Ik had m'n bril eigenlijk alleen op als ik achter laptop zat of tv keek, dus ik red me voorlopig wel. Mocht sowieso nieuwe bril uitkiezen maar al half jaar uitgesteld. Moet nu nog steeds langs opticien wel.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben je ver of bijziend dan? Hoe red je het nu?
Ik mag niet bij je moeder eten dus heb ook liever niet dat je toekijkt terwijl ik klus.quote:
Ah, het steekt.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik mag niet bij je moeder eten dus heb ook liever niet dat je toekijkt terwijl ik klus.
Ik wed dat dWc's moeder lekkerder kookt.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah, het steekt.Begrijpelijk, mijn moeders Surinaams voer is erg goed.
quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Luister, Sanjeev lookin' ass taxi drivin' motherfucker, can't have both oké?
Ja, dat geloof ik.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah, het steekt.Begrijpelijk, mijn moeders Surinaams voer is erg goed.
Lijkt wel een beetje op Chloro.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Dacht meer aan zoiets eigenlijk:
[ afbeelding ]
Weet je niks van.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wed dat dWc's moeder lekkerder kookt.
Nee man.quote:
Goede zin.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik.![]()
Stel dat ik een keer bij jouw moeder zou eten, wat kan ik dan beste meenemen? Flesje wijn?
Winkwinknudgenudge of wat?quote:
Nee. Je hoeft niks mee te brengen.quote:
Jouw tingi watra is niet te vertrouwen.quote:
Omdat ik toch niet mag komen zeker.quote:
Tapi mofoquote:Op donderdag 3 april 2014 00:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee. Je hoeft niks mee te brengen.
[..]
Jouw tingi watra is niet te vertrouwen.
Gvd kutzak, nu wil ik ook paprikachips.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
OH FUCK YEAH.
Thanks to the Route 99 heb ik uit vraatzucht triple chocolate chip cookies en paprika chips gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |