SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Ik leer snel.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Komt weinig voor hoor. En tram 16 en 24 zijn sowieso helemaal 'gratis'
.
[..]
Ik denk dat ik niet eens overdrijf als ik zeg dat ik ALLES van G-Unit heb, zowel als groep als individueel.
http://www.tineye.com/sea(...)77a7597c0eb167fb85b5quote:Op woensdag 2 april 2014 19:21 schreef Modus het volgende:
[..]
Die is er ook in een extended version, zeg maar..
Ja eh, die kende ik dus al, zeg maar.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:30 schreef wise het volgende:
[..]
http://www.tineye.com/sea(...)77a7597c0eb167fb85b5
en dan die van www .giffies. com, staat onderaan
1. Ga in de avond/nacht naar de Bijlmerdreef (kk lange straat/laan)quote:Op woensdag 2 april 2014 19:12 schreef fyah het volgende:
Ik wil ook nog eens naar de bijlmer voor mijn street cred maar er is zou niks te zien zijn
googlen, kan je em zo vindenquote:Op woensdag 2 april 2014 19:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja eh, die kende ik dus al, zeg maar..
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
1. Ga in de avond/nacht naar de Bijlmerdreef (kk lange straat/laan)
2. Zoek het daar, loop anders een zijstraat in, desnoods nog één of nog één
3. ???
4.
[ afbeelding ]
Ehhh. Wat snap je niet aan 'die ken ik al'?quote:
Je toetsenbord plakt er nog steeds van, smeerpijp dat je bent.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja eh, die kende ik dus al, zeg maar..
Ahaahahaa haa haaahaaha ahaaha ja.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:50 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je toetsenbord plakt er nog steeds van, smeerpijp dat je bent.
Domme flikkers.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
1. Ga in de avond/nacht naar de Bijlmerdreef (kk lange straat/laan)
2. Zoek het daar, loop anders een zijstraat in, desnoods nog één of nog één
3. ???
4.
[ afbeelding ]
Soms hè, soms heb ik me toch een ongeremde zin om ongecontroleerd tussen jouw Turkse tieten te spuiten.quote:
Ja echt.quote:
Godkk.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Soms hè, soms heb ik me toch een ongeremde zin om ongecontroleerd tussen jouw Turkse tieten te spuiten.
vrijwilligerswerk of het asiel?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:42 schreef Chloroform het volgende:
Ik ben vandaag bij het dierenasiel geweest en het lijkt me wel wat om vrijwilligerswerk te doen daar. Iemand ervaring daarmee?
Vrijwilligerswerk bij een asiel.quote:
Kutwerk en rare mensenquote:Op woensdag 2 april 2014 21:42 schreef Chloroform het volgende:
Ik ben vandaag bij het dierenasiel geweest en het lijkt me wel wat om vrijwilligerswerk te doen daar. Iemand ervaring daarmee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |