Ja, is inderdaad van dezelfde user. Via dat filmpje kwam ik hier in dit topic terecht, maar het hoe of wat is me nog (steeds) niet echt duidelijk. Maar goed, ik merk dat ik niet de enige benquote:Op donderdag 3 april 2014 17:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Volgens mij had die zelfde kerel ook een filmpje waarin hij zegt dat het vliegtuig nu in Israel is.
Een mogelijk motief zou gevaarlijke lading of gevaarlijke passagiers uitschakelen kunnen zijn, iets anders kan ik niet bedenken.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:01 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Ja, is inderdaad van dezelfde user. Via dat filmpje kwam ik hier in dit topic terecht, maar het hoe of wat is me nog (steeds) niet echt duidelijk. Maar goed, ik merk dat ik niet de enige ben
GTA satijlquote:Op donderdag 3 april 2014 18:45 schreef gijsman het volgende:
Ik stuitte zojuist op een interview op het YT kanaal van Project Camelot.
De man die geinterviewd werd had ook een theorie
Het vliegtuig werd naar Diego Garcia geleid, vliegtuig werd meteen een hangar in gereden waar het mogelijk een andere kleur kreeg.
In de hangar waren geheim agenten uit de UK. wat ze deden kon hij niet vertellen.
De wetenschappers zouden of naar Peking gevlogen worden of naar een ondergrondse basis in Australië.
De overige passagiers werden vergast, daarna ging het vliegtuig terug de lucht in totdat de brandstof op was.
Men heeft via een tijdsklok ingesteld dat de zwarte doos net voordat de 30 dagen verstrijkt nog een signaal doorgeeft en die dan zou worden opgepikt door een schip die toevallig in de buurt is.
Het vliegtuig zou dan te diep liggen om de doden en het wrak zelf op een normale manier te bergen.
http://www.bbc.com/news/world-asia-26902127quote:Op donderdag 3 april 2014 18:45 schreef gijsman het volgende:
Ik stuitte zojuist op een interview op het YT kanaal van Project Camelot.
De man die geinterviewd werd had ook een theorie
Het vliegtuig werd naar Diego Garcia geleid, vliegtuig werd meteen een hangar in gereden waar het mogelijk een andere kleur kreeg.
In de hangar waren geheim agenten uit de UK. wat ze deden kon hij niet vertellen.
De wetenschappers zouden of naar Peking gevlogen worden of naar een ondergrondse basis in Australië.
De overige passagiers werden vergast, daarna ging het vliegtuig terug de lucht in totdat de brandstof op was.
Men heeft via een tijdsklok ingesteld dat de zwarte doos net voordat de 30 dagen verstrijkt nog een signaal doorgeeft en die dan zou worden opgepikt door een schip die toevallig in de buurt is.
Het vliegtuig zou dan te diep liggen om de doden en het wrak zelf op een normale manier te bergen.
Het krijgt weer een leuke draaiquote:Dan is er ineens het verhaal van gisteren, dat voluit over het internet wordt gedeeld en waar je al op veel websites over hebt kunnen lezen. Waar gaat het over? De stukjes van deze bizarre puzzel beginnen op hun plek te vallen.. En wat die puzzel voor beeld gaat laten zien, dát weet nog geen mens..
“Ik word gegijzeld door onbekend militair personeel, nádat mijn vlucht werd gekaapt (geblinddoekt). Ik werk voor IBM en ben erin geslaagd om mijn mobiele telefoon in mijn kont mee te smokkelen tijdens de kaping. Ik ben gescheiden van de andere passagiers en in een cel beland. Mijn naam is Philip Wood. Ik geloof dat ik ook nog verdoofd ben en kan niet helder nadenken’…
De digitale foto, die hij dus doorgestuurd zou hebben, blijkt geografische kenmerken in zich te dragen, die niet écht overeenkomen met de officiële berichten over de mogelijke verblijfplaats van het toestel van Malaysia Airways… De foto blijkt namelijk te komen van een plaats in de buurt (straal 3 km) van de strategische luchtmachtbasis Diego Garçia.
natuurlijk.quote:In de aftermath van de Krim-spanningen, staan Rusland en China geostrategisch tegenover de VS en andere westerse landen. Het blijkt voor iedereen duidelijk dat hij/zij de Westerse criminele nieuwsverslaggeving dient te blijven beproeven. Zeker wanneer je deze nieuwsmedia afzet tegen het door Rusland gesteunde multi-mediakanaal ‘Russia Today’.
Zoals zo vaak gebeurd is bij mysterieuze ongelukken, blijkt ook de ongewone verdwijning van Malaysia Airlines Flight 370, volledig onbevredigend te worden verslagen en onderwerp te zijn van de meest wilde en verwarrende speculaties.
‘Russia Today’ doet inhoudelijk verslag van een bijzonder patent voor een half-geleider, of in het Engels, een semiconductor. Een patent dat blijkt goedgekeurd te zijn door het ‘US Patent Office’. En terwijl de westerse media wereldwijd gevuld lijken met verhalen over sancties die de VS en de EU willen opleggen aan het Rusland van Vladimir Putin, speelt er waarschijnlijk een heel ander kwestie…
Wat is er zo bijzonder aan dit patent? Het patent van deze half-geleider is toegekend aan 5 houders, die ieder 20% eigendom hebben gekregen in het patent. Deze partijen zijn ‘Freescale Semiconductor Company’, gevestigd in Austin, Texas, en de andere 4 zijn grote Chinese bedrijven, ingeschakeld door dit Texaanse bedrijf, allemaal werkzaam vanuit de Chinese stad Suzhou. Wat nu blijkt, is dat ÁLLE CHINESE AANDEELHOUDERS aan boord van dit vliegtuig waren, samen met 16 andere werknemers van ditzelfde bedrijf.
[..]
Het is bovendien uiterst interessant in dit verband, dat van de 239 passagiers, er 20 werkzaam zijn bij het Pentagon, bovenop het feit dat ook nog eens van 4 passagiers de exacte nationaliteit niet kan worden vastgesteld, omdat ze in het bezit zijn van ‘dubieuze paspoorten’.. Het is, bovenop het normale zoeken naar antwoorden, relevant, dat deze 20 Pentagon-medewerkers experts zijn in het vak van ‘electronic warfare’, electronische oorlogsvoering dus, zoals bijvoorbeeld het onzichtbaar zijn voor militaire radar-systemen.
bron
donequote:Op zondag 6 april 2014 03:33 schreef El_Matador het volgende:
Mag de OP geupdate worden met de link naar het laatste NWS-topic aub?
NWS / Vlucht MH370 Malaysia Airlines - diep in de oceaan #38
Kwestie van weekje wachten en dan zat het complete bedrijf aan boord :pquote:Op zondag 6 april 2014 02:07 schreef APK het volgende:
Oeh, inmiddels 70 mensen van hetzelfde bedrijf
ongelooflijk,quote:Op zondag 6 april 2014 13:40 schreef Lavenderr het volgende:
Zoekschip pikt weer signaal op in Indische Oceaan
Het Australische marineschip Ocean Shield heeft zondagmorgen een akoestisch signaal opgevangen dat mogelijk afkomstig is van de zwarte doos van de verdwenen Maleisische Boeing 777.
Een Chinees schip ving zaterdag een soortgelijk signaal op, waarvan de frequentie overeen komt met dat wat de zwarte doos van het vermiste vliegtuig uitzendt.
Ook de frequentie van het signaal dat is opgevangen door het Australische schip komt overeen met die frequentie.
Het Australische schip en het Britse marineschip HMS Echo beschikken over technologie waarmee ze onder water signalen van zwarte dozen kunnen opvangen, aldus de BBC zondag.
Het Britse en Australische schip arriveren naar verwachting maandagmorgen in het gebied waar de signalen door het Chinese schip zijn opgevangen. Ze gaan proberen te achterhalen of de signalen afkomstig zijn van het verdwenen vliegtuig van Malaysia Airlines.
http://www.nu.nl/buitenla(...)indische-oceaan.html
dus.... het wachten is nu op superman?quote:Op zondag 6 april 2014 16:03 schreef Lambiekje het volgende:
... en weer is een false flag vooraf verkondigd in films
Hoe zit het dan met erfenis.....quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:07 schreef Lambiekje het volgende:
You Can't Handle The Truth! Boeing's Secret Patent
Probleem van de huidige tijd is dat we nog steeds geen Batterijen hebben die veel langer mee gaan, technisch boeken we veel vooruitgang, maar accu's gaan niet zo lang mee.quote:Op maandag 7 april 2014 13:52 schreef Pavement het volgende:
Wat ik niet snap is dat normale zwarte dozen dozen een signaal afgeven tot 6km diepte en maar 30 dagen signaal uitzenden, terwijl de wetenschap toch wel een heel stuk verder is. De zwarte doos is ook nog eens een zeer belangrijk onderdeel van het vliegtuig.
Daar heb je idd een goed punt, maar de puls kracht moet toch veel sterker kunnen zijn dan 6km ?quote:Op maandag 7 april 2014 16:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Probleem van de huidige tijd is dat we nog steeds geen Batterijen hebben die veel langer mee gaan, technisch boeken we veel vooruitgang, maar accu's gaan niet zo lang mee.
Kijk maar naar je mobiele telefoon, een smartphone houd het net een dag vol met een accu, terwijl een cheap ass phone het zo'n 30 dagen volhoud.
Denk eerder dat ze de straal of reikweidte zo klein mogelijk hebben gehouden om de batterij te besparen, maak je de straal groter zal de batterij eerder leeg raken.quote:Op maandag 7 april 2014 16:51 schreef Pavement het volgende:
[..]
Daar heb je idd een goed punt, maar de puls kracht moet toch veel sterker kunnen zijn dan 6km ?
Je hebt een redelijk logische verklaring vind ik maar toch bestaat onze aarde uit meer plekken (oppervlakte) dat 6km onder water ligt dan niet.quote:Op maandag 7 april 2014 16:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Denk eerder dat ze de straal of reikweidte zo klein mogelijk hebben gehouden om de batterij te besparen, maak je de straal groter zal de batterij eerder leeg raken.
de reden is redelijk eenvoudig een vliegtuig verdwijnt van de radar, en op die manier weet men al redelijk waar de lokatie is, en is de regio niet zo groot om het wrak te kunnen zoeken.
[ afbeelding ]
in dit geval komen we op een situatie die amper in het verleden is voorgekomen
Is dat zo?quote:Op maandag 7 april 2014 17:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
Je hebt een redelijk logische verklaring vind ik maar toch bestaat onze aarde uit meer plekken (oppervlakte) dat 6km onder water ligt dan niet.
Ondanks dat worden vaak olie sporen en wrakstukken gevonden dingen wat blijven drijven.quote:Op maandag 7 april 2014 17:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
Je hebt een redelijk logische verklaring vind ik maar toch bestaat onze aarde uit meer plekken (oppervlakte) dat 6km onder water ligt dan niet.
goed stukquote:Op maandag 7 april 2014 17:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ondanks dat worden vaak olie sporen en wrakstukken gevonden dingen wat blijven drijven.
en dan vinden ze ook vaak de rest van het vliegtuig, de kans dat een vliegtuig volledig van radar verdwijnt geen contact meer mee is ,en volledig verdwijnt is 1 op een miljard (gokje) en hier hebben we dus die ene uitzondering.
lees hier meer,
Schiet lekker op zo.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:56 schreef Lambiekje het volgende:
Nieuw mysterie rond vlucht MH370
... en weer wordt het officiele verhaal aangepast...
Dat 'onomstootbare bewijs' kunnen we wel vergeten.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:56 schreef Lambiekje het volgende:
Nieuw mysterie rond vlucht MH370
... en weer wordt het officiele verhaal aangepast...
Het is hier geen NWS hequote:Op zondag 6 april 2014 13:40 schreef Lavenderr het volgende:
Zoekschip pikt weer signaal op in Indische Oceaan
Het Australische marineschip Ocean Shield heeft zondagmorgen een akoestisch signaal opgevangen dat mogelijk afkomstig is van de zwarte doos van de verdwenen Maleisische Boeing 777.
Een Chinees schip ving zaterdag een soortgelijk signaal op, waarvan de frequentie overeen komt met dat wat de zwarte doos van het vermiste vliegtuig uitzendt.
Ook de frequentie van het signaal dat is opgevangen door het Australische schip komt overeen met die frequentie.
Het Australische schip en het Britse marineschip HMS Echo beschikken over technologie waarmee ze onder water signalen van zwarte dozen kunnen opvangen, aldus de BBC zondag.
Het Britse en Australische schip arriveren naar verwachting maandagmorgen in het gebied waar de signalen door het Chinese schip zijn opgevangen. Ze gaan proberen te achterhalen of de signalen afkomstig zijn van het verdwenen vliegtuig van Malaysia Airlines.
http://www.nu.nl/buitenla(...)indische-oceaan.html
quote:Op woensdag 9 april 2014 15:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
Voor wie zich nog verveelt, hier een komische site:
http://www.niburu.co/inde(...)et-complot&Itemid=33
Gaat over een biologisch wapen aan boord van MH370.
eerste 3 minuten ja goed punt daarna, iets er bij halen wat pakweg 2000km verderop staat in volledig andere tijdzone omdat daar een model staat van in totaal 88 toestellen van in gebruik zijn.quote:
Dat mag je zelf bepalen Schommelstoel.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:21 schreef schommelstoel het volgende:
ik ben even bezig met het oude deel door te nemen om bepaalde berichten hier in de OP toe te voegen.
Het is een wirwar van comments en linkjes, sommigen voegen wel wat toe, en andere berichten maken het alleen maar onduidelijker.
Nu vraag ik mij af wat vinden jullie dat in de nieuwe OP moet?
Diego Garciaquote:Op woensdag 9 april 2014 17:21 schreef schommelstoel het volgende:
ik ben even bezig met het oude deel door te nemen om bepaalde berichten hier in de OP toe te voegen.
Het is een wirwar van comments en linkjes, sommigen voegen wel wat toe, en andere berichten maken het alleen maar onduidelijker.
Nu vraag ik mij af wat vinden jullie dat in de nieuwe OP moet?
Diego Garciaquote:Op woensdag 9 april 2014 17:21 schreef schommelstoel het volgende:
ik ben even bezig met het oude deel door te nemen om bepaalde berichten hier in de OP toe te voegen.
Het is een wirwar van comments en linkjes, sommigen voegen wel wat toe, en andere berichten maken het alleen maar onduidelijker.
Nu vraag ik mij af wat vinden jullie dat in de nieuwe OP moet?
Ik dacht van niet, maar kan natuurlijk wat gemist hebben.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:18 schreef gijsman het volgende:
Lol 1 april, maar Afghanistan was dat al ergens voorbij gekomen?
Da;s wel heel frappantquote:Op donderdag 10 april 2014 21:31 schreef gijsman het volgende:
http://www.turnerradionetwork.com/news/407-pat
Ondertussen is reizen naar Diego Garcia door het pentagon verboden.
.. het kan natuurlijk ook een spin zijn ... maar het blijft apart.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:31 schreef gijsman het volgende:
http://www.turnerradionetwork.com/news/407-pat
Ondertussen is reizen naar Diego Garcia door het pentagon verboden.
.. en dan blijkt het een zender-ding van James Camerons diepzeeduiker te zijnquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:44 schreef Lavenderr het volgende:
Het wordt steeds spannender.
En ondertussen zoekt men onverdroten door want
'Locatie zwarte doos vermiste Boeing bekend'
De Australische autoriteiten denken te weten waar de zwarte doos van de al ruim een maand vermiste Boeing 777 van Malaysia Airlines is.
Dat zegt premier Tony Abbott, zo meldt het Australische Sky News vrijdag.
''We zijn ervan overtuigd dat we de positie van de zwarte doos bij benadering hebben vastgesteld'', zei Abbott tijdens zijn bezoek aan Shanghai. ''Dit betekent echter nog niet dat we ook het wrak van het toestel op 4,5 kilometer diepte zullen terugvinden.''
Het zoekgebied is een stuk kleiner geworden, doordat de Australiërs een reeks signalen hebben opgevangen, aldus Abbott. "Maar de signalen worden zwakker. We hopen zoveel mogelijk informatie te kunnen krijgen, voordat het verdwijnt."
http://www.nu.nl/buitenla(...)e-boeing-bekend.html
Het kan echt van alles zijn.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
.. en dan blijkt het een zender-ding van James Camerons diepzeeduiker te zijn
BNW / De verdwijning van Malaysia Airlines Flight MH370quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:59 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wie sprak er van onomstotelijk bewijs? Bron?
zou kunnen inderdaad, maar ondanks dat worden er vaak nog wel brokstukken gevonden.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
Onomstotelijk bewijs dat het vliegtuig ergens in de fucking Indische Oceaan ligt ja.
Dat we er nog niks van hebben kunnen zien komt wellicht omdat het 4 kilometer diep ligt op een locatie die we nog niet hebben gevonden
Precies. Kom dan niet met uitspraken als onomstotelijk bewijs want dat is er helemaal niet.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
zou kunnen inderdaad, maar ondanks dat worden er vaak nog wel brokstukken gevonden.
in dit geval, helemaal niks noppes nada, terwijl ik weet niet hoeveel landen aan het zoeken zijn.
Vaak? Kan mij geen één enkel geval herinneren waar er na 3 weken na een vliegtuigcrash nog drijvende brokstukken werden gevonden?quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
zou kunnen inderdaad, maar ondanks dat worden er vaak nog wel brokstukken gevonden.
in dit geval, helemaal niks noppes nada, terwijl ik weet niet hoeveel landen aan het zoeken zijn.
3 weken juist maar speurtocht was al veel langer bezig en ze vonden nul comma niks.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:46 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Vaak? Kan mij geen één enkel geval herinneren waar er na 3 weken na een vliegtuigcrash nog drijvende brokstukken werden gevonden?
Ja zou knap zijn als je wat vind als je op de verkeerde plek zoekt hequote:Op zaterdag 12 april 2014 00:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
3 weken juist maar speurtocht was al veel langer bezig en ze vonden nul comma niks.
maar uiteraard wordt er niet gekeken naar Diego Garcia.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:23 schreef Lavenderr het volgende:
De Amerikaanse mini-onderzeeër die in de Indische Oceaan zoekt naar het verdwenen vliegtuig van Malaysia Airlines, heeft zijn eerste zoektocht afgebroken.
Dat melden de Australische autoriteiten dinsdag.
De onbemande Bluefin 21-onderzeeër keerde na zes uur zoeken terug naar het wateroppervlak, toen het vaartuig door zijn dieptelimiet van 4,5 kilometer was gegaan. Dat betreft een automatisch veiligheidsmechanisme.
De Bluefin zou eigenlijk twintig uur zoeken naar het verdwenen toestel, waarvan al een week geen mogelijke signalen meer zijn gehoord. Dinsdagochtend werd het vaartuig voor de tweede keer de diepte in gestuurd.
Of de eerste zoektocht iets heeft opgeleverd is nog onduidelijk. De data moeten nog worden uitgelezen en geanalyseerd. Het vaartuig brengt met behulp van sonar de zeebodem in kaart.
Vlucht MH 370 van Malaysia Airways verdween op 8 maart met 239 passagiers aan boord. De onderzoekers denken een redelijk beeld te hebben van de mogelijke locatie van de restanten van de Boeing 777.
Tot bijna een week geleden werden ping-geluiden gehoord die mogelijk afkomstig zijn van één van de zwarte dozen van het toestel. Sindsdien concentreert de zoektocht zich op een gebied ongeveer 1500 kilometer ten noordwesten van de Australische stad Perth.
http://www.nu.nl/buitenla(...)tocht-mh-370-af.html
Jammer, weer niks.
Bron van die wetenschappers?quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:10 schreef gijsman het volgende:
Ze kunnen op Diego Garcia doen en laten wat ze willen, en wat de motieven zijn? er waren "toevallig"wat wetenschappers met patenten aan boord, verder niks bijzonders hoor.
Daarom zoeken ze ook vrolijk verder ergens ver weg in de Indische Oceaan.
Misschien was of is het een beetje lastig voor je om het vorige deel door te lezen, of om het zelf op te zoeken.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Bron van die wetenschappers?
En de beste manier om van die wetenschappers was om een compleet vliegtuig van de aardbol te laten verdwijnen? Kan mij toch wat manieren verzinnen die iets meer low-profile zijn.
Op basis van ping data.quote:Hoe kan het dat de Maleisische autoriteiten een persconferentie beleggen, die wereldwijd de massa begoochelde, en die feitelijk NIETS inhield.. Het vliegtuig is in zee gestort, dát was de officiële mededeling.. Maar waarop was deze melding gebaseerd..?!? Weet jij het..?
De woorden 'good night, Malaysia 370' is officiëler dan All right good night, dus maakt het eerder minder verdacht. Als je denk dat een vliegtuig in problemen raakt omdat hij geen all right heeft gezegd...quote:In plaats van ‘All right, good night’ zou de gezagvoerder óf de co-piloot gezegd hebben: ‘Good night, Malaysian three seven zero’… En dan moet uit onderzoek vervolgens gaan blijken wié van beide piloten dat heeft gezegd… Snap je? De vraag is toch, wie van de Maleisische autoriteiten die eerste zin de wereld in heeft gebracht..? Of zijn wij nou niet helemaal goed bij ons hoofd..? De beide zinnen lijken ook niet eens op elkaar…
En voor de goede verstaander, die naar de taal kijkt die gebruikt wordt, blijkt nu het zinsdeel ‘All right’ ervan afgevallen. En preciés dat is natuurlijk vreemd, als dat inderdaad de laatste woorden waren. Want hoe kan een vliegtuig afscheid nemen met de ‘famous last words’ die duiden op ‘alles is in orde’, terwijl het vliegtuig daarna VOLLEDIG van het scherm verdwijnt..
Vreemd, aangezien piloten zeggen dat de transponder door de piloot met 1 knop is uit zetten binnen handbereik. wat is de bron dat deze apparatuur zodanig zit opgeborgen dat het onmogelijk is om uit te zetten? Dat is gewoon klinkklare onzin.quote:En hoe zit het met het uitzetten van die automatische transponders, zendapparatuur, die elke paar minuten een signaal doorgeven aan satellieten, zodat het vliegtuig EXACT overal ter wereld kan worden gesitueerd..? Apparatuur die zódanig opgeborgen zit in een modern vliegtuig, dat je die niet ‘zomaar’ even uitzet.. Het blijkt dat er dus duidelijk méér aan de hand is. Simpel!
Dit is echt redeneren van niveau likmeversie. Hebben de mensen die dit stuk hebben geschreven niet gedacht dat de piloot gewoon zelf alles heeft uitgezet? En daarna zelfmoord heeft gepleegd? Ik zeg niet dat dit moet gebeurd zijn, maar het feit dat men deze redenering gebruikt om te beweren dat we worden voorgelegen is waanzin. Niemand heeft ontkend dat het een geplande ramp is, sterker nog, het is volgens meerdere officieels geen technisch mankement maar een bewuste actie.quote:Want deze zenders, deze apparatuur zet je alleen uit, ALS je iets van plan bent en wéét waar de dingen zitten.. Een kaping dus.. En inderdaad; dan is het niet ‘All right’.. Mensen met écht de specifieke technische kennis van de details om deze transponders uit te zetten, wáren dus aan boord.. Zo simpel IS het toch? Er is dus iets bizar aan de hand.. EEN GEPLANDE ‘RAMP’ OF GEPLANDE KAPING…
quote:We horen al tientallen jaren van opscheppende defensie-officials, dat deze satellieten in staat zijn om vanuit de ruimte, een golfbal op een grasveld te zien..! En dat niet alléén.. Nee, ze kunnen ook zien welk merk deze golfbal heeft.. Zijn er dan niet heel simpel, twee mogelijkheden..?
1. De claims van de autoriteiten rondom deze technische satelliet capaciteiten zijn volledige onzin. Of..
2. De claims rondom deze satellieten zijn waar. En natuurlijk is dit de meest voor de hand liggende conclusie..
Omdat iemand met technische kennis alles heeft uitgeschakeld? O wach, dat hebben ze 1 alinea hoger nog zelf gezegd?!quote:Nou, dán is vervolgens de simpele vraag, waarom ze dit vliegtuig dan niet kunnen detecteren..
In trance? Dus USA hebben het vliegtuig niet van binnenuit gekaapt (zoals ze eerst beweerde), maar een soort aanval met een rond object. Dat object bracht de piloten in trance? Volgens mij weet men van WantToKnow ook niet echt wat ze willen geloven; zolang het maar vergezocht en onofficieel is.quote:EN dan zijn er de officiële radarbeelden, die iedereen ter wereld kan zien, via het internet. Daar zie je elk passagiersvliegtuig ter wereld, wáár het zich bevindt en waar ándere vliegtuigen zich in haar omgeving bevinden.. We laten je graag de oorspronkelijke radarbeelden zien van vlucht MH370 waarop te zien is, dát het toestel op een bepaald moment versnelt en plotseling verdwijnt… Heb je deze beelden al op Tv gezien..? Nee toch? Zijn die niet van belang dan..?? Het zijn beelden die IEDEREEN, dus ook journalisten van NOS en andere actualiteitenrubrieken kunnen ophalen van YouTube..
Het bijzondere van deze beelden is, dat er ook ronde objecten op de radarbeelden verschijnen. En dit soort voorvallen zijn de laatste tientallen jaren diverse keren waargenomen. Het was Anton Teuben die ons hiervan op de hoogte bracht. Anton: “Van een aantal piloten weet ik dat zij contact hebben gehad met objecten en dat hun toestel in het energieveld werd opgenomen en van de radar verdween. Vaak kwam het toestel na enige tijd weer terug op de radarbeelden en vervolgde zijn weg. Piloten die dit hebben meegemaakt kwamen, zo leek het, in trance uit hun vliegtuig. Helaas was er toen geen tastbaar bewijs via radarbeelden die internet ons biedt. Veel van deze voorvallen zijn in de doofpot beland.
"Men" doet wel erg veel "verdachte" aannames in dit "stukje" tekst. Nogal "geheimzinning".quote:Upon GRU assests confirming that this highly suspicious cargo was aboard Malaysia Airlines Flight 370 on 8 March, this report notes, Moscow notified Chinas Ministry of State Security (MSS) of their concerns and received assurances that all measures would be taken as to ascertain what was being kept so hidden when this aircraft entered into their airspace.
Aannames en berichten van alternatieve nieuwsbronnen zijn voor mensen die in de MSM bubble leven altijd moeilijk te geloven.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
Lol, die 3e link, wat een onzin..
[..]
Op basis van ping data.
[..]
De woorden 'good night, Malaysia 370' is officiëler dan All right good night, dus maakt het eerder minder verdacht. Als je denk dat een vliegtuig in problemen raakt omdat hij geen all right heeft gezegd...
[..]
Vreemd, aangezien piloten zeggen dat de transponder door de piloot met 1 knop is uit zetten binnen handbereik. wat is de bron dat deze apparatuur zodanig zit opgeborgen dat het onmogelijk is om uit te zetten? Dat is gewoon klinkklare onzin.
[..]
Dit is echt redeneren van niveau likmeversie. Hebben de mensen die dit stuk hebben geschreven niet gedacht dat de piloot gewoon zelf alles heeft uitgezet? En daarna zelfmoord heeft gepleegd? Ik zeg niet dat dit moet gebeurd zijn, maar het feit dat men deze redenering gebruikt om te beweren dat we worden voorgelegen is waanzin. Niemand heeft ontkend dat het een geplande ramp is, sterker nog, het is volgens meerdere officieels geen technisch mankement maar een bewuste actie.
[..]. Ik ga voor punt 1. Alsof satellieten kunnen zien welk merk een golfbal is.
[..]
Omdat iemand met technische kennis alles heeft uitgeschakeld? O wach, dat hebben ze 1 alinea hoger nog zelf gezegd?!
[..]
In trance? Dus USA hebben het vliegtuig niet van binnenuit gekaapt (zoals ze eerst beweerde), maar een soort aanval met een rond object. Dat object bracht de piloten in trance? Volgens mij weet men van WantToKnow ook niet echt wat ze willen geloven; zolang het maar vergezocht en onofficieel is.
Verder is de strekking een beetje: er waren belangrijke passagiers en/of belangrijke cargo en dus is een ongeluk wel errug toevallig.
Die gedachtegang is echt te simpel voor woorden
Of dit:
[..]
"Men" doet wel erg veel "verdachte" aannames in dit "stukje" tekst. Nogal "geheimzinning".
quote:MH370 MEMORANDUM BY LEUREN MORET
This Memorandum is intended to answer the five key questions about the MH370 false flag operation:
Who was behind it?
What caused the disappearance of MH370?
When did MH370 disappear?
Where did MH370 disappear?
Why did MH370 disappear, and why was this elaborate false flag operation carried out.
Je vergelijkt appels met perenquote:Op donderdag 17 april 2014 15:33 schreef gijsman het volgende:
[..]
Aannames en berichten van alternatieve nieuwsbronnen zijn voor mensen die in de MSM bubble leven altijd moeilijk te geloven.
Volgens jou kunnen satellieten de details als golfballen niet zien, terwijl er satellieten in de ruimte rondzweven die genoeg details van de sterren en planeten ver weg in de melkweg kunnen waarnemen.
Te stom voor woorden ditquote:Op donderdag 17 april 2014 15:33 schreef gijsman het volgende:
[..]
Aannames en berichten van alternatieve nieuwsbronnen zijn voor mensen die in de MSM bubble leven altijd moeilijk te geloven.
Volgens jou kunnen satellieten de details als golfballen niet zien, terwijl er satellieten in de ruimte rondzweven die genoeg details van de sterren en planeten ver weg in de melkweg kunnen waarnemen.
OKquote:Op donderdag 17 april 2014 19:48 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Te stom voor woorden dit![]()
We kunnen geen details zien van sterren en planeten. Niet met een optische camera in ieder geval. Daarom sturen we ook sondes naar Mars, om wat we niet kunnen zien te bestuderen.
Het konden toch gepatenteerde wetenschappers zijn?quote:Op donderdag 17 april 2014 21:37 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
"Er waren wetenschappers met patenten aan boord"
Misschien voor je iets doms neer zet even verdiepen wat een patent nu precies is. Het is geen papiertje dat je bij je draagt. Het is een registratie bij een octrooibureau. Je krijgt een mooie oorkonde mee maar dat is het ook. Die registratie vervalt niet bij een vliegtuigcrash. Sterker nog...tot dat daarwerkelijk is vastgesteld dat bovengenoemde personen dood zijn blijft het patent gewoon op hun naam staan. Als het een persoonlijk patent is dan gaat het patent naar de erfgerechtigde (man, vrouw) die achterblijft.
Buiten dat lijkt het me dat die wetenschappers de patent aanvragen op nam van het bedrijf hebben gedaan. In dat geval kan er al helemaal niks mee gebeuren.
Het is werkelijk ongelovelijk hoeveel onzin de conspiracy aanhangers aanhalen. Dingen die gewoon echt niet kunnen.
Dit.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:37 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
"Er waren wetenschappers met patenten aan boord"
Misschien voor je iets doms neer zet even verdiepen wat een patent nu precies is. Het is geen papiertje dat je bij je draagt. Het is een registratie bij een octrooibureau. Je krijgt een mooie oorkonde mee maar dat is het ook. Die registratie vervalt niet bij een vliegtuigcrash. Sterker nog...tot dat daarwerkelijk is vastgesteld dat bovengenoemde personen dood zijn blijft het patent gewoon op hun naam staan. Als het een persoonlijk patent is dan gaat het patent naar de erfgerechtigde (man, vrouw) die achterblijft.
Buiten dat lijkt het me dat die wetenschappers de patent aanvragen op nam van het bedrijf hebben gedaan. In dat geval kan er al helemaal niks mee gebeuren.
Het is werkelijk ongelovelijk hoeveel onzin de conspiracy aanhangers aanhalen. Dingen die gewoon echt niet kunnen.
Fijn dat je zo'n arrogante toon neerzet maar dat is blijkbaar niet alleen in dit topic het geval.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:37 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
"Er waren wetenschappers met patenten aan boord"
Misschien voor je iets doms neer zet even verdiepen wat een patent nu precies is. Het is geen papiertje dat je bij je draagt. Het is een registratie bij een octrooibureau. Je krijgt een mooie oorkonde mee maar dat is het ook. Die registratie vervalt niet bij een vliegtuigcrash. Sterker nog...tot dat daarwerkelijk is vastgesteld dat bovengenoemde personen dood zijn blijft het patent gewoon op hun naam staan. Als het een persoonlijk patent is dan gaat het patent naar de erfgerechtigde (man, vrouw) die achterblijft.
Buiten dat lijkt het me dat die wetenschappers de patent aanvragen op nam van het bedrijf hebben gedaan. In dat geval kan er al helemaal niks mee gebeuren.
Het is werkelijk ongelovelijk hoeveel onzin de conspiracy aanhangers aanhalen. Dingen die gewoon echt niet kunnen.
Inderdaad. Als mensen onzin posten dan vertel ik ze dat gewoon. Dat kun je leuk vinden of niet maar dat verandert niks aan het feit dat het gewoon onzin is.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:11 schreef gijsman het volgende:
[..]
Fijn dat je zo'n arrogante toon neerzet maar dat is blijkbaar niet alleen in dit topic het geval.
Blijkbaar niet. Anders had je het niet gepost.quote:Alsof ik niet heb opgezocht wat een patent of octrooi is.
De laatste keer dat ik keek was dit gewoon een openbaar forum. Zou een mooie boel zijn als hier alleen voorstanders mochten komen. Elkaar ophitsen met steeds meer onzin. Ik dacht dat dit juist een discussie forum was voor zowel voorstanders als tegenstanders.quote:Verder als je al die conspiracy verhalen onzin vind en het niet vind kunnen blijf dan GVD weg in het bnw forum.
Ik denk gewoon dat die op de bodem van de zee ligt. Het is niet het eerste vliegtuig (en waarschijlijk ook niet het laaste) waar we niks meer van terugzien.quote:En het is ongelofelijk
Wat de verdwijning van dit toestel betreft weet ik het zelf ook niet meer, de dame in de video hierboven zegt dat t neergeschoten is boven t luchtruim van Singapore.
Een ander theorie is Diego Garcia met een persoon die een bericht verstuurd met een telefoon die hij in zijn bilspleet verborg.
Of hij staat ergens in Afghanistan..
Waarschijnlijk vinden ze binnenkort toch wat in het gebied waar ze nu aan het zoeken zijn.
Nog steeds?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:31 schreef gijsman het volgende:
http://www.turnerradionetwork.com/news/407-pat
Ondertussen is reizen naar Diego Garcia door het pentagon verboden.
Sorry link werkte niet , je moet het maar even op je gemak kijken . http://exopolitics.blogs.(...)-false-flag-psy.htmlquote:Op donderdag 17 april 2014 16:47 schreef gijsman het volgende:
[..]
Dus zoeken in de Indische Oceaan is een afleidingsmanoeuvre
quote:THAILAND: Joint military exercises drill - Cobra Gold- Cope Tiger –Feb.11-March 21 underway in Thailand – Led by US, Thailand, Singapore, and observer countries (Indonesia, Japan, Malaysia, South Korea, Cambodia, China, Laos, Myanmar, Netherlands, New Zealand, Russia, S. Africa, Sri Lanka, Timor-Leste).
quote:Cope Tiger:
Korat RTAFB is a major facility for the Cope Tiger exercises, an annual, multinational exercise conducted in two phases in the Asia-Pacific region.
Cope Tiger involves air forces from the United States, Thailand and Singapore, as well as U.S. Marine Corps aircraft deployed from Japan. U.S. Navy aircraft have also been involved on Cope Tiger. http://en.wikipedia.org/wiki/Korat_Royal_Thai_Air_Force_Base
Cobra Gold 2014:
“We are very delighted by Cobra Gold 2014,” said W. Patrick Murphy, the deputy chief of mission at U.S. Embassy Bangkok. “We congratulate the Kingdom of Thailand for partnering with us again this year, the 33rd year of this joint exercise. It is very much a multidimensional exercise with many different components and we contribute from the (U.S.) our Marines, sailors, airmen and soldiers. (The U.S.) had almost 4,000 of our troops here this year with their counterparts from Thailand .
De website ligt er inmiddels uit, maar de VS wilde Poetin laten zien hoe mooi hun nieuwe wapen wel niet is, en Kuala Lumpur straffen omdat ze de VS voor het oorlog's tribunaal wilde slepen?quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:47 schreef Summers het volgende:
[..]
Sorry link werkte niet , je moet het maar even op je gemak kijken . http://exopolitics.blogs.(...)-false-flag-psy.html
http://exopolitics.blogs.(...)mes-tribunal-ve.html
[..]
[ afbeelding ]
[..]
ah financiële vergoeding om mondje dicht te houden.quote:Op maandag 21 april 2014 18:20 schreef Lavenderr het volgende:
Malaysian minister discusses financial aid with relatives of MH370 victims
Hamzah Zainuddin says fund could be set up by government or airline, as unmanned submarine continues to search for plane
A Malaysian official has met relatives of passengers who were aboard the missing flight MH370 to discuss ways of providing them with financial assistance.
Hamzah Zainuddin, the deputy foreign affairs minister, said a fund could possibly be set up by the government or by Malaysia Airlines. Family members were urged to submit a plan for consideration.
"We realise this is an excruciating time for the families of those on board," he said. "No words can describe the pain they must be going through. We understand the desperate need for information on behalf of the families and those watching around the world."
He said he would soon visit Beijing to shore up bilateral relations between Malaysia and China. Two-thirds of the missing plane's 227 passengers were Chinese, and many of their relatives have been angered by Malaysia's handling of the investigation.
An unmanned submarine continues to search for any signs of the plane. After nearly a week of sweeping the bottom of the ocean with sonar, it began its eighth mission on Sunday. It has already covered about half of its focused search area but has yet to uncover any clues that could shed light on the disappearance.
The US navy's Bluefin 21 has journeyed beyond its recommended depth of 2.8 miles (4.5km) to comb the silt-covered seabed off the coast of western Australia. Its search area has a six-mile radius around the location of an underwater signal believed to have come from the aircraft's black boxes.
Up to 11 aircraft and 12 ships continue to scan the ocean surface for debris from the Boeing 777, which disappeared on 8 March en route from Kuala Lumpur to Beijing.
bron: http://www.theguardian.co(...)relatives?CMP=twt_fd
Jij zou niets hebben gegeven?quote:Op maandag 21 april 2014 20:18 schreef gijsman het volgende:
[..]
ah financiële vergoeding om mondje dicht te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |