Wat.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pannenkoeken met kaas, spek, ui en italiaanse kruiden zoals rozemarijn met versgemalen zwarte peper
SERIEUS?quote:Op donderdag 3 april 2014 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, hartige pannenkoeken wel op zich, maar zoet niet.
6 jaar lang in pannenkoekenrestaurant gewerkt :'0
Weet je wat echt prachtig is. Gitzwart haar die die Arabieren hebben. En dan kort met gel erin. En dan die donkere ogen en zo'n 'strenge' neus.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat het zo beetje naar voren valt als ze nonchalant door hun haar strijken.
Lekker man.quote:
bordenwasserquote:Op donderdag 3 april 2014 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
SERIEUS?
Als wat?
Inb4 als pannenkoek
Net zo lekker als nasi met appelmoesquote:
Pizza pannekoek noemenquote:Op donderdag 3 april 2014 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pannenkoeken met kaas, spek, ui en italiaanse kruiden zoals rozemarijn met versgemalen zwarte peper
Bestel gewoon iets. Dubbele cheeseburger (grillplaat) of pizza hete kip of iets.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uiterlijk. Denk omdat het om frikandellen gaat :s
[..]
Ik had honger gisteravond en dat lag nog in de kast ergens achter in
Iehl.quote:
Zou eten.quote:
Wtf is een strenge neus?quote:Op donderdag 3 april 2014 10:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weet je wat echt prachtig is. Gitzwart haar die die Arabieren hebben. En dan kort met gel erin. En dan die donkere ogen en zo'n 'strenge' neus.
Recept voor euthanasie?quote:Op donderdag 3 april 2014 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawat.. ?
Gewoon blanke vla hier hoor![]()
Pannenkoeken met spek en stroop![]()
Pannenkoeken met banaan en room![]()
Duurt te langquote:Op donderdag 3 april 2014 10:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bestel gewoon iets. Dubbele cheeseburger (grillplaat) of pizza hete kip of iets.
Niks mis meequote:
keukenturk.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
SERIEUS?
Als wat?
Inb4 als pannenkoek
Oke.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:19 schreef Stimorol- het volgende:
Rare volk. Pannekoek eet je met stroop en jam.
quote:Op donderdag 3 april 2014 10:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wtf is een strenge neus?
En geef mij maar Spanjaarden of Portugezen.
Kan het niet uitleggen.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wtf is een strenge neus?
En geef mij maar Spanjaarden of Portugezen.
Ja gewoon alles in een keer opeten.quote:
Que noquote:
Ja oke, dan snap ik je aversie tegen pannenkoeken.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
keukenturk.
afwassen, beslag maken, soepen maken, groentes en vlees snijden enz enz
ohw, en als tuinman
Dat is geen ui, dat is zweet.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vandaar dat de pannenkoek altijd naar ui smaakte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |