SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Ik leer snel.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Komt weinig voor hoor. En tram 16 en 24 zijn sowieso helemaal 'gratis'
.
[..]
Ik denk dat ik niet eens overdrijf als ik zeg dat ik ALLES van G-Unit heb, zowel als groep als individueel.
http://www.tineye.com/sea(...)77a7597c0eb167fb85b5quote:Op woensdag 2 april 2014 19:21 schreef Modus het volgende:
[..]
Die is er ook in een extended version, zeg maar..
Ja eh, die kende ik dus al, zeg maar.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:30 schreef wise het volgende:
[..]
http://www.tineye.com/sea(...)77a7597c0eb167fb85b5
en dan die van www .giffies. com, staat onderaan
1. Ga in de avond/nacht naar de Bijlmerdreef (kk lange straat/laan)quote:Op woensdag 2 april 2014 19:12 schreef fyah het volgende:
Ik wil ook nog eens naar de bijlmer voor mijn street cred maar er is zou niks te zien zijn
googlen, kan je em zo vindenquote:Op woensdag 2 april 2014 19:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja eh, die kende ik dus al, zeg maar..
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
1. Ga in de avond/nacht naar de Bijlmerdreef (kk lange straat/laan)
2. Zoek het daar, loop anders een zijstraat in, desnoods nog één of nog één
3. ???
4.
[ afbeelding ]
Ehhh. Wat snap je niet aan 'die ken ik al'?quote:
Je toetsenbord plakt er nog steeds van, smeerpijp dat je bent.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja eh, die kende ik dus al, zeg maar..
Ahaahahaa haa haaahaaha ahaaha ja.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:50 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je toetsenbord plakt er nog steeds van, smeerpijp dat je bent.
Domme flikkers.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
1. Ga in de avond/nacht naar de Bijlmerdreef (kk lange straat/laan)
2. Zoek het daar, loop anders een zijstraat in, desnoods nog één of nog één
3. ???
4.
[ afbeelding ]
Soms hè, soms heb ik me toch een ongeremde zin om ongecontroleerd tussen jouw Turkse tieten te spuiten.quote:
Ja echt.quote:
Godkk.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Soms hè, soms heb ik me toch een ongeremde zin om ongecontroleerd tussen jouw Turkse tieten te spuiten.
vrijwilligerswerk of het asiel?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:42 schreef Chloroform het volgende:
Ik ben vandaag bij het dierenasiel geweest en het lijkt me wel wat om vrijwilligerswerk te doen daar. Iemand ervaring daarmee?
Vrijwilligerswerk bij een asiel.quote:
Kutwerk en rare mensenquote:Op woensdag 2 april 2014 21:42 schreef Chloroform het volgende:
Ik ben vandaag bij het dierenasiel geweest en het lijkt me wel wat om vrijwilligerswerk te doen daar. Iemand ervaring daarmee?
Jezusquote:Op woensdag 2 april 2014 21:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Soms hè, soms heb ik me toch een ongeremde zin om ongecontroleerd tussen jouw Turkse tieten te spuiten.
Beetje van die autistische dierenliefhebbers zeker?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kutwerk en rare mensen
Maar nu spreek ik voor mezelf
schapenstage ditdatquote:Op woensdag 2 april 2014 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kutwerk en rare mensen
Ja, er liep ook zo'n kerel met mij mee om bij de katten te kijken en wat informatie te geven, dat was ook wel een aparte.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kutwerk en rare mensen
Kloptquote:Op woensdag 2 april 2014 21:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beetje van die autistische dierenliefhebbers zeker?
Beetje schaapjes halen hier en daarquote:
Nou nee, maar aangezien jij gezegend bent om mensen te laten huilen op de werkvloer ..quote:Op woensdag 2 april 2014 21:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, er liep ook zo'n kerel met mij mee om bij de katten te kijken en wat informatie te geven, dat was ook wel een aparte.Maar toch, je doet het niet voor de mensen natuurlijk.
Lees dit over een half uur nog eens, wanneer je je broek weer aan hebt.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gvd.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou nee, maar aangezien jij gezegend bent om mensen te laten huilen op de werkvloer ..
Zelfs Stimo, die altijd wel een weerwoord heeft is er stil van.quote:
Die zit zich nu te vingeren op het idee van een BBC tussen d'r tieten.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:55 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Zelfs Stimo, die altijd wel een weerwoord heeft is er stil van.
1,5/2 jaar geleden nooit gedacht dat je dit zou zeggenquote:Op woensdag 2 april 2014 21:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Blacka Flocka hindabuilding. Leef jij nog a ouleh, nooit gedacht dat ik je zou e-missen.
Alle stagiaires weggepestquote:Op woensdag 2 april 2014 21:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd.Dat kun je niet met elkaar vergelijken natuurlijk.
1 stagiair en 1 nieuwe medewerker.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alle stagiaires weggepest
Hm, nou ik bedoelde meer dat je tegen het ietwat aparte sfeertje moet kunnen, wat in een asiel heerst.
En het werk is naast eten en drinken geven, voornamelijk schoonmaken
Ik deed de kittenquarantaine en dat was dan nog enigszins te doen.
quote:Op woensdag 2 april 2014 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, nou ik bedoelde meer dat je tegen het ietwat aparte sfeertje moet kunnen, wat in een asiel heerst.
En het werk is naast eten en drinken geven, voornamelijk schoonmaken
Ik deed de kittenquarantaine en dat was dan nog enigszins te doen.
Elkaar de hele dag afkatten enzo haha ahahaha snapjenum het ging over een asiel en daar zitten vaak ook katten haha.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 april 2014 21:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
1,5/2 jaar geleden nooit gedacht dat je dit zou zeggen
Haha ik snap 'm.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Elkaar de hele dag afkatten enzo haha ahahaha snapjenum het ging over een asiel en daar zitten vaak ook katten haha.
Jammer deze.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarom zou je de kat snappen? That's cruel.
Oh dan ben je geknipt voor het asielwerk.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
1 stagiair en 1 nieuwe medewerker.![]()
Ja, dat snap ik. En schoonmaken boeit me ook niets, hoort er ook bij. Ik hoef niet per se met kittens te werken ofzo ook. Hoe lang heb je dat gedaan dan?
Ja nog steeds hoorquote:Op woensdag 2 april 2014 22:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Dat dit uit jouw vingers komt! Jij haat katten toch?
![]()
![]()
Nee, leg eens uit ?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Elkaar de hele dag afkatten enzo haha ahahaha snapjenum het ging over een asiel en daar zitten vaak ook katten haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan in een asiel moeten werken. Rip.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nog steeds hoor
Sommige katten gaan wel.
Op een afstand van 3 km
Wow.quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:18 schreef Modus het volgende:
Dqod over 40 jaar.Nou halloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Je had me moeten zien toen ik ze eten gafquote:Op woensdag 2 april 2014 22:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dan in een asiel moeten werken. Rip.
quote:
Ik d'r zus 2 jaar terugquote:Op woensdag 2 april 2014 22:30 schreef Murdera het volgende:
Katja schuurman irl gesproken, zou Dr raken.
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik d'r zus 2 jaar terug.
Ze vroeg me waar iets lag in de winkel.
Wauwquote:Op woensdag 2 april 2014 22:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik d'r zus 2 jaar terug.
Op beeld:
[ afbeelding ]
Irl:
[ afbeelding ]
Wauw!quote:Op woensdag 2 april 2014 22:34 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Dit gesprek was ook niet boeiend
Ik zei "ja ik vond het leuk. Je was erg goed"
En ik weiger de context te vertellen want nu lijkt het nog wat
Wat was de context?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:34 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Dit gesprek was ook niet boeiend
Ik zei "ja ik vond het leuk. Je was erg goed"
En ik weiger de context te vertellen want nu lijkt het nog wat
Zelfs die in real zou ik doen hoor. Wattisermismeedan?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik d'r zus 2 jaar terug.
Op beeld:
[ afbeelding ]
Irl:
[ afbeelding ]
Idd heb d'r ook eens gezien, verlopen grafkopquote:Op woensdag 2 april 2014 22:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik d'r zus 2 jaar terug.
Op beeld:
[ afbeelding ]
Irl:
[ afbeelding ]
Je hebt nog lagere standaarden dan een kinderfietsquote:Op woensdag 2 april 2014 22:37 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Zelfs die in real zou ik doen hoor. Wattisermismeedan?
En dat kinderlijf, iel en flat ass fuckquote:Op woensdag 2 april 2014 22:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Idd heb d'r ook eens gezien, verlopen grafkop
Black don't crackquote:
Dan heb je Estelle nog niet gezienquote:Op woensdag 2 april 2014 22:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
En dat kinderlijf, iel en flat ass fuck.
Eerder als melk.quote:
Estelle vind ik sowieso nix.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan heb je Estelle nog niet gezienDie komt regelmatig bij mij Appie, skelet mimang
Hardop om deze.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je hebt nog lagere standaarden dan een kinderfiets.
[..]
Black don't crack.
Veroorzaker van vele echtscheidingen, familiedrama's en auto-ongelukken?quote:
Srs? Wat doet zij sowieso in AHquote:Op woensdag 2 april 2014 22:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan heb je Estelle nog niet gezienDie komt regelmatig bij mij Appie, skelet mimang
Ik wil het er niet over hebbenquote:Op woensdag 2 april 2014 22:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Veroorzaker van vele echtscheidingen, familiedrama's en auto-ongelukken?
Tis ook maar een mens hequote:
Zou lachen als zo'n straatmocro d'r telefoon rooftquote:Op woensdag 2 april 2014 22:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tis ook maar een mens heMaar wel high fashion druk op d'r telefoon met een kkgore sterke parfumwalm achter d'r aan altijd
![]()
Ja, ook zoiets, ze neemt ook bijna altijd een reep Bon Bon Bloc meequote:Zo'n heel skinny meisje had ik ook altijd bij m'n vorige appieEcht maatje zwaar anorexia maar ze pakte wel altijd croissants enzo, mind blown.
Ben Queen Sour.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
en toch minder verzuurd dan jij
8,2/10 btw. Ben trots op je
Inb4 Veer 'haha wat een dik wijf'.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
Bij mij komt vaak ook zo'n (onbekende) griet, altijd met een soort dikke beenwarmers over d'r hele benen, en alsnog zijn die benen echt skinny as fuck, laat staan zonder. Echt apart om te zien.
[ afbeelding ]
Dan heb ik het echt over zulke benen. En dan over d'r gehele been
. En dan alsnog fucking skinny
.
Ik zie er serieus best veel. Maar kom nou, Amsterdam/Nederland is niet zo overdreven als die Hollywoodbitches, zijn toch nog reuze bescheiden vergeleken.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou lachen als zo'n straatmocro d'r telefoon rooft.
Vraag me af hoe die eckte Oud-Zuid rich folks doen, sowieso vaak uit eten, of thuis laten bezorgen, maar zelf AH..
[..]
Ja, ook zoiets, ze neemt ook bijna altijd een reep Bon Bon Bloc mee. I can't
.
Ja, oké, al die grachtengordel BN'ers zijn vaak ook gewoon in AH te vinden iddquote:Op woensdag 2 april 2014 22:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zie er serieus best veel. Maar kom nou, Amsterdam/Nederland is niet zo overdreven als die Hollywoodbitches, zijn toch nog reuze bescheiden vergeleken.
Chlochlo pls.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:57 schreef Chloroform het volgende:
3 komkommers voor een euro. Wat moet je met 3 komkommers?
Hier die vraag stellen.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:57 schreef Chloroform het volgende:
anus, kut, mond.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:57 schreef Chloroform het volgende:
Kan ik beter achter de schermen vragen zeker?quote:
Wauwquote:Op woensdag 2 april 2014 22:57 schreef Chloroform het volgende:
Heb jij ondertussen al een komkommer in je anus gehad?quote:
Hé, dit klopt niet.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan ik beter achter de schermen vragen zeker?
Ja, ben allang overgestapt naar een grotere maat hoor. Kan er nu ongeveer een Amsterdams paaltje in.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb jij ondertussen al een komkommer in je anus gehad?
You make me sick.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, ben allang overgestapt naar een grotere maat hoor. Kan er nu ongeveer een Amsterdams paaltje in.
quote:
Zuurgoed van makenquote:Op woensdag 2 april 2014 22:57 schreef Chloroform het volgende:
Nooit van jou verwacht.quote:
Mijn moeder maakte vroeger zelf groenten in zuur.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zuurgoed van maken. Copped 3 today.
Verklaar je naderquote:Op woensdag 2 april 2014 23:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja ikquote:Op woensdag 2 april 2014 21:42 schreef Chloroform het volgende:
Vertel eens wat meer.quote:
Dit. (srs)quote:Op woensdag 2 april 2014 23:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:
Nou, je koopt 3 komkommers, die snij je zo voor optimale smaaksensatie en bitequote:
Mensen idd vreemd, maar had niet anders verwacht in dit achterlijke gehucht waar ik woon.quote:
Ja, ik.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:42 schreef Chloroform het volgende:
Lijkt op surinaams gerecht toch? Afgezien van kokend water dan? Ik doe dit soms wel eens, maar de komkommer snij ik op een andere manier en dat vel of hoe je het ook noemt haal ik eraf.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nou, je koopt 3 komkommers, die snij je zo voor optimale smaaksensatie en bite:
[ afbeelding ]
Beetje azijn, kokend water, zout en suiker en dan op smaak brengen tot je die combo lekker vindt. Komkommer erin, in laten trekken en dan heb je je eigen zuurgoed. Gekookte bloemkool en wortel toevoegen is optioneel
.
Dat is fucking lekkerquote:Op woensdag 2 april 2014 23:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje azijn, kokend water, zout en suiker en dan op smaak brengen tot je die combo lekker vindt. Komkommer erin, in laten trekken en dan heb je je eigen zuurgoed. Gekookte bloemkool en wortel toevoegen is optioneel
.
Hm, oké. Zonde wel.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mensen idd vreemd, maar had niet anders verwacht in dit achterlijke gehucht waar ik woon.
Het werken tja, veel schoonmaken idd. Kattenbakken schoonmaken, schoon drinken en eten geven. Maar ik had schijt, ik ging ook tussendoor gewoon vaak een half uur ofzo in de kattenkamer zitten en dan met de lieve katten kroelen en borstelen enz.
Of ik ging wandelen met de honden, dat was wel chill. Maar neuh, leuk werk was het niet echt ofzo
quote:
Yupquote:Op woensdag 2 april 2014 23:14 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Lijkt op surinaams gerecht toch? Afgezien van kokend water dan? Ik doe dit soms wel eens, maar de komkommer snij ik op een andere manier en dat vel of hoe je het ook noemt haal ik eraf.
Vertel.quote:
Jawel.quote:
Was 1 keer, niets bijzonders, dingen sjouwen en met de animals spelen.quote:
Oké.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Jawel.
[..]
Was 1 keer, niets bijzonders, dingen sjouwen en met de animals spelen.
Omgquote:
Oh.quote:Was 1 keer, niets bijzonders, dingen sjouwen en met de animals spelen.
Kan echt niet hoor.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hardop, kon er gewoon niet opkomen toen ik z'n post las. Nam het maar over
.
#kantoorslaafquote:
Beter dan niets toch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Wow.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
.
Mensen die komkommer zonder schilquote:Op woensdag 2 april 2014 23:14 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Lijkt op surinaams gerecht toch? Afgezien van kokend water dan? Ik doe dit soms wel eens, maar de komkommer snij ik op een andere manier en dat vel of hoe je het ook noemt haal ik eraf.
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Beter dan niets toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lief. Wat voor spullen? En hoe ingezameld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Beter dan niets toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AwwwhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh echt? Waar dan he? he? he?
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Veer pls.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:26 schreef VeerEli het volgende:
Shit, moet ook nog maaltijd bedenken voor morgenavond. Iemand tips? Wil iets lekkers, makkelijks en gezonds.![]()
![]()
![]()
Braddie pls.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:26 schreef VeerEli het volgende:
Shit, moet ook nog maaltijd bedenken voor morgenavond. Iemand tips? Wil iets lekkers, makkelijks en gezonds.![]()
![]()
![]()
Hou je bek.quote:
En weet iemand ook een gezonde rijstsoort? Wil 's iets anders proberen dan altijd maar die Pandanrijst (quote:Op woensdag 2 april 2014 23:26 schreef VeerEli het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat lief. Wat voor spullen? En hoe ingezameld?
FOK! asielactie 2008.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
AwwwhhOh echt? Waar dan he? he? he?
zilvervliesrijst is het gezondst, ook lekker.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En weet iemand ook een gezonde rijstsoort? Wil 's iets anders proberen dan altijd maar die Pandanrijst ().
<3 Senseo. Ik snap nu eindelijk die verslaving met koffie (om je wakker te houden, red.)quote:
Surinaamse witte rijst.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En weet iemand ook een gezonde rijstsoort? Wil 's iets anders proberen dan altijd maar die Pandanrijst ().
Ja en ook gelijk het goorstquote:Op woensdag 2 april 2014 23:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zilvervliesrijst is het gezondst, ook lekker.
Geef me plakrijstquote:Op woensdag 2 april 2014 23:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee man lekker juist, rijsthater ga weg van hier.
M'n mams zei dat ze die iig al niet lustquote:Op woensdag 2 april 2014 23:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zilvervliesrijst is het gezondst, ook lekker.
Surinaamse Pandanrijst*quote:
Jij hebt geen smaak.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee man lekker juist, rijsthater ga weg van hier.
Haha echt hè. Ik moet altijd koffie 's ochtends.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
<3 Senseo. Ik snap nu eindelijk die verslaving met koffie (om je wakker te houden, red.)
Nooit gedacht dat ik als zodanig zou eindigen.
Wokdanrijst.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Suikerwater en alcohol, no can't do.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
M'n mams zei dat ze die iig al niet lust. Andere aanbevelingen?
[..]
Surinaamse Pandanrijst*
Niet Fernandes en Atlas kopen ter hometeam support.
Haha ik snap 'm.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:31 schreef VeerEli het volgende:
Eens even op AH en Yummly neuzenChlo neus je even voor mij en dWc mee? XD XD XD
Nog niks van gezien, heeft nog nooit pom gegeten, invalid.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zij komt wel met dishes hoor.
#TeamVas.
Ik ook niet, wanneer gaan we nou bij je moeder eten?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Nog niks van gezien, heeft nog nooit pom gegeten, invalid.
Wow. Wat is dit nou weer? Can't believe my eyes.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zij komt wel met dishes hoor.
#TeamVas.
Heb wel pom gegeten, alleen dan op een broodje.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Nog niks van gezien, heeft nog nooit pom gegeten, invalid.
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Wokdanrijst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HardopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Dat is wel heel erg.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:35 schreef VeerEli het volgende:
Een vriendin van me had gewoon tot een maand geleden ofzo nog nooit champignons gegeten....
CHAMPIGNONS![]()
![]()
HOE DAN
Jij wilde mij en m'n poedersperma (lol iedereen weet dat ik (een van) de spuitkoning(en) hier ben) niet meer, dus dan mag je ook niet bij m'n moeder eten.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook niet, wanneer gaan we nou bij je moeder eten?
Jij toch ook heel lang geen courgette?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:35 schreef VeerEli het volgende:
Een vriendin van me had gewoon tot een maand geleden ofzo nog nooit champignons gegeten....
CHAMPIGNONS![]()
![]()
HOE DAN
Echt, ze zei dat en ik begon echt te lachen gewoon. Ik denk die loopt te fucken maar was dead srsquote:
Oh wanneer? Jij was toch de Surinaamse die dat eerst nog nooit op had?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb wel pom gegeten, alleen dan op een broodje.
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Wokdanrijst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mwah, 5,12/10 and a 10 from Russia.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is uitquote:Op woensdag 2 april 2014 23:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow. Wat is dit nou weer? Can't believe my eyes..
Klopt, iig niet als groente an sich, volgens mij wel vaker dat het verwerkt was in pasta's oid.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij toch ook heel lang geen courgette?
Nadat ik jou gisteren verkoos? Vuile hond van een vent. Prima dan.quote:
Haha, moet gewoon weer om mezelf lachen vanwege poedersperma.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Jij wilde mij en m'n poedersperma (lol iedereen weet dat ik (een van) de spuitkoning(en) hier ben) niet meer, dus dan mag je ook niet bij m'n moeder eten.
Echt al toen ik 14 was ofzoquote:Op woensdag 2 april 2014 23:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh wanneer? Jij was toch de Surinaamse die dat eerst nog nooit op had?
Kom maar bij ome krio hoor.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nadat ik jou gisteren verkoos? Vuile hond van een vent. Prima dan.
ZILVERVLIESRIJST DOE NIET MOEILIJK PROBEER HET.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hallo, kan iemand even een gezonde rijstsoort opnoemen, kan ik dat morgen knagen met pangafilets.
Excuses aanvaardquote:Op woensdag 2 april 2014 23:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, dan was ik in de war, mijn excuses.
Denken dat Vas Surinaams kan koken.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, moet gewoon weer om mezelf lachen vanwege poedersperma.
Maar oké fine, ga wel bij Vas en dWc eten.![]()
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nadat ik jou gisteren verkoos? Vuile hond van een vent. Prima dan.
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:38 schreef Chloroform het volgende:
Maar oké fine, ga wel bij Vas en dWc eten.![]()
Gaaaad DAYUMNquote:Op woensdag 2 april 2014 23:39 schreef krioro het volgende:
Denken dat Vas Surinaams kan koken.That bish whiter than my skin.
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:40 schreef VeerEli het volgende:
Hoe maak je eigenlijk zelf een gepofte aardappel? Als in, niet zo'n kant en klaar ding.
Haar moeder toch wel.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Oké, oké, ga ik doenquote:Op woensdag 2 april 2014 23:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ZILVERVLIESRIJST DOE NIET MOEILIJK PROBEER HET.
Diepe gaatjes in prikken met een vork, op een bord met een laagje water in de magnetron leggenquote:Op woensdag 2 april 2014 23:40 schreef VeerEli het volgende:
Hoe maak je eigenlijk zelf een gepofte aardappel? Als in, niet zo'n kant en klaar ding.
Nee, haar moeder is Nederlandse.quote:
Gewoon normale witte rijst, fag.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hallo, kan iemand even een gezonde rijstsoort opnoemen, kan ik dat morgen knagen met pangafilets.
Veer pls http://www.ah.nl/allerhande/recepten-zoeken?Ntt=maaltijdquote:Op woensdag 2 april 2014 23:36 schreef VeerEli het volgende:
What happened met ah.nl dan? Eerder kon je vet makkelijk op maaltijden zoeken en nu krijg je alles door elkaar heen, fucking irritant zeg.
Wow, ik maak roti en surinaamse nasi enzo niet haten. Sowieso veel indonesisch/aziatisch en shitquote:Op woensdag 2 april 2014 23:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah thanks. En dan dus gewoon doorsnijden en volproppen met gemaakte vulling?quote:
Dat eet ik toch al m'n hele leven, achterlijke gladioolquote:
Leuk voor een dagje, maar zou niet met je willen ruilenquote:En hoe voelt het om nu voor #TeamMediocreBishes te gaan?(no offense Vas, Chloro
)
Godverdomme veer seriously ben je nou gewoon zo fucking lui om te googlen hoe je een verdomde tyfusaardappel moet kankerpoffen godverdomme.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ah thanks. En dan dus gewoon doorsnijden en volproppen met gemaakte vulling?
I guess zoals in het filmpje. Heb niet zoveel verstand van koken , maar hielp je graag.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh. Dan bij dWc.quote:
Ahw, zo mad deze boy.quote:[..]
Gewoon normale witte rijst, fag.
En hoe voelt het om nu voor #TeamMediocreBishes te gaan?(no offense Vas, Chloro
)
kankerpoffen wauwquote:Op woensdag 2 april 2014 23:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Godverdomme veer seriously ben je nou gewoon zo fucking lui om te googlen hoe je een verdomde tyfusaardappel moet kankerpoffen godverdomme.
Jaaaaa maar toen kon je als je magere gerechten wilde zoeken, zoeken op maaltijd.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Veer pls http://www.ah.nl/allerhande/recepten-zoeken?Ntt=maaltijd
Zou wel bij je eten hoor.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wow, ik maak roti en surinaamse nasi enzo niet haten. Sowieso veel indonesisch/aziatisch en shitSpices.
Haha Vas, grofgebekte bouwvakker.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Godverdomme veer seriously ben je nou gewoon zo fucking lui om te googlen hoe je een verdomde tyfusaardappel moet kankerpoffen godverdomme.
Nee met ongemaakte vulling.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh. Dan bij dWc.![]()
[..]
Ahw, zo mad deze boy.
Hahahahaha moest hardop om kankerpoffenquote:Op woensdag 2 april 2014 23:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ging ook stuk om mezelf, zo slechtquote:Op woensdag 2 april 2014 23:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahahaha moest hardop om kankerpoffen
Kk loop hier gewoon hele tijd hardop om iedereenquote:
Potatoe.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..].
Swizz Beatz lookin' ass, Mr. Potatoehead from Toy Story lookin' ass, DJ Drama lookin' ass is weer 's kwaad hoor.
Ik zie dit gewoon voor me. THE HORRORSquote:Op woensdag 2 april 2014 23:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ging ook stuk om mezelf, zo slecht
Nou en, gewoon normaal doen.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat eet ik toch al m'n hele leven, achterlijke gladiool.
That makes no sense at all.quote:[..]
Leuk voor een dagje, maar zou niet met je willen ruilen.
Ik zei toch no offense. Heb je je bril soms weer niet op?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh. Dan bij dWc.![]()
[..]
Ahw, zo mad deze boy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
is er ongezonde rijst?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
horror*quote:Op woensdag 2 april 2014 23:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zie dit gewoon voor me. THE HORRORS
Potatoequote:Op woensdag 2 april 2014 23:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..].
Swizz Beatz lookin' ass, Mr. Potatoehead from Toy Story lookin' ass, DJ Drama lookin' ass is weer 's kwaad hoor.
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:47 schreef krioro het volgende:
Ik zei toch no offense. Heb je je bril soms weer niet op?Nee, m'n bril is kapot. (srs)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat je nog met de poedergrap zit en dat het steekt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
veel studenten krakenquote:Op woensdag 2 april 2014 23:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zijn er krakers die er representatief uitzien?
HAHA aw. Wat heb je ermee gedaan? Kusje op je brilloze neus.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, m'n bril is kapot. (srs)
Fijn dat je nog met de poedergrap zit en dat het steekt.
Gnocchi uit een pak?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:49 schreef VeerEli het volgende:
Hmmm, misschien probeer ik wel gnocchi peultjes. Gerookte (koude) zalm daarover, zal dat een fatsoenlijke combi zijn of is het weer eens een dramatisch slecht idee?
Het is al laat hè?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hoe heet de grote teen van Fas?
Potatoe![]()
![]()
.
Was vorige week een kastje in elkaar aan het zetten, had m'n bril even naast de schroefboor gelegd, ik pak die schroefboor en wil 'm terug leggen, laat ik 'm superlomp op m'n bril vallen.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:50 schreef krioro het volgende:
[..]
HAHA aw. Wat heb je ermee gedaan? Kusje op je brilloze neus.
er is nu sowieso weinig over aan kraak Volgens mij. Voor zover ik weet.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De enige studenten die ik ken die iets te maken hebben met kraken wonen anti-kraak.
Ben je ver of bijziend dan? Hoe red je het nu?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was vorige week een kastje in elkaar aan het zetten, had m'n bril even naast de schroefboor gelegd, ik pak die schroefboor en wil 'm terug leggen, laat ik 'm superlomp op m'n bril vallen.Pootje eraf.
![]()
Ahw.
wat denk je zelf als ze hem niet op heeft tijdens borenquote:Op woensdag 2 april 2014 23:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben je ver of bijziend dan? Hoe red je het nu?
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat denk je zelf als ze hem niet op heeft tijdens boren
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat denk je zelf als ze hem niet op heeft tijdens boren
Zou toekijken terwijl je klust.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was vorige week een kastje in elkaar aan het zetten, had m'n bril even naast de schroefboor gelegd, ik pak die schroefboor en wil 'm terug leggen, laat ik 'm superlomp op m'n bril vallen.Pootje eraf.
![]()
Ahw.
Uit pak schijnt goor te zijn.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja ga dat toch niet helemaal zelf maken man
Ja uuh, ik kwam ff niet op dat woordje.quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was maar een geintje hoowr.
Ik had m'n bril eigenlijk alleen op als ik achter laptop zat of tv keek, dus ik red me voorlopig wel. Mocht sowieso nieuwe bril uitkiezen maar al half jaar uitgesteld. Moet nu nog steeds langs opticien wel.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben je ver of bijziend dan? Hoe red je het nu?
Ik mag niet bij je moeder eten dus heb ook liever niet dat je toekijkt terwijl ik klus.quote:
Ah, het steekt.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik mag niet bij je moeder eten dus heb ook liever niet dat je toekijkt terwijl ik klus.
Ik wed dat dWc's moeder lekkerder kookt.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah, het steekt.Begrijpelijk, mijn moeders Surinaams voer is erg goed.
quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Luister, Sanjeev lookin' ass taxi drivin' motherfucker, can't have both oké?
Ja, dat geloof ik.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah, het steekt.Begrijpelijk, mijn moeders Surinaams voer is erg goed.
Lijkt wel een beetje op Chloro.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Dacht meer aan zoiets eigenlijk:
[ afbeelding ]
Weet je niks van.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wed dat dWc's moeder lekkerder kookt.
Nee man.quote:
Goede zin.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik.![]()
Stel dat ik een keer bij jouw moeder zou eten, wat kan ik dan beste meenemen? Flesje wijn?
Winkwinknudgenudge of wat?quote:
Nee. Je hoeft niks mee te brengen.quote:
Jouw tingi watra is niet te vertrouwen.quote:
Omdat ik toch niet mag komen zeker.quote:
Tapi mofoquote:Op donderdag 3 april 2014 00:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee. Je hoeft niks mee te brengen.
[..]
Jouw tingi watra is niet te vertrouwen.
Gvd kutzak, nu wil ik ook paprikachips.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
OH FUCK YEAH.
Thanks to the Route 99 heb ik uit vraatzucht triple chocolate chip cookies en paprika chips gekocht.
Doe niet zo wantrouwend.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat ik toch niet mag komen zeker.
Okay.
GOAT chips.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
OH FUCK YEAH.
Thanks to the Route 99 heb ik uit vraatzucht triple chocolate chip cookies en paprika chips gekocht.
Vind je dat echt? Vind het er echt heerlijk uitzien juistquote:
Jawel, vertrouw het niet.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Doe niet zo wantrouwend.
[..]
GOAT chips.![]()
Moest lachen om die sticker in de tv-reclame, "ik rem alleen voor aanbiedingen".
#levenophetrandjequote:Op donderdag 3 april 2014 00:13 schreef wickedmen het volgende:
Er is me wel eens verteld om voor een trein te springen, puur om te fucken sprong ik achter een trein en stuurde ik daarna een foto naar die mensen.
Courgette zit onder de kaas ja. JA ik kan er ook niks aan doen, ik zoek naar ovenschotelsquote:
Auberginequote:Op donderdag 3 april 2014 00:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Courgette zit onder de kaas ja. JA ik kan er ook niks aan doen, ik zoek naar ovenschotelsZit bijna overal courgette in. Iig bij de ovenschotels die me lekker lijken. Weet jij een groente die de courgette kan vervangen in dit gerecht dan?
Gnocchi peultjes.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Courgette zit onder de kaas ja. JA ik kan er ook niks aan doen, ik zoek naar ovenschotelsZit bijna overal courgette in. Iig bij de ovenschotels die me lekker lijken. Weet jij een groente die de courgette kan vervangen in dit gerecht dan?
Aubergine vind ik dus niet echt lekker. En nee, maar meer omdat ik het al gegeten heb deze weekquote:Op donderdag 3 april 2014 00:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Aubergine.
Je courgette verwisselen om FOK!kers.
Shut up mang. En niet weten wat gnocchi isquote:
Zou jouw peultje oppeuzelen.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Shut up mang. En niet weten wat gnocchi isOf peultjes
Nergens voor nodig.quote:
Niet gehoord, ik heb letterlijk 1 seconde van die reclame meegekregen.quote:Moest lachen om "heeft er iemand een muntje?"
Haha loserrrrrrrrr.quote:
Idd.quote:TV-kijkers.
Ja echt. =$quote:Op donderdag 3 april 2014 00:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Vind het er echt heerlijk uitzien juist
alles wat je lekker vind in principe, zo'n ovenschotel kan je toch naar eigen smaak veranderenquote:Op donderdag 3 april 2014 00:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja maar hallo, dit specifieke gerecht zou bijv echt kut worden door de courgette te vervangen met doppertjes ofzoquote:Op donderdag 3 april 2014 00:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
alles wat je lekker vind in principe, zo'n ovenschotel kan je toch naar eigen smaak veranderen
Dem gains.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:17 schreef VeerEli het volgende:
Oh en voor degenen die mij altijd mager noemen; vandaag jeans van nelly.com besteld in XS, kreeg ik niet verder dan m'n bovenbenen
Yellow summer squash, oftewel sierpompoen schijnt een goede vervanger voor courgette te zijn lees ikquote:Op donderdag 3 april 2014 00:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Aubergine vind ik dus niet echt lekker. En nee, maar meer omdat ik het al gegeten heb deze week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |