasterd het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat ze ergens heen zijn gegaan wat wij niet weten.Misschien naar Eden, of een andere plek wat wij niet weten op die zogenaamde aarde welke veel groter is dan ze ons wijsmaken. De kunst van dat tuig is om ons dom te houden.Als je er in blijft trappen ben je uiteindelijk de lul
Met welke reden zouden ze dan een heel vliegtuig zoek maken?
En met een grotere aarde, bedoel je dan dat die schijfvormig is in plaats van bolvormig?

Want als hij bolvormig is, kun je zelf de diameter berekenen. Je weet dan onmiddellijk over de aarde groter is of niet.
pi_213579084
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 00:23 schreef koosbasterd het volgende:
-geen persoonlijke aanvallen-

[ Bericht 6% gewijzigd door loveyoulongtime op 16-05-2024 20:45:35 ]
pi_213582547
-Idem actie/reactie mag geen reden tot persoonlijke aanval zijn-

[ Bericht 46% gewijzigd door loveyoulongtime op 16-05-2024 20:46:43 ]
pi_213582606
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2024 08:35 schreef Wantie het volgende:

[..]
Met welke reden zouden ze dan een heel vliegtuig zoek maken?
Geen idee, misschien gaan ze die mensen testen op weet ik veel wat, of ergens heenbrengen waar het fijn is, of niet zo fijn.
Is het vliegtuig al gevonden? zo nee, waarom niet? Kunnen ze het niet vinden?
ach gossie. Er klopt geen kloot van

quote:
En met een grotere aarde, bedoel je dan dat die schijfvormig is in plaats van bolvormig?
Jij wilt dat ik zeg schijfvormig, oftewel een platte aarde zeker? Nee, gewoon een bol, een heeele grote

quote:
Want als hij bolvormig is, kun je zelf de diameter berekenen. Je weet dan onmiddellijk over de aarde groter is of niet.
Ja weet ik,zo wordt het je geleerd. is al voorbijgekomen. Ik zal zo even filmpje posten
Straks komt tuinhek en zegt dat ik het zelf ook kan meten. herhaling van zetten
pi_213582720
Mooi he al die continenten, in de toekomst kunnen wij (lees: de ongevaccineerden)
daar ook heen, of we waren er al geweest en zitten nu gevangen

Dit kanaal hieronder is erg interessant. (al eerder geplaatst ergens)Heb niet alle films bekeken maar de omtrek van de aarde zal daar ook wel aan bod komen hoe en wat
Heb wel wat beters te doen

https://www.youtube.com/@VIBESOFCOSMOS
pi_213582879
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 15:49 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Geen idee, misschien gaan ze die mensen testen op weet ik veel wat, of ergens heenbrengen waar het fijn is, of niet zo fijn.
Is het vliegtuig al gevonden? zo nee, waarom niet? Kunnen ze het niet vinden?
ach gossie. Er klopt geen kloot van
[..]
Jij wilt dat ik zeg schijfvormig, oftewel een platte aarde zeker? Nee, gewoon een bol, een heeele grote
[..]
Nou, bij een bol ben ik benieuwd hoe ze hele gebieden verborgen kunnen houden.

quote:
Ja weet ik,zo wordt het je geleerd. is al voorbijgekomen. Ik zal zo even filmpje posten
Straks komt tuinhek en zegt dat ik het zelf ook kan meten. herhaling van zetten
Heb je het zelf nagemeten?
pi_213582981
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2024 16:24 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nou, bij een bol ben ik benieuwd hoe ze hele gebieden verborgen kunnen houden.
Voorbij de ijsmuur waar we niet mogen komen.
[..]
quote:
Heb je het zelf nagemeten?
nee, de zon is weg hier
pi_213582991
Trouwens off topic allemaal
pi_213583119
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 16:34 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Voorbij de ijsmuur waar we niet mogen komen.
[..]
[..]
nee, de zon is weg hier
De omtrek van die ijs muur kun je wel meten.
Weet je meteen of daar meer land achter ligt dan gezegd wordt.
pi_215455613
Bekijk deze YouTube-video

MH370 is bewust verdwenen om belangrijke technologie uit handen van de Chinezen te houden.
Aan boord van MH370 zaten 20 medewerkers van Freescale, een bedrijf wat chips maakt voor zeer geavanceerde technologieën. Ashton Forbes komt tot deze conclusie na jarenlang onderzoek en ik moet zeggen dat het vrij plausibel klinkt. Aanrader.

[ Bericht 1% gewijzigd door CryptoPunk op 03-11-2024 00:38:26 ]
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
  dinsdag 25 februari 2025 @ 16:56:44 #270
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_216831244
Nieuwe zoektocht naar verdwenen vlucht MH370 van start

Ruim tien jaar na de verdwijning van vlucht MH370 is een nieuwe zoektocht begonnen naar het vliegtuigwrak. De komende weken wordt in het zuidelijke deel van de Indische Oceaan een gebied van ongeveer 15.000 vierkante kilometer uitgekamd.

De Boeing 777 was op 8 maart 2014 onderweg van Kuala Lumpur in Maleisië naar Peking in China. Het passagierstoestel met 239 mensen aan boord verdween boven de Indische Oceaan van de radar, ver uit de route.

Waarom het toestel van de vluchtroute was afgeweken, is nooit opgehelderd. De verdwijning is een van de grootste mysteries uit de luchtvaartgeschiedenis. Er is vrijwel niets van het toestel teruggevonden.

67 miljoen euro

Voor nabestaanden is het de zoveelste zoektocht naar het wrak. Ook het Nederlandse bedrijf Fugro was in het verleden betrokken bij zoekacties. Deze keer wordt de zoekactie net als in 2018 uitgevoerd door het Amerikaanse bedrijf Ocean Infinity.

Ditmaal kamt het bedrijf een veel kleiner gebied uit. Naar eigen zeggen beschikt het over nieuwe informatie over waar het wrak mogelijk ligt.

Net als in 2018 krijgen de Amerikanen alleen betaald als ze het wrak vinden, omgerekend een bedrag van ruim 67 miljoen euro.

https://nos.nl/artikel/25(...)ucht-mh370-van-start
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')