hele dag hardcore is best de doen, al heb ik liever ook wat hardstyle er bij.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind hardstyle prima voor enkele uren, maar een heel festival.. mwah.
Hardcore zou ik dan helemaal geen feest vinden, gok ik zo.
" No fear " sticker.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:41 schreef Modus het volgende:
Hardstaajl. Honda Civic met booskijkers traaibals alles.
Ja halloquote:Op donderdag 3 april 2014 14:38 schreef gianni61 het volgende:
slome.
[..]
hele dag hardcore is best de doen, al heb ik liever ook wat hardstyle er bij.
basic movements is freestyle, dus van alles wat
soms denk ik dat het nuttiger is maar de hele dag te fokken. komt net weer iemand met een wijziging waardoor ik de halve ochtend voor niks gewerkt hebquote:Op donderdag 3 april 2014 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo
Iemand ging zich voorstellen
Kan moeilijk zeggen: moment.. even een topic openen
Echt zo'n baasquote:Op donderdag 3 april 2014 14:30 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"dat ben je nu nog steeds."
quote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 15:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms denk ik dat het nuttiger is maar de hele dag te fokken. komt net weer iemand met een wijziging waardoor ik de halve ochtend voor niks gewerkt heb
Hjm.quote:
quote:
volgende keer als ze zeggen dat iets met spoed gemaakt moet worden laat ik het eerst een dag liggenquote:Op donderdag 3 april 2014 16:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Als ze dit nou eerder zeggen
Dat zal ze leren.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgende keer als ze zeggen dat iets met spoed gemaakt moet worden laat ik het eerst een dag liggen
nee, maar is voor mij wel beterquote:Op donderdag 3 april 2014 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zal ze leren.
Inderdaad.
Gewoon collega'squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |