Eigenlijk vind ik grillen beter ja, maar tenzij het zondag is heb ik daar geen zin in.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alleen even dicht schroeien op de grill. Driekwartrauw
VAN WIE?quote:Op donderdag 3 april 2014 00:54 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb vandaag roosjes gekregen.Word altijd blij van bloemen.
Hier stond nietsquote:Op donderdag 3 april 2014 00:54 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb vandaag roosjes gekregen.Word altijd blij van bloemen.
Van m'n schoonzus.quote:
Je bent klaar onder ¤10 hoorquote:Op donderdag 3 april 2014 00:52 schreef krioro het volgende:
Dat je niet met je zehma high class keukenfratsen moet komen.
Hoe krijg je halfrauw weg echt, zonder een kwartier te kauwenquote:Altijd nog beter dan doorbakken.
quote:
Mortie pls.quote:
jayzsourlemoncandy.jpgquote:Op donderdag 3 april 2014 00:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Krio be like
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Tenzij het nog helemaal compleet finaal rauw is is het gewoon juicy. Hangt ook wel af van de kwaliteit denk ik, AH biefstuk is sowieso shite.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe krijg je halfrauw weg echt, zonder een kwartier te kauwen. Doe mij maar medium-rare/medium.
Leegzuigen en vlees aan de hond gevenquote:Op donderdag 3 april 2014 01:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Tenzij het nog helemaal compleet finaal rauw is is het gewoon juicy.
:-\.quote:Op donderdag 3 april 2014 01:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Tenzij het nog helemaal compleet finaal rauw is is het gewoon juicy.
Moet ik eerst je anjer likken zeker?quote:
watquote:Op donderdag 3 april 2014 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Leegzuigen en vlees aan de hond geven
watquote:
Verdien je die dan?quote:
Ja.quote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 01:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet ik eerst je anjer likken zeker?
quote:
quote:
mietje, een beetje tegengas geven mag wel hoor.quote:
Toch geen lelies eh? Kan daar niet tegen.quote:
Open dan!quote:Op donderdag 3 april 2014 01:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Toch geen lelies eh? Kan daar niet tegen.
Wat is die van gisteren dan?quote:
Rip msn.quote:
Die #treinleven bedoel je?quote:Op donderdag 3 april 2014 01:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat is die van gisteren dan?
Lief wel.
Ja. Of stuur je dat gewoon naar iedereen in de hoop dat iemand je komt vermaken?quote:
Scherp hoor. En dat constateren bij iemand die hosselkoning wordt genoemd. Echt scherp.quote:Op donderdag 3 april 2014 01:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja. Of stuur je dat gewoon naar iedereen in de hoop dat iemand je komt vermaken?
Mortax hosselkoning.quote:Op donderdag 3 april 2014 01:14 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Scherp hoor. En dat constateren bij iemand die hosselkoning wordt genoemd. Echt scherp.
Ik stuur gewoon random shit en tindermeisjes die reageren hossel ikquote:Op donderdag 3 april 2014 01:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja. Of stuur je dat gewoon naar iedereen in de hoop dat iemand je komt vermaken?
Al veel succes gehad?quote:Op donderdag 3 april 2014 01:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik stuur gewoon random shit en tindermeisjes die reageren hossel ik
Zomaar right in front of my eyes. Wow. Srslymortaxx. Dacht dat we boys waren.quote:Op donderdag 3 april 2014 01:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik stuur gewoon random shit en tindermeisjes die reageren hossel ik
#dimaxxlifequote:
Natuurlijk wel, wij vertellen elkaar alles toch.quote:Op donderdag 3 april 2014 01:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet dat ik dat jullie zou vertellen trouwens
Ik app je zoquote:Op donderdag 3 april 2014 01:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, wij vertellen elkaar alles toch.
Niets aan de hand hier. Beetje vertrouwen in je wifeyquote:Op donderdag 3 april 2014 01:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Zomaar right in front of my eyes. Wow. Srslymortaxx. Dacht dat we boys waren.
Het maakte wel indruk op je, geef maar toe. Morgen spuit hij ongeremd zijn zaad tussen je ongetemde poolse.... nee laat maar, die ranzige praat kan ik niet herhalen.quote:
Doe voice message.quote:
Jij hebt mij in de steek gelaten hoor, weenie.quote:Op donderdag 3 april 2014 01:20 schreef krioro het volgende:
WOW. Ik ga de was ophangen dan ziet men mijn tranen niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |