we hadden ook een aparte pannenkoek: de keukenturk speciaal..;(quote:Op donderdag 3 april 2014 10:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vandaar dat de pannenkoek altijd naar ui smaakte
luf joe en zoquote:
eet jij ook overal mayonaise bij?quote:Op donderdag 3 april 2014 10:22 schreef fyah het volgende:
Niet weten van fyah's rijst met chips
keukenprins
je zou er maar wonenquote:Op donderdag 3 april 2014 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tuurlijk, we haten alles dat niet uit zuid limburg komt
Misselijk geworden.quote:
alternatieve gespreksonderwerpen zijn onderandere konten en de uitspraken van veerquote:Op donderdag 3 april 2014 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Natuurlijk praten we veel over eten, waar moeten we het anders over hebben?
Ik dacht dat men dit in wijwater deed?quote:Op donderdag 3 april 2014 10:23 schreef Salatrel het volgende:
zelfs zijn croissantjes doopt ie in de mayo
Nee, ik eet nooit mayo. Ook niet op friet.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
eet jij ook overal mayonaise bij?
bij from russia with love zat ook een belg die overal een klodder mayo bij eet. zelfs zijn croissantjes doopt ie in de mayo
Doe mij maar eten als dat het alternatief is.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
alternatieve gespreksonderwerpen zijn onderandere konten en de uitspraken van veer
gohquote:Op donderdag 3 april 2014 10:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe mij maar eten als dat het alternatief is.
Bokx.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:25 schreef fyah het volgende:
[..]
Nee, ik eet nooit mayo. Ook niet op friet.
Verrassend nietwaar?quote:
wat?quote:Op donderdag 3 april 2014 10:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bokx.
Ik eet altijd patat naturel
quote:
quote:
Patat.quote:
Ja, kaarsen.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga een romantisch dineetje houden binenkort.
Iemand nog suggesties?
Inb4 gegrilde cavia
feboquote:Op donderdag 3 april 2014 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iemand nog suggesties?
Inb4 gegrilde cavia
Check, heb ikquote:
met je caffia's? how sadquote:Op donderdag 3 april 2014 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iemand nog suggesties?
Inb4 gegrilde cavia
geen mayo? geen curry? geen uitjes? geen pindasaus? geen zoervleisj?quote:Op donderdag 3 april 2014 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Patat.
Naturel.
Ik vond naturel chips vroeger ook lekker
Wie weet hebben wij ook wel mensenmeel door ons voedsel gekregen.quote:
Goede suggestiequote:Op donderdag 3 april 2014 10:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
niet alles al aangevreten op tafel zetten
quote:
Ben ik nog nooit geweestquote:
mensenmeel?quote:Op donderdag 3 april 2014 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie weet hebben wij ook wel mensenmeel door ons voedsel gekregen.
Dat laatste is wel lekkerquote:Op donderdag 3 april 2014 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen mayo? geen curry? geen uitjes? geen pindasaus? geen zoervleisj?
Dat is in zo verre boeiend dat je van bepaalde delen van mensen dus ziek kan worden.quote:
Duhh 2quote:
waarom?quote:Op donderdag 3 april 2014 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is in zo verre boeiend dat je van bepaalde delen van mensen dus ziek kan worden.
Met name de hersens.
Niet eens.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weer met je verkeerde been
Is het zo erg dan?quote:Op donderdag 3 april 2014 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerste mens van boven de rivieren die dat toegeeft
Lekker man, van die sloffe dingenquote:Op donderdag 3 april 2014 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben ik nog nooit geweest![]()
Als die verlepte kroketten achter zo'n deurtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |