Windows 7, firefoxquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:31 schreef fyah het volgende:
[..]
Welke browser gebruik je? Welke Windows?
Het komt echt niet mee met films en series downloaden. Neem nu de OpenMKVplayer die o zo gepromoot wordt door diverse subssites, zit tjokvol met malware. Of Daemon Tools, je dient daar op annuleren te klikken halverwege de installatie omdat je anders toestemming geeft om malware te installeren. Daemon Tools installeert zich dan wel zonder de malware. Oh, CCleaner eenzelfde verhaal geloof ik (zoek en download altijd de slim versie zonder de malware dus).quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik weet toch verdomme wel of ik die zooi download of niet? Ik weet inmiddels best hoe het werkt en dat je snel ''per ongeluk'' op allerlei shit klikt. Daar ben ik heus wel voorzichtig mee. Die bende komt waarschijnlijk gewoon mee met andere dingen wanneer ik films of muziek of series download oid.
Klopt.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:28 schreef Yiha het volgende:
[..]
Soms zijn er pixels op een site en als je erover gaat dan is dat een opdracht om iets te downloaden, dacht ik. Kan je niks aan doen.
Van jou heb ik nooit genoeg.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hihahohaihwuahuhhaha alsof jij nog niet genoeg hebt
Allemaal dingen waar ik geen donderstraal mee doe. Ik download sws niks behalve films, series en muziek.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:32 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het komt echt niet mee met films en series downloaden. Neem nu de OpenMKVplayer die o zo gepromoot wordt door diverse subssites, zit tjokvol met malware. Of Daemon Tools, je dient daar op annuleren te klikken halverwege de installatie omdat je anders toestemming geeft om malware te installeren. Daemon Tools installeert zich dan wel zonder de malware. Oh, CCleaner eenzelfde verhaal geloof ik (zoek en download altijd de slim versie zonder de malware dus).
Genoeg nerdy talk
Nopequote:Op vrijdag 4 april 2014 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je in firefox klikt op extrra en dan op add-ons, staat daar iets vreemds bij?
Nope niks wat er niet hoortquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tabblaadje extensies of plug ins ook niet?
Gebruik je gekraakte software, of heb je daemon tools geinstalleerd? Die laatste installeert spyware.quote:
Ik vraag toch nergens om schele klapmongool. Ik uit alleen m'n frusties, that's all.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
Mensen die zelf hun computer verneuken en dan in paniek op internet roepen om hulp![]()
Ik snap het nietheb echt nooooit dat soort shit op mijn lappie
Nee en nee.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:47 schreef fyah het volgende:
[..]
Gebruik je gekraakte software, of heb je daemon tools geinstalleerd? Die laatste installeert spyware.
Wie zegt dat jij ergens om vraagtquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vraag toch nergens om schele klapmongool. Ik uit alleen m'n frusties, that's all.
om hulp lees ik toch wel hoorquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij ergens om vraagt? ik zeg alleen dat je in paniek roept.. en dat doe je
Dus je bent zelf een schele klapmongool
Je maakt echt geen kans hoorquote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wil wel even kijken hoor. Ik denk dat het aan je Mijn Foto's map ligt. Als je die even in een rar of zip wil doen...
Nee, je zegt ''roepen voor hulp''. Vragen om hulp, roepen voor hulp. Nootjes pls. Nogmaals; ik riep niet om hulp ik was gewoon aan het klagen dus FU MOFO zeikstier mierenneukerquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij ergens om vraagt? ik zeg alleen dat je in paniek roept.. en dat doe je
Dus je bent zelf een schele klapmongool
Hey, al wat gehoord?quote:
Ok dus je riep niet om hulp maar wou gewoon je frustratie kwijt en had totaal geen intentie op hulp of om feedback ok.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, je zegt ''roepen voor hulp''. Vragen om hulp, roepen voor hulp. Nootjes pls. Nogmaals; ik riep niet om hulp ik was gewoon aan het klagen dus FU MOFO zeikstier mierenneuker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |