SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Ik leer snel.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Komt weinig voor hoor. En tram 16 en 24 zijn sowieso helemaal 'gratis'
.
[..]
Ik denk dat ik niet eens overdrijf als ik zeg dat ik ALLES van G-Unit heb, zowel als groep als individueel.
http://www.tineye.com/sea(...)77a7597c0eb167fb85b5quote:Op woensdag 2 april 2014 19:21 schreef Modus het volgende:
[..]
Die is er ook in een extended version, zeg maar..
Ja eh, die kende ik dus al, zeg maar.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:30 schreef wise het volgende:
[..]
http://www.tineye.com/sea(...)77a7597c0eb167fb85b5
en dan die van www .giffies. com, staat onderaan
1. Ga in de avond/nacht naar de Bijlmerdreef (kk lange straat/laan)quote:Op woensdag 2 april 2014 19:12 schreef fyah het volgende:
Ik wil ook nog eens naar de bijlmer voor mijn street cred maar er is zou niks te zien zijn
googlen, kan je em zo vindenquote:Op woensdag 2 april 2014 19:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja eh, die kende ik dus al, zeg maar..
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
1. Ga in de avond/nacht naar de Bijlmerdreef (kk lange straat/laan)
2. Zoek het daar, loop anders een zijstraat in, desnoods nog één of nog één
3. ???
4.
[ afbeelding ]
Ehhh. Wat snap je niet aan 'die ken ik al'?quote:
Je toetsenbord plakt er nog steeds van, smeerpijp dat je bent.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja eh, die kende ik dus al, zeg maar..
Ahaahahaa haa haaahaaha ahaaha ja.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:50 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je toetsenbord plakt er nog steeds van, smeerpijp dat je bent.
Domme flikkers.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
1. Ga in de avond/nacht naar de Bijlmerdreef (kk lange straat/laan)
2. Zoek het daar, loop anders een zijstraat in, desnoods nog één of nog één
3. ???
4.
[ afbeelding ]
Soms hè, soms heb ik me toch een ongeremde zin om ongecontroleerd tussen jouw Turkse tieten te spuiten.quote:
Ja echt.quote:
Godkk.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Soms hè, soms heb ik me toch een ongeremde zin om ongecontroleerd tussen jouw Turkse tieten te spuiten.
vrijwilligerswerk of het asiel?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:42 schreef Chloroform het volgende:
Ik ben vandaag bij het dierenasiel geweest en het lijkt me wel wat om vrijwilligerswerk te doen daar. Iemand ervaring daarmee?
Vrijwilligerswerk bij een asiel.quote:
Kutwerk en rare mensenquote:Op woensdag 2 april 2014 21:42 schreef Chloroform het volgende:
Ik ben vandaag bij het dierenasiel geweest en het lijkt me wel wat om vrijwilligerswerk te doen daar. Iemand ervaring daarmee?
Jezusquote:Op woensdag 2 april 2014 21:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Soms hè, soms heb ik me toch een ongeremde zin om ongecontroleerd tussen jouw Turkse tieten te spuiten.
Beetje van die autistische dierenliefhebbers zeker?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kutwerk en rare mensen
Maar nu spreek ik voor mezelf
schapenstage ditdatquote:Op woensdag 2 april 2014 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kutwerk en rare mensen
Ja, er liep ook zo'n kerel met mij mee om bij de katten te kijken en wat informatie te geven, dat was ook wel een aparte.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kutwerk en rare mensen
Kloptquote:Op woensdag 2 april 2014 21:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beetje van die autistische dierenliefhebbers zeker?
Beetje schaapjes halen hier en daarquote:
Nou nee, maar aangezien jij gezegend bent om mensen te laten huilen op de werkvloer ..quote:Op woensdag 2 april 2014 21:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, er liep ook zo'n kerel met mij mee om bij de katten te kijken en wat informatie te geven, dat was ook wel een aparte.Maar toch, je doet het niet voor de mensen natuurlijk.
Lees dit over een half uur nog eens, wanneer je je broek weer aan hebt.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gvd.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou nee, maar aangezien jij gezegend bent om mensen te laten huilen op de werkvloer ..
Zelfs Stimo, die altijd wel een weerwoord heeft is er stil van.quote:
Die zit zich nu te vingeren op het idee van een BBC tussen d'r tieten.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:55 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Zelfs Stimo, die altijd wel een weerwoord heeft is er stil van.
1,5/2 jaar geleden nooit gedacht dat je dit zou zeggenquote:Op woensdag 2 april 2014 21:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Blacka Flocka hindabuilding. Leef jij nog a ouleh, nooit gedacht dat ik je zou e-missen.
Alle stagiaires weggepestquote:Op woensdag 2 april 2014 21:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd.Dat kun je niet met elkaar vergelijken natuurlijk.
1 stagiair en 1 nieuwe medewerker.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alle stagiaires weggepest
Hm, nou ik bedoelde meer dat je tegen het ietwat aparte sfeertje moet kunnen, wat in een asiel heerst.
En het werk is naast eten en drinken geven, voornamelijk schoonmaken
Ik deed de kittenquarantaine en dat was dan nog enigszins te doen.
quote:Op woensdag 2 april 2014 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, nou ik bedoelde meer dat je tegen het ietwat aparte sfeertje moet kunnen, wat in een asiel heerst.
En het werk is naast eten en drinken geven, voornamelijk schoonmaken
Ik deed de kittenquarantaine en dat was dan nog enigszins te doen.
Elkaar de hele dag afkatten enzo haha ahahaha snapjenum het ging over een asiel en daar zitten vaak ook katten haha.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 april 2014 21:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
1,5/2 jaar geleden nooit gedacht dat je dit zou zeggen
Haha ik snap 'm.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Elkaar de hele dag afkatten enzo haha ahahaha snapjenum het ging over een asiel en daar zitten vaak ook katten haha.
Jammer deze.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarom zou je de kat snappen? That's cruel.
Oh dan ben je geknipt voor het asielwerk.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
1 stagiair en 1 nieuwe medewerker.![]()
Ja, dat snap ik. En schoonmaken boeit me ook niets, hoort er ook bij. Ik hoef niet per se met kittens te werken ofzo ook. Hoe lang heb je dat gedaan dan?
Ja nog steeds hoorquote:Op woensdag 2 april 2014 22:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Dat dit uit jouw vingers komt! Jij haat katten toch?
![]()
![]()
Nee, leg eens uit ?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Elkaar de hele dag afkatten enzo haha ahahaha snapjenum het ging over een asiel en daar zitten vaak ook katten haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan in een asiel moeten werken. Rip.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nog steeds hoor
Sommige katten gaan wel.
Op een afstand van 3 km
Wow.quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:18 schreef Modus het volgende:
Dqod over 40 jaar.Nou halloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Je had me moeten zien toen ik ze eten gafquote:Op woensdag 2 april 2014 22:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dan in een asiel moeten werken. Rip.
quote:
Ik d'r zus 2 jaar terugquote:Op woensdag 2 april 2014 22:30 schreef Murdera het volgende:
Katja schuurman irl gesproken, zou Dr raken.
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik d'r zus 2 jaar terug.
Ze vroeg me waar iets lag in de winkel.
Wauwquote:Op woensdag 2 april 2014 22:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik d'r zus 2 jaar terug.
Op beeld:
[ afbeelding ]
Irl:
[ afbeelding ]
Wauw!quote:Op woensdag 2 april 2014 22:34 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Dit gesprek was ook niet boeiend
Ik zei "ja ik vond het leuk. Je was erg goed"
En ik weiger de context te vertellen want nu lijkt het nog wat
Wat was de context?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:34 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Dit gesprek was ook niet boeiend
Ik zei "ja ik vond het leuk. Je was erg goed"
En ik weiger de context te vertellen want nu lijkt het nog wat
Zelfs die in real zou ik doen hoor. Wattisermismeedan?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik d'r zus 2 jaar terug.
Op beeld:
[ afbeelding ]
Irl:
[ afbeelding ]
Idd heb d'r ook eens gezien, verlopen grafkopquote:Op woensdag 2 april 2014 22:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik d'r zus 2 jaar terug.
Op beeld:
[ afbeelding ]
Irl:
[ afbeelding ]
Je hebt nog lagere standaarden dan een kinderfietsquote:Op woensdag 2 april 2014 22:37 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Zelfs die in real zou ik doen hoor. Wattisermismeedan?
En dat kinderlijf, iel en flat ass fuckquote:Op woensdag 2 april 2014 22:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Idd heb d'r ook eens gezien, verlopen grafkop
Black don't crackquote:
Dan heb je Estelle nog niet gezienquote:Op woensdag 2 april 2014 22:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
En dat kinderlijf, iel en flat ass fuck.
Eerder als melk.quote:
Estelle vind ik sowieso nix.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan heb je Estelle nog niet gezienDie komt regelmatig bij mij Appie, skelet mimang
Hardop om deze.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je hebt nog lagere standaarden dan een kinderfiets.
[..]
Black don't crack.
Veroorzaker van vele echtscheidingen, familiedrama's en auto-ongelukken?quote:
Srs? Wat doet zij sowieso in AHquote:Op woensdag 2 april 2014 22:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan heb je Estelle nog niet gezienDie komt regelmatig bij mij Appie, skelet mimang
Ik wil het er niet over hebbenquote:Op woensdag 2 april 2014 22:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Veroorzaker van vele echtscheidingen, familiedrama's en auto-ongelukken?
Tis ook maar een mens hequote:
Zou lachen als zo'n straatmocro d'r telefoon rooftquote:Op woensdag 2 april 2014 22:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tis ook maar een mens heMaar wel high fashion druk op d'r telefoon met een kkgore sterke parfumwalm achter d'r aan altijd
![]()
Ja, ook zoiets, ze neemt ook bijna altijd een reep Bon Bon Bloc meequote:Zo'n heel skinny meisje had ik ook altijd bij m'n vorige appieEcht maatje zwaar anorexia maar ze pakte wel altijd croissants enzo, mind blown.
Ben Queen Sour.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
en toch minder verzuurd dan jij
8,2/10 btw. Ben trots op je
Inb4 Veer 'haha wat een dik wijf'.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
Bij mij komt vaak ook zo'n (onbekende) griet, altijd met een soort dikke beenwarmers over d'r hele benen, en alsnog zijn die benen echt skinny as fuck, laat staan zonder. Echt apart om te zien.
[ afbeelding ]
Dan heb ik het echt over zulke benen. En dan over d'r gehele been
. En dan alsnog fucking skinny
.
Ik zie er serieus best veel. Maar kom nou, Amsterdam/Nederland is niet zo overdreven als die Hollywoodbitches, zijn toch nog reuze bescheiden vergeleken.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou lachen als zo'n straatmocro d'r telefoon rooft.
Vraag me af hoe die eckte Oud-Zuid rich folks doen, sowieso vaak uit eten, of thuis laten bezorgen, maar zelf AH..
[..]
Ja, ook zoiets, ze neemt ook bijna altijd een reep Bon Bon Bloc mee. I can't
.
Ja, oké, al die grachtengordel BN'ers zijn vaak ook gewoon in AH te vinden iddquote:Op woensdag 2 april 2014 22:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zie er serieus best veel. Maar kom nou, Amsterdam/Nederland is niet zo overdreven als die Hollywoodbitches, zijn toch nog reuze bescheiden vergeleken.
Chlochlo pls.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:57 schreef Chloroform het volgende:
3 komkommers voor een euro. Wat moet je met 3 komkommers?
Hier die vraag stellen.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:57 schreef Chloroform het volgende:
anus, kut, mond.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:57 schreef Chloroform het volgende:
Kan ik beter achter de schermen vragen zeker?quote:
Wauwquote:Op woensdag 2 april 2014 22:57 schreef Chloroform het volgende:
Heb jij ondertussen al een komkommer in je anus gehad?quote:
Hé, dit klopt niet.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan ik beter achter de schermen vragen zeker?
Ja, ben allang overgestapt naar een grotere maat hoor. Kan er nu ongeveer een Amsterdams paaltje in.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb jij ondertussen al een komkommer in je anus gehad?
You make me sick.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, ben allang overgestapt naar een grotere maat hoor. Kan er nu ongeveer een Amsterdams paaltje in.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |