Mooi, hou je bek maar gewoon.quote:Op donderdag 3 april 2014 01:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het maakte wel indruk op je, geef maar toe. Morgen spuit hij ongeremd zijn zaad tussen je ongetemde poolse.... nee laat maar, die ranzige praat kan ik niet herhalen.
Wil jij nog steeds dat bosje bloemen?quote:
Kom cf.quote:
Ik hoef helemaal niks van jou.quote:Op donderdag 3 april 2014 01:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wil jij nog steeds dat bosje bloemen?
Oke, niet dat je iets van mij zou gekregen hebben.quote:
Interesseert me niet, harklul.quote:Op donderdag 3 april 2014 01:25 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Oke, niet dat je iets van mij zou gekregen hebben.
Nou nou nou, zo kan ie wel weerquote:
Zou ze ongesteld zijn?quote:
De wereldquote:Vandaag hebben honderdduizenden kinderen buiten gespeeld. Veel anders konden ze niet doen, want de Vlaamse kinderzenders zonden vandaag niets uit. Het was namelijk de zevende Buitenspeeldag. Naar buiten trekken en ravotten was dus de enige oplossing.
Ik moet echt een lijst gaan bijhouden.quote:
Uit je virgin frustraties ergens anders aub.quote:Op donderdag 3 april 2014 02:08 schreef Kloonhommel het volgende:
Jezus Christus, is er dan echt geen enkele man met ballen hier? Zeker allemaal vrijgezellen? Nu weten jullie waarom.
quote:Op donderdag 3 april 2014 02:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Uit je virgin frustraties ergens anders aub.
xoxo
Ja, want jij hebt ze wel toch.quote:Op donderdag 3 april 2014 02:08 schreef Kloonhommel het volgende:
Jezus Christus, is er dan echt geen enkele man met ballen hier? Zeker allemaal vrijgezellen? Nu weten jullie waarom.
Te vroegquote:Op donderdag 3 april 2014 09:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kijk deze autochtoon dan. Relax woman het is nog maar 9.35.
De eerste 'goedemorgen Chai'-posts zijn er vaak al veel eerder.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kijk deze autochtoon dan. Relax woman het is nog maar 9.35.
Rip. Ik lig nog in bed.quote:
Waarom maar tot 12? Moet je weer kakken?quote:Op donderdag 3 april 2014 09:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Al vanaf 8u aan het werk men
Maar werk maar tot 12u vandaag.
Ambi wil vast wel even scheetjes komen laten naast je oor.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:40 schreef Che_ het volgende:
Niet kunnen uitslapen door te weinig geluid.. ik slaap het lekkerst bij drilboor geluiden en r-stand vrachtwagens in de straat.
Tentamen later id middag. Kk na 3 koppen koffie nog slaperigquote:Op donderdag 3 april 2014 09:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom maar tot 12? Moet je weer kakken?
Wil jij anders niet ff neusscheetjes komen laten? Je ligt toch in bed te niksenquote:Op donderdag 3 april 2014 09:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ambi wil vast wel even scheetjes komen laten naast je oor.
Vannacht al gedaan. Ik geef de beurt even aan jou nu.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ambi wil vast wel even scheetjes komen laten naast je oor.
Oh, oké. Ga wat eten dan.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tentamen later id middag. Kk na 3 koppen koffie nog slaperig
Neequote:Op donderdag 3 april 2014 09:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wil jij anders niet ff neusscheetjes komen laten? Je ligt toch in bed te niksen
Weet even niets leuks. Misschien na vanavond weer.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vertel jij dan eens was.
de avonturen van chlo in de horeca
Stik dan maar.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wow thanks mama maar ook al gedaan.
Werk je in een restaurant?quote:Op donderdag 3 april 2014 09:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet even niets leuks. Misschien na vanavond weer.
Ja.quote:
beetje collega's laten huilen enzoquote:Op donderdag 3 april 2014 09:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet even niets leuks. Misschien na vanavond weer.
Nee man.quote:
0quote:
Heb je nog wat van je sollicitaties gehoord?quote:Op donderdag 3 april 2014 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje collega's laten huilen enzo
Hmm, ik geef het een kans als jullie dit serveren:quote:Op donderdag 3 april 2014 09:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee man.
We hebben een deels open keuken.![]()
[..]
0
Wie denk je dat je bent, Tarkan lookin' ass kebab eatin' ass nigga.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hmm, ik geef het een kans als jullie dit serveren:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |