ik vind ze best lekkerquote:Op donderdag 3 april 2014 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Skeer
Wel met langzame koolhydraten zodat je minder fatty wordt.
"zelfs paardenvlees"?quote:Op donderdag 3 april 2014 10:43 schreef Che_ het volgende:
Mensen die frikandel, kroket, bitterbal etc. eten
Niet weten dat daar al het troep- en restvlees in zit. In frikandel zit zelfs paardenvlees. En ezelsvlees zullen ze ook nog wel een keer vinden.
Gvd.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Datfucking boeiend
"Nee, ik eet alleen berggeit wat geslacht is bij maanlicht waarna het gekookt is in mineraalrijk water en gegrilled is op kolen van mount fiji"
Je komt zelf net nog met tip dat je pizza moet bestellen of een cheeseburger. Ook rommel.
Snap het ook nooitquote:Op donderdag 3 april 2014 10:44 schreef Chloroform het volgende:
Mensen die achteraf gaan janken dat er paardenvlees ergens in zit.! I can't, 1800%
Die pus geeft net een extra kruidige tint.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:48 schreef fyah het volgende:
[..]
"zelfs paardenvlees"?Jongen frikandel en bitterbal is echt het allerallerlaatste van verschillende beesten dat fijn wordt gemalen, gebleekt en zwaar gekruid. Ooit een aflevering op Discovery gezien. Een geraamte van een varken wordt fijngemalen tot half vloeibaar, ingewanden van de koeien. En ook als er een cyste in zoiets zit met een hoop pus wordt dat gewoon gemalen, want na het malen gaat alles in een chemisch bad om te ontsmetten. Hierna heb je die textuur die van smaak is gereinigd. Vervolgens hoop kruiden erdoor voor de smaak.
Al eet ik het ook nog soms
elke dag rund gaat ook vervelen.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:48 schreef Che_ het volgende:
[ afbeelding ]
Eten jullie maar gerust frikandellen
http://www.geenstijl.nl/m(...)e_een_frikandel.html
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:49 schreef fyah het volgende:
[..]
Snap het ook nooitMijn broer gaat ook altijd over de zeik als ie zoiets hoort. Why care
Oke. Bedankt eikel.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:48 schreef fyah het volgende:
[..]
"zelfs paardenvlees"?Jongen frikandel en bitterbal is echt het allerallerlaatste van verschillende beesten dat fijn wordt gemalen, gebleekt en zwaar gekruid. Ooit een aflevering op Discovery gezien. Een geraamte van een varken wordt fijngemalen tot half vloeibaar, ingewanden van de koeien. En ook als er een cyste in zoiets zit met een hoop pus wordt dat gewoon gemalen, want na het malen gaat alles in een chemisch bad om te ontsmetten. Hierna heb je die textuur die van smaak is gereinigd. Vervolgens hoop kruiden erdoor voor de smaak.
Al eet ik het ook nog soms
hippiequote:Op donderdag 3 april 2014 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
Juist goed dat alles word gebruiktzonde om van alles weg te moeten gooien.
Zo leefde men vroeger al. Althans echte jagers... wat denk je? dat ze een hert doden en dan alleen een paar biefstukjes er af snijden en de rest weggooien?
Omdat ze het niet eens zijn met de behandeling van de dieren.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:50 schreef Murdera het volgende:
Wats mis met paardenvlees
Kapotte werkpaarden uit Argentina die tot frikandel verwerkt zijn
Sommige mensen willen niet als een mak schaapje (no pun) aannemen wat ze voorgeschoteld krijgen.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.Net zoals met dat paardenvlees'schandaal' in die lasagnes van de AH. Boeiend, heb die shit ook vaak zat gegeten, leef nog steeds, boeiend.
Nee van dobben nietquote:Op donderdag 3 april 2014 10:51 schreef Stimorol- het volgende:
Ik eet geen kroket meer. Bedankt pik.
Geldt dit ook voor Van Dobben kroketten
Nee.quote:
Na een tijdje bestel je er weer gewoon een. Maar let dan voor de grap een sop de textuur van het vlees. Dan zie je de stukjes been en kruiden zittenquote:Op donderdag 3 april 2014 10:51 schreef Stimorol- het volgende:
Ik eet geen kroket meer. Bedankt pik.
Geldt dit ook voor Van Dobben kroketten
psst, je vergeet hier de spare ribsquote:Op donderdag 3 april 2014 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Inderdaad.
Rollade![]()
Schnitzel
Schouder, rib en haaskarbonade![]()
Varkenshaas![]()
Bacon
quote:Op donderdag 3 april 2014 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee van dobben nietword alleen biefstuk in verwerkt.
Srs.. hoe kan ik die vergeten.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
psst, je vergeet hier de spare ribs
Het rund dat jij uit de supermarkt haalt (met name gehakt) kan je niet hier mee vergelijkenquote:Op donderdag 3 april 2014 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
elke dag rund gaat ook vervelen.
daarom varken
valt wel mee in vergelijking met vroegahquote:Op donderdag 3 april 2014 10:53 schreef fyah het volgende:
[..]
Na een tijdje bestel je er weer gewoon een. Maar let dan voor de grap een sop de textuur van het vlees. Dan zie je de stukjes been en kruiden zitten
wat?quote:Op donderdag 3 april 2014 10:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het rund dat jij uit de supermarkt haalt (met name gehakt) kan je niet hier mee vergelijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |