Klopt, iig niet als groente an sich, volgens mij wel vaker dat het verwerkt was in pasta's oid.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij toch ook heel lang geen courgette?
Nadat ik jou gisteren verkoos? Vuile hond van een vent. Prima dan.quote:
Haha, moet gewoon weer om mezelf lachen vanwege poedersperma.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Jij wilde mij en m'n poedersperma (lol iedereen weet dat ik (een van) de spuitkoning(en) hier ben) niet meer, dus dan mag je ook niet bij m'n moeder eten.
Echt al toen ik 14 was ofzoquote:Op woensdag 2 april 2014 23:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh wanneer? Jij was toch de Surinaamse die dat eerst nog nooit op had?
Kom maar bij ome krio hoor.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nadat ik jou gisteren verkoos? Vuile hond van een vent. Prima dan.
ZILVERVLIESRIJST DOE NIET MOEILIJK PROBEER HET.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hallo, kan iemand even een gezonde rijstsoort opnoemen, kan ik dat morgen knagen met pangafilets.
Excuses aanvaardquote:Op woensdag 2 april 2014 23:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, dan was ik in de war, mijn excuses.
Denken dat Vas Surinaams kan koken.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, moet gewoon weer om mezelf lachen vanwege poedersperma.
Maar oké fine, ga wel bij Vas en dWc eten.![]()
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nadat ik jou gisteren verkoos? Vuile hond van een vent. Prima dan.
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:38 schreef Chloroform het volgende:
Maar oké fine, ga wel bij Vas en dWc eten.![]()
Gaaaad DAYUMNquote:Op woensdag 2 april 2014 23:39 schreef krioro het volgende:
Denken dat Vas Surinaams kan koken.That bish whiter than my skin.
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:40 schreef VeerEli het volgende:
Hoe maak je eigenlijk zelf een gepofte aardappel? Als in, niet zo'n kant en klaar ding.
Haar moeder toch wel.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Oké, oké, ga ik doenquote:Op woensdag 2 april 2014 23:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ZILVERVLIESRIJST DOE NIET MOEILIJK PROBEER HET.
Diepe gaatjes in prikken met een vork, op een bord met een laagje water in de magnetron leggenquote:Op woensdag 2 april 2014 23:40 schreef VeerEli het volgende:
Hoe maak je eigenlijk zelf een gepofte aardappel? Als in, niet zo'n kant en klaar ding.
Nee, haar moeder is Nederlandse.quote:
Gewoon normale witte rijst, fag.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hallo, kan iemand even een gezonde rijstsoort opnoemen, kan ik dat morgen knagen met pangafilets.
Veer pls http://www.ah.nl/allerhande/recepten-zoeken?Ntt=maaltijdquote:Op woensdag 2 april 2014 23:36 schreef VeerEli het volgende:
What happened met ah.nl dan? Eerder kon je vet makkelijk op maaltijden zoeken en nu krijg je alles door elkaar heen, fucking irritant zeg.
Wow, ik maak roti en surinaamse nasi enzo niet haten. Sowieso veel indonesisch/aziatisch en shitquote:Op woensdag 2 april 2014 23:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah thanks. En dan dus gewoon doorsnijden en volproppen met gemaakte vulling?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |