abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_138477652
Geachte BNW'ers, naar aanleiding van het erg interessante NWS-topic (zie ook de vorige delen):
NWS / Boeing 777 van Malaysia Airlines vermist #7

NWS / Vlucht MH370 Malaysia Airlines - diep in de oceaan #38

Tijd voor een BNW-topic.

Speculeert over de NWS-feiten in het topic aldaar.

Dit topic is voor:
- beoogde effecten (BNW-Brave New World) van de hele situatie
- mogelijke scenario's die buiten het serieuzere NWS vallen


Verzameling van alle complotten wil ik later nog wel even in een spoiler plaatsen.
Misschien wat makkelijker voor mensen die niet de puf hebben om een heel topic door te spitten.


samenvatting van de complotten tot nu toe: http://www.knack.be/nieuw(...)e-normal-133643.html

[ Bericht 12% gewijzigd door Lavenderr op 19-04-2014 12:56:17 ]
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_138478196
Ik stuitte zojuist op een interview op het YT kanaal van Project Camelot.

De man die geinterviewd werd had ook een theorie

Het vliegtuig werd naar Diego Garcia geleid, vliegtuig werd meteen een hangar in gereden waar het mogelijk een andere kleur kreeg.
In de hangar waren geheim agenten uit de UK. wat ze deden kon hij niet vertellen.
De wetenschappers zouden of naar Peking gevlogen worden of naar een ondergrondse basis in Australië.
De overige passagiers werden vergast, daarna ging het vliegtuig terug de lucht in totdat de brandstof op was.
Men heeft via een tijdsklok ingesteld dat de zwarte doos net voordat de 30 dagen verstrijkt nog een signaal doorgeeft en die dan zou worden opgepikt door een schip die toevallig in de buurt is.
Het vliegtuig zou dan te diep liggen om de doden en het wrak zelf op een normale manier te bergen.
  donderdag 3 april 2014 @ 19:01:30 #3
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_138478677
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 17:42 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Volgens mij had die zelfde kerel ook een filmpje waarin hij zegt dat het vliegtuig nu in Israel is.

Ja, is inderdaad van dezelfde user. Via dat filmpje kwam ik hier in dit topic terecht, maar het hoe of wat is me nog (steeds) niet echt duidelijk. Maar goed, ik merk dat ik niet de enige ben :P
  donderdag 3 april 2014 @ 19:04:42 #4
6941 APK
Factual, I think.
pi_138478813
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 19:01 schreef RipMcPants het volgende:

[..]

Ja, is inderdaad van dezelfde user. Via dat filmpje kwam ik hier in dit topic terecht, maar het hoe of wat is me nog (steeds) niet echt duidelijk. Maar goed, ik merk dat ik niet de enige ben :P
Een mogelijk motief zou gevaarlijke lading of gevaarlijke passagiers uitschakelen kunnen zijn, iets anders kan ik niet bedenken.
Tja, of een test run voor iets groots in de toekomst maar dat moet makkelijker kunnen :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 4 april 2014 @ 00:11:28 #5
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_138492525
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 18:45 schreef gijsman het volgende:
Ik stuitte zojuist op een interview op het YT kanaal van Project Camelot.

De man die geinterviewd werd had ook een theorie

Het vliegtuig werd naar Diego Garcia geleid, vliegtuig werd meteen een hangar in gereden waar het mogelijk een andere kleur kreeg.
In de hangar waren geheim agenten uit de UK. wat ze deden kon hij niet vertellen.
De wetenschappers zouden of naar Peking gevlogen worden of naar een ondergrondse basis in Australië.
De overige passagiers werden vergast, daarna ging het vliegtuig terug de lucht in totdat de brandstof op was.
Men heeft via een tijdsklok ingesteld dat de zwarte doos net voordat de 30 dagen verstrijkt nog een signaal doorgeeft en die dan zou worden opgepikt door een schip die toevallig in de buurt is.
Het vliegtuig zou dan te diep liggen om de doden en het wrak zelf op een normale manier te bergen.
GTA satijl :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 4 april 2014 @ 13:07:47 #6
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_138502688
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_138506384
Goed idee van schommelstoel; BNW-hypotheses in de OP.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 16:05:13 #8
249559 crew  Lavenderr
pi_138508011
De verdwijning van vlucht MH370 zal mogelijk altijd een raadsel blijven. Dat zegt de hoogste baas van de politie in Maleisië, Khalid Abu Bakar.

Hoewel het onderzoek 'nog lang zal moeten worden voortgezet', is het volgens de politiechef 'niet onwaarschijnlijk dat we de werkelijke oorzaak niet zullen achterhalen'. Een gezamenlijke rapportage van de Maleisische en Australische autoriteiten onderstreept het gebrek aan feiten over de op 8 maart spoorloos verdwenen Boeing 777 van Malaysia Airlines en de 239 inzittenden.

Vergiftiging door voedsel
Na de lading van het toestel is, om vergiftiging van de bemanning en passagiers uit te sluiten, nu ook de herkomst van het aan boord geserveerde voedsel onderzocht. Bij het onderzoek zijn geen bijzonderheden aan het licht gekomen.

Ten minste negen vliegtuigen en negen schepen doorkruisen intussen het zoekgebied, dat twee weken geleden werd verlegd naar het zuiden van de Indische Oceaan. Volgens de coördinator van de actie is geen tijdstip afgesproken waarop het zoeken wordt gestaakt. Wel zegt hij dat een nieuwe benadering moet worden gezocht als de vondst van wrakstukken uitblijft.

Signaal zwarte doos
Mede bepalend daarvoor is het signaal dat door de zwarte doos van het vermiste toestel wordt uitgezonden. Zou het toestel zijn verongelukt, dan houdt dat signaal 30 dagen aan. Die periode verstrijkt begin volgende week. Als dan nog steeds geen spoor van het vliegtuig is aangetroffen, lijkt de zoekactie definitief het karakter te krijgen van een praktisch onmogelijke taak, aldus verschillende betrokkenen.

Bron RTL4
pi_138537500
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 18:45 schreef gijsman het volgende:
Ik stuitte zojuist op een interview op het YT kanaal van Project Camelot.

De man die geinterviewd werd had ook een theorie

Het vliegtuig werd naar Diego Garcia geleid, vliegtuig werd meteen een hangar in gereden waar het mogelijk een andere kleur kreeg.
In de hangar waren geheim agenten uit de UK. wat ze deden kon hij niet vertellen.
De wetenschappers zouden of naar Peking gevlogen worden of naar een ondergrondse basis in Australië.
De overige passagiers werden vergast, daarna ging het vliegtuig terug de lucht in totdat de brandstof op was.
Men heeft via een tijdsklok ingesteld dat de zwarte doos net voordat de 30 dagen verstrijkt nog een signaal doorgeeft en die dan zou worden opgepikt door een schip die toevallig in de buurt is.
Het vliegtuig zou dan te diep liggen om de doden en het wrak zelf op een normale manier te bergen.
http://www.bbc.com/news/world-asia-26902127
  Moderator zaterdag 5 april 2014 @ 15:16:27 #10
249559 crew  Lavenderr
pi_138538857
Over zwarte dozen gesproken:

'Chinees schip ontvangt mogelijk signaal zwarte doos'

Een Chinees schip dat in de Indische Oceaan meedoet aan de zoektocht naar de vermiste Boeing heeft een signaal opgevangen op een frequentie die wordt gebruikt voor bakens in zwarte dozen van vliegtuigen.

Het is niet duidelijk of het signaal van het verdwenen vliegtuig van Malaysia Airlines is.

Volgens het Chinese persbureau Xinhua ontving het schip Haixun 01 een signaal op de frequentie 37,5 kilohertz. Dat is de frequentie die onderwaterbakens in zwarte dozen gebruiken.

Verwacht wordt dat de zwarte doos in het verdwenen toestel tot 7 april signalen kan blijven uitzenden en dat daarna de batterijen leeg zijn.

bron: http://www.nu.nl/buitenla(...)aal-zwarte-doos.html
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:30:54 #11
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_138543696
quote:
Dan is er ineens het verhaal van gisteren, dat voluit over het internet wordt gedeeld en waar je al op veel websites over hebt kunnen lezen. Waar gaat het over? De stukjes van deze bizarre puzzel beginnen op hun plek te vallen.. En wat die puzzel voor beeld gaat laten zien, dát weet nog geen mens..

“Ik word gegijzeld door onbekend militair personeel, nádat mijn vlucht werd gekaapt (geblinddoekt). Ik werk voor IBM en ben erin geslaagd om mijn mobiele telefoon in mijn kont mee te smokkelen tijdens de kaping. Ik ben gescheiden van de andere passagiers en in een cel beland. Mijn naam is Philip Wood. Ik geloof dat ik ook nog verdoofd ben en kan niet helder nadenken’…

De digitale foto, die hij dus doorgestuurd zou hebben, blijkt geografische kenmerken in zich te dragen, die niet écht overeenkomen met de officiële berichten over de mogelijke verblijfplaats van het toestel van Malaysia Airways… De foto blijkt namelijk te komen van een plaats in de buurt (straal 3 km) van de strategische luchtmachtbasis Diego Garçia.

Het krijgt weer een leuke draai :)

quote:
In de aftermath van de Krim-spanningen, staan Rusland en China geostrategisch tegenover de VS en andere westerse landen. Het blijkt voor iedereen duidelijk dat hij/zij de Westerse criminele nieuwsverslaggeving dient te blijven beproeven. Zeker wanneer je deze nieuwsmedia afzet tegen het door Rusland gesteunde multi-mediakanaal ‘Russia Today’.

Zoals zo vaak gebeurd is bij mysterieuze ongelukken, blijkt ook de ongewone verdwijning van Malaysia Airlines Flight 370, volledig onbevredigend te worden verslagen en onderwerp te zijn van de meest wilde en verwarrende speculaties.

‘Russia Today’ doet inhoudelijk verslag van een bijzonder patent voor een half-geleider, of in het Engels, een semiconductor. Een patent dat blijkt goedgekeurd te zijn door het ‘US Patent Office’. En terwijl de westerse media wereldwijd gevuld lijken met verhalen over sancties die de VS en de EU willen opleggen aan het Rusland van Vladimir Putin, speelt er waarschijnlijk een heel ander kwestie…

Wat is er zo bijzonder aan dit patent? Het patent van deze half-geleider is toegekend aan 5 houders, die ieder 20% eigendom hebben gekregen in het patent. Deze partijen zijn ‘Freescale Semiconductor Company’, gevestigd in Austin, Texas, en de andere 4 zijn grote Chinese bedrijven, ingeschakeld door dit Texaanse bedrijf, allemaal werkzaam vanuit de Chinese stad Suzhou. Wat nu blijkt, is dat ÁLLE CHINESE AANDEELHOUDERS aan boord van dit vliegtuig waren, samen met 16 andere werknemers van ditzelfde bedrijf.
[..]
Het is bovendien uiterst interessant in dit verband, dat van de 239 passagiers, er 20 werkzaam zijn bij het Pentagon, bovenop het feit dat ook nog eens van 4 passagiers de exacte nationaliteit niet kan worden vastgesteld, omdat ze in het bezit zijn van ‘dubieuze paspoorten’.. Het is, bovenop het normale zoeken naar antwoorden, relevant, dat deze 20 Pentagon-medewerkers experts zijn in het vak van ‘electronic warfare’, electronische oorlogsvoering dus, zoals bijvoorbeeld het onzichtbaar zijn voor militaire radar-systemen.
bron
natuurlijk.

[ Bericht 22% gewijzigd door Lambiekje op 05-04-2014 18:37:54 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_138543766
Klinkt als een verhaal van een boze overheid die de goedgelovige mensen een bepaalde richting op willen sturen.
Conscience do cost.
pi_138559902
Zaten 70 mensen van hetzelfde bedrijf aan boord waarvan 4 patenthouders van een nieuwe microchip voor satellieten haha en de laatste 5de patenthouder genaamd rothschild bleef over de meest smerige bankiersfamilie ever!!!

http://niburu.co/index.ph(...)et-complot&Itemid=33

http://niburu.co/index.ph(...)et-complot&Itemid=33

http://niburu.co/index.ph(...)et-complot&Itemid=33
  zondag 6 april 2014 @ 02:07:28 #14
6941 APK
Factual, I think.
pi_138559990
Oeh, inmiddels 70 mensen van hetzelfde bedrijf :o
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_138560429
Mag de OP geupdate worden met de link naar het laatste NWS-topic aub?

NWS / Vlucht MH370 Malaysia Airlines - diep in de oceaan #38
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator zondag 6 april 2014 @ 10:40:01 #16
249559 crew  Lavenderr
pi_138562388
quote:
12s.gif Op zondag 6 april 2014 03:33 schreef El_Matador het volgende:
Mag de OP geupdate worden met de link naar het laatste NWS-topic aub?

NWS / Vlucht MH370 Malaysia Airlines - diep in de oceaan #38
done
pi_138562523
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 02:07 schreef APK het volgende:
Oeh, inmiddels 70 mensen van hetzelfde bedrijf :o
Kwestie van weekje wachten en dan zat het complete bedrijf aan boord :p
Ich hock in meinem Bonker
  Moderator zondag 6 april 2014 @ 13:40:39 #18
249559 crew  Lavenderr
pi_138567076
Zoekschip pikt weer signaal op in Indische Oceaan

Het Australische marineschip Ocean Shield heeft zondagmorgen een akoestisch signaal opgevangen dat mogelijk afkomstig is van de zwarte doos van de verdwenen Maleisische Boeing 777.


Een Chinees schip ving zaterdag een soortgelijk signaal op, waarvan de frequentie overeen komt met dat wat de zwarte doos van het vermiste vliegtuig uitzendt.

Ook de frequentie van het signaal dat is opgevangen door het Australische schip komt overeen met die frequentie.

Het Australische schip en het Britse marineschip HMS Echo beschikken over technologie waarmee ze onder water signalen van zwarte dozen kunnen opvangen, aldus de BBC zondag.

Het Britse en Australische schip arriveren naar verwachting maandagmorgen in het gebied waar de signalen door het Chinese schip zijn opgevangen. Ze gaan proberen te achterhalen of de signalen afkomstig zijn van het verdwenen vliegtuig van Malaysia Airlines.

http://www.nu.nl/buitenla(...)indische-oceaan.html
pi_138567351
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 13:40 schreef Lavenderr het volgende:
Zoekschip pikt weer signaal op in Indische Oceaan

Het Australische marineschip Ocean Shield heeft zondagmorgen een akoestisch signaal opgevangen dat mogelijk afkomstig is van de zwarte doos van de verdwenen Maleisische Boeing 777.


Een Chinees schip ving zaterdag een soortgelijk signaal op, waarvan de frequentie overeen komt met dat wat de zwarte doos van het vermiste vliegtuig uitzendt.

Ook de frequentie van het signaal dat is opgevangen door het Australische schip komt overeen met die frequentie.

Het Australische schip en het Britse marineschip HMS Echo beschikken over technologie waarmee ze onder water signalen van zwarte dozen kunnen opvangen, aldus de BBC zondag.

Het Britse en Australische schip arriveren naar verwachting maandagmorgen in het gebied waar de signalen door het Chinese schip zijn opgevangen. Ze gaan proberen te achterhalen of de signalen afkomstig zijn van het verdwenen vliegtuig van Malaysia Airlines.

http://www.nu.nl/buitenla(...)indische-oceaan.html
ongelooflijk,
  zondag 6 april 2014 @ 16:03:50 #20
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_138573616

... en weer is een false flag vooraf verkondigd in films :)
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 6 april 2014 @ 19:28:07 #21
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_138580980
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:03 schreef Lambiekje het volgende:

... en weer is een false flag vooraf verkondigd in films :)
dus.... het wachten is nu op superman?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_138606170
quote:
Hoe zit het dan met erfenis.....
Of mis ik hier iets, na het overlijden van een eigenaar van een betreffend patent blijft het nog altijd binnen de familie?
“Don’t walk in front of me… I may not follow
Don’t walk behind me… I may not lead
Walk beside me… just be my friend”
pi_138609176
Wat ik niet snap is dat normale zwarte dozen dozen een signaal afgeven tot 6km diepte en maar 30 dagen signaal uitzenden, terwijl de wetenschap toch wel een heel stuk verder is. De zwarte doos is ook nog eens een zeer belangrijk onderdeel van het vliegtuig.
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
  maandag 7 april 2014 @ 16:48:05 #24
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_138615918
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 13:52 schreef Pavement het volgende:
Wat ik niet snap is dat normale zwarte dozen dozen een signaal afgeven tot 6km diepte en maar 30 dagen signaal uitzenden, terwijl de wetenschap toch wel een heel stuk verder is. De zwarte doos is ook nog eens een zeer belangrijk onderdeel van het vliegtuig.
Probleem van de huidige tijd is dat we nog steeds geen Batterijen hebben die veel langer mee gaan, technisch boeken we veel vooruitgang, maar accu's gaan niet zo lang mee.
Kijk maar naar je mobiele telefoon, een smartphone houd het net een dag vol met een accu, terwijl een cheap ass phone het zo'n 30 dagen volhoud.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_138616046
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:48 schreef theguyver het volgende:

[..]

Probleem van de huidige tijd is dat we nog steeds geen Batterijen hebben die veel langer mee gaan, technisch boeken we veel vooruitgang, maar accu's gaan niet zo lang mee.
Kijk maar naar je mobiele telefoon, een smartphone houd het net een dag vol met een accu, terwijl een cheap ass phone het zo'n 30 dagen volhoud.
Daar heb je idd een goed punt, maar de puls kracht moet toch veel sterker kunnen zijn dan 6km ?
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')