Klopt want ik had geen hulp nodig verder hoorquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok dus je riep niet om hulp maar wou gewoon je frustratie kwijt en had totaal geen intentie op hulp of om feedback ok.
"Zeikstier"![]()
Duurt lang.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee
heb vanmorgen zelf maar eens gemaild
Vroeger weleens gedaan met Kazaa Lite.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
Mensen die zelf hun computer verneuken en dan in paniek op internet roepen om hulp![]()
Ik snap het nietheb echt nooooit dat soort shit op mijn lappie
Dat is ook niet heel moeilijkquote:
Hoop dat je SOA krijg van je gadgetboxquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt want ik had geen hulp nodig verder hoorJe kent me als ik iets wil weten van iemand vraag ik er gewoon om dus shut the fuck up
vind ik ook.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Duurt lang.
Vroeger, toen je met Hotmail nog heel veel mailtjes tegelijk kon sturen door heel snel achter elkaar op 'verzenden' te klikken. Rip
Goatsimulator. Download hetquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Duurt lang.
Vroeger, toen je met Hotmail nog heel veel mailtjes tegelijk kon sturen door heel snel achter elkaar op 'verzenden' te klikken. Rip
Haha je kan ook wel gewoon sorry zeggen hoor. Sorry Veer dat ik zomaar wat bazelde zonder na te denken en je gewoon gelijk had.quote:
Mensen die nog hotmail gebruiken.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vind ik ook.
hotmail is vandaag sowieso een beetje aan het kutten
Opkankerenquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha je kan ook wel gewoon sorry zeggen hoor. Sorry Veer dat ik zomaar wat bazelde zonder na te denken en je gewoon gelijk had.
Haha serieus, ik was van de week even bij een vriend van m'n broer, en hij liet die gameplayvideo zien. Ging echt stuk.quote:
Waarom zo boosquote:
Zat gisteren ff te spelenquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha serieus, ik was van de week even bij een vriend van m'n broer, en hij liet die gameplayvideo zien. Ging echt stuk.!!
Heb je alle modifiers al unlocked? Yoshi modequote:Op vrijdag 4 april 2014 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zat gisteren ff te spelenmooi gewoon een huis in gaan en dinerparty verstoren door te blaten en mensen kopstoten te geven
vliegen gewoon het raam uit.
Mensen likken en dat ze vast plakken aan je tong en dan je aan laten rijden door een auto enzowie bedenkt die shit
Hahaha gvd man.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zat gisteren ff te spelenmooi gewoon een huis in gaan en dinerparty verstoren door te blaten en mensen kopstoten te geven
vliegen gewoon het raam uit.
Mensen likken en dat ze vast plakken aan je tong en dan je aan laten rijden door een auto enzowie bedenkt die shit
Kusje op je boos.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij ja, met je eeuwige gezeik en onkunde.
Geeft toch niks poepie. Bijna weekend. Aai over je bolletje. :$quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sorry :S chagrijnig want alleen wakker worden.
Ben je dan niet iedere dag chagrijnig?quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sorry :S chagrijnig want alleen wakker worden.
Thanks babe :$$$quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geeft toch niks poepie. Bijna weekend. Aai over je bolletje. :$
Niet zien dat dat een subtiele ik heb een gf-post was.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ben je dan niet iedere dag chagrijnig?
quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ben je dan niet iedere dag chagrijnig?
Ik heb geen gf.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet zien dat dat een subtiele ik heb een gf-post was.
Girlfriend, gayfriend, als jij gelukkig bent, zijn wij het ook.quote:
Gayfriend?quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Girlfriend, gayfriend, als jij gelukkig bent, zijn wij het ook.![]()
Zat echtquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha gvd man.Echt te vreemd gewoon.
Neequote:Op vrijdag 4 april 2014 12:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb je alle modifiers al unlocked? Yoshi mode
Dan kun je toch niet gf zeggen, gekkie.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gayfriend?noem je dat dan niet gewoon boyfriend?
gisteren dik half uur lopen kutten met die trampolinesquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:14 schreef 2NutZ het volgende:
Nee wel al de meesst bizarre dingen gehaald
O, ja nee daar heb je gelijk in, stom van mij zeg.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan kun je toch niet gf zeggen, gekkie.
Hahaha dat zijn beste dingen dan, als je met zo'nquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zat echtzo te spelen.
[..]
Neewel al de meesst bizarre dingen gehaald
Hahaha ja ik ookquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
gisteren dik half uur lopen kutten met die trampolinesmensen erop trekken met je tong en lanceren.
Hallo, ze heeft geen hulp nodig hoor, ze uitte alleen haar frusti's.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:15 schreef Modus het volgende:
Veer, draai deze 2 eens
http://www.eset.com/int/home//products/online-scanner/
http://housecall.trendmicro.com/nl/
quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha ja ik ook![]()
of die waterslides
vanaf gaan en zo landen op trampoline en daarna geland op een gastank en een bovenverdieping van een huis ingeknald
Die 2e nu bezigquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:15 schreef Modus het volgende:
Veer, draai deze 2 eens
http://www.eset.com/int/home//products/online-scanner/
http://housecall.trendmicro.com/nl/
" Better fix her PC, might get into her pants "quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hallo, ze heeft geen hulp nodig hoor, ze uitte alleen haar frusti's.
Robo, is helemaal geen TVD vandaagquote:
Jaquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]dat spel, heb je al een woonkamer getrashed? Krijg je fucking veel punten voor
Ik weet hetquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Robo, is helemaal geen TVD vandaagDie episode is pas over 2 weken
![]()
Jaquote:
"Heb geen hulp nodig hoowwwrr"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |