hele dag hardcore is best de doen, al heb ik liever ook wat hardstyle er bij.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind hardstyle prima voor enkele uren, maar een heel festival.. mwah.
Hardcore zou ik dan helemaal geen feest vinden, gok ik zo.
" No fear " sticker.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:41 schreef Modus het volgende:
Hardstaajl. Honda Civic met booskijkers traaibals alles.
Ja halloquote:Op donderdag 3 april 2014 14:38 schreef gianni61 het volgende:
slome.
[..]
hele dag hardcore is best de doen, al heb ik liever ook wat hardstyle er bij.
basic movements is freestyle, dus van alles wat
soms denk ik dat het nuttiger is maar de hele dag te fokken. komt net weer iemand met een wijziging waardoor ik de halve ochtend voor niks gewerkt hebquote:Op donderdag 3 april 2014 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo
Iemand ging zich voorstellen
Kan moeilijk zeggen: moment.. even een topic openen
Echt zo'n baasquote:Op donderdag 3 april 2014 14:30 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"dat ben je nu nog steeds."
quote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 15:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms denk ik dat het nuttiger is maar de hele dag te fokken. komt net weer iemand met een wijziging waardoor ik de halve ochtend voor niks gewerkt heb
Hjm.quote:
quote:
volgende keer als ze zeggen dat iets met spoed gemaakt moet worden laat ik het eerst een dag liggenquote:Op donderdag 3 april 2014 16:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Als ze dit nou eerder zeggen
Dat zal ze leren.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgende keer als ze zeggen dat iets met spoed gemaakt moet worden laat ik het eerst een dag liggen
nee, maar is voor mij wel beterquote:Op donderdag 3 april 2014 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zal ze leren.
Inderdaad.
Gewoon collega'squote:
Ja, mn neus.quote:
Uitgekauwde neus grappenquote:Op donderdag 3 april 2014 16:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in tegenstelling tot chloro's neus
Geloof er niks van.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:29 schreef Gridlok het volgende:
Lief dagboek,
Net een stuk gewandeld met m'n kat, dit was echt heel leuk, nieuwe mensen leren kennen en mijzelf beter leren kennen.
Door deze opmerking ga ik ze nu niet meer posten.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Begin er een beetje immuun voor te raken volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ik vrees vrouwen nimmer.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:37 schreef Gridlok het volgende:
Heb eergisteren nog een heel stuk zitten lezen over die beestjes, wat men niet begrijpt wordt gevreesd.
Waarom zijn die dingen zo raar?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:37 schreef Gridlok het volgende:
Heb eergisteren nog een heel stuk zitten lezen over die beestjes, wat men niet begrijpt wordt gevreesd.
quote:Op donderdag 3 april 2014 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Door deze opmerking ga ik ze nu niet meer posten.Prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duivels zijn zequote:Op donderdag 3 april 2014 16:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik wel, dat zijn pas enge dieren. :SS;s;
quote:Op donderdag 3 april 2014 16:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Begin er een beetje immuun voor te raken volgens mij.
quote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 17:29 schreef VeerEli het volgende:
HAHAHAH hier het hele filmpjeVanaf 1:09
![]()
met romana op de scooterquote:Op donderdag 3 april 2014 17:29 schreef VeerEli het volgende:
HAHAHAH hier het hele filmpjeVanaf 1:09
![]()
quote:Op donderdag 3 april 2014 09:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wie denk je dat je bent, Tarkan lookin' ass kebab eatin' ass nigga.
De echte van Pernod?quote:Op donderdag 3 april 2014 17:59 schreef Murdera het volgende:
Absinth gevonden
Nouja slijterij die het heeft dan
Gon be a gud night
quote:Op donderdag 3 april 2014 17:59 schreef Murdera het volgende:
Absinth gevonden
Nouja slijterij die het heeft dan
Gon be a gud night
Ken ik nietquote:
Gezien ja! Komt omdat ze nu natuurlijk de enige twee doppelgangers zijn, dus dan zullen ze wel weer naar elkaar toe trekken..quote:Op woensdag 2 april 2014 11:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Robo!! Heb je preview van vrijdag gezien?
Het gaat (hopelijk) weer een beetje de kant op van mijn wensen![]()
![]()
Zag je post bij mutual friend :$quote:Op donderdag 3 april 2014 18:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Gezien ja! Komt omdat ze nu natuurlijk de enige twee doppelgangers zijn, dus dan zullen ze wel weer naar elkaar toe trekken..
Anders, niet slecht, moet wennen aan die bite en textuur. Moest wel wat Aromat bij, anders niet te vreten.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
So proud. Benieuwd wat je ervan vind
Basmatirijst blijft hier favorietquote:Op donderdag 3 april 2014 18:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Anders, niet slecht, moet wennen aan die bite en textuur. Moest wel wat Aromat bij, anders niet te vreten.
Blijf pandan prefereren. Die pangafilet met gember/knoflook en laagje maakt het heel wat beter
.
connoisseurquote:Op donderdag 3 april 2014 18:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Anders, niet slecht, moet wennen aan die bite en textuur. Moest wel wat Aromat bij, anders niet te vreten.
Blijf pandan prefereren. Die pangafilet met gember/knoflook en laagje maakt het heel wat beter
.
quote:
rood is 50, groen is 70 en blauw is 80quote:Op donderdag 3 april 2014 18:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben benieuwd of die absinthe wat is.
Hoeveel %?
Hier ook.quote:Op donderdag 3 april 2014 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Basmatirijst blijft hier favoriet
quote:Op donderdag 3 april 2014 18:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
rood is 50, groen is 70 en blauw is 80
Qua smaak is hij heel goed in elk gevalvooral gekocht omdat het een fles was die uit 3 flesjes bestond en ik dat Tof vond natuurlijk
volgende keer probeer ik weer een andere fles
Haha beste ja. Ik vond het ook wel chill. Beetje pittig welquote:Op donderdag 3 april 2014 18:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
rood is 50, groen is 70 en blauw is 80
Qua smaak is hij heel goed in elk gevalvooral gekocht omdat het een fles was die uit 3 flesjes bestond en ik dat Tof vond natuurlijk
volgende keer probeer ik weer een andere fles
hehe ja, maar vanavon d geen shotjesquote:Op donderdag 3 april 2014 19:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha beste ja. Ik vond het ook wel chill. Beetje pittig welvooral als je shotje doet
Doe ik die hiernaquote:Op donderdag 3 april 2014 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Basmatirijst blijft hier favoriet
Kan ook intens genieten van een kapsalon/Turkse pizza met dönerquote:
Hahaha iamsterdamquote:Op donderdag 3 april 2014 19:07 schreef fyah het volgende:
dwc jij woont in amsterdam. waar kan ik beste checken wat er momenteel allemaal te doen is? ik wil knowledgable zijn als ik iets voorstel maar ik kom echt nep met iamsterdam.com en shit.
Over een uur of 2 @ Overtoom, boks van de enige echte krio.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:07 schreef fyah het volgende:
dwc jij woont in amsterdam. waar kan ik beste checken wat er momenteel allemaal te doen is? ik wil knowledgable zijn als ik iets voorstel maar ik kom echt nep met iamsterdam.com en shit.
Niet.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Qua fissa's staat hier alles wat je moet weten: http://www.djguide.nl/maand.p?city=amsterdam
Aaaaah denk je dat dat daarmee te maken heeft? Ik hoop het zo hequote:Op donderdag 3 april 2014 18:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Gezien ja! Komt omdat ze nu natuurlijk de enige twee doppelgangers zijn, dus dan zullen ze wel weer naar elkaar toe trekken..
1,74/10. Zowel de chick als het entertainmentgehalte van je post.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
> aan het schijten
> leest meisje uur lang vast in afvoerput na vallen iPhone op nu.nl app
> denkt 'kut, geen pics'
> komt terug op pc
> opent imgur
> ziet dit op frontpage
[ afbeelding ]
Dem Bri'ish tig ole bitties.
quote:Op donderdag 3 april 2014 19:44 schreef Modus het volgende:
[..]
1,74/10. Zowel de chick als het entertainmentgehalte van je post..
Lel, dacht 'uh not sure' en zag 'm erbij springen, niet deze versie nog, wel black versionquote:
" Ratchet ass basic bitch "quote:Op donderdag 3 april 2014 20:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lel, dacht 'uh not sure' en zag 'm erbij springen, niet deze versie nog, wel black version.
Al >2 maanden geen rijst op #asiarebound.quote:Op donderdag 3 april 2014 18:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
Eet die zoveel komkommer?quote:Op donderdag 3 april 2014 20:47 schreef Modus het volgende:
Moest aan Chlochlo denken want de chick voor me bij de Appie kocht 3 komkommers..
quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:57 schreef Chloroform het volgende:
3 komkommers voor een euro. Wat moet je met 3 komkommers?
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |