Ja, in een flat. En nee hoor, heb altijd een kat gehad en ik mis dat.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
In een flat??
Voel je je beetje eenzaam?
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 3 april 2014 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Schijnt lekker te zijn met beslag in de frituur.
Als je je eenzaam voelt is dat normaal hoor. Niet zo ontkennen. Is even wennen.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, in een flat. En nee hoor, heb altijd een kat gehad en ik mis dat.
Ik ben geen fabriek..quote:Op donderdag 3 april 2014 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk dat de kfc fabriek in die tijd wel wat meer kilos er doorheen draait
Heeft niets met eenzaamheid te maken, maar cute dat je probeert uit te lokken.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als je je eenzaam voelt is dat normaal hoor. Niet zo ontkennen. Is even wennen.
Wallah ik lok niets uit. Omg als ik aardig probeer te doen is t ook niet goed.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heeft niets met eenzaamheid te maken, maar cute dat je probeert uit te lokken.
quote:Op donderdag 3 april 2014 11:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wallah ik lok niets uit. Omg als ik aardig probeer te doen is t ook niet goed.
Jawel en nee.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wallah ik lok niets uit. Omg als ik aardig probeer te doen is t ook niet goed.
Sws. Maar ik was gewoon medelevend. Tis gewoon even wennen als je op jezelf woont en van een drukke huis naar alleen gaat.quote:
Ja ik vind het ook niet ergquote:Op donderdag 3 april 2014 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohh valt meevind altijd wel leuk om dat te doen omdat je weet waar je naar toe werkt
quote:Op donderdag 3 april 2014 11:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan ben ik weer kattenvrouw Chloro.
Ik woonde hiervoor niet in een druk huis en ik miste het al voordat ik ging verhuizen, dus nergens op gebaseerd dit.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sws. Maar ik was gewoon medelevend. Tis gewoon even wennen als je op jezelf woont en van een drukke huis naar alleen gaat.
Ok man.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik woonde hiervoor niet in een druk huis en ik miste het al voordat ik ging verhuizen, dus nergens op gebaseerd dit.
quote:
Gekke blikken?quote:Op donderdag 3 april 2014 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen![]()
Hou op
Lachen is toch altijd hardop?quote:Op donderdag 3 april 2014 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen![]()
Hou op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |