Godverdomme veer seriously ben je nou gewoon zo fucking lui om te googlen hoe je een verdomde tyfusaardappel moet kankerpoffen godverdomme.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ah thanks. En dan dus gewoon doorsnijden en volproppen met gemaakte vulling?
I guess zoals in het filmpje. Heb niet zoveel verstand van koken , maar hielp je graag.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh. Dan bij dWc.quote:
Ahw, zo mad deze boy.quote:[..]
Gewoon normale witte rijst, fag.
En hoe voelt het om nu voor #TeamMediocreBishes te gaan?(no offense Vas, Chloro
)
kankerpoffen wauwquote:Op woensdag 2 april 2014 23:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Godverdomme veer seriously ben je nou gewoon zo fucking lui om te googlen hoe je een verdomde tyfusaardappel moet kankerpoffen godverdomme.
Jaaaaa maar toen kon je als je magere gerechten wilde zoeken, zoeken op maaltijd.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Veer pls http://www.ah.nl/allerhande/recepten-zoeken?Ntt=maaltijd
Zou wel bij je eten hoor.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wow, ik maak roti en surinaamse nasi enzo niet haten. Sowieso veel indonesisch/aziatisch en shitSpices.
Haha Vas, grofgebekte bouwvakker.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Godverdomme veer seriously ben je nou gewoon zo fucking lui om te googlen hoe je een verdomde tyfusaardappel moet kankerpoffen godverdomme.
Nee met ongemaakte vulling.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh. Dan bij dWc.![]()
[..]
Ahw, zo mad deze boy.
Hahahahaha moest hardop om kankerpoffenquote:Op woensdag 2 april 2014 23:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ging ook stuk om mezelf, zo slechtquote:Op woensdag 2 april 2014 23:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahahaha moest hardop om kankerpoffen
Kk loop hier gewoon hele tijd hardop om iedereenquote:
Potatoe.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..].
Swizz Beatz lookin' ass, Mr. Potatoehead from Toy Story lookin' ass, DJ Drama lookin' ass is weer 's kwaad hoor.
Ik zie dit gewoon voor me. THE HORRORSquote:Op woensdag 2 april 2014 23:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ging ook stuk om mezelf, zo slecht
Nou en, gewoon normaal doen.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat eet ik toch al m'n hele leven, achterlijke gladiool.
That makes no sense at all.quote:[..]
Leuk voor een dagje, maar zou niet met je willen ruilen.
Ik zei toch no offense. Heb je je bril soms weer niet op?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh. Dan bij dWc.![]()
[..]
Ahw, zo mad deze boy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
is er ongezonde rijst?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hallo, kan iemand even een gezonde rijstsoort opnoemen, kan ik dat morgen knagen met pangafilets.
horror*quote:Op woensdag 2 april 2014 23:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zie dit gewoon voor me. THE HORRORS
Potatoequote:Op woensdag 2 april 2014 23:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..].
Swizz Beatz lookin' ass, Mr. Potatoehead from Toy Story lookin' ass, DJ Drama lookin' ass is weer 's kwaad hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |