Ze hadden jachtvergunningen hier in dat natuurgebied moeten afgeven.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:13 schreef fyah het volgende:
Je kan ook voor een jachtvergunning gaan en zelf je vlees poppen met een .30calLaat die stakkers maar vlees kopen.
Het klinkt mooi, maar onbehandeld vlees kan ook een risico zijn.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:15 schreef Che_ het volgende:
En het heeft een strenge halal-certificering. Dus keel snijden, al het bloed er uit laten lopen. Geen verdovende middelen of chemische shit.
En kalf.quote:
quote:
Hier in Belgie hoef je het in principe maar te vragen op gemeentehuisquote:Op donderdag 3 april 2014 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze hadden jachtvergunningen hier in dat natuurgebied moeten afgeven.
En dat vlees moeten verkopen.
Die beesten sterven toch van de honger.
Nooit Friends gekeken?quote:
Ik weet dat het al een voorsprong heeft qua hygiëne door halal slachten en de strenge eisen die daar bij horen (voor en na het proces).quote:Op donderdag 3 april 2014 11:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat jij daar wegens geloofsovertuiging meer mee bezig bent dan anderen, maar ik bedoel alleen te zeggen dat je nooit 100% zeker weet wat er met je vlees gebeurd is tenzij je er tijdens het hele proces bij bent geweest.
Decennia terug. Dus leg eens uit pls?quote:
Joey zei toch altijd "how you doin'?"...quote:Op donderdag 3 april 2014 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Decennia terug. Dus leg eens uit pls?
deden ze dat hier maar, meer neen kusjekroel zielig voor de diertjes cultuurquote:Op donderdag 3 april 2014 11:20 schreef fyah het volgende:
[..]
Hier in Belgie hoef je het in principe maar te vragen op gemeentehuis
Ohquote:Op donderdag 3 april 2014 11:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Joey zei toch altijd "how you doin'?"...
Echt?quote:
Aanraderquote:
Oja moet nog steedsquote:Op donderdag 3 april 2014 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aanrader
net als starbucks_
Ik denk dat je wel een slecht beeld hebt van hoe niet-halal slachthuizen te werk gaan.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik weet dat het al een voorsprong heeft qua hygiëne door halal slachten en de strenge eisen die daar bij horen (voor en na het proces).
Ten tweede wordt het direct geleverd van boerderij/slachthuis, dus dan weet je al dat het niet opnieuw ingevroren vlees uit het buitenland is. Verder zie ik de stukken wat ik koop (niet bedorven, kleur etc.) en weet ik dat ik geen ingewanden, oogballen enzo koop). De malse stukken kalfsvlees zijn in 2 minuten al zowat gaar, zegt wat over de kwaliteit. Ik heb vroeger wel eens kipfilet gekocht in de supermarkt, maar eigenlijk was het water met een beetje kipfilet er op.
quote:
Enig vorm van kritiek is welkom. Denk aan Mekkafood.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik weet dat het al een voorsprong heeft qua hygiëne door halal slachten en de strenge eisen die daar bij horen (voor en na het proces).
Ten tweede wordt het direct geleverd van boerderij/slachthuis, dus dan weet je al dat het niet opnieuw ingevroren vlees uit het buitenland is. Verder zie ik de stukken wat ik koop (niet bedorven, kleur etc.) en weet ik dat ik geen ingewanden, oogballen enzo koop. De malse stukken kalfsvlees zijn in 2 minuten al zowat gaar, zegt wat over de kwaliteit. Ik heb vroeger wel eens kipfilet gekocht in de supermarkt, maar eigenlijk was het water met een beetje kipfilet er op.
Vlees is Nooit de kleur die het hoort te zijn, ook niet bij de slagerquote:Op donderdag 3 april 2014 11:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ten tweede wordt het direct geleverd van boerderij/slachthuis, dus dan weet je al dat het niet opnieuw ingevroren vlees uit het buitenland is. Verder zie ik de stukken wat ik koop (niet bedorven, kleur etc.) en weet ik dat ik geen ingewanden, oogballen enzo koop. De malse stukken kalfsvlees zijn in 2 minuten al zowat gaar, zegt wat over de kwaliteit. Ik heb vroeger wel eens kipfilet gekocht in de supermarkt, maar eigenlijk was het water met een beetje kipfilet er op.
Bij de plaatselijke turkquote:Op donderdag 3 april 2014 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja moet nog steeds
Benieuwd waar je kalfsspareribs haalt.
Bij Chai?quote:
Hmmm ook maar eens proberenquote:Op donderdag 3 april 2014 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij de plaatselijke turk![]()
Srs foreal..
Had zo'n shoarmatentje wat ook kalfspareribs verkocht en lamsshoarma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |