lekker collegiaal met je salamiquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb honger. Zo pistolet met kipsalami en olijven![]()
![]()
vanavond moet ik nog verzinnen. doe ik straks in de winkel welquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:49 schreef Stimorol- het volgende:
En vnv maar een courgette lasagne.
Lekker op zn veers
al dat gepraat over eten. moet er spontaan van poepenquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:50 schreef Murdera het volgende:
Honger gekregen.
Wel nice ontbeten met ovenbroodjes met kip
Olijvenquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb honger. Zo pistolet met kipsalami en olijven![]()
![]()
Heb geen halal kip meer thuis..quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:58 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Olijven
Ik heb zin in rijst met kip.
Ik eet niet altijd halal. Ik geloof datvals een dier geen pijn lijdt tijdens de dood dat het dan halal is.quote:
zou je een halal geslacht mens kunnen eten?quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:05 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik eet niet altijd halal. Ik geloof datvals een dier geen pijn lijdt tijdens de dood dat het dan halal is.
Moet geslacht zijn in naam van Allah + geen bedwelming enzo..quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:05 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik eet niet altijd halal. Ik geloof datvals een dier geen pijn lijdt tijdens de dood dat het dan halal is.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:05 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
allahs zegen maakt zuur vlees zoetquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet geslacht zijn in naam van Allah + geen bedwelming enzo..
Smaakt wel beter
Het klinkt raar maar smaakt beter. Denk omdat ze het vlees niet zo shit behandelen als een appie ofzo.quote:
uhhm ja nee jaquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het klinkt raar maar smaakt beter. Denk omdat ze het vlees niet zo shit behandelen als een appie ofzo.
Dat klopt eigk wel want het halal gehakt gebeuren van de appie bestond 50 pr uit water.![]()
Haal eens een kipfilet bij de slager![]()
![]()
Omg. Deze foodtalk. zin in rijst met kip.
Alsof een bori-roker dat begrijptquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het klinkt raar maar smaakt beter. Denk omdat ze het vlees niet zo shit behandelen als een appie ofzo.
Dat klopt eigk wel want het halal gehakt gebeuren van de appie bestond 50 pr uit water.![]()
![]()
Omg. Deze foodtalk. zin in rijst met kip.
slager koopt kip ook gewoon kant en klaar bij een poelierquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
![]()
Er zit verschil in sahbi. Bij de slager heb ik mn pan niet vol water en bij de supermarkt wel.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
slager koopt kip ook gewoon kant en klaar bij een poelier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |