Lang verhaal, maar de moeite waard:quote:... Was this a hijacking? A hijacking is the “third party” solution favored in the official report. It is the least painful explanation for anyone in authority that night. It has immense problems, however. The main one is that the cockpit door was fortified, electrically bolted, and surveilled by a video feed that the pilots could see. Also, less than two minutes passed between Zaharie’s casual “good night” to the Kuala Lumpur controller and the start of the diversion, with the attendant loss of the transponder signal. How would hijackers have known to make their move precisely during the handoff to Vietnamese air traffic control, and then gained access so quickly and smoothly that neither of the pilots had a chance to transmit a distress call? It is possible of course that the hijackers were known to the pilots—that they were invited into the cockpit—but even that does not explain the lack of a radio transmission, particularly during the hand-flown turn away from Beijing. Both of the control yokes had transmitter switches, within the merest finger reach, and some signal could have been sent in the moments before an attempted takeover. Furthermore, every one of the passengers and cabin-crew members has been investigated and cleared of suspicion by teams of Malaysian and Chinese investigators aided by the FBI. ...
Lijkt me weer een mooi gevalletje clickbait enzo, met een video 'bevestigd als echt' door een of ander obscuur figuur, die bekend is van het 'als echt bevestigen' van deze videoquote:Op dinsdag 28 november 2023 21:19 schreef gijsman het volgende:
Ultieme mega kick
https://www.ninefornews.n(...)olgens-in-het-niets/
Of dit echt is geen idee, maar wat moet je hier van denken?
Met welke reden zouden ze dan een heel vliegtuig zoek maken?quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:23 schreef koosbasterd het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat ze ergens heen zijn gegaan wat wij niet weten.Misschien naar Eden, of een andere plek wat wij niet weten op die zogenaamde aarde welke veel groter is dan ze ons wijsmaken. De kunst van dat tuig is om ons dom te houden.Als je er in blijft trappen ben je uiteindelijk de lul
-geen persoonlijke aanvallen-quote:Op donderdag 16 mei 2024 00:23 schreef koosbasterd het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat ze ergens heen zijn gegaan wat wij niet weten.Misschien naar Eden, of een andere plek wat wij niet weten op die zogenaamde aarde welke veel groter is dan ze ons wijsmaken. De kunst van dat tuig is om ons dom te houden.Als je er in blijft trappen ben je uiteindelijk de lul
Geen idee, misschien gaan ze die mensen testen op weet ik veel wat, of ergens heenbrengen waar het fijn is, of niet zo fijn.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Met welke reden zouden ze dan een heel vliegtuig zoek maken?
Jij wilt dat ik zeg schijfvormig, oftewel een platte aarde zeker? Nee, gewoon een bol, een heeele grotequote:En met een grotere aarde, bedoel je dan dat die schijfvormig is in plaats van bolvormig?
Ja weet ik,zo wordt het je geleerd. is al voorbijgekomen. Ik zal zo even filmpje postenquote:Want als hij bolvormig is, kun je zelf de diameter berekenen. Je weet dan onmiddellijk over de aarde groter is of niet.
Nou, bij een bol ben ik benieuwd hoe ze hele gebieden verborgen kunnen houden.quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:49 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Geen idee, misschien gaan ze die mensen testen op weet ik veel wat, of ergens heenbrengen waar het fijn is, of niet zo fijn.
Is het vliegtuig al gevonden? zo nee, waarom niet? Kunnen ze het niet vinden?
ach gossie. Er klopt geen kloot van
[..]
Jij wilt dat ik zeg schijfvormig, oftewel een platte aarde zeker? Nee, gewoon een bol, een heeele grote
[..]
Heb je het zelf nagemeten?quote:Ja weet ik,zo wordt het je geleerd. is al voorbijgekomen. Ik zal zo even filmpje posten
Straks komt tuinhek en zegt dat ik het zelf ook kan meten. herhaling van zetten
Voorbij de ijsmuur waar we niet mogen komen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 16:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, bij een bol ben ik benieuwd hoe ze hele gebieden verborgen kunnen houden.
nee, de zon is weg hierquote:Heb je het zelf nagemeten?
De omtrek van die ijs muur kun je wel meten.quote:Op donderdag 16 mei 2024 16:34 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Voorbij de ijsmuur waar we niet mogen komen.
[..]
[..]
nee, de zon is weg hier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |