we hadden ook een aparte pannenkoek: de keukenturk speciaal..;(quote:Op donderdag 3 april 2014 10:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vandaar dat de pannenkoek altijd naar ui smaakte
luf joe en zoquote:
eet jij ook overal mayonaise bij?quote:Op donderdag 3 april 2014 10:22 schreef fyah het volgende:
Niet weten van fyah's rijst met chips
keukenprins
je zou er maar wonenquote:Op donderdag 3 april 2014 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tuurlijk, we haten alles dat niet uit zuid limburg komt
Misselijk geworden.quote:
alternatieve gespreksonderwerpen zijn onderandere konten en de uitspraken van veerquote:Op donderdag 3 april 2014 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Natuurlijk praten we veel over eten, waar moeten we het anders over hebben?
Ik dacht dat men dit in wijwater deed?quote:Op donderdag 3 april 2014 10:23 schreef Salatrel het volgende:
zelfs zijn croissantjes doopt ie in de mayo
Nee, ik eet nooit mayo. Ook niet op friet.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
eet jij ook overal mayonaise bij?
bij from russia with love zat ook een belg die overal een klodder mayo bij eet. zelfs zijn croissantjes doopt ie in de mayo
Doe mij maar eten als dat het alternatief is.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
alternatieve gespreksonderwerpen zijn onderandere konten en de uitspraken van veer
gohquote:Op donderdag 3 april 2014 10:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe mij maar eten als dat het alternatief is.
Bokx.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:25 schreef fyah het volgende:
[..]
Nee, ik eet nooit mayo. Ook niet op friet.
Verrassend nietwaar?quote:
wat?quote:Op donderdag 3 april 2014 10:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bokx.
Ik eet altijd patat naturel
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |