we hadden ook een aparte pannenkoek: de keukenturk speciaal..;(quote:Op donderdag 3 april 2014 10:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vandaar dat de pannenkoek altijd naar ui smaakte
luf joe en zoquote:
eet jij ook overal mayonaise bij?quote:Op donderdag 3 april 2014 10:22 schreef fyah het volgende:
Niet weten van fyah's rijst met chips
keukenprins
je zou er maar wonenquote:Op donderdag 3 april 2014 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tuurlijk, we haten alles dat niet uit zuid limburg komt
Misselijk geworden.quote:
alternatieve gespreksonderwerpen zijn onderandere konten en de uitspraken van veerquote:Op donderdag 3 april 2014 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Natuurlijk praten we veel over eten, waar moeten we het anders over hebben?
Ik dacht dat men dit in wijwater deed?quote:Op donderdag 3 april 2014 10:23 schreef Salatrel het volgende:
zelfs zijn croissantjes doopt ie in de mayo
Nee, ik eet nooit mayo. Ook niet op friet.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
eet jij ook overal mayonaise bij?
bij from russia with love zat ook een belg die overal een klodder mayo bij eet. zelfs zijn croissantjes doopt ie in de mayo
Doe mij maar eten als dat het alternatief is.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
alternatieve gespreksonderwerpen zijn onderandere konten en de uitspraken van veer
gohquote:Op donderdag 3 april 2014 10:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe mij maar eten als dat het alternatief is.
Bokx.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:25 schreef fyah het volgende:
[..]
Nee, ik eet nooit mayo. Ook niet op friet.
Verrassend nietwaar?quote:
wat?quote:Op donderdag 3 april 2014 10:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bokx.
Ik eet altijd patat naturel
quote:
quote:
Patat.quote:
Ja, kaarsen.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga een romantisch dineetje houden binenkort.
Iemand nog suggesties?
Inb4 gegrilde cavia
feboquote:Op donderdag 3 april 2014 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iemand nog suggesties?
Inb4 gegrilde cavia
Check, heb ikquote:
met je caffia's? how sadquote:Op donderdag 3 april 2014 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iemand nog suggesties?
Inb4 gegrilde cavia
geen mayo? geen curry? geen uitjes? geen pindasaus? geen zoervleisj?quote:Op donderdag 3 april 2014 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Patat.
Naturel.
Ik vond naturel chips vroeger ook lekker
Wie weet hebben wij ook wel mensenmeel door ons voedsel gekregen.quote:
Goede suggestiequote:Op donderdag 3 april 2014 10:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
niet alles al aangevreten op tafel zetten
quote:
Ben ik nog nooit geweestquote:
mensenmeel?quote:Op donderdag 3 april 2014 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie weet hebben wij ook wel mensenmeel door ons voedsel gekregen.
Dat laatste is wel lekkerquote:Op donderdag 3 april 2014 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen mayo? geen curry? geen uitjes? geen pindasaus? geen zoervleisj?
Dat is in zo verre boeiend dat je van bepaalde delen van mensen dus ziek kan worden.quote:
Duhh 2quote:
waarom?quote:Op donderdag 3 april 2014 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is in zo verre boeiend dat je van bepaalde delen van mensen dus ziek kan worden.
Met name de hersens.
Niet eens.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weer met je verkeerde been
Is het zo erg dan?quote:Op donderdag 3 april 2014 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerste mens van boven de rivieren die dat toegeeft
Lekker man, van die sloffe dingenquote:Op donderdag 3 april 2014 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben ik nog nooit geweest![]()
Als die verlepte kroketten achter zo'n deurtje
Ja dit.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben ik nog nooit geweest![]()
Als die verlepte kroketten achter zo'n deurtje
Met je 3e been?quote:
Studies onder koppensnellers gaven aan dat mensen die mensenhersenen aten hele rare symptomen kregen.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom?
dierenhersenen kun je toch ook eten?
Heb ik niet. :squote:
:") Ik moet bijna kokhalzen als ik iemand zo'n ding zie eten die lekker 1,5 uur bacterien heeft liggen vergarenquote:
Ik niet.. Katten zijn roofdieren, zit geen lekker vlees aan en waarschijnlijk oneindig taai.quote:
Het is ook best ziek, helemaal als je soms die lui daar even het klepje ziet openen en voelen of hij nog warm is en niet inzaktquote:Op donderdag 3 april 2014 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
:") Ik moet bijna kokhalzen als ik iemand zo'n ding zie eten die lekker 1,5 uur bacterien heeft liggen vergaren
quote:Op donderdag 3 april 2014 10:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb ik niet. :s
inb4 jawel op je gezicht
true, maar gewoon om de wereld van een kat te verlossenquote:Op donderdag 3 april 2014 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik niet.. Katten zijn roofdieren, zit geen lekker vlees aan en waarschijnlijk oneindig taai.
Enige reden dat ik nog niet over ben op halal eten zijn die kroketten. Omg. Godsgeschenk aan die Hollanders. Omg. Net als bitterballen. Damn. Goddamn.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dit.En mensen die dat ook gewoon opeten.
"nee is niets.."quote:Op donderdag 3 april 2014 10:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is ook best ziek, helemaal als je soms die lui daar even het klepje ziet openen en voelen of hij nog warm is en niet inzakt
[..]![]()
Je kan ze ook zelf maken van halalvlees.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Enige reden dat ik nog niet over ben op halal eten zijn die kroketten. Omg. Godsgeschenk aan die Hollanders. Omg. Net als bitterballen. Damn. Goddamn.
Werkt dat ook zo met kinderen?quote:Op donderdag 3 april 2014 10:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
true, maar gewoon om de wereld van een kat te verlossen
Bitterballen.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Enige reden dat ik nog niet over ben op halal eten zijn die kroketten. Omg. Godsgeschenk aan die Hollanders. Omg. Net als bitterballen. Damn. Goddamn.
vind ik welquote:Op donderdag 3 april 2014 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Werkt dat ook zo met kinderen?
Ja. Ik ken iemand die at ene hans op.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Werkt dat ook zo met kinderen?
Ja, smerigquote:Op donderdag 3 april 2014 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"nee is niets.."
* klepje weer dicht
Iehll...
Broodje kroket met mosterdquote:
In Damsco heb je een halalsnackbar. Alles zelfgemaaktquote:Op donderdag 3 april 2014 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kan ze ook zelf maken van halalvlees.
Op een wit bolletje ja.quote:
Ja, maar dat is al andersquote:Op donderdag 3 april 2014 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja. Ik ken iemand die at ene hans op.
[..]
Ja, smerigdeed ik wel eens bij smullers... satekroket uit de muur maar ik wist toen altijd wanneer ze vers werden ingelegd en zodra er versen waren pakte ik daar 1 van
ja toch
bel rob geusquote:Op donderdag 3 april 2014 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dat is al anders
Vraag me af hoe lang zo'n ding erin mag blijven liggen.
"Tot ie inkakt"quote:Op donderdag 3 april 2014 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dat is al anders
Vraag me af hoe lang zo'n ding erin mag blijven liggen.
quote:Op donderdag 3 april 2014 10:41 schreef Stimorol- het volgende:
Kut. Zin in broodje kroket en mosterd.
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, nu heb ik zin in een broodje kroket
Ja, voor de kaakoperatie wel.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:40 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Die shit schijnt wel een lekker effect te hebben.
Lijkt net of er een rietje in de mosterd zit.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:42 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
Zou hem niet zo doormidden snijden tho
time out granenbiscuitquote:Op donderdag 3 april 2014 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik at een chocoprince en ik vind ze niet eens zo heel lekker.
Oatmealquote:Op donderdag 3 april 2014 10:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik ook.Zit nu pap te eten.
Mietjequote:Op donderdag 3 april 2014 10:43 schreef Che_ het volgende:
Mensen die frikandel, kroket, bitterbal etc. eten
Niet weten dat daar al het troep- en restvlees in zit. In frikandel zit zelfs paardenvlees. En ezelsvlees zullen ze ook nog wel een keer vinden.
quote:Op donderdag 3 april 2014 10:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lijkt net of er een rietje in de mosterd zit.
Lekker boeiend.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:43 schreef Che_ het volgende:
Niet weten dat daar al het troep- en restvlees in zit. In frikandel zit zelfs paardenvlees. En ezelsvlees zullen ze ook nog wel een keer vinden.
hommoquote:Op donderdag 3 april 2014 10:43 schreef Che_ het volgende:
In TR vinden ze dat weleens ja.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:43 schreef Che_ het volgende:
mij boeit het niet wat voor vlees er in zit, zolang ze het maar wel eerlijk vermelden.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:44 schreef Chloroform het volgende:
Mensen die achteraf gaan janken dat er paardenvlees ergens in zit.! I can't, 1800%
quote:Op donderdag 3 april 2014 10:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik eet liever echt vlees. (pause, no homo)
Datquote:Op donderdag 3 april 2014 10:44 schreef Chloroform het volgende:
Mensen die achteraf gaan janken dat er paardenvlees ergens in zit.! I can't, 1800%
Hmmm restvleesquote:Op donderdag 3 april 2014 10:43 schreef Che_ het volgende:
quote:
ik vind ze best lekkerquote:Op donderdag 3 april 2014 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Skeer
Wel met langzame koolhydraten zodat je minder fatty wordt.
"zelfs paardenvlees"?quote:Op donderdag 3 april 2014 10:43 schreef Che_ het volgende:
Gvd.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Datfucking boeiend
"Nee, ik eet alleen berggeit wat geslacht is bij maanlicht waarna het gekookt is in mineraalrijk water en gegrilled is op kolen van mount fiji"
Je komt zelf net nog met tip dat je pizza moet bestellen of een cheeseburger. Ook rommel.
Snap het ook nooitquote:Op donderdag 3 april 2014 10:44 schreef Chloroform het volgende:
Die pus geeft net een extra kruidige tint.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:48 schreef fyah het volgende:
[..]
"zelfs paardenvlees"?Jongen frikandel en bitterbal is echt het allerallerlaatste van verschillende beesten dat fijn wordt gemalen, gebleekt en zwaar gekruid. Ooit een aflevering op Discovery gezien. Een geraamte van een varken wordt fijngemalen tot half vloeibaar, ingewanden van de koeien. En ook als er een cyste in zoiets zit met een hoop pus wordt dat gewoon gemalen, want na het malen gaat alles in een chemisch bad om te ontsmetten. Hierna heb je die textuur die van smaak is gereinigd. Vervolgens hoop kruiden erdoor voor de smaak.
Al eet ik het ook nog soms
elke dag rund gaat ook vervelen.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:48 schreef Che_ het volgende:
[ afbeelding ]
Eten jullie maar gerust frikandellen
http://www.geenstijl.nl/m(...)e_een_frikandel.html
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:49 schreef fyah het volgende:
[..]
Snap het ook nooitMijn broer gaat ook altijd over de zeik als ie zoiets hoort. Why care
Oke. Bedankt eikel.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:48 schreef fyah het volgende:
[..]
"zelfs paardenvlees"?Jongen frikandel en bitterbal is echt het allerallerlaatste van verschillende beesten dat fijn wordt gemalen, gebleekt en zwaar gekruid. Ooit een aflevering op Discovery gezien. Een geraamte van een varken wordt fijngemalen tot half vloeibaar, ingewanden van de koeien. En ook als er een cyste in zoiets zit met een hoop pus wordt dat gewoon gemalen, want na het malen gaat alles in een chemisch bad om te ontsmetten. Hierna heb je die textuur die van smaak is gereinigd. Vervolgens hoop kruiden erdoor voor de smaak.
Al eet ik het ook nog soms
hippiequote:Op donderdag 3 april 2014 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
Juist goed dat alles word gebruiktzonde om van alles weg te moeten gooien.
Zo leefde men vroeger al. Althans echte jagers... wat denk je? dat ze een hert doden en dan alleen een paar biefstukjes er af snijden en de rest weggooien?
Omdat ze het niet eens zijn met de behandeling van de dieren.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:50 schreef Murdera het volgende:
Wats mis met paardenvlees
Kapotte werkpaarden uit Argentina die tot frikandel verwerkt zijn
Sommige mensen willen niet als een mak schaapje (no pun) aannemen wat ze voorgeschoteld krijgen.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.Net zoals met dat paardenvlees'schandaal' in die lasagnes van de AH. Boeiend, heb die shit ook vaak zat gegeten, leef nog steeds, boeiend.
Nee van dobben nietquote:Op donderdag 3 april 2014 10:51 schreef Stimorol- het volgende:
Ik eet geen kroket meer. Bedankt pik.
Geldt dit ook voor Van Dobben kroketten
Nee.quote:
Na een tijdje bestel je er weer gewoon een. Maar let dan voor de grap een sop de textuur van het vlees. Dan zie je de stukjes been en kruiden zittenquote:Op donderdag 3 april 2014 10:51 schreef Stimorol- het volgende:
Ik eet geen kroket meer. Bedankt pik.
Geldt dit ook voor Van Dobben kroketten
psst, je vergeet hier de spare ribsquote:Op donderdag 3 april 2014 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Inderdaad.
Rollade![]()
Schnitzel
Schouder, rib en haaskarbonade![]()
Varkenshaas![]()
Bacon
quote:Op donderdag 3 april 2014 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee van dobben nietword alleen biefstuk in verwerkt.
Srs.. hoe kan ik die vergeten.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
psst, je vergeet hier de spare ribs
Het rund dat jij uit de supermarkt haalt (met name gehakt) kan je niet hier mee vergelijkenquote:Op donderdag 3 april 2014 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
elke dag rund gaat ook vervelen.
daarom varken
valt wel mee in vergelijking met vroegahquote:Op donderdag 3 april 2014 10:53 schreef fyah het volgende:
[..]
Na een tijdje bestel je er weer gewoon een. Maar let dan voor de grap een sop de textuur van het vlees. Dan zie je de stukjes been en kruiden zitten
wat?quote:Op donderdag 3 april 2014 10:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het rund dat jij uit de supermarkt haalt (met name gehakt) kan je niet hier mee vergelijken
Dunnoquote:Op donderdag 3 april 2014 10:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
valt wel mee in vergelijking met vroegah
Tevens bedoel je kraakbeen, geen bot
quote:Op donderdag 3 april 2014 10:53 schreef fyah het volgende:
[..]
Na een tijdje bestel je er weer gewoon een. Maar let dan voor de grap een sop de textuur van het vlees. Dan zie je de stukjes been en kruiden zitten
Hoezo aannemen? Die shit eten ze eerst wel gewoon op, ga dan niet achteraf janken omdat je het idee van paardenvlees eng vindt ofzo. Je vond het lekker en je leeft nog, who cares.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Sommige mensen willen niet als een mak schaapje (no pun) aannemen wat ze voorgeschoteld krijgen.
Laatst artikel gelezen. Wordt ingevroren bewaard. Soms wel 2 jaar.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vraag me wel altijd af of het vlees in de supermarkt echt vers is en niet al een keer is ingevroren.
Eigenlijk mag je het dan niet nog een keer invriezen.
Ja in Midden of Zuid Amerika toch?quote:Op donderdag 3 april 2014 10:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Laatst artikel gelezen. Wordt ingevroren bewaard. Soms wel 2 jaar.
Hierquote:Op donderdag 3 april 2014 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja in Midden of Zuid Amerika toch?
Of hier in NL?
Nooit frikandel gegeten.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo aannemen? Die shit eten ze eerst wel gewoon op, ga dan niet achteraf janken omdat je het idee van paardenvlees eng vindt ofzo. Je vond het lekker en je leeft nog, who cares.
Gehakt zo lang bewaren dat het leerachtig wordquote:Op donderdag 3 april 2014 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja in Midden of Zuid Amerika toch?
Of hier in NL?
Bah, vies.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hier
Ook vlees uit Afrika en Polen.
Zo heb ik mijn jas gemaakt. Gelijk een golfjesmotiefquote:Op donderdag 3 april 2014 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gehakt zo lang bewaren dat het leerachtig worddan eten.
Ik had het ook niet per se over jou, maar meer in het algemeen. Ik snap die paniekzaaierij niet zo.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nooit frikandel gegeten.
Gehakt koop ik voortaan ook niet meer kant en klaar. Kies eerst de stukken vlees bij de slager en laat dat door gehaktmolen halen.
Ransaapquote:Op donderdag 3 april 2014 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En wat denk je dan van het bevroren- bedorven-vlees schandaalquote:Op donderdag 3 april 2014 10:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.Net zoals met dat paardenvlees'schandaal' in die lasagnes van de AH. Boeiend, heb die shit ook vaak zat gegeten, leef nog steeds, boeiend.
nee, het slaat helemaal op kont wat hij zegt.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee hij heeft gelijk.
Probeer eens een slager. Een echte echte.
Jij had toch een keer gehakt gegeten wat je al een jaar ofzo in de vriezer had liggen?quote:Op donderdag 3 april 2014 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het gaat mij om die gore spelletjes van ze.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bah, vies.
Maar kennelijk wordt niemand er ziek van.
Hij doelt op smaak gapquote:Op donderdag 3 april 2014 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, het slaat helemaal op kont wat hij zegt.
punt 1: wie zegt dat ik mijn vlees in de supermarkt haal?
punt 2 waarom zou ik dat niet kunnen vergelijken met een simpel plaatje waar de verschillende stukken op staan aangegeven?
Dus je haalt het nooit bij supermarkt?quote:Op donderdag 3 april 2014 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, het slaat helemaal op kont wat hij zegt.
punt 1: wie zegt dat ik mijn vlees in de supermarkt haal?
punt 2 waarom zou ik dat niet kunnen vergelijken met een simpel plaatje waar de verschillende stukken op staan aangegeven?
Ik ben daar dan misschien heel makkelijk in, maar uiteindelijk weet je nooit waar het vlees vandaan komt tenzij je zelf een koe slacht.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
En wat denk je dan van het bevroren- bedorven-vlees schandaal
Het is een BILDERBERG-COMPLOTquote:Op donderdag 3 april 2014 11:00 schreef fyah het volgende:
De illuminati wil ons kanker geven door paardenvlees. Wake up people!
Ja al een dik jaar over de houdbaarheidsdatum daar kwam ik later pas achterquote:Op donderdag 3 april 2014 10:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij had toch een keer gehakt gegeten wat je al een jaar ofzo in de vriezer had liggen?
soms supermarkt, soms slager.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dus je haalt het nooit bij supermarkt?
En je kan het o.a. zien aan hoeveelheid water die het afgeeft als je het bakt om de kwaliteit te zien.
Ieder z'n ding. Beter ook, anders was er een schaarste op goed vlees.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben daar dan misschien heel makkelijk in, maar uiteindelijk weet je nooit waar het vlees vandaan komt tenzij je zelf een koe slacht.
En die zogenaamde biologische scharreleieren.. zijn gewoon eendeneierenquote:Op donderdag 3 april 2014 11:04 schreef fyah het volgende:
Ik durf te wedden dat veel varkenshaasje ook stiekem varkensoester is van een dik beest. Als het haasje lijkt, why not sell so?!
alsof dat vlees direct vam het dier komtquote:Op donderdag 3 april 2014 11:04 schreef Che_ het volgende:
Maar ja, als je zelf de stukken vlees ziet voordat je het door de gehaktmolen laat halen weet je iig dat je geen bedorven vlees hebt toch.
Maar hoe weet je zeker dat er met het vlees niets is gebeurd voordat jij de slagerij binnen kwam lopen?quote:Op donderdag 3 april 2014 11:04 schreef Che_ het volgende:
Maar ja, als je zelf de stukken vlees ziet voordat je het door de gehaktmolen laat halen weet je iig dat je geen bedorven vlees hebt toch.
Ik weet alleen niet of ze dat zo doen. Een stuk rund moeten ze ontdooien om gehakt van te maken, en zo'n stuk van zelf maar 2-300gr ontdooit echt niet binnen een uurtje.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:04 schreef Che_ het volgende:
Ja dat doen ze dus wel....quote:Op donderdag 3 april 2014 11:06 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of ze dat zo doen. Een stuk rund moeten ze ontdooien om gehakt van te maken, en zo'n stuk van zelf maar 2-300gr ontdooit echt niet binnen een uurtje.
Lijkt me wel tof.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben daar dan misschien heel makkelijk in, maar uiteindelijk weet je nooit waar het vlees vandaan komt tenzij je zelf een koe slacht.
Noodlesquote:Op donderdag 3 april 2014 11:05 schreef fyah het volgende:
Bijna tijd voor mijn supernoodle lunchI get it
Kan dat! Coolquote:Op donderdag 3 april 2014 11:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt me wel tof.
Beetje zelfvoorzienend bezig zijn
Je kan tegenwoordig ook vlees bij de boerderij kopen.
Moet het wel vacuum verpakt vlees zijn en niet al ingevroren.
Das zonde
Ik koop alles in bij Chai.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt me wel tof.
Beetje zelfvoorzienend bezig zijn
Je kan tegenwoordig ook vlees bij de boerderij kopen.
Moet het wel vacuum verpakt vlees zijn en niet al ingevroren.
Das zonde
Wat moet er zijn gebeurd dan bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 3 april 2014 11:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar hoe weet je zeker dat er met het vlees niets is gebeurd voordat jij de slagerij binnen kwam lopen?
Die dieren hebben ze in een grote koelcel (geslacht en al, niet levendquote:Op donderdag 3 april 2014 11:06 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of ze dat zo doen. Een stuk rund moeten ze ontdooien om gehakt van te maken, en zo'n stuk van zelf maar 2-300gr ontdooit echt niet binnen een uurtje.
ik ken zelf meerdere boeren en slagers en stoor me wel vaker aan wakker dier achtige instanties die allemaal negatieve beelden de wereld in helpen, die lang niet altijd waar zijnquote:Op donderdag 3 april 2014 11:10 schreef fyah het volgende:
boer>slachthuis>slager(>supermarkt/restaurant/etc)
Van boer naar slachthuis is clean. Ik woon in een gat en heb ze al vaak beesten zien afvoeren naar hun lot. Slachthuis doodt ze met een stalen pin in de kop en daarna is het geautomatiseerd en er zit wel een chemische behandeling in ja. Maar ook menselijke inspectie. Dit zal per slachthuis verschillen. Deze vriezen het ook in en leveren naar slagers. Die ontdooien/kruiden normaal alleen.
Ja, sommige boerderijen verkopen hun eigen vlees.quote:
quote:
Ik kan me voorstellen dat jij daar wegens geloofsovertuiging meer mee bezig bent dan anderen, maar ik bedoel alleen te zeggen dat je nooit 100% zeker weet wat er met je vlees gebeurd is tenzij je er tijdens het hele proces bij bent geweest.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat moet er zijn gebeurd dan bijvoorbeeld?
Bepaalde indicaties bij het bakken en de kleur, word je ook wel iets wijzer van. Verder weet ik waar vaste slager zijn vlees vandaan haalt.
Ze hadden jachtvergunningen hier in dat natuurgebied moeten afgeven.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:13 schreef fyah het volgende:
Je kan ook voor een jachtvergunning gaan en zelf je vlees poppen met een .30calLaat die stakkers maar vlees kopen.
Het klinkt mooi, maar onbehandeld vlees kan ook een risico zijn.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:15 schreef Che_ het volgende:
En het heeft een strenge halal-certificering. Dus keel snijden, al het bloed er uit laten lopen. Geen verdovende middelen of chemische shit.
En kalf.quote:
quote:
Hier in Belgie hoef je het in principe maar te vragen op gemeentehuisquote:Op donderdag 3 april 2014 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze hadden jachtvergunningen hier in dat natuurgebied moeten afgeven.
En dat vlees moeten verkopen.
Die beesten sterven toch van de honger.
Nooit Friends gekeken?quote:
Ik weet dat het al een voorsprong heeft qua hygiëne door halal slachten en de strenge eisen die daar bij horen (voor en na het proces).quote:Op donderdag 3 april 2014 11:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat jij daar wegens geloofsovertuiging meer mee bezig bent dan anderen, maar ik bedoel alleen te zeggen dat je nooit 100% zeker weet wat er met je vlees gebeurd is tenzij je er tijdens het hele proces bij bent geweest.
Decennia terug. Dus leg eens uit pls?quote:
Joey zei toch altijd "how you doin'?"...quote:Op donderdag 3 april 2014 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Decennia terug. Dus leg eens uit pls?
deden ze dat hier maar, meer neen kusjekroel zielig voor de diertjes cultuurquote:Op donderdag 3 april 2014 11:20 schreef fyah het volgende:
[..]
Hier in Belgie hoef je het in principe maar te vragen op gemeentehuis
Ohquote:Op donderdag 3 april 2014 11:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Joey zei toch altijd "how you doin'?"...
Echt?quote:
Aanraderquote:
Oja moet nog steedsquote:Op donderdag 3 april 2014 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aanrader
net als starbucks_
Ik denk dat je wel een slecht beeld hebt van hoe niet-halal slachthuizen te werk gaan.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik weet dat het al een voorsprong heeft qua hygiëne door halal slachten en de strenge eisen die daar bij horen (voor en na het proces).
Ten tweede wordt het direct geleverd van boerderij/slachthuis, dus dan weet je al dat het niet opnieuw ingevroren vlees uit het buitenland is. Verder zie ik de stukken wat ik koop (niet bedorven, kleur etc.) en weet ik dat ik geen ingewanden, oogballen enzo koop). De malse stukken kalfsvlees zijn in 2 minuten al zowat gaar, zegt wat over de kwaliteit. Ik heb vroeger wel eens kipfilet gekocht in de supermarkt, maar eigenlijk was het water met een beetje kipfilet er op.
quote:
Enig vorm van kritiek is welkom. Denk aan Mekkafood.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik weet dat het al een voorsprong heeft qua hygiëne door halal slachten en de strenge eisen die daar bij horen (voor en na het proces).
Ten tweede wordt het direct geleverd van boerderij/slachthuis, dus dan weet je al dat het niet opnieuw ingevroren vlees uit het buitenland is. Verder zie ik de stukken wat ik koop (niet bedorven, kleur etc.) en weet ik dat ik geen ingewanden, oogballen enzo koop. De malse stukken kalfsvlees zijn in 2 minuten al zowat gaar, zegt wat over de kwaliteit. Ik heb vroeger wel eens kipfilet gekocht in de supermarkt, maar eigenlijk was het water met een beetje kipfilet er op.
Vlees is Nooit de kleur die het hoort te zijn, ook niet bij de slagerquote:Op donderdag 3 april 2014 11:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ten tweede wordt het direct geleverd van boerderij/slachthuis, dus dan weet je al dat het niet opnieuw ingevroren vlees uit het buitenland is. Verder zie ik de stukken wat ik koop (niet bedorven, kleur etc.) en weet ik dat ik geen ingewanden, oogballen enzo koop. De malse stukken kalfsvlees zijn in 2 minuten al zowat gaar, zegt wat over de kwaliteit. Ik heb vroeger wel eens kipfilet gekocht in de supermarkt, maar eigenlijk was het water met een beetje kipfilet er op.
Bij de plaatselijke turkquote:Op donderdag 3 april 2014 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja moet nog steeds
Benieuwd waar je kalfsspareribs haalt.
Bij Chai?quote:
Hmmm ook maar eens proberenquote:Op donderdag 3 april 2014 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij de plaatselijke turk![]()
Srs foreal..
Had zo'n shoarmatentje wat ook kalfspareribs verkocht en lamsshoarma
Hit me up.quote:
Er zijn misschien een paar uitzonderingen, maar dan ook echt een paar. En dan heb ik het over restaurants. Afgaand op filmpjes en schandalen vertrouw ik sws geen snackbars en supermarkten.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel een slecht beeld hebt van hoe niet-halal slachthuizen te werk gaan.
Die heeft geen erkende certificering, maar een eigen keuring daarvoor. Ook niet betrouwbaar dus.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Enig vorm van kritiek is welkom. Denk aan Mekkafood.
quote:Op donderdag 3 april 2014 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hmmm ook maar eens proberenmoet ook nog toko kip kruiden halen en idd starbucks
Oké, dat kan.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Er zijn misschien een paar uitzonderingen, maar dan ook echt een paar. En dan heb ik het over restaurants. Afgaand op filmpjes en schandalen vertrouw ik sws geen snackbars en supermarkten.
[..]
Die heeft geen erkende certificering, maar een eigen keuring daarvoor. Ook niet betrouwbaar dus.
denk dat de kfc fabriek in die tijd wel wat meer kilos er doorheen draaitquote:Op donderdag 3 april 2014 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Dat kfc is nog best wat werk... Kip in stukken snijden en in de marinadeleggen.
Beslagje maken, kip door het beslag heen en dan paneren.. oke dat lijkt niet zoveel werk, maar met 1kg kip was ik ongeveer drie kwartier bezig_
Ohh valt meequote:Op donderdag 3 april 2014 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Dat kfc is nog best wat werk... Kip in stukken snijden en in de marinadeleggen.
Beslagje maken, kip door het beslag heen en dan paneren.. oke dat lijkt niet zoveel werk, maar met 1kg kip was ik ongeveer drie kwartier bezig_
Hou je kop joh met je lepelaarbekquote:
Chlo na doen?quote:Op donderdag 3 april 2014 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
probeer nou niet chlo na te doen, dat niveau haal je toch nooit
en dan?quote:
in dat geval heeft ze jou ingehaaldquote:Op donderdag 3 april 2014 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Chlo na doen?dan zou zij mij eerder na doen, ik was hier veel eerder.
Ok.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan?
[..]
in dat geval heeft ze jou ingehaald
Schijnt lekker te zijn met beslag in de frituur.quote:
Dan ben ik weer kattenvrouw Chloro.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan?
[..]
in dat geval heeft ze jou ingehaald
ik had jou meer als een hondenmens ingeschatquote:Op donderdag 3 april 2014 11:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan ben ik weer kattenvrouw Chloro.
Ik vind honden leuk maar ben te lui voor een hond en vind katten leuker.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had jou meer als een hondenmens ingeschat
Ja, in een flat. En nee hoor, heb altijd een kat gehad en ik mis dat.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
In een flat??
Voel je je beetje eenzaam?
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 3 april 2014 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Schijnt lekker te zijn met beslag in de frituur.
Als je je eenzaam voelt is dat normaal hoor. Niet zo ontkennen. Is even wennen.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, in een flat. En nee hoor, heb altijd een kat gehad en ik mis dat.
Ik ben geen fabriek..quote:Op donderdag 3 april 2014 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk dat de kfc fabriek in die tijd wel wat meer kilos er doorheen draait
Heeft niets met eenzaamheid te maken, maar cute dat je probeert uit te lokken.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als je je eenzaam voelt is dat normaal hoor. Niet zo ontkennen. Is even wennen.
Wallah ik lok niets uit. Omg als ik aardig probeer te doen is t ook niet goed.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heeft niets met eenzaamheid te maken, maar cute dat je probeert uit te lokken.
quote:Op donderdag 3 april 2014 11:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wallah ik lok niets uit. Omg als ik aardig probeer te doen is t ook niet goed.
Jawel en nee.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wallah ik lok niets uit. Omg als ik aardig probeer te doen is t ook niet goed.
Sws. Maar ik was gewoon medelevend. Tis gewoon even wennen als je op jezelf woont en van een drukke huis naar alleen gaat.quote:
Ja ik vind het ook niet ergquote:Op donderdag 3 april 2014 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohh valt meevind altijd wel leuk om dat te doen omdat je weet waar je naar toe werkt
quote:Op donderdag 3 april 2014 11:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan ben ik weer kattenvrouw Chloro.
Ik woonde hiervoor niet in een druk huis en ik miste het al voordat ik ging verhuizen, dus nergens op gebaseerd dit.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sws. Maar ik was gewoon medelevend. Tis gewoon even wennen als je op jezelf woont en van een drukke huis naar alleen gaat.
Ok man.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik woonde hiervoor niet in een druk huis en ik miste het al voordat ik ging verhuizen, dus nergens op gebaseerd dit.
quote:
Gekke blikken?quote:Op donderdag 3 april 2014 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen![]()
Hou op
Lachen is toch altijd hardop?quote:Op donderdag 3 april 2014 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen![]()
Hou op
Zou proberen.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:43 schreef Salatrel het volgende:
stel je voor milkshake watermeloen bij de KFC....
vas en dwcquote:
Mocromaniacquote:Op donderdag 3 april 2014 14:01 schreef VeerEli het volgende:
http://www.ballinnn.com/m(...)ngelofelijk-awkward/
Plaatsvervangende schaamte, mi gado![]()
Haha Veer kijkt Koffietijd.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:01 schreef VeerEli het volgende:
http://www.ballinnn.com/m(...)ngelofelijk-awkward/
Plaatsvervangende schaamte, mi gado![]()
quote:Op donderdag 3 april 2014 14:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Shut up, heb alleen dit stukje even teruggekeken
K ga morgen die Nike's halen. Mocht de jordan 3's voor 75 ipv 100quote:
quote:
#datblackalifestylequote:Op donderdag 3 april 2014 14:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
K ga morgen die Nike's halen. Mocht de jordan 3's voor 75 ipv 100Allen die spizikes 100. Dus denk dat ik ze beide ga halen als ze goed passen.
volgens mij heb jij hier wel wat aan, modus;quote:
Met courgette?quote:Op donderdag 3 april 2014 14:14 schreef VeerEli het volgende:
Grappig trouwens de TT, heb pannenkoeken gemaakt voor vanavond als avondetenhiahuahahaha
Neen. Blanco en 1 met kaas. Goed he?!?!?!?!?!quote:
:-\.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:17 schreef wise het volgende:
[..]
volgens mij heb jij hier wel wat aan, modus;
Ik zit alleen in het special needs hoekje, op dit moment.quote:
Nee, soms ook zachtjesquote:
Do not wantquote:Op donderdag 3 april 2014 12:43 schreef Salatrel het volgende:
stel je voor milkshake watermeloen bij de KFC....
dat jij dit kan zeggenquote:Op donderdag 3 april 2014 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Do not want
Watermeloen is goor
vooral smakeloosquote:Op donderdag 3 april 2014 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Do not want
Watermeloen is goor
Ja eh...quote:
Kraak nog smaak zit er aan idd.quote:
Ik zit ook altijd zo te kijken naar de printer.quote:
vooral als je haast hebtquote:Op donderdag 3 april 2014 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit ook altijd zo te kijken naar de printer.
quote:
nicequote:Op donderdag 3 april 2014 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga 1 juni naar Intents..
Komt dj paul elstak optreden_
Wajoow.. die kwam op de radio toen ik heel klein was.
Inb4 dat ben je nu nog steeds.
Ik vind pannekoeken voor avond zo vies man.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Neen. Blanco en 1 met kaas. Goed he?!?!?!?!?!
Dit was overigens pure luiheid, had geen zin om boodschappen te doen en het enige wat nog in huis stond was pannenkoekenmix
wanneer dan wel¿quote:Op donderdag 3 april 2014 14:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind pannekoeken voor avond zo vies man.
En dan inderdaad net als die kat alle papiertjes weggraaienquote:
Martijn krabeeejquote:Op donderdag 3 april 2014 14:30 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"dat ben je nu nog steeds."
val jij dan ook van je stoel, omdat de printer zo hoog staat¿quote:Op donderdag 3 april 2014 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan inderdaad net als die kat alle papiertjes weggraaien
quote:Op donderdag 3 april 2014 14:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kraak nog smaak zit er aan idd.
Vind Galia meloen veel lekkerder.
Ja, de line-up is wel oke.quote:
Ik zit niet naast de printerquote:Op donderdag 3 april 2014 14:32 schreef wise het volgende:
[..]
val jij dan ook van je stoel, omdat de printer zo hoog staat¿
[ afbeelding ]
Lekker met rauwe ham.quote:
naar pinkpop ja, daardoor niet naar harmony of hardcore.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, de line-up is wel oke.
Jij nog festivallen op pinkpop (?) na?
oh echtquote:Op donderdag 3 april 2014 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit niet naast de printer![]()
spek en kaas¿quote:Op donderdag 3 april 2014 14:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Overdag ofzo, ei melk bloem en klaar.
Ik vind hardstyle prima voor enkele uren, maar een heel festival.. mwah.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
naar pinkpop ja, daardoor niet naar harmony of hardcore.
wel volgende maand nog naar basic movements, maar dar is een wat kleiner (nacht) feest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |