Had je geen zout bij het water odfzoquote:Op donderdag 3 april 2014 18:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Anders, niet slecht, moet wennen aan die bite en textuur. Moest wel wat Aromat bij, anders niet te vreten.
Blijf pandan prefereren. Die pangafilet met gember/knoflook en laagje maakt het heel wat beter
.
Goed bezig bolliequote:Op donderdag 3 april 2014 21:13 schreef Stimorol- het volgende:
Pandanrijst
Turkse rijst
Net boodschappen gedaan en niets vets gehaald. Ik kom er wel.
Inb4 Veer met fatty/mormel/random shit.
Je hebt groot gelijk.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Well thanks skinny. Als Braddie het doet kan ik niet meer anders.
Ok laat me weten wat de uitkomst was dan okquote:
Ik denk toch al gauw een deciliter of 3.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:28 schreef VeerEli het volgende:
Ok laat me weten wat de uitkomst was dan ok
Godverdoriequote:Op donderdag 3 april 2014 21:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik denk toch al gauw een deciliter of 3.
"Paskamers zijn hier om de hoek mevrouw."quote:Op donderdag 3 april 2014 20:47 schreef Modus het volgende:
Moest aan Chlochlo denken want de chick voor me bij de Appie kocht 3 komkommers..
Je moet voor de vorm gewoon kaas en een stokbrood erbij halen, alleen komkommers is grapkundig onverantwoord.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Paskamers zijn hier om de hoek mevrouw."
Humor.
Grapkundig, die ga ik onthouden.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je moet voor de vorm gewoon kaas en een stokbrood erbij halen, alleen komkommers is grapkundig onverantwoord.
"alvast een prettig weekend!"quote:Op donderdag 3 april 2014 22:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Paskamers zijn hier om de hoek mevrouw."
Humor.
Mwah, etentje gehad, beetje vol en iets te veel wijn op.quote:
Etentje gehad, nog steeds nogal vol en iets te veel bier op.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, etentje gehad, beetje vol en iets te veel wijn op..
En jij?
Aha, dan kunnen we elkaar de hand schudden.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Etentje gehad, nog steeds nogal vol en iets te veel bier op.
Partij hipsters hier idd, niet te zuinig.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Behalve als je hipster, museabezoeker en/of ex-FOK!muziekrecensent bent.
Wederom.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha, dan kunnen we elkaar de hand schudden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |