Klopt want ik had geen hulp nodig verder hoorquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok dus je riep niet om hulp maar wou gewoon je frustratie kwijt en had totaal geen intentie op hulp of om feedback ok.
"Zeikstier"![]()
Duurt lang.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee
heb vanmorgen zelf maar eens gemaild
Vroeger weleens gedaan met Kazaa Lite.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
Mensen die zelf hun computer verneuken en dan in paniek op internet roepen om hulp![]()
Ik snap het nietheb echt nooooit dat soort shit op mijn lappie
Dat is ook niet heel moeilijkquote:
Hoop dat je SOA krijg van je gadgetboxquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt want ik had geen hulp nodig verder hoorJe kent me als ik iets wil weten van iemand vraag ik er gewoon om dus shut the fuck up
vind ik ook.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Duurt lang.
Vroeger, toen je met Hotmail nog heel veel mailtjes tegelijk kon sturen door heel snel achter elkaar op 'verzenden' te klikken. Rip
Goatsimulator. Download hetquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Duurt lang.
Vroeger, toen je met Hotmail nog heel veel mailtjes tegelijk kon sturen door heel snel achter elkaar op 'verzenden' te klikken. Rip
Haha je kan ook wel gewoon sorry zeggen hoor. Sorry Veer dat ik zomaar wat bazelde zonder na te denken en je gewoon gelijk had.quote:
Mensen die nog hotmail gebruiken.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vind ik ook.
hotmail is vandaag sowieso een beetje aan het kutten
Opkankerenquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha je kan ook wel gewoon sorry zeggen hoor. Sorry Veer dat ik zomaar wat bazelde zonder na te denken en je gewoon gelijk had.
Haha serieus, ik was van de week even bij een vriend van m'n broer, en hij liet die gameplayvideo zien. Ging echt stuk.quote:
Waarom zo boosquote:
Zat gisteren ff te spelenquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha serieus, ik was van de week even bij een vriend van m'n broer, en hij liet die gameplayvideo zien. Ging echt stuk.!!
Heb je alle modifiers al unlocked? Yoshi modequote:Op vrijdag 4 april 2014 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zat gisteren ff te spelenmooi gewoon een huis in gaan en dinerparty verstoren door te blaten en mensen kopstoten te geven
vliegen gewoon het raam uit.
Mensen likken en dat ze vast plakken aan je tong en dan je aan laten rijden door een auto enzowie bedenkt die shit
Hahaha gvd man.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zat gisteren ff te spelenmooi gewoon een huis in gaan en dinerparty verstoren door te blaten en mensen kopstoten te geven
vliegen gewoon het raam uit.
Mensen likken en dat ze vast plakken aan je tong en dan je aan laten rijden door een auto enzowie bedenkt die shit
Kusje op je boos.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij ja, met je eeuwige gezeik en onkunde.
Geeft toch niks poepie. Bijna weekend. Aai over je bolletje. :$quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sorry :S chagrijnig want alleen wakker worden.
Ben je dan niet iedere dag chagrijnig?quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sorry :S chagrijnig want alleen wakker worden.
Thanks babe :$$$quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geeft toch niks poepie. Bijna weekend. Aai over je bolletje. :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |