Hit me up.quote:
Er zijn misschien een paar uitzonderingen, maar dan ook echt een paar. En dan heb ik het over restaurants. Afgaand op filmpjes en schandalen vertrouw ik sws geen snackbars en supermarkten.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel een slecht beeld hebt van hoe niet-halal slachthuizen te werk gaan.
Die heeft geen erkende certificering, maar een eigen keuring daarvoor. Ook niet betrouwbaar dus.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Enig vorm van kritiek is welkom. Denk aan Mekkafood.
quote:Op donderdag 3 april 2014 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hmmm ook maar eens proberenmoet ook nog toko kip kruiden halen en idd starbucks
Oké, dat kan.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Er zijn misschien een paar uitzonderingen, maar dan ook echt een paar. En dan heb ik het over restaurants. Afgaand op filmpjes en schandalen vertrouw ik sws geen snackbars en supermarkten.
[..]
Die heeft geen erkende certificering, maar een eigen keuring daarvoor. Ook niet betrouwbaar dus.
denk dat de kfc fabriek in die tijd wel wat meer kilos er doorheen draaitquote:Op donderdag 3 april 2014 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Dat kfc is nog best wat werk... Kip in stukken snijden en in de marinadeleggen.
Beslagje maken, kip door het beslag heen en dan paneren.. oke dat lijkt niet zoveel werk, maar met 1kg kip was ik ongeveer drie kwartier bezig_
Ohh valt meequote:Op donderdag 3 april 2014 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Dat kfc is nog best wat werk... Kip in stukken snijden en in de marinadeleggen.
Beslagje maken, kip door het beslag heen en dan paneren.. oke dat lijkt niet zoveel werk, maar met 1kg kip was ik ongeveer drie kwartier bezig_
Hou je kop joh met je lepelaarbekquote:
Chlo na doen?quote:Op donderdag 3 april 2014 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
probeer nou niet chlo na te doen, dat niveau haal je toch nooit
en dan?quote:
in dat geval heeft ze jou ingehaaldquote:Op donderdag 3 april 2014 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Chlo na doen?dan zou zij mij eerder na doen, ik was hier veel eerder.
Ok.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan?
[..]
in dat geval heeft ze jou ingehaald
Schijnt lekker te zijn met beslag in de frituur.quote:
Dan ben ik weer kattenvrouw Chloro.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan?
[..]
in dat geval heeft ze jou ingehaald
ik had jou meer als een hondenmens ingeschatquote:Op donderdag 3 april 2014 11:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan ben ik weer kattenvrouw Chloro.
Ik vind honden leuk maar ben te lui voor een hond en vind katten leuker.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had jou meer als een hondenmens ingeschat
Ja, in een flat. En nee hoor, heb altijd een kat gehad en ik mis dat.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
In een flat??
Voel je je beetje eenzaam?
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 3 april 2014 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Schijnt lekker te zijn met beslag in de frituur.
Als je je eenzaam voelt is dat normaal hoor. Niet zo ontkennen. Is even wennen.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, in een flat. En nee hoor, heb altijd een kat gehad en ik mis dat.
Ik ben geen fabriek..quote:Op donderdag 3 april 2014 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk dat de kfc fabriek in die tijd wel wat meer kilos er doorheen draait
Heeft niets met eenzaamheid te maken, maar cute dat je probeert uit te lokken.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als je je eenzaam voelt is dat normaal hoor. Niet zo ontkennen. Is even wennen.
Wallah ik lok niets uit. Omg als ik aardig probeer te doen is t ook niet goed.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heeft niets met eenzaamheid te maken, maar cute dat je probeert uit te lokken.
quote:Op donderdag 3 april 2014 11:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wallah ik lok niets uit. Omg als ik aardig probeer te doen is t ook niet goed.
Jawel en nee.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wallah ik lok niets uit. Omg als ik aardig probeer te doen is t ook niet goed.
Sws. Maar ik was gewoon medelevend. Tis gewoon even wennen als je op jezelf woont en van een drukke huis naar alleen gaat.quote:
Ja ik vind het ook niet ergquote:Op donderdag 3 april 2014 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohh valt meevind altijd wel leuk om dat te doen omdat je weet waar je naar toe werkt
quote:Op donderdag 3 april 2014 11:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan ben ik weer kattenvrouw Chloro.
Ik woonde hiervoor niet in een druk huis en ik miste het al voordat ik ging verhuizen, dus nergens op gebaseerd dit.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sws. Maar ik was gewoon medelevend. Tis gewoon even wennen als je op jezelf woont en van een drukke huis naar alleen gaat.
Ok man.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik woonde hiervoor niet in een druk huis en ik miste het al voordat ik ging verhuizen, dus nergens op gebaseerd dit.
quote:
Gekke blikken?quote:Op donderdag 3 april 2014 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen![]()
Hou op
Lachen is toch altijd hardop?quote:Op donderdag 3 april 2014 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen![]()
Hou op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |