quote:Op woensdag 2 april 2014 23:47 schreef krioro het volgende:
Ik zei toch no offense. Heb je je bril soms weer niet op?Nee, m'n bril is kapot. (srs)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat je nog met de poedergrap zit en dat het steekt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
veel studenten krakenquote:Op woensdag 2 april 2014 23:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zijn er krakers die er representatief uitzien?
HAHA aw. Wat heb je ermee gedaan? Kusje op je brilloze neus.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, m'n bril is kapot. (srs)
Fijn dat je nog met de poedergrap zit en dat het steekt.
Gnocchi uit een pak?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:49 schreef VeerEli het volgende:
Hmmm, misschien probeer ik wel gnocchi peultjes. Gerookte (koude) zalm daarover, zal dat een fatsoenlijke combi zijn of is het weer eens een dramatisch slecht idee?
Het is al laat hè?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hoe heet de grote teen van Fas?
Potatoe![]()
![]()
.
Was vorige week een kastje in elkaar aan het zetten, had m'n bril even naast de schroefboor gelegd, ik pak die schroefboor en wil 'm terug leggen, laat ik 'm superlomp op m'n bril vallen.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:50 schreef krioro het volgende:
[..]
HAHA aw. Wat heb je ermee gedaan? Kusje op je brilloze neus.
er is nu sowieso weinig over aan kraak Volgens mij. Voor zover ik weet.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De enige studenten die ik ken die iets te maken hebben met kraken wonen anti-kraak.
Ben je ver of bijziend dan? Hoe red je het nu?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was vorige week een kastje in elkaar aan het zetten, had m'n bril even naast de schroefboor gelegd, ik pak die schroefboor en wil 'm terug leggen, laat ik 'm superlomp op m'n bril vallen.Pootje eraf.
![]()
Ahw.
wat denk je zelf als ze hem niet op heeft tijdens borenquote:Op woensdag 2 april 2014 23:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben je ver of bijziend dan? Hoe red je het nu?
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat denk je zelf als ze hem niet op heeft tijdens boren
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat denk je zelf als ze hem niet op heeft tijdens boren
Zou toekijken terwijl je klust.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was vorige week een kastje in elkaar aan het zetten, had m'n bril even naast de schroefboor gelegd, ik pak die schroefboor en wil 'm terug leggen, laat ik 'm superlomp op m'n bril vallen.Pootje eraf.
![]()
Ahw.
Uit pak schijnt goor te zijn.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja ga dat toch niet helemaal zelf maken man
Ja uuh, ik kwam ff niet op dat woordje.quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was maar een geintje hoowr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |