Rip. Ik lig nog in bed.quote:
Waarom maar tot 12? Moet je weer kakken?quote:Op donderdag 3 april 2014 09:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Al vanaf 8u aan het werk men
Maar werk maar tot 12u vandaag.
Ambi wil vast wel even scheetjes komen laten naast je oor.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:40 schreef Che_ het volgende:
Niet kunnen uitslapen door te weinig geluid.. ik slaap het lekkerst bij drilboor geluiden en r-stand vrachtwagens in de straat.
Tentamen later id middag. Kk na 3 koppen koffie nog slaperigquote:Op donderdag 3 april 2014 09:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom maar tot 12? Moet je weer kakken?
Wil jij anders niet ff neusscheetjes komen laten? Je ligt toch in bed te niksenquote:Op donderdag 3 april 2014 09:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ambi wil vast wel even scheetjes komen laten naast je oor.
Vannacht al gedaan. Ik geef de beurt even aan jou nu.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ambi wil vast wel even scheetjes komen laten naast je oor.
Oh, oké. Ga wat eten dan.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tentamen later id middag. Kk na 3 koppen koffie nog slaperig
Neequote:Op donderdag 3 april 2014 09:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wil jij anders niet ff neusscheetjes komen laten? Je ligt toch in bed te niksen
Weet even niets leuks. Misschien na vanavond weer.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vertel jij dan eens was.
de avonturen van chlo in de horeca
Stik dan maar.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wow thanks mama maar ook al gedaan.
Werk je in een restaurant?quote:Op donderdag 3 april 2014 09:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet even niets leuks. Misschien na vanavond weer.
Ja.quote:
beetje collega's laten huilen enzoquote:Op donderdag 3 april 2014 09:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet even niets leuks. Misschien na vanavond weer.
Nee man.quote:
0quote:
Heb je nog wat van je sollicitaties gehoord?quote:Op donderdag 3 april 2014 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje collega's laten huilen enzo
Hmm, ik geef het een kans als jullie dit serveren:quote:Op donderdag 3 april 2014 09:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee man.
We hebben een deels open keuken.![]()
[..]
0
Wie denk je dat je bent, Tarkan lookin' ass kebab eatin' ass nigga.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hmm, ik geef het een kans als jullie dit serveren:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |