Ja dit.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben ik nog nooit geweest![]()
Als die verlepte kroketten achter zo'n deurtje
Met je 3e been?quote:
Studies onder koppensnellers gaven aan dat mensen die mensenhersenen aten hele rare symptomen kregen.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom?
dierenhersenen kun je toch ook eten?
Heb ik niet. :squote:
:") Ik moet bijna kokhalzen als ik iemand zo'n ding zie eten die lekker 1,5 uur bacterien heeft liggen vergarenquote:
Ik niet.. Katten zijn roofdieren, zit geen lekker vlees aan en waarschijnlijk oneindig taai.quote:
Het is ook best ziek, helemaal als je soms die lui daar even het klepje ziet openen en voelen of hij nog warm is en niet inzaktquote:Op donderdag 3 april 2014 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
:") Ik moet bijna kokhalzen als ik iemand zo'n ding zie eten die lekker 1,5 uur bacterien heeft liggen vergaren
quote:Op donderdag 3 april 2014 10:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb ik niet. :s
inb4 jawel op je gezicht
true, maar gewoon om de wereld van een kat te verlossenquote:Op donderdag 3 april 2014 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik niet.. Katten zijn roofdieren, zit geen lekker vlees aan en waarschijnlijk oneindig taai.
Enige reden dat ik nog niet over ben op halal eten zijn die kroketten. Omg. Godsgeschenk aan die Hollanders. Omg. Net als bitterballen. Damn. Goddamn.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dit.En mensen die dat ook gewoon opeten.
"nee is niets.."quote:Op donderdag 3 april 2014 10:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is ook best ziek, helemaal als je soms die lui daar even het klepje ziet openen en voelen of hij nog warm is en niet inzakt
[..]![]()
Je kan ze ook zelf maken van halalvlees.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Enige reden dat ik nog niet over ben op halal eten zijn die kroketten. Omg. Godsgeschenk aan die Hollanders. Omg. Net als bitterballen. Damn. Goddamn.
Werkt dat ook zo met kinderen?quote:Op donderdag 3 april 2014 10:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
true, maar gewoon om de wereld van een kat te verlossen
Bitterballen.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Enige reden dat ik nog niet over ben op halal eten zijn die kroketten. Omg. Godsgeschenk aan die Hollanders. Omg. Net als bitterballen. Damn. Goddamn.
vind ik welquote:Op donderdag 3 april 2014 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Werkt dat ook zo met kinderen?
Ja. Ik ken iemand die at ene hans op.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Werkt dat ook zo met kinderen?
Ja, smerigquote:Op donderdag 3 april 2014 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"nee is niets.."
* klepje weer dicht
Iehll...
Broodje kroket met mosterdquote:
In Damsco heb je een halalsnackbar. Alles zelfgemaaktquote:Op donderdag 3 april 2014 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kan ze ook zelf maken van halalvlees.
Op een wit bolletje ja.quote:
Ja, maar dat is al andersquote:Op donderdag 3 april 2014 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja. Ik ken iemand die at ene hans op.
[..]
Ja, smerigdeed ik wel eens bij smullers... satekroket uit de muur maar ik wist toen altijd wanneer ze vers werden ingelegd en zodra er versen waren pakte ik daar 1 van
ja toch
bel rob geusquote:Op donderdag 3 april 2014 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dat is al anders
Vraag me af hoe lang zo'n ding erin mag blijven liggen.
"Tot ie inkakt"quote:Op donderdag 3 april 2014 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dat is al anders
Vraag me af hoe lang zo'n ding erin mag blijven liggen.
quote:Op donderdag 3 april 2014 10:41 schreef Stimorol- het volgende:
Kut. Zin in broodje kroket en mosterd.
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, nu heb ik zin in een broodje kroket
Ja, voor de kaakoperatie wel.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:40 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Die shit schijnt wel een lekker effect te hebben.
Lijkt net of er een rietje in de mosterd zit.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:42 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
Zou hem niet zo doormidden snijden tho
time out granenbiscuitquote:Op donderdag 3 april 2014 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik at een chocoprince en ik vind ze niet eens zo heel lekker.
Oatmealquote:Op donderdag 3 april 2014 10:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik ook.Zit nu pap te eten.
Mietjequote:Op donderdag 3 april 2014 10:43 schreef Che_ het volgende:
Mensen die frikandel, kroket, bitterbal etc. eten
Niet weten dat daar al het troep- en restvlees in zit. In frikandel zit zelfs paardenvlees. En ezelsvlees zullen ze ook nog wel een keer vinden.
quote:Op donderdag 3 april 2014 10:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lijkt net of er een rietje in de mosterd zit.
Lekker boeiend.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:43 schreef Che_ het volgende:
Niet weten dat daar al het troep- en restvlees in zit. In frikandel zit zelfs paardenvlees. En ezelsvlees zullen ze ook nog wel een keer vinden.
hommoquote:Op donderdag 3 april 2014 10:43 schreef Che_ het volgende:
In TR vinden ze dat weleens ja.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:43 schreef Che_ het volgende:
mij boeit het niet wat voor vlees er in zit, zolang ze het maar wel eerlijk vermelden.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:44 schreef Chloroform het volgende:
Mensen die achteraf gaan janken dat er paardenvlees ergens in zit.! I can't, 1800%
quote:Op donderdag 3 april 2014 10:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik eet liever echt vlees. (pause, no homo)
Datquote:Op donderdag 3 april 2014 10:44 schreef Chloroform het volgende:
Mensen die achteraf gaan janken dat er paardenvlees ergens in zit.! I can't, 1800%
Hmmm restvleesquote:Op donderdag 3 april 2014 10:43 schreef Che_ het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |