hele dag hardcore is best de doen, al heb ik liever ook wat hardstyle er bij.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind hardstyle prima voor enkele uren, maar een heel festival.. mwah.
Hardcore zou ik dan helemaal geen feest vinden, gok ik zo.
" No fear " sticker.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:41 schreef Modus het volgende:
Hardstaajl. Honda Civic met booskijkers traaibals alles.
Ja halloquote:Op donderdag 3 april 2014 14:38 schreef gianni61 het volgende:
slome.
[..]
hele dag hardcore is best de doen, al heb ik liever ook wat hardstyle er bij.
basic movements is freestyle, dus van alles wat
soms denk ik dat het nuttiger is maar de hele dag te fokken. komt net weer iemand met een wijziging waardoor ik de halve ochtend voor niks gewerkt hebquote:Op donderdag 3 april 2014 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo
Iemand ging zich voorstellen
Kan moeilijk zeggen: moment.. even een topic openen
Echt zo'n baasquote:Op donderdag 3 april 2014 14:30 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"dat ben je nu nog steeds."
quote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 15:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms denk ik dat het nuttiger is maar de hele dag te fokken. komt net weer iemand met een wijziging waardoor ik de halve ochtend voor niks gewerkt heb
Hjm.quote:
quote:
volgende keer als ze zeggen dat iets met spoed gemaakt moet worden laat ik het eerst een dag liggenquote:Op donderdag 3 april 2014 16:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Als ze dit nou eerder zeggen
Dat zal ze leren.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgende keer als ze zeggen dat iets met spoed gemaakt moet worden laat ik het eerst een dag liggen
nee, maar is voor mij wel beterquote:Op donderdag 3 april 2014 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zal ze leren.
Inderdaad.
Gewoon collega'squote:
Ja, mn neus.quote:
Uitgekauwde neus grappenquote:Op donderdag 3 april 2014 16:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in tegenstelling tot chloro's neus
Geloof er niks van.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:29 schreef Gridlok het volgende:
Lief dagboek,
Net een stuk gewandeld met m'n kat, dit was echt heel leuk, nieuwe mensen leren kennen en mijzelf beter leren kennen.
Door deze opmerking ga ik ze nu niet meer posten.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Begin er een beetje immuun voor te raken volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ik vrees vrouwen nimmer.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:37 schreef Gridlok het volgende:
Heb eergisteren nog een heel stuk zitten lezen over die beestjes, wat men niet begrijpt wordt gevreesd.
Waarom zijn die dingen zo raar?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:37 schreef Gridlok het volgende:
Heb eergisteren nog een heel stuk zitten lezen over die beestjes, wat men niet begrijpt wordt gevreesd.
quote:Op donderdag 3 april 2014 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Door deze opmerking ga ik ze nu niet meer posten.Prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duivels zijn zequote:Op donderdag 3 april 2014 16:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik wel, dat zijn pas enge dieren. :SS;s;
quote:Op donderdag 3 april 2014 16:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Begin er een beetje immuun voor te raken volgens mij.
quote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 17:29 schreef VeerEli het volgende:
HAHAHAH hier het hele filmpjeVanaf 1:09
![]()
met romana op de scooterquote:Op donderdag 3 april 2014 17:29 schreef VeerEli het volgende:
HAHAHAH hier het hele filmpjeVanaf 1:09
![]()
quote:Op donderdag 3 april 2014 09:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wie denk je dat je bent, Tarkan lookin' ass kebab eatin' ass nigga.
De echte van Pernod?quote:Op donderdag 3 april 2014 17:59 schreef Murdera het volgende:
Absinth gevonden
Nouja slijterij die het heeft dan
Gon be a gud night
quote:Op donderdag 3 april 2014 17:59 schreef Murdera het volgende:
Absinth gevonden
Nouja slijterij die het heeft dan
Gon be a gud night
Ken ik nietquote:
Gezien ja! Komt omdat ze nu natuurlijk de enige twee doppelgangers zijn, dus dan zullen ze wel weer naar elkaar toe trekken..quote:Op woensdag 2 april 2014 11:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Robo!! Heb je preview van vrijdag gezien?
Het gaat (hopelijk) weer een beetje de kant op van mijn wensen![]()
![]()
Zag je post bij mutual friend :$quote:Op donderdag 3 april 2014 18:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Gezien ja! Komt omdat ze nu natuurlijk de enige twee doppelgangers zijn, dus dan zullen ze wel weer naar elkaar toe trekken..
Anders, niet slecht, moet wennen aan die bite en textuur. Moest wel wat Aromat bij, anders niet te vreten.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
So proud. Benieuwd wat je ervan vind
Basmatirijst blijft hier favorietquote:Op donderdag 3 april 2014 18:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Anders, niet slecht, moet wennen aan die bite en textuur. Moest wel wat Aromat bij, anders niet te vreten.
Blijf pandan prefereren. Die pangafilet met gember/knoflook en laagje maakt het heel wat beter
.
connoisseurquote:Op donderdag 3 april 2014 18:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Anders, niet slecht, moet wennen aan die bite en textuur. Moest wel wat Aromat bij, anders niet te vreten.
Blijf pandan prefereren. Die pangafilet met gember/knoflook en laagje maakt het heel wat beter
.
quote:
rood is 50, groen is 70 en blauw is 80quote:Op donderdag 3 april 2014 18:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben benieuwd of die absinthe wat is.
Hoeveel %?
Hier ook.quote:Op donderdag 3 april 2014 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Basmatirijst blijft hier favoriet
quote:Op donderdag 3 april 2014 18:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
rood is 50, groen is 70 en blauw is 80
Qua smaak is hij heel goed in elk gevalvooral gekocht omdat het een fles was die uit 3 flesjes bestond en ik dat Tof vond natuurlijk
volgende keer probeer ik weer een andere fles
Haha beste ja. Ik vond het ook wel chill. Beetje pittig welquote:Op donderdag 3 april 2014 18:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
rood is 50, groen is 70 en blauw is 80
Qua smaak is hij heel goed in elk gevalvooral gekocht omdat het een fles was die uit 3 flesjes bestond en ik dat Tof vond natuurlijk
volgende keer probeer ik weer een andere fles
hehe ja, maar vanavon d geen shotjesquote:Op donderdag 3 april 2014 19:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha beste ja. Ik vond het ook wel chill. Beetje pittig welvooral als je shotje doet
Doe ik die hiernaquote:Op donderdag 3 april 2014 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Basmatirijst blijft hier favoriet
Kan ook intens genieten van een kapsalon/Turkse pizza met dönerquote:
Hahaha iamsterdamquote:Op donderdag 3 april 2014 19:07 schreef fyah het volgende:
dwc jij woont in amsterdam. waar kan ik beste checken wat er momenteel allemaal te doen is? ik wil knowledgable zijn als ik iets voorstel maar ik kom echt nep met iamsterdam.com en shit.
Over een uur of 2 @ Overtoom, boks van de enige echte krio.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:07 schreef fyah het volgende:
dwc jij woont in amsterdam. waar kan ik beste checken wat er momenteel allemaal te doen is? ik wil knowledgable zijn als ik iets voorstel maar ik kom echt nep met iamsterdam.com en shit.
Niet.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Qua fissa's staat hier alles wat je moet weten: http://www.djguide.nl/maand.p?city=amsterdam
Aaaaah denk je dat dat daarmee te maken heeft? Ik hoop het zo hequote:Op donderdag 3 april 2014 18:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Gezien ja! Komt omdat ze nu natuurlijk de enige twee doppelgangers zijn, dus dan zullen ze wel weer naar elkaar toe trekken..
1,74/10. Zowel de chick als het entertainmentgehalte van je post.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
> aan het schijten
> leest meisje uur lang vast in afvoerput na vallen iPhone op nu.nl app
> denkt 'kut, geen pics'
> komt terug op pc
> opent imgur
> ziet dit op frontpage
[ afbeelding ]
Dem Bri'ish tig ole bitties.
quote:Op donderdag 3 april 2014 19:44 schreef Modus het volgende:
[..]
1,74/10. Zowel de chick als het entertainmentgehalte van je post..
Lel, dacht 'uh not sure' en zag 'm erbij springen, niet deze versie nog, wel black versionquote:
" Ratchet ass basic bitch "quote:Op donderdag 3 april 2014 20:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lel, dacht 'uh not sure' en zag 'm erbij springen, niet deze versie nog, wel black version.
Al >2 maanden geen rijst op #asiarebound.quote:Op donderdag 3 april 2014 18:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
Eet die zoveel komkommer?quote:Op donderdag 3 april 2014 20:47 schreef Modus het volgende:
Moest aan Chlochlo denken want de chick voor me bij de Appie kocht 3 komkommers..
quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:57 schreef Chloroform het volgende:
3 komkommers voor een euro. Wat moet je met 3 komkommers?
quote:
quote:
Had je geen zout bij het water odfzoquote:Op donderdag 3 april 2014 18:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
Goed bezig bolliequote:Op donderdag 3 april 2014 21:13 schreef Stimorol- het volgende:
Pandanrijst
Turkse rijst
Net boodschappen gedaan en niets vets gehaald. Ik kom er wel.
Inb4 Veer met fatty/mormel/random shit.
Je hebt groot gelijk.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Well thanks skinny. Als Braddie het doet kan ik niet meer anders.
Ok laat me weten wat de uitkomst was dan okquote:
Ik denk toch al gauw een deciliter of 3.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:28 schreef VeerEli het volgende:
Ok laat me weten wat de uitkomst was dan ok
Godverdoriequote:Op donderdag 3 april 2014 21:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik denk toch al gauw een deciliter of 3.
"Paskamers zijn hier om de hoek mevrouw."quote:Op donderdag 3 april 2014 20:47 schreef Modus het volgende:
Moest aan Chlochlo denken want de chick voor me bij de Appie kocht 3 komkommers..
Je moet voor de vorm gewoon kaas en een stokbrood erbij halen, alleen komkommers is grapkundig onverantwoord.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Paskamers zijn hier om de hoek mevrouw."
Humor.
Grapkundig, die ga ik onthouden.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je moet voor de vorm gewoon kaas en een stokbrood erbij halen, alleen komkommers is grapkundig onverantwoord.
"alvast een prettig weekend!"quote:Op donderdag 3 april 2014 22:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Paskamers zijn hier om de hoek mevrouw."
Humor.
Mwah, etentje gehad, beetje vol en iets te veel wijn op.quote:
Etentje gehad, nog steeds nogal vol en iets te veel bier op.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, etentje gehad, beetje vol en iets te veel wijn op..
En jij?
Aha, dan kunnen we elkaar de hand schudden.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Etentje gehad, nog steeds nogal vol en iets te veel bier op.
Partij hipsters hier idd, niet te zuinig.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Behalve als je hipster, museabezoeker en/of ex-FOK!muziekrecensent bent.
Wederom.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha, dan kunnen we elkaar de hand schudden.
Zo ver ik weet loopt het nog best aardig. Misschien log je tegenwoordig precies op de tijden in dat er weinig mensen zijn.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wederom.
Wel dood hier vaak, de laatste tijd.
Daar heb je wel een goed punt eigenlijk.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo ver ik weet loopt het nog best aardig. Misschien log je tegenwoordig precies op de tijden in dat er weinig mensen zijn.
Zo had ik bijv. als ik morgen moest werken en niets in mijn bloed had qua alcohol ook allang wat anders gedaan.
Ik ben een beetje aan het nuchter worden, alles om maar niet rot wakker te worden, en jij verveelt je.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar heb je wel een goed punt eigenlijk.
Vreemd eigenlijk dat ik op zulke momenten toch weer terug kom op FOK!
Nou, vervelen is het inmiddels niet meer gelukkig.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben een beetje aan het nuchter worden, alles om maar niet rot wakker te worden, en jij verveelt je.
Tja..
Ik denk dat daar ons antwoord op de gemeenschappelijke vraag te vinden is.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou, vervelen is het inmiddels niet meer gelukkig.
Hehe, klinkt inderdaad logisch.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk dat daar ons antwoord op de gemeenschappelijke vraag te vinden is.
Dan ga ik je met een saai verhaal vervelen. We hebben nu een derde kat erbij (niet mijn idee, mevr D) maar dat is nog een kitten.quote:
Drie katten ja? Iemand die één al te veel vindt leeft met je mee.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan ga ik je met een saai verhaal vervelen. We hebben nu een derde kat erbij (niet mijn idee, mevr D) maar dat is nog een kitten.
Het vervelende is, dat beest heeft nu al drie broeken van me gesloopt, maar als ik het dan hoor en ik kom binnen kan ik toch niet echt boos worden op dat beest, eigenlijk helemaal niet.
Ben wat dat betreft blij dat ik geen vader ben, want dan zou er helemaal misbruik worden gemaakt denk ik.
Kinderenquote:Op vrijdag 4 april 2014 00:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Drie katten ja? Iemand die één al te veel vindt leeft met je mee.
En tja kinderen, ik heb zoveel respect voor mensen die zich daaraan wagen want ik word al doodmoe als ik die mensen bezig zie.
Ik heb dat redelijk onder de knie. Gewoon meegaan in de nonsens die ze opperen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kinderen. Ik weet ook nooit hoe je er 'leuk' op moet reageren.
Nou, ik vind het leuke beesten hoor, maar als zo'n klein beest je broeken aan het vernielen is... Mwah.
Ik doe meestal alsof het volwassenen zijn, schijnen ze fantastisch te vinden, een andere act ken ik ook niet, dus daar houd ik het maar bijquote:Op vrijdag 4 april 2014 00:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb dat redelijk onder de knie. Gewoon meegaan in de nonsens die ze opperen.
Ik mag ze niet echt, ik weet niet echt waarom eigenlijk. En sowieso beesten die je spullen slopen, tja, dan ga je in mijn boekje ook echt te ver.
Ja, dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik doe meestal alsof het volwassenen zijn, schijnen ze fantastisch te vinden, een andere act ken ik ook niet, dus daar houd ik het maar bij.
Och, dan kijkt dat je aan met die grote ogen en kruipt het tegen je aan. Ik kan dan niet meer boos worden, hoewel die volwassen katten het niet meer doen overigens.
Helemaal geen huisdieren, jij?
Een hond als wraak gekocht, toont ook maar weer aan dat intelligente beesten zomaar te pas en te onpas gekocht kunnen wordenquote:Op vrijdag 4 april 2014 00:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik.![]()
![]()
Ik heb wel een hond, maar die is bij me gebleven nadat het uitging met een relatie. Ze had die hond gekocht als wraak omdat haar vader haar vorige hond in het asiel had gestopt. De hond was helemaal weg van mij en hoewel ik helemaal geen zin had in een huisdier heb ik dat dier toch maar geaccepteerd. Ik vond het aandoenlijk dat ze zo weg van me was.
Ja, was nogal apart allemaal. Ze moest ook niks van die vriendin hebben en trok alleen naar mij toe. Toen ze ermee aan kwam zetten was dat beestje ook erg ziek en doordat het dier zo aardig tegen me deed heb ik haar nog de fles gegeven en de ziekte weg weten te werken. Veel te vroeg weggehaald bij de moeder en zo, beetje triest verhaal.quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een hond als wraak gekocht, toont ook maar weer aan dat intelligente beesten zomaar te pas en te onpas gekocht kunnen worden.
Wel tof dat je dat beest hebt gehouden..
Och, je hebt dat beest toch een leuk leven gegeven, achteraf is dat het belangrijkste. Wel erg tof trouwensquote:Op vrijdag 4 april 2014 00:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, was nogal apart allemaal. Ze moest ook niks van die vriendin hebben en trok alleen naar mij toe. Toen ze ermee aan kwam zetten was dat beestje ook erg ziek en doordat het dier zo aardig tegen me deed heb ik haar nog de fles gegeven en de ziekte weg weten te werken. Veel te vroeg weggehaald bij de moeder en zo, beetje triest verhaal.
Toch vreemd dat een dier dat toch schijnt te onthouden. En als ik niks had gedaan had dat beest het waarschijnlijk niet overleefd, en nu een gezonde mooie hond. Voelt goed.quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Och, je hebt dat beest toch een leuk leven gegeven, achteraf is dat het belangrijkste. Wel erg tof trouwens.
Wat dat betreft zijn dieren heel goede vrienden, zeker honden. Je hebt ook van die verhalen waar honden jarenlang terugkeren naar hun plek, waar ze ooit hun eigenaar voor het laatst zagen. Mooi en heel zielig tegelijkertijd eigenlijk, want zo'n beest begrijpt het in principe niet. Bij mensen zie je zoiets nog weleens bij ouderen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Toch vreemd dat een dier dat toch schijnt te onthouden. En als ik niks had gedaan had dat beest het waarschijnlijk niet overleefd, en nu een gezonde mooie hond. Voelt goed.
Dat vind ik aandoenlijke verhalen inderdaad, zoals loyal dog hachiko.quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn dieren heel goede vrienden, zeker honden. Je hebt ook van die verhalen waar honden jarenlang terugkeren naar hun plek, waar ze ooit hun eigenaar voor het laatst zagen. Mooi en heel zielig tegelijkertijd eigenlijk, want zo'n beest begrijpt het in principe niet. Bij mensen zie je zoiets nog weleens bij ouderen.
Maar ik ga er zo eens een einde aan maken, en Id~ moet eens wat vaker hier komen. Zeker in het weekend.
ik had een afspraak in Brabantquote:Op vrijdag 4 april 2014 07:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat ben jij maar vroeg wakker trouwens?
wie?quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:10 schreef Stimorol- het volgende:
Wat een oude wijven die twee oh mi gado
Doeiquote:
Halloquote:
Mwoah gaat wel en jij?quote:
beetje spierpijn, nog steeds op mail aan het wachten, maar ja, het is wel vrijdagquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mwoah gaat wel en jij?
Zo maar eens richting gym
Op mail aan het wachten?quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje spierpijn, nog steeds op mail aan het wachten, maar ja, het is wel vrijdag
ja, of ik ben aangenomen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Op mail aan het wachten?
Moet het hele weekend werken
durfde je niet te bellenquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, of ik ben aangenomen.
zou deze week bericht krijgen
net zelf maar eens gemaild of ze al iets wisten..
hele weekend vrij
morgen huizen kijken
dat bedrijf doet in principe alles per mail.quote:
lekker collegiaal met je salamiquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb honger. Zo pistolet met kipsalami en olijven![]()
![]()
vanavond moet ik nog verzinnen. doe ik straks in de winkel welquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:49 schreef Stimorol- het volgende:
En vnv maar een courgette lasagne.
Lekker op zn veers
al dat gepraat over eten. moet er spontaan van poepenquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:50 schreef Murdera het volgende:
Honger gekregen.
Wel nice ontbeten met ovenbroodjes met kip
Olijvenquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb honger. Zo pistolet met kipsalami en olijven![]()
![]()
Heb geen halal kip meer thuis..quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:58 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Olijven
Ik heb zin in rijst met kip.
Ik eet niet altijd halal. Ik geloof datvals een dier geen pijn lijdt tijdens de dood dat het dan halal is.quote:
zou je een halal geslacht mens kunnen eten?quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:05 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik eet niet altijd halal. Ik geloof datvals een dier geen pijn lijdt tijdens de dood dat het dan halal is.
Moet geslacht zijn in naam van Allah + geen bedwelming enzo..quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:05 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik eet niet altijd halal. Ik geloof datvals een dier geen pijn lijdt tijdens de dood dat het dan halal is.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:05 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
allahs zegen maakt zuur vlees zoetquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet geslacht zijn in naam van Allah + geen bedwelming enzo..
Smaakt wel beter
Het klinkt raar maar smaakt beter. Denk omdat ze het vlees niet zo shit behandelen als een appie ofzo.quote:
uhhm ja nee jaquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het klinkt raar maar smaakt beter. Denk omdat ze het vlees niet zo shit behandelen als een appie ofzo.
Dat klopt eigk wel want het halal gehakt gebeuren van de appie bestond 50 pr uit water.![]()
Haal eens een kipfilet bij de slager![]()
![]()
Omg. Deze foodtalk. zin in rijst met kip.
Alsof een bori-roker dat begrijptquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het klinkt raar maar smaakt beter. Denk omdat ze het vlees niet zo shit behandelen als een appie ofzo.
Dat klopt eigk wel want het halal gehakt gebeuren van de appie bestond 50 pr uit water.![]()
![]()
Omg. Deze foodtalk. zin in rijst met kip.
slager koopt kip ook gewoon kant en klaar bij een poelierquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
![]()
Er zit verschil in sahbi. Bij de slager heb ik mn pan niet vol water en bij de supermarkt wel.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
slager koopt kip ook gewoon kant en klaar bij een poelier
sahbiquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Er zit verschil in sahbi. Bij de slager heb ik mn pan niet vol water en bij de supermarkt wel.
Klopt wel. Zo'n dier moet ook een goed leven hebben gehad.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet geslacht zijn in naam van Allah + geen bedwelming enzo..
Smaakt wel beter
Mens is niet toegestaanquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou je een halal geslacht mens kunnen eten?
Lekker is dat zeg...quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Het gaat vanaf vandaag een hele week regenen volgend mijn iPhone
Dat is de vraag niet.quote:
had dinsdag al visdag.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:44 schreef fyah het volgende:
De tjappings. Vrijdag visdag amirite?
[ afbeelding ]
kkleven fuck it id rather die booooquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:01 schreef VeerEli het volgende:
What the FUCK man. Ik zit gewoon op internet iets te lezen,wordt m'n venster zo ineens gesloten zonder dat ik ergens op klik. Opent opnieuw, staat er ineens iets met ''gadgetbox'' ofzo?
Wil ik die zooi van m'n computer verwijderen, staat er gewoon niks met gadgetbox bij m'n programma's. Kk zooi weer tering zeg
Ja leuk hoor, bedankt enzo, maar heb dat kk programma nooit gedownload en m'n laptop spaced de laatste tijd sowieso. Vet vaak worden gewoon pagina's geopend zonder dat iets doe.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:04 schreef Stimorol- het volgende:
http://malwaretips.com/blogs/gadgetbox-search-removal/
Goh.
Ik wil wel even kijken hoor. Ik denk dat het aan je Mijn Foto's map ligt. Als je die even in een rar of zip wil doen...quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja leuk hoor, bedankt enzo, maar heb dat kk programma nooit gedownload en m'n laptop spaced de laatste tijd sowieso. Vet vaak worden gewoon pagina's geopend zonder dat iets doe.
Gewoon weer een kk virus maar kan niks vinden nog
Moest lachenquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wil wel even kijken hoor. Ik denk dat het aan je Mijn Foto's map ligt. Als je die even in een rar of zip wil doen...
spybot search and destroy een optie?quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja leuk hoor, bedankt enzo, maar heb dat kk programma nooit gedownload en m'n laptop spaced de laatste tijd sowieso. Vet vaak worden gewoon pagina's geopend zonder dat iets doe.
Dat zegt iedereen ook altijd tegen mij, inclusief mijn eigen ouders (nou ja, geen kk iigquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hihahohaihwuahuhhaha alsof jij nog niet genoeg hebtquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wil wel even kijken hoor. Ik denk dat het aan je Mijn Foto's map ligt. Als je die even in een rar of zip wil doen...
Bobbys fapmap is nooit groot genoegquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hihahohaihwuahuhhaha alsof jij nog niet genoeg hebt
Ik weet toch verdomme wel of ik die zooi download of niet? Ik weet inmiddels best hoe het werkt en dat je snel ''per ongeluk'' op allerlei shit klikt. Daar ben ik heus wel voorzichtig mee. Die bende komt waarschijnlijk gewoon mee met andere dingen wanneer ik films of muziek of series download oid.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:17 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen ook altijd tegen mij, inclusief mijn eigen ouders (nou ja, geen kk iig). Maar hun pc's enz zitten wel altijd vol met baggerzooi en ben ik wel ff zoet met cleanen. Het komt er echt niet vanzelf erop en ik heb er zelf nooit last van gehad.
Soms zijn er pixels op een site en als je erover gaat dan is dat een opdracht om iets te downloaden, dacht ik. Kan je niks aan doen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik weet toch verdomme wel of ik die zooi download of niet? Ik weet inmiddels best hoe het werkt en dat je snel ''per ongeluk'' op allerlei shit klikt. Daar ben ik heus wel voorzichtig mee. Die bende komt waarschijnlijk gewoon mee met andere dingen wanneer ik films of muziek of series download oid.
Welke browser gebruik je? Welke Windows?quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik weet toch verdomme wel of ik die zooi download of niet? Ik weet inmiddels best hoe het werkt en dat je snel ''per ongeluk'' op allerlei shit klikt. Daar ben ik heus wel voorzichtig mee. Die bende komt waarschijnlijk gewoon mee met andere dingen wanneer ik films of muziek of series download oid.
Windows 7, firefoxquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:31 schreef fyah het volgende:
[..]
Welke browser gebruik je? Welke Windows?
Het komt echt niet mee met films en series downloaden. Neem nu de OpenMKVplayer die o zo gepromoot wordt door diverse subssites, zit tjokvol met malware. Of Daemon Tools, je dient daar op annuleren te klikken halverwege de installatie omdat je anders toestemming geeft om malware te installeren. Daemon Tools installeert zich dan wel zonder de malware. Oh, CCleaner eenzelfde verhaal geloof ik (zoek en download altijd de slim versie zonder de malware dus).quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:28 schreef Yiha het volgende:
[..]
Soms zijn er pixels op een site en als je erover gaat dan is dat een opdracht om iets te downloaden, dacht ik. Kan je niks aan doen.
Van jou heb ik nooit genoeg.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hihahohaihwuahuhhaha alsof jij nog niet genoeg hebt
Allemaal dingen waar ik geen donderstraal mee doe. Ik download sws niks behalve films, series en muziek.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:32 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het komt echt niet mee met films en series downloaden. Neem nu de OpenMKVplayer die o zo gepromoot wordt door diverse subssites, zit tjokvol met malware. Of Daemon Tools, je dient daar op annuleren te klikken halverwege de installatie omdat je anders toestemming geeft om malware te installeren. Daemon Tools installeert zich dan wel zonder de malware. Oh, CCleaner eenzelfde verhaal geloof ik (zoek en download altijd de slim versie zonder de malware dus).
Genoeg nerdy talk
Nopequote:Op vrijdag 4 april 2014 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je in firefox klikt op extrra en dan op add-ons, staat daar iets vreemds bij?
Nope niks wat er niet hoortquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tabblaadje extensies of plug ins ook niet?
Gebruik je gekraakte software, of heb je daemon tools geinstalleerd? Die laatste installeert spyware.quote:
Ik vraag toch nergens om schele klapmongool. Ik uit alleen m'n frusties, that's all.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
Mensen die zelf hun computer verneuken en dan in paniek op internet roepen om hulp![]()
Ik snap het nietheb echt nooooit dat soort shit op mijn lappie
Nee en nee.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:47 schreef fyah het volgende:
[..]
Gebruik je gekraakte software, of heb je daemon tools geinstalleerd? Die laatste installeert spyware.
Wie zegt dat jij ergens om vraagtquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vraag toch nergens om schele klapmongool. Ik uit alleen m'n frusties, that's all.
om hulp lees ik toch wel hoorquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij ergens om vraagt? ik zeg alleen dat je in paniek roept.. en dat doe je
Dus je bent zelf een schele klapmongool
Je maakt echt geen kans hoorquote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, je zegt ''roepen voor hulp''. Vragen om hulp, roepen voor hulp. Nootjes pls. Nogmaals; ik riep niet om hulp ik was gewoon aan het klagen dus FU MOFO zeikstier mierenneukerquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij ergens om vraagt? ik zeg alleen dat je in paniek roept.. en dat doe je
Dus je bent zelf een schele klapmongool
Hey, al wat gehoord?quote:
Ok dus je riep niet om hulp maar wou gewoon je frustratie kwijt en had totaal geen intentie op hulp of om feedback ok.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, je zegt ''roepen voor hulp''. Vragen om hulp, roepen voor hulp. Nootjes pls. Nogmaals; ik riep niet om hulp ik was gewoon aan het klagen dus FU MOFO zeikstier mierenneuker
Klopt want ik had geen hulp nodig verder hoorquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok dus je riep niet om hulp maar wou gewoon je frustratie kwijt en had totaal geen intentie op hulp of om feedback ok.
"Zeikstier"![]()
Duurt lang.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee
heb vanmorgen zelf maar eens gemaild
Vroeger weleens gedaan met Kazaa Lite.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
Mensen die zelf hun computer verneuken en dan in paniek op internet roepen om hulp![]()
Ik snap het nietheb echt nooooit dat soort shit op mijn lappie
Dat is ook niet heel moeilijkquote:
Hoop dat je SOA krijg van je gadgetboxquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt want ik had geen hulp nodig verder hoorJe kent me als ik iets wil weten van iemand vraag ik er gewoon om dus shut the fuck up
vind ik ook.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Duurt lang.
Vroeger, toen je met Hotmail nog heel veel mailtjes tegelijk kon sturen door heel snel achter elkaar op 'verzenden' te klikken. Rip
Goatsimulator. Download hetquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Duurt lang.
Vroeger, toen je met Hotmail nog heel veel mailtjes tegelijk kon sturen door heel snel achter elkaar op 'verzenden' te klikken. Rip
Haha je kan ook wel gewoon sorry zeggen hoor. Sorry Veer dat ik zomaar wat bazelde zonder na te denken en je gewoon gelijk had.quote:
Mensen die nog hotmail gebruiken.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vind ik ook.
hotmail is vandaag sowieso een beetje aan het kutten
Opkankerenquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha je kan ook wel gewoon sorry zeggen hoor. Sorry Veer dat ik zomaar wat bazelde zonder na te denken en je gewoon gelijk had.
Haha serieus, ik was van de week even bij een vriend van m'n broer, en hij liet die gameplayvideo zien. Ging echt stuk.quote:
Waarom zo boosquote:
Zat gisteren ff te spelenquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha serieus, ik was van de week even bij een vriend van m'n broer, en hij liet die gameplayvideo zien. Ging echt stuk.!!
Heb je alle modifiers al unlocked? Yoshi modequote:Op vrijdag 4 april 2014 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zat gisteren ff te spelenmooi gewoon een huis in gaan en dinerparty verstoren door te blaten en mensen kopstoten te geven
vliegen gewoon het raam uit.
Mensen likken en dat ze vast plakken aan je tong en dan je aan laten rijden door een auto enzowie bedenkt die shit
Hahaha gvd man.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zat gisteren ff te spelenmooi gewoon een huis in gaan en dinerparty verstoren door te blaten en mensen kopstoten te geven
vliegen gewoon het raam uit.
Mensen likken en dat ze vast plakken aan je tong en dan je aan laten rijden door een auto enzowie bedenkt die shit
Kusje op je boos.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij ja, met je eeuwige gezeik en onkunde.
Geeft toch niks poepie. Bijna weekend. Aai over je bolletje. :$quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sorry :S chagrijnig want alleen wakker worden.
Ben je dan niet iedere dag chagrijnig?quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sorry :S chagrijnig want alleen wakker worden.
Thanks babe :$$$quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geeft toch niks poepie. Bijna weekend. Aai over je bolletje. :$
Niet zien dat dat een subtiele ik heb een gf-post was.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ben je dan niet iedere dag chagrijnig?
quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ben je dan niet iedere dag chagrijnig?
Ik heb geen gf.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet zien dat dat een subtiele ik heb een gf-post was.
Girlfriend, gayfriend, als jij gelukkig bent, zijn wij het ook.quote:
Gayfriend?quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Girlfriend, gayfriend, als jij gelukkig bent, zijn wij het ook.![]()
Zat echtquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha gvd man.Echt te vreemd gewoon.
Neequote:Op vrijdag 4 april 2014 12:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb je alle modifiers al unlocked? Yoshi mode
Dan kun je toch niet gf zeggen, gekkie.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gayfriend?noem je dat dan niet gewoon boyfriend?
gisteren dik half uur lopen kutten met die trampolinesquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:14 schreef 2NutZ het volgende:
Nee wel al de meesst bizarre dingen gehaald
O, ja nee daar heb je gelijk in, stom van mij zeg.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan kun je toch niet gf zeggen, gekkie.
Hahaha dat zijn beste dingen dan, als je met zo'nquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zat echtzo te spelen.
[..]
Neewel al de meesst bizarre dingen gehaald
Hahaha ja ik ookquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
gisteren dik half uur lopen kutten met die trampolinesmensen erop trekken met je tong en lanceren.
Hallo, ze heeft geen hulp nodig hoor, ze uitte alleen haar frusti's.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:15 schreef Modus het volgende:
Veer, draai deze 2 eens
http://www.eset.com/int/home//products/online-scanner/
http://housecall.trendmicro.com/nl/
quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha ja ik ook![]()
of die waterslides
vanaf gaan en zo landen op trampoline en daarna geland op een gastank en een bovenverdieping van een huis ingeknald
Die 2e nu bezigquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:15 schreef Modus het volgende:
Veer, draai deze 2 eens
http://www.eset.com/int/home//products/online-scanner/
http://housecall.trendmicro.com/nl/
" Better fix her PC, might get into her pants "quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hallo, ze heeft geen hulp nodig hoor, ze uitte alleen haar frusti's.
Robo, is helemaal geen TVD vandaagquote:
Jaquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]dat spel, heb je al een woonkamer getrashed? Krijg je fucking veel punten voor
Ik weet hetquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Robo, is helemaal geen TVD vandaagDie episode is pas over 2 weken
![]()
Jaquote:
"Heb geen hulp nodig hoowwwrr"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |