Ja nog steeds hoorquote:Op woensdag 2 april 2014 22:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Dat dit uit jouw vingers komt! Jij haat katten toch?
![]()
![]()
Nee, leg eens uit ?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Elkaar de hele dag afkatten enzo haha ahahaha snapjenum het ging over een asiel en daar zitten vaak ook katten haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan in een asiel moeten werken. Rip.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nog steeds hoor
Sommige katten gaan wel.
Op een afstand van 3 km
Wow.quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:18 schreef Modus het volgende:
Dqod over 40 jaar.Nou halloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Je had me moeten zien toen ik ze eten gafquote:Op woensdag 2 april 2014 22:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dan in een asiel moeten werken. Rip.
quote:
Ik d'r zus 2 jaar terugquote:Op woensdag 2 april 2014 22:30 schreef Murdera het volgende:
Katja schuurman irl gesproken, zou Dr raken.
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik d'r zus 2 jaar terug.
Ze vroeg me waar iets lag in de winkel.
Wauwquote:Op woensdag 2 april 2014 22:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik d'r zus 2 jaar terug.
Op beeld:
[ afbeelding ]
Irl:
[ afbeelding ]
Wauw!quote:Op woensdag 2 april 2014 22:34 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Dit gesprek was ook niet boeiend
Ik zei "ja ik vond het leuk. Je was erg goed"
En ik weiger de context te vertellen want nu lijkt het nog wat
Wat was de context?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:34 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Dit gesprek was ook niet boeiend
Ik zei "ja ik vond het leuk. Je was erg goed"
En ik weiger de context te vertellen want nu lijkt het nog wat
Zelfs die in real zou ik doen hoor. Wattisermismeedan?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik d'r zus 2 jaar terug.
Op beeld:
[ afbeelding ]
Irl:
[ afbeelding ]
Idd heb d'r ook eens gezien, verlopen grafkopquote:Op woensdag 2 april 2014 22:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik d'r zus 2 jaar terug.
Op beeld:
[ afbeelding ]
Irl:
[ afbeelding ]
Je hebt nog lagere standaarden dan een kinderfietsquote:Op woensdag 2 april 2014 22:37 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Zelfs die in real zou ik doen hoor. Wattisermismeedan?
En dat kinderlijf, iel en flat ass fuckquote:Op woensdag 2 april 2014 22:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Idd heb d'r ook eens gezien, verlopen grafkop
Black don't crackquote:
Dan heb je Estelle nog niet gezienquote:Op woensdag 2 april 2014 22:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
En dat kinderlijf, iel en flat ass fuck.
Eerder als melk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |