abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138742653
http://www.turnerradionetwork.com/news/407-pat

Ondertussen is reizen naar Diego Garcia door het pentagon verboden.
  donderdag 10 april 2014 @ 22:38:33 #52
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_138746767
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:31 schreef gijsman het volgende:
http://www.turnerradionetwork.com/news/407-pat

Ondertussen is reizen naar Diego Garcia door het pentagon verboden.
Da;s wel heel frappant
Rayen 2½ jaar!
  vrijdag 11 april 2014 @ 08:19:31 #53
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_138753885
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:31 schreef gijsman het volgende:
http://www.turnerradionetwork.com/news/407-pat

Ondertussen is reizen naar Diego Garcia door het pentagon verboden.
.. het kan natuurlijk ook een spin zijn ... maar het blijft apart.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator vrijdag 11 april 2014 @ 09:44:02 #54
249559 crew  Lavenderr
pi_138755236
Het wordt steeds spannender.
En ondertussen zoekt men onverdroten door want

'Locatie zwarte doos vermiste Boeing bekend'

De Australische autoriteiten denken te weten waar de zwarte doos van de al ruim een maand vermiste Boeing 777 van Malaysia Airlines is.

Dat zegt premier Tony Abbott, zo meldt het Australische Sky News vrijdag.

''We zijn ervan overtuigd dat we de positie van de zwarte doos bij benadering hebben vastgesteld'', zei Abbott tijdens zijn bezoek aan Shanghai. ''Dit betekent echter nog niet dat we ook het wrak van het toestel op 4,5 kilometer diepte zullen terugvinden.''


Het zoekgebied is een stuk kleiner geworden, doordat de Australiërs een reeks signalen hebben opgevangen, aldus Abbott. "Maar de signalen worden zwakker. We hopen zoveel mogelijk informatie te kunnen krijgen, voordat het verdwijnt."

http://www.nu.nl/buitenla(...)e-boeing-bekend.html
  vrijdag 11 april 2014 @ 12:43:41 #55
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_138760538
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:44 schreef Lavenderr het volgende:
Het wordt steeds spannender.
En ondertussen zoekt men onverdroten door want

'Locatie zwarte doos vermiste Boeing bekend'

De Australische autoriteiten denken te weten waar de zwarte doos van de al ruim een maand vermiste Boeing 777 van Malaysia Airlines is.

Dat zegt premier Tony Abbott, zo meldt het Australische Sky News vrijdag.

''We zijn ervan overtuigd dat we de positie van de zwarte doos bij benadering hebben vastgesteld'', zei Abbott tijdens zijn bezoek aan Shanghai. ''Dit betekent echter nog niet dat we ook het wrak van het toestel op 4,5 kilometer diepte zullen terugvinden.''

Het zoekgebied is een stuk kleiner geworden, doordat de Australiërs een reeks signalen hebben opgevangen, aldus Abbott. "Maar de signalen worden zwakker. We hopen zoveel mogelijk informatie te kunnen krijgen, voordat het verdwijnt."

http://www.nu.nl/buitenla(...)e-boeing-bekend.html
.. en dan blijkt het een zender-ding van James Camerons diepzeeduiker te zijn
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator vrijdag 11 april 2014 @ 18:32:41 #56
249559 crew  Lavenderr
pi_138771209
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. en dan blijkt het een zender-ding van James Camerons diepzeeduiker te zijn
Het kan echt van alles zijn.
Het is al veelzeggend dat men eerst met onomstotelijk bewijs kwam waar we vervolgens letterlijk niets van hebben kunnen aanschouwen.
pi_138771841
Wie sprak er van onomstotelijk bewijs? Bron?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  Moderator vrijdag 11 april 2014 @ 19:15:55 #58
249559 crew  Lavenderr
pi_138772489
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 18:59 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wie sprak er van onomstotelijk bewijs? Bron?
BNW / De verdwijning van Malaysia Airlines Flight MH370
pi_138772743
Onomstotelijk bewijs dat het vliegtuig ergens in de fucking Indische Oceaan ligt ja.
Dat we er nog niks van hebben kunnen zien komt wellicht omdat het 4 kilometer diep ligt op een locatie die we nog niet hebben gevonden ;)
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 11 april 2014 @ 19:46:17 #60
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_138773867
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 19:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
Onomstotelijk bewijs dat het vliegtuig ergens in de fucking Indische Oceaan ligt ja.
Dat we er nog niks van hebben kunnen zien komt wellicht omdat het 4 kilometer diep ligt op een locatie die we nog niet hebben gevonden ;)
zou kunnen inderdaad, maar ondanks dat worden er vaak nog wel brokstukken gevonden.

in dit geval, helemaal niks noppes nada, terwijl ik weet niet hoeveel landen aan het zoeken zijn.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator vrijdag 11 april 2014 @ 20:19:01 #61
249559 crew  Lavenderr
pi_138775136
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 19:46 schreef theguyver het volgende:

[..]

zou kunnen inderdaad, maar ondanks dat worden er vaak nog wel brokstukken gevonden.

in dit geval, helemaal niks noppes nada, terwijl ik weet niet hoeveel landen aan het zoeken zijn.
Precies. Kom dan niet met uitspraken als onomstotelijk bewijs want dat is er helemaal niet.
pi_138778718
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 19:46 schreef theguyver het volgende:

[..]

zou kunnen inderdaad, maar ondanks dat worden er vaak nog wel brokstukken gevonden.

in dit geval, helemaal niks noppes nada, terwijl ik weet niet hoeveel landen aan het zoeken zijn.
Vaak? Kan mij geen één enkel geval herinneren waar er na 3 weken na een vliegtuigcrash nog drijvende brokstukken werden gevonden?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  zaterdag 12 april 2014 @ 00:37:09 #63
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_138786034
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 21:46 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Vaak? Kan mij geen één enkel geval herinneren waar er na 3 weken na een vliegtuigcrash nog drijvende brokstukken werden gevonden?
3 weken juist maar speurtocht was al veel langer bezig en ze vonden nul comma niks.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator zaterdag 12 april 2014 @ 11:24:12 #64
249559 crew  Lavenderr
pi_138791855
'Co-piloot MH 370 probeerde nog te bellen'

De copiloot van vlucht MH 370 heeft nog geprobeerd een telefoontje te plegen vlak voordat de Boeing 777 van Malaysian Airlines van de radar verdween.

Dat hebben bronnen rondom het politieteam tegen de Maleisische krant New Straits Times gezegd.

Volgens hen maakte het mobieltje van Fariq Abdul Hamid contact met een zendmast toen het vliegtuig laag in de buurt van het Maleisische eiland Penang vloog. Maar voordat het signaal naar een volgende zendmast kon worden gestuurd om een daadwerkelijk telefoongesprek te laten plaatsvinden, was de verbinding alweer verbroken.

hele artikel http://www.nu.nl/buitenla(...)erde-nog-bellen.html
pi_138792662
Verder weinig nieuws, batterijen van de zwarte doos zouden leeg moeten zijn maar geven blijkbaar nog steeds signalen door.
En vanavond om 22:00 de eerste docu over deze vlucht op Discovery Channel.

[ Bericht 24% gewijzigd door gijsman op 12-04-2014 15:09:46 ]
pi_138806797
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 00:37 schreef theguyver het volgende:

[..]

3 weken juist maar speurtocht was al veel langer bezig en ze vonden nul comma niks.
Ja zou knap zijn als je wat vind als je op de verkeerde plek zoekt he :')
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138823429
http://www.mirror.co.uk/n(...)intelligence-3407468

Al eerder voorbij gekomen den ik

http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)n-niet-gehoord.dhtml

Of het vliegtuig zal nooit gevonden worden.
  maandag 14 april 2014 @ 09:23:04 #68
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_138857951
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 14 april 2014 @ 10:10:08 #69
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_138858900
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator dinsdag 15 april 2014 @ 11:23:03 #70
249559 crew  Lavenderr
pi_138898653
De Amerikaanse mini-onderzeeër die in de Indische Oceaan zoekt naar het verdwenen vliegtuig van Malaysia Airlines, heeft zijn eerste zoektocht afgebroken.

Dat melden de Australische autoriteiten dinsdag.

De onbemande Bluefin 21-onderzeeër keerde na zes uur zoeken terug naar het wateroppervlak, toen het vaartuig door zijn dieptelimiet van 4,5 kilometer was gegaan. Dat betreft een automatisch veiligheidsmechanisme.

De Bluefin zou eigenlijk twintig uur zoeken naar het verdwenen toestel, waarvan al een week geen mogelijke signalen meer zijn gehoord. Dinsdagochtend werd het vaartuig voor de tweede keer de diepte in gestuurd.

Of de eerste zoektocht iets heeft opgeleverd is nog onduidelijk. De data moeten nog worden uitgelezen en geanalyseerd. Het vaartuig brengt met behulp van sonar de zeebodem in kaart.

Vlucht MH 370 van Malaysia Airways verdween op 8 maart met 239 passagiers aan boord. De onderzoekers denken een redelijk beeld te hebben van de mogelijke locatie van de restanten van de Boeing 777.

Tot bijna een week geleden werden ping-geluiden gehoord die mogelijk afkomstig zijn van één van de zwarte dozen van het toestel. Sindsdien concentreert de zoektocht zich op een gebied ongeveer 1500 kilometer ten noordwesten van de Australische stad Perth.

http://www.nu.nl/buitenla(...)tocht-mh-370-af.html

Jammer, weer niks.
  dinsdag 15 april 2014 @ 15:32:17 #71
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_138908054
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 11:23 schreef Lavenderr het volgende:
De Amerikaanse mini-onderzeeër die in de Indische Oceaan zoekt naar het verdwenen vliegtuig van Malaysia Airlines, heeft zijn eerste zoektocht afgebroken.

Dat melden de Australische autoriteiten dinsdag.

De onbemande Bluefin 21-onderzeeër keerde na zes uur zoeken terug naar het wateroppervlak, toen het vaartuig door zijn dieptelimiet van 4,5 kilometer was gegaan. Dat betreft een automatisch veiligheidsmechanisme.

De Bluefin zou eigenlijk twintig uur zoeken naar het verdwenen toestel, waarvan al een week geen mogelijke signalen meer zijn gehoord. Dinsdagochtend werd het vaartuig voor de tweede keer de diepte in gestuurd.

Of de eerste zoektocht iets heeft opgeleverd is nog onduidelijk. De data moeten nog worden uitgelezen en geanalyseerd. Het vaartuig brengt met behulp van sonar de zeebodem in kaart.

Vlucht MH 370 van Malaysia Airways verdween op 8 maart met 239 passagiers aan boord. De onderzoekers denken een redelijk beeld te hebben van de mogelijke locatie van de restanten van de Boeing 777.

Tot bijna een week geleden werden ping-geluiden gehoord die mogelijk afkomstig zijn van één van de zwarte dozen van het toestel. Sindsdien concentreert de zoektocht zich op een gebied ongeveer 1500 kilometer ten noordwesten van de Australische stad Perth.

http://www.nu.nl/buitenla(...)tocht-mh-370-af.html

Jammer, weer niks.
maar uiteraard wordt er niet gekeken naar Diego Garcia.

Ik vind het zo idioot dom waar gezocht wordt. Het is doelbewust flauwekul. Een afleidingsmanouvre.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_138911346
Wat is er allemaal zo speciaal aan Diego Garcia? Waarom zouden ze zoveel moeite doen om daar een passagiersvliegtuig te laten landen?

Volgens mij hebben mensen nogal oogkleppen op omdat Diego Garcia puur toevallig in de Indische Oceaan ligt en er zo nu en dan wat Amerikaanse millitairen rondlopen. Over enig motief en het waarom denkt niemand na.

Als men een 777 had willen hebben kan ik 412 manieren verzinnen die minder de aandacht trekken van alle aluhoedjes wereldwijd.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138911612
Ze kunnen op Diego Garcia doen en laten wat ze willen, en wat de motieven zijn? er waren "toevallig"wat wetenschappers met patenten aan boord, verder niks bijzonders hoor.
Daarom zoeken ze ook vrolijk verder ergens ver weg in de Indische Oceaan.
pi_138974515
Vlucht MH 370 is al ruim vijf weken onvindbaar. Het zoekgebied in de Indische Oceaan is inmiddels steeds kleiner geworden, maar nog altijd is de Boeing 777 spoorloos. Vijf dingen die u moet weten over de zoektocht.

De verdwenen Boeing wordt misschien wel nooit gevonden.

De nabestaanden van de passagiers moeten er serieus rekening mee houden dat er nooit meer een spoor van het vliegtuig wordt teruggevonden. De laatste keer dat er een akoestisch signaal werd waargenomen was op 8 april en het staat niet vast of dit signaal wel van MH 370 afkomstig was.

De batterij van de zwarte dozen die dit signaal moeten uitzenden raken na ongeveer een maand leeg, waardoor het signaal steeds zwakker wordt en uiteindelijk helemaal niet meer wordt uitgezonden. Mogelijk is dat nu al het geval.

Een onderzeeër brengt de zeebodem in kaart.

Om deze reden wordt nu in het voornaamste zoekgebied gezocht met een onbemande onderzeeër, die via sonar de zeebodem in kaart brengt. Dit gebied ligt ongeveer 1.500 kilometer ten noordwesten van de Australische stad Perth in de Indische oceaan en meet 600 vierkante kilometer. Mocht daar een vliegtuig liggen, dan moet de onderzeeër dit waarnemen.

Eerder werd op deze wijze een verloren Amerikaanse straaljager teruggevonden, die voor de kust van Japan in de oceaan was gestort. De onderzeeër doet er ongeveer twee maanden over om het beoogde zoekgebied in kaart te brengen, mits dat vlekkeloos verloopt. Het is nog onduidelijk wat er gebeurt als dat niets oplevert.

Het is nog steeds onduidelijk wat er is gebeurd.

Het vliegtuig was met 239 passagiers aan boord op weg van de Maleisische hoofdstad Kuala Lumpur naar Peking en raakte tussen Maleisië en het zuiden van Vietnam van de radar.

Er is geen noodsignaal verstuurd en autoriteiten stellen dat het toestel bewust van de route is afgeweken. Een deel van de communicatie-apparatuur aan boord van de vermiste Boeing 777 was al vóór het laatste gesprek met de luchtverkeersleiding uitgeschakeld. Later werd ook de transponder uitgezet. Alleen mensen die goed bekend zijn met de apparatuur in het vliegtuig kunnen alle communicatiemiddelen uitschakelen.

Wel is bekend dat co-piloot Fariq Abdul Hamid nog probeerde te bellen met zijn mobiele telefoon, vlak voor dat het toestel van de radar verdween.

De zwarte doos biedt geen duidelijkheid.

En ook als de zwarte doos van vijf kilometer diepte naar boven wordt gehaald, blijft veel onduidelijk. De voicerecorder die geluid opneemt in de cockpit, een van de twee zwarte dozen in het vliegtuig, zal geen duidelijkheid scheppen over het moment dat MH 370 van de route begon af te wijken.

Geluiden van dat moment zijn tijdens de rest van de vlucht overschreven door meer recentere cockpitgeluiden.

De zoektocht naar de Boeing 777 wordt de duurste ooit.

Het kostenplaatje kan uiteindelijk oplopen tot enkele honderden miljoenen euro's. Alleen de eerste maand van de zoektocht kostte al meer dan 30 miljoen euro. Daarin zijn de kosten van de inzet van marineschepen van Australië, China, de Verenigde Staten en Vietnam meegenomen.

De inzet van burgervliegtuigen, vaartuigen en werk door inlichtingendiensten moeten daar nog bij worden opgeteld. Ook zijn de kosten die onder meer Nieuw-Zeeland, Groot-Brittannië en Zuid-Korea hebben gemaakt daarin niet meegenomen.

Ter vergelijking: in de eerste maand van de verdwijning van MH 370 is al meer uitgegeven dan tijdens aan de gehele zoektocht naar het toestel van Air France, dat in 2009 in de Atlantische Oceaan stortte.

bron: http://www.nu.nl/buitenla(...)oektocht-mh-370.html
pi_138976557
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 17:10 schreef gijsman het volgende:
Ze kunnen op Diego Garcia doen en laten wat ze willen, en wat de motieven zijn? er waren "toevallig"wat wetenschappers met patenten aan boord, verder niks bijzonders hoor.
Daarom zoeken ze ook vrolijk verder ergens ver weg in de Indische Oceaan.
Bron van die wetenschappers?
En de beste manier om van die wetenschappers was om een compleet vliegtuig van de aardbol te laten verdwijnen? Kan mij toch wat manieren verzinnen die iets meer low-profile zijn.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138977811
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:20 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Bron van die wetenschappers?
En de beste manier om van die wetenschappers was om een compleet vliegtuig van de aardbol te laten verdwijnen? Kan mij toch wat manieren verzinnen die iets meer low-profile zijn.
Misschien was of is het een beetje lastig voor je om het vorige deel door te lezen, of om het zelf op te zoeken.
Maar hier zijn wat linkjes
http://greatgameindia.wor(...)d-mv-maersk-alabama/
verdachte vracht en de navy seals die onder verdachte omstandigheden zijn omgekomen

http://intellihub.com/rot(...)lder-new-technology/
De nieuwe eigenaar van de patenten

En nog een artikel
http://www.wanttoknow.nl/(...)er-gaat-de-scam-nog/
pi_138979647
Lol, die 3e link, wat een onzin..
quote:
Hoe kan het dat de Maleisische autoriteiten een persconferentie beleggen, die wereldwijd de massa begoochelde, en die feitelijk NIETS inhield.. Het vliegtuig is in zee gestort, dát was de officiële mededeling.. Maar waarop was deze melding gebaseerd..?!? Weet jij het..?
Op basis van ping data.

quote:
In plaats van ‘All right, good night’ zou de gezagvoerder óf de co-piloot gezegd hebben: ‘Good night, Malaysian three seven zero’… En dan moet uit onderzoek vervolgens gaan blijken wié van beide piloten dat heeft gezegd… Snap je? De vraag is toch, wie van de Maleisische autoriteiten die eerste zin de wereld in heeft gebracht..? Of zijn wij nou niet helemaal goed bij ons hoofd..? De beide zinnen lijken ook niet eens op elkaar…

En voor de goede verstaander, die naar de taal kijkt die gebruikt wordt, blijkt nu het zinsdeel ‘All right’ ervan afgevallen. En preciés dat is natuurlijk vreemd, als dat inderdaad de laatste woorden waren. Want hoe kan een vliegtuig afscheid nemen met de ‘famous last words’ die duiden op ‘alles is in orde’, terwijl het vliegtuig daarna VOLLEDIG van het scherm verdwijnt..
De woorden 'good night, Malaysia 370' is officiëler dan All right good night, dus maakt het eerder minder verdacht. Als je denk dat een vliegtuig in problemen raakt omdat hij geen all right heeft gezegd...

quote:
En hoe zit het met het uitzetten van die automatische transponders, zendapparatuur, die elke paar minuten een signaal doorgeven aan satellieten, zodat het vliegtuig EXACT overal ter wereld kan worden gesitueerd..? Apparatuur die zódanig opgeborgen zit in een modern vliegtuig, dat je die niet ‘zomaar’ even uitzet.. Het blijkt dat er dus duidelijk méér aan de hand is. Simpel!
Vreemd, aangezien piloten zeggen dat de transponder door de piloot met 1 knop is uit zetten binnen handbereik. wat is de bron dat deze apparatuur zodanig zit opgeborgen dat het onmogelijk is om uit te zetten? Dat is gewoon klinkklare onzin.

quote:
Want deze zenders, deze apparatuur zet je alleen uit, ALS je iets van plan bent en wéét waar de dingen zitten.. Een kaping dus.. En inderdaad; dan is het niet ‘All right’.. Mensen met écht de specifieke technische kennis van de details om deze transponders uit te zetten, wáren dus aan boord.. Zo simpel IS het toch? Er is dus iets bizar aan de hand.. EEN GEPLANDE ‘RAMP’ OF GEPLANDE KAPING…
Dit is echt redeneren van niveau likmeversie. Hebben de mensen die dit stuk hebben geschreven niet gedacht dat de piloot gewoon zelf alles heeft uitgezet? En daarna zelfmoord heeft gepleegd? Ik zeg niet dat dit moet gebeurd zijn, maar het feit dat men deze redenering gebruikt om te beweren dat we worden voorgelegen is waanzin. Niemand heeft ontkend dat het een geplande ramp is, sterker nog, het is volgens meerdere officieels geen technisch mankement maar een bewuste actie.

quote:
We horen al tientallen jaren van opscheppende defensie-officials, dat deze satellieten in staat zijn om vanuit de ruimte, een golfbal op een grasveld te zien..! En dat niet alléén.. Nee, ze kunnen ook zien welk merk deze golfbal heeft.. Zijn er dan niet heel simpel, twee mogelijkheden..?

1. De claims van de autoriteiten rondom deze technische satelliet capaciteiten zijn volledige onzin. Of..
2. De claims rondom deze satellieten zijn waar. En natuurlijk is dit de meest voor de hand liggende conclusie..
_O-. Ik ga voor punt 1. Alsof satellieten kunnen zien welk merk een golfbal is.

quote:
Nou, dán is vervolgens de simpele vraag, waarom ze dit vliegtuig dan niet kunnen detecteren..
Omdat iemand met technische kennis alles heeft uitgeschakeld? O wach, dat hebben ze 1 alinea hoger nog zelf gezegd?!

quote:
EN dan zijn er de officiële radarbeelden, die iedereen ter wereld kan zien, via het internet. Daar zie je elk passagiersvliegtuig ter wereld, wáár het zich bevindt en waar ándere vliegtuigen zich in haar omgeving bevinden.. We laten je graag de oorspronkelijke radarbeelden zien van vlucht MH370 waarop te zien is, dát het toestel op een bepaald moment versnelt en plotseling verdwijnt… Heb je deze beelden al op Tv gezien..? Nee toch? Zijn die niet van belang dan..?? Het zijn beelden die IEDEREEN, dus ook journalisten van NOS en andere actualiteitenrubrieken kunnen ophalen van YouTube..

Het bijzondere van deze beelden is, dat er ook ronde objecten op de radarbeelden verschijnen. En dit soort voorvallen zijn de laatste tientallen jaren diverse keren waargenomen. Het was Anton Teuben die ons hiervan op de hoogte bracht. Anton: “Van een aantal piloten weet ik dat zij contact hebben gehad met objecten en dat hun toestel in het energieveld werd opgenomen en van de radar verdween. Vaak kwam het toestel na enige tijd weer terug op de radarbeelden en vervolgde zijn weg. Piloten die dit hebben meegemaakt kwamen, zo leek het, in trance uit hun vliegtuig. Helaas was er toen geen tastbaar bewijs via radarbeelden die internet ons biedt. Veel van deze voorvallen zijn in de doofpot beland.
In trance? Dus USA hebben het vliegtuig niet van binnenuit gekaapt (zoals ze eerst beweerde), maar een soort aanval met een rond object. Dat object bracht de piloten in trance? Volgens mij weet men van WantToKnow ook niet echt wat ze willen geloven; zolang het maar vergezocht en onofficieel is.


Verder is de strekking een beetje: er waren belangrijke passagiers en/of belangrijke cargo en dus is een ongeluk wel errug toevallig.

Die gedachtegang is echt te simpel voor woorden :')

Of dit:
quote:
Upon GRU assests confirming that this highly suspicious cargo was aboard Malaysia Airlines Flight 370 on 8 March, this report notes, Moscow notified Chinas Ministry of State Security (MSS) of their concerns and received assurances that all measures would be taken as to ascertain what was being kept so hidden when this aircraft entered into their airspace.
"Men" doet wel erg veel "verdachte" aannames in dit "stukje" tekst. Nogal "geheimzinning".
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138980653
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 15:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
Lol, die 3e link, wat een onzin..

[..]

Op basis van ping data.

[..]

De woorden 'good night, Malaysia 370' is officiëler dan All right good night, dus maakt het eerder minder verdacht. Als je denk dat een vliegtuig in problemen raakt omdat hij geen all right heeft gezegd...

[..]

Vreemd, aangezien piloten zeggen dat de transponder door de piloot met 1 knop is uit zetten binnen handbereik. wat is de bron dat deze apparatuur zodanig zit opgeborgen dat het onmogelijk is om uit te zetten? Dat is gewoon klinkklare onzin.

[..]

Dit is echt redeneren van niveau likmeversie. Hebben de mensen die dit stuk hebben geschreven niet gedacht dat de piloot gewoon zelf alles heeft uitgezet? En daarna zelfmoord heeft gepleegd? Ik zeg niet dat dit moet gebeurd zijn, maar het feit dat men deze redenering gebruikt om te beweren dat we worden voorgelegen is waanzin. Niemand heeft ontkend dat het een geplande ramp is, sterker nog, het is volgens meerdere officieels geen technisch mankement maar een bewuste actie.

[..]

_O-. Ik ga voor punt 1. Alsof satellieten kunnen zien welk merk een golfbal is.

[..]

Omdat iemand met technische kennis alles heeft uitgeschakeld? O wach, dat hebben ze 1 alinea hoger nog zelf gezegd?!

[..]

In trance? Dus USA hebben het vliegtuig niet van binnenuit gekaapt (zoals ze eerst beweerde), maar een soort aanval met een rond object. Dat object bracht de piloten in trance? Volgens mij weet men van WantToKnow ook niet echt wat ze willen geloven; zolang het maar vergezocht en onofficieel is.

Verder is de strekking een beetje: er waren belangrijke passagiers en/of belangrijke cargo en dus is een ongeluk wel errug toevallig.

Die gedachtegang is echt te simpel voor woorden :')

Of dit:

[..]

"Men" doet wel erg veel "verdachte" aannames in dit "stukje" tekst. Nogal "geheimzinning".
Aannames en berichten van alternatieve nieuwsbronnen zijn voor mensen die in de MSM bubble leven altijd moeilijk te geloven.
Volgens jou kunnen satellieten de details als golfballen niet zien, terwijl er satellieten in de ruimte rondzweven die genoeg details van de sterren en planeten ver weg in de melkweg kunnen waarnemen.
  donderdag 17 april 2014 @ 16:07:24 #79
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_138981716
http://exopolitics.blogs.(...)-false-flag-psy.html

http://exopolitics.blogs.(...)mes-tribunal-ve.html

quote:
MH370 MEMORANDUM BY LEUREN MORET

This Memorandum is intended to answer the five key questions about the MH370 false flag operation:

Who was behind it?

What caused the disappearance of MH370?

When did MH370 disappear?

Where did MH370 disappear?

Why did MH370 disappear, and why was this elaborate false flag operation carried out.


[ Bericht 5% gewijzigd door Summers op 19-04-2014 15:11:07 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_138982205
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 15:33 schreef gijsman het volgende:

[..]

Aannames en berichten van alternatieve nieuwsbronnen zijn voor mensen die in de MSM bubble leven altijd moeilijk te geloven.
Volgens jou kunnen satellieten de details als golfballen niet zien, terwijl er satellieten in de ruimte rondzweven die genoeg details van de sterren en planeten ver weg in de melkweg kunnen waarnemen.
Je vergelijkt appels met peren
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138987976
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 15:33 schreef gijsman het volgende:

[..]

Aannames en berichten van alternatieve nieuwsbronnen zijn voor mensen die in de MSM bubble leven altijd moeilijk te geloven.
Volgens jou kunnen satellieten de details als golfballen niet zien, terwijl er satellieten in de ruimte rondzweven die genoeg details van de sterren en planeten ver weg in de melkweg kunnen waarnemen.
Te stom voor woorden dit _O- _O-

We kunnen geen details zien van sterren en planeten. Niet met een optische camera in ieder geval. Daarom sturen we ook sondes naar Mars, om wat we niet kunnen zien te bestuderen.
pi_138988375
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 19:48 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Te stom voor woorden dit _O- _O-

We kunnen geen details zien van sterren en planeten. Niet met een optische camera in ieder geval. Daarom sturen we ook sondes naar Mars, om wat we niet kunnen zien te bestuderen.
OK
pi_138993115
"Er waren wetenschappers met patenten aan boord"

Misschien voor je iets doms neer zet even verdiepen wat een patent nu precies is. Het is geen papiertje dat je bij je draagt. Het is een registratie bij een octrooibureau. Je krijgt een mooie oorkonde mee maar dat is het ook. Die registratie vervalt niet bij een vliegtuigcrash. Sterker nog...tot dat daarwerkelijk is vastgesteld dat bovengenoemde personen dood zijn blijft het patent gewoon op hun naam staan. Als het een persoonlijk patent is dan gaat het patent naar de erfgerechtigde (man, vrouw) die achterblijft.

Buiten dat lijkt het me dat die wetenschappers de patent aanvragen op nam van het bedrijf hebben gedaan. In dat geval kan er al helemaal niks mee gebeuren.

Het is werkelijk ongelovelijk hoeveel onzin de conspiracy aanhangers aanhalen. Dingen die gewoon echt niet kunnen.
pi_138993324
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:37 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
"Er waren wetenschappers met patenten aan boord"

Misschien voor je iets doms neer zet even verdiepen wat een patent nu precies is. Het is geen papiertje dat je bij je draagt. Het is een registratie bij een octrooibureau. Je krijgt een mooie oorkonde mee maar dat is het ook. Die registratie vervalt niet bij een vliegtuigcrash. Sterker nog...tot dat daarwerkelijk is vastgesteld dat bovengenoemde personen dood zijn blijft het patent gewoon op hun naam staan. Als het een persoonlijk patent is dan gaat het patent naar de erfgerechtigde (man, vrouw) die achterblijft.

Buiten dat lijkt het me dat die wetenschappers de patent aanvragen op nam van het bedrijf hebben gedaan. In dat geval kan er al helemaal niks mee gebeuren.

Het is werkelijk ongelovelijk hoeveel onzin de conspiracy aanhangers aanhalen. Dingen die gewoon echt niet kunnen.
Het konden toch gepatenteerde wetenschappers zijn?
pi_138995136
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:37 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
"Er waren wetenschappers met patenten aan boord"

Misschien voor je iets doms neer zet even verdiepen wat een patent nu precies is. Het is geen papiertje dat je bij je draagt. Het is een registratie bij een octrooibureau. Je krijgt een mooie oorkonde mee maar dat is het ook. Die registratie vervalt niet bij een vliegtuigcrash. Sterker nog...tot dat daarwerkelijk is vastgesteld dat bovengenoemde personen dood zijn blijft het patent gewoon op hun naam staan. Als het een persoonlijk patent is dan gaat het patent naar de erfgerechtigde (man, vrouw) die achterblijft.

Buiten dat lijkt het me dat die wetenschappers de patent aanvragen op nam van het bedrijf hebben gedaan. In dat geval kan er al helemaal niks mee gebeuren.

Het is werkelijk ongelovelijk hoeveel onzin de conspiracy aanhangers aanhalen. Dingen die gewoon echt niet kunnen.
Dit.
pi_139000283
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:37 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
"Er waren wetenschappers met patenten aan boord"

Misschien voor je iets doms neer zet even verdiepen wat een patent nu precies is. Het is geen papiertje dat je bij je draagt. Het is een registratie bij een octrooibureau. Je krijgt een mooie oorkonde mee maar dat is het ook. Die registratie vervalt niet bij een vliegtuigcrash. Sterker nog...tot dat daarwerkelijk is vastgesteld dat bovengenoemde personen dood zijn blijft het patent gewoon op hun naam staan. Als het een persoonlijk patent is dan gaat het patent naar de erfgerechtigde (man, vrouw) die achterblijft.

Buiten dat lijkt het me dat die wetenschappers de patent aanvragen op nam van het bedrijf hebben gedaan. In dat geval kan er al helemaal niks mee gebeuren.

Het is werkelijk ongelovelijk hoeveel onzin de conspiracy aanhangers aanhalen. Dingen die gewoon echt niet kunnen.
Fijn dat je zo'n arrogante toon neerzet maar dat is blijkbaar niet alleen in dit topic het geval.
Alsof ik niet heb opgezocht wat een patent of octrooi is.
Verder als je al die conspiracy verhalen onzin vind en het niet vind kunnen blijf dan GVD weg in het bnw forum.
En het is ongelofelijk
Wat de verdwijning van dit toestel betreft weet ik het zelf ook niet meer, de dame in de video hierboven zegt dat t neergeschoten is boven t luchtruim van Singapore.
Een ander theorie is Diego Garcia met een persoon die een bericht verstuurd met een telefoon die hij in zijn bilspleet verborg.
Of hij staat ergens in Afghanistan..
Waarschijnlijk vinden ze binnenkort toch wat in het gebied waar ze nu aan het zoeken zijn.
pi_139006070
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 00:11 schreef gijsman het volgende:

[..]

Fijn dat je zo'n arrogante toon neerzet maar dat is blijkbaar niet alleen in dit topic het geval.
Inderdaad. Als mensen onzin posten dan vertel ik ze dat gewoon. Dat kun je leuk vinden of niet maar dat verandert niks aan het feit dat het gewoon onzin is.

quote:
Alsof ik niet heb opgezocht wat een patent of octrooi is.
Blijkbaar niet. Anders had je het niet gepost.

quote:
Verder als je al die conspiracy verhalen onzin vind en het niet vind kunnen blijf dan GVD weg in het bnw forum.
De laatste keer dat ik keek was dit gewoon een openbaar forum. Zou een mooie boel zijn als hier alleen voorstanders mochten komen. Elkaar ophitsen met steeds meer onzin. Ik dacht dat dit juist een discussie forum was voor zowel voorstanders als tegenstanders.

quote:
En het is ongelofelijk
Wat de verdwijning van dit toestel betreft weet ik het zelf ook niet meer, de dame in de video hierboven zegt dat t neergeschoten is boven t luchtruim van Singapore.
Een ander theorie is Diego Garcia met een persoon die een bericht verstuurd met een telefoon die hij in zijn bilspleet verborg.
Of hij staat ergens in Afghanistan..
Waarschijnlijk vinden ze binnenkort toch wat in het gebied waar ze nu aan het zoeken zijn.
Ik denk gewoon dat die op de bodem van de zee ligt. Het is niet het eerste vliegtuig (en waarschijlijk ook niet het laaste) waar we niks meer van terugzien.
  Moderator vrijdag 18 april 2014 @ 20:39:22 #89
249559 crew  Lavenderr
pi_139023534
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:31 schreef gijsman het volgende:
http://www.turnerradionetwork.com/news/407-pat

Ondertussen is reizen naar Diego Garcia door het pentagon verboden.
Nog steeds?
pi_139024744
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 20:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nog steeds?
volgens de facebook pagina van diego garcia niet meer
  Moderator zaterdag 19 april 2014 @ 09:10:44 #91
249559 crew  Lavenderr
pi_139037273
'Zoektocht MH 370 onder water kan binnen week klaar zijn'

De zoektocht naar de vermiste Boeing 777 van Malaysia Airlines op basis van signalen die mogelijk afkomstig waren van de zwarte doos van het toestel, kan zijn afgerond in vijf tot zeven dagen.

Dat hebben de Australische autoriteiten zaterdag laten weten.

Met een Amerikaanse onbemande onderzeeër wordt de bodem van de Indische Oceaan al dagenlang afgezocht.

De huidige zoekplek is een gebied met een straal van tien kilometer rond de plek waar één van de vier 'pings' waarschijnlijk werd uitgezonden.

De zoektocht naar vlucht MH 370 van Kuala Lumpur naar Peking was tot op heden vruchteloos.

http://www.nu.nl/buitenla(...)week-klaar-zijn.html
  Moderator zaterdag 19 april 2014 @ 12:01:08 #92
249559 crew  Lavenderr
pi_139039901

Pentagon kaapte Maleisische Boeing om nieuwe microchip”

De zoektocht naar de vermiste Boeing 777 van Malaysia Airlines zal waarschijnlijk nog lang duren, aldus de Australische premier Tony Abbott tijdens een persconferentie afgelopen week. “We hebben het zoekgebied flink verkleind, maar iets proberen te vinden dat op zo’n 1000 kilometer afstand van het vasteland op 4,5 kilometer diepte ligt, is een grote, grote klus die waarschijnlijk nog lang zal duren.”

Het toestel met 239 inzittenden, onder wie een Nederlandse vrouw, verdween op 8 maart van de radar tijdens een vlucht van Kuala Lumpur naar Peking. Er moet snel verder gezocht worden, aangezien de batterijen van de twee zwarte dozen maar ongeveer een maand meegaan.

Een onderwaterrobot die de bodem van de Indische Oceaan scant, moest naar boven komen ‘wegens een technisch probleem’. Het is niet duidelijk wat het probleem is. Bluefin-21 moest eerder ook al naar de oppervlakte komen omdat er een veiligheidsmechanisme was afgegaan. Het apparaat kan slechts 4500 meter duiken en het water ter plaatse was dieper. De inzet van de Bluefin wordt gezien als de laatste poging om het verdwenen vliegtuig op te sporen.

Eind vorige maand werd gemeld dat zich onder de passagiers aan boord van vlucht MH370 20 medewerkers van Freescale Semiconductor bevonden, een Amerikaanse producent van complexe halfgeleiders. Onder hen waren ook vier patenthouders van een nieuwe chip. Door de verdwijning van de Boeing 777 zou Jacob Rothschild het patent in handen hebben gekregen, zo schrijft de International Business Times.

Op 24 maart bevestigde Freescale Semiconductor dat 20 werknemers van het bedrijf aan boord waren van vlucht MH370 – 12 afkomstig uit Maleisië en acht uit China. “Uit respect voor de familieleden zullen we de namen van de werknemers die aan boord van het toestel waren op dit moment niet vrijgeven,” zei woordvoerster Jacey Zuniga. De vicepresident van Freescale zei: “Het waren mensen met veel ervaring en technische achtergrond en ze waren erg belangrijk voor ons. Het is zeker een verlies voor het bedrijf.”

Freescale is geen nieuwkomer in Oost-Azië. Voorheen was het de halfgeleidertak van Motorola, tot dit bedrijf in 2004 deze afdeling verzelfstandigde. Freescale heeft kantoren in Kuala Lumpur, Peking, Tianjin, Shanghai, Chengdu en Suzhou. De producent van halfgeleiders maakt niet alleen microchips voor auto-onderdelen, maar heeft ook lopende contracten met het Amerikaanse leger. Het produceert onder meer wafers, periscopen, onderdelen voor zelfgeleide raketten en andere wapensystemen.

In februari 2013 lanceerde Freescale de Kinesis KL02, ’s werelds kleinste microcontroller van 1,9 mm bij 2 mm. Het bedrijf zei destijds dat het apparaat zo klein is dat het kan worden ingeslikt voor medische doeleinden.

Volgens oud-redacteur van The Japan Times Weekly en faculteitslid van de School voor Journalistiek in Hong Kong en Peking Yoichi Shimatsu is de microcontroller de sleutel naar een nieuwe generatie wapens. Denk aan drones die kleiner zijn dan een vlieg, implantaten die mensen veranderen in mechanische strijders en manoeuvreerbare micro-satellieten en mini-onderzeeërs die kunnen worden bestuurd als drones.

Kinesis KL02 betekent: versie 2 gemaakt in Kuala Lumpur, de hoofdstad van Maleisië. Dit onmisbare onderdeel van moderne oorlogen werd gemaakt in een overwegend moslimland dat economische banden heeft met China, Rusland en Japan en vaak niet op één lijn zit met het Amerikaanse buitenlandbeleid. De productie van versie 3 van de chip in Peking moest volgens het Pentagon, de NSA en DARPA dan ook koste wat het kost worden tegengehouden, aldus Shimatsu.

Toen Freescale Malaysia voorbereidingen trof om Kinesis te testen in Peking en Tianjin, gingen de alarmbellen af in het Charles Stark Draper Laboratorium in Cambridge in de staat Massachusetts, dat door DARPA wordt gefinancierd. Dit kenniscentrum maakte onder meer de Apollo-maanlandingen mogelijk. Tegenwoordig wordt er hoofdzakelijk gewerkt aan microchips voor militaire toepassingen, zoals ballistische raketten, communicatie, GPS en intelligente richtsystemen voor wapens.

Het Pentagon stond volgens Shimatsu voor een dilemma: Kinesis kan via GPS-systemen voor auto’s en smartphones veel geld opleveren, maar tegelijkertijd raken de Verenigde Staten er hun technologische voorsprong door kwijt.

Freescale wordt gefinancierd door het Amerikaanse investeringsbedrijf Blackstone Group. Belangrijke investeerders van dit bedrijf zijn de bankiersfamilie Rothschild en enkele van zijn zakenpartners. Naar verluidt is de familie Rothschild eigenaar van de centrale bank van Maleisië, die sterk verweven zou zijn met de Maleisische overheid en Malaysian Airlines.

Volgens Shimatsu is de kaping als volgt verlopen: de communicatie- en navigatiesystemen van het vliegtuig zijn op afstand uitgeschakeld door de NSA en het Air Force Space Command. De boordcomputer werd opnieuw geprogrammeerd met behulp van een noodsysteem van Boeing dat is uitgebreid met Israëlische software. Van de Zuid-Chinese Zee tot Diego Garcia in de Indische Oceaan werd het toestel gevlogen door een drone-bestuurder.

De vliegroute werd gevolgd door NSA-luisterposten op Sri Lanka en het Jindalee-station in het noordwesten van Australië. Met behulp van radarstations op de Malediven werd het toestel naar de meest zuidelijke atol van de archipel geleid. Volgens ooggetuigen daalde het vliegtuig richting de landingsbaan van de Amerikaanse luchtmachtbasis op Diego Garcia.

Aangezien de CIA de ondergrondse hangars en gevangenis van de basis gedurende de Irakoorlog en de oorlog in Afghanistan gebruikte voor ondervragingen, denkt Shimatsu dat meewerkende passagiers op de basis een nieuwe identiteit hebben gekregen. Hij besluit: MH370 zal waarschijnlijk de geschiedenis ingaan als een onopgelost mysterie, maar geen tv-station zal aandacht besteden aan die andere code: KL02.

Bron: http://www.niburu.nl/pent(...)om-nieuwe-microchip/
  Moderator zaterdag 19 april 2014 @ 12:57:19 #93
249559 crew  Lavenderr
pi_139040968
Heb het in de OP gezet maar voor degenen die daar niet lezen hier ook nog maar een keer:

http://www.knack.be/nieuw(...)e-normal-133643.html
  zaterdag 19 april 2014 @ 21:47:01 #94
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_139054488
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 16:47 schreef gijsman het volgende:

[..]

Dus zoeken in de Indische Oceaan is een afleidingsmanoeuvre :?
Sorry link werkte niet , je moet het maar even op je gemak kijken . http://exopolitics.blogs.(...)-false-flag-psy.html
http://exopolitics.blogs.(...)mes-tribunal-ve.html

quote:
THAILAND: Joint military exercises drill - Cobra Gold- Cope Tiger –Feb.11-March 21 underway in Thailand – Led by US, Thailand, Singapore, and observer countries (Indonesia, Japan, Malaysia, South Korea, Cambodia, China, Laos, Myanmar, Netherlands, New Zealand, Russia, S. Africa, Sri Lanka, Timor-Leste).

quote:
Cope Tiger:
Korat RTAFB is a major facility for the Cope Tiger exercises, an annual, multinational exercise conducted in two phases in the Asia-Pacific region.
Cope Tiger involves air forces from the United States, Thailand and Singapore, as well as U.S. Marine Corps aircraft deployed from Japan. U.S. Navy aircraft have also been involved on Cope Tiger. http://en.wikipedia.org/wiki/Korat_Royal_Thai_Air_Force_Base

Cobra Gold 2014:
“We are very delighted by Cobra Gold 2014,” said W. Patrick Murphy, the deputy chief of mission at U.S. Embassy Bangkok. “We congratulate the Kingdom of Thailand for partnering with us again this year, the 33rd year of this joint exercise. It is very much a multidimensional exercise with many different components and we contribute from the (U.S.) our Marines, sailors, airmen and soldiers. (The U.S.) had almost 4,000 of our troops here this year with their counterparts from Thailand .


[ Bericht 4% gewijzigd door Summers op 19-04-2014 22:34:09 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator maandag 21 april 2014 @ 18:20:38 #95
249559 crew  Lavenderr
pi_139116403
Malaysian minister discusses financial aid with relatives of MH370 victims

Hamzah Zainuddin says fund could be set up by government or airline, as unmanned submarine continues to search for plane

A Malaysian official has met relatives of passengers who were aboard the missing flight MH370 to discuss ways of providing them with financial assistance.

Hamzah Zainuddin, the deputy foreign affairs minister, said a fund could possibly be set up by the government or by Malaysia Airlines. Family members were urged to submit a plan for consideration.

"We realise this is an excruciating time for the families of those on board," he said. "No words can describe the pain they must be going through. We understand the desperate need for information on behalf of the families and those watching around the world."

He said he would soon visit Beijing to shore up bilateral relations between Malaysia and China. Two-thirds of the missing plane's 227 passengers were Chinese, and many of their relatives have been angered by Malaysia's handling of the investigation.

An unmanned submarine continues to search for any signs of the plane. After nearly a week of sweeping the bottom of the ocean with sonar, it began its eighth mission on Sunday. It has already covered about half of its focused search area but has yet to uncover any clues that could shed light on the disappearance.

The US navy's Bluefin 21 has journeyed beyond its recommended depth of 2.8 miles (4.5km) to comb the silt-covered seabed off the coast of western Australia. Its search area has a six-mile radius around the location of an underwater signal believed to have come from the aircraft's black boxes.

Up to 11 aircraft and 12 ships continue to scan the ocean surface for debris from the Boeing 777, which disappeared on 8 March en route from Kuala Lumpur to Beijing.

bron: http://www.theguardian.co(...)relatives?CMP=twt_fd
pi_139121198
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:47 schreef Summers het volgende:

[..]

Sorry link werkte niet , je moet het maar even op je gemak kijken . http://exopolitics.blogs.(...)-false-flag-psy.html
http://exopolitics.blogs.(...)mes-tribunal-ve.html

[..]

[ afbeelding ]

[..]

De website ligt er inmiddels uit, maar de VS wilde Poetin laten zien hoe mooi hun nieuwe wapen wel niet is, en Kuala Lumpur straffen omdat ze de VS voor het oorlog's tribunaal wilde slepen?
Begrijp ik dat goed?
Juist dan gebruiken ze maar een vliegtuig van Malaysian Airlines als oefenstof... logisch.
Er zijn genoeg andere manieren om dat te demonstreren.
pi_139121256
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 18:20 schreef Lavenderr het volgende:
Malaysian minister discusses financial aid with relatives of MH370 victims

Hamzah Zainuddin says fund could be set up by government or airline, as unmanned submarine continues to search for plane

A Malaysian official has met relatives of passengers who were aboard the missing flight MH370 to discuss ways of providing them with financial assistance.

Hamzah Zainuddin, the deputy foreign affairs minister, said a fund could possibly be set up by the government or by Malaysia Airlines. Family members were urged to submit a plan for consideration.

"We realise this is an excruciating time for the families of those on board," he said. "No words can describe the pain they must be going through. We understand the desperate need for information on behalf of the families and those watching around the world."

He said he would soon visit Beijing to shore up bilateral relations between Malaysia and China. Two-thirds of the missing plane's 227 passengers were Chinese, and many of their relatives have been angered by Malaysia's handling of the investigation.

An unmanned submarine continues to search for any signs of the plane. After nearly a week of sweeping the bottom of the ocean with sonar, it began its eighth mission on Sunday. It has already covered about half of its focused search area but has yet to uncover any clues that could shed light on the disappearance.

The US navy's Bluefin 21 has journeyed beyond its recommended depth of 2.8 miles (4.5km) to comb the silt-covered seabed off the coast of western Australia. Its search area has a six-mile radius around the location of an underwater signal believed to have come from the aircraft's black boxes.

Up to 11 aircraft and 12 ships continue to scan the ocean surface for debris from the Boeing 777, which disappeared on 8 March en route from Kuala Lumpur to Beijing.

bron: http://www.theguardian.co(...)relatives?CMP=twt_fd
ah financiële vergoeding om mondje dicht te houden.
pi_139124674
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 20:18 schreef gijsman het volgende:

[..]

ah financiële vergoeding om mondje dicht te houden.
Jij zou niets hebben gegeven?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_139127844
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 21:11 schreef eight het volgende:

[..]

Jij zou niets hebben gegeven?
ik zou hetzelfde gedaan hebben.
  Moderator dinsdag 22 april 2014 @ 14:16:38 #100
249559 crew  Lavenderr
pi_139145642
Onderzeeër blijft zoeken naar resten MH 370

De zoektocht naar vlucht MH 370 vanuit de lucht is dinsdag vanwege slecht weer een dag stilgelegd. Het speuren op de zeebodem gaat echter onverdroten door en is de tweede week ingegaan.

Nog altijd is de Boeing 777 van Malaysia Airlines spoorloos.

Het was de bedoeling dat tien vliegtuigen dinsdag een gebied van 495.000 vierkante kilometer af zouden zoeken, maar dat kon door een tropische cycloon, die zich ten noorden van het zoekgebied ontwikkelt, niet doorgaan.

"Vastgesteld is dat de huidige weersomstandigheden leiden tot zeer ruwe wateren en slecht zicht, en dat een zoektocht vanuit de lucht daardoor zinloos en mogelijk gevaarlijk wordt," aldus het coördinatiecentrum van de zoektocht in een verklaring.

Intussen zijn op zee tien schepen op zoek naar brokstukken, een autonoom opererende onderzeeër scant de bodem. Van de 310 vierkante kilometer die door de Bluefin 21 onderzocht zou worden is meer dan 80 procent in kaart gebracht. Er is niets interessants ontdekt. Waarschijnlijk wordt het onderzoek deze week afgerond.

Vlucht MH 370 verdween op 8 maart van de radar toen het op weg was van Kuala Lumpur naar Peking. Er waren 239 mensen aan boord.

http://www.nu.nl/buitenla(...)n-resten-mh-370.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')