Zuurgoed van makenquote:Op woensdag 2 april 2014 22:57 schreef Chloroform het volgende:
3 komkommers voor een euro. Wat moet je met 3 komkommers?
Nooit van jou verwacht.quote:
Mijn moeder maakte vroeger zelf groenten in zuur.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zuurgoed van maken. Copped 3 today.
Verklaar je naderquote:Op woensdag 2 april 2014 23:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja ikquote:Op woensdag 2 april 2014 21:42 schreef Chloroform het volgende:
Ik ben vandaag bij het dierenasiel geweest en het lijkt me wel wat om vrijwilligerswerk te doen daar. Iemand ervaring daarmee?
Vertel eens wat meer.quote:
Dit. (srs)quote:Op woensdag 2 april 2014 23:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:
Nou, je koopt 3 komkommers, die snij je zo voor optimale smaaksensatie en bitequote:
Mensen idd vreemd, maar had niet anders verwacht in dit achterlijke gehucht waar ik woon.quote:
Ja, ik.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:42 schreef Chloroform het volgende:
Ik ben vandaag bij het dierenasiel geweest en het lijkt me wel wat om vrijwilligerswerk te doen daar. Iemand ervaring daarmee?
Lijkt op surinaams gerecht toch? Afgezien van kokend water dan? Ik doe dit soms wel eens, maar de komkommer snij ik op een andere manier en dat vel of hoe je het ook noemt haal ik eraf.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nou, je koopt 3 komkommers, die snij je zo voor optimale smaaksensatie en bite:
[ afbeelding ]
Beetje azijn, kokend water, zout en suiker en dan op smaak brengen tot je die combo lekker vindt. Komkommer erin, in laten trekken en dan heb je je eigen zuurgoed. Gekookte bloemkool en wortel toevoegen is optioneel
.
Dat is fucking lekkerquote:Op woensdag 2 april 2014 23:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje azijn, kokend water, zout en suiker en dan op smaak brengen tot je die combo lekker vindt. Komkommer erin, in laten trekken en dan heb je je eigen zuurgoed. Gekookte bloemkool en wortel toevoegen is optioneel
.
Hm, oké. Zonde wel.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mensen idd vreemd, maar had niet anders verwacht in dit achterlijke gehucht waar ik woon.
Het werken tja, veel schoonmaken idd. Kattenbakken schoonmaken, schoon drinken en eten geven. Maar ik had schijt, ik ging ook tussendoor gewoon vaak een half uur ofzo in de kattenkamer zitten en dan met de lieve katten kroelen en borstelen enz.
Of ik ging wandelen met de honden, dat was wel chill. Maar neuh, leuk werk was het niet echt ofzo
quote:
Yupquote:Op woensdag 2 april 2014 23:14 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Lijkt op surinaams gerecht toch? Afgezien van kokend water dan? Ik doe dit soms wel eens, maar de komkommer snij ik op een andere manier en dat vel of hoe je het ook noemt haal ik eraf.
Vertel.quote:
Jawel.quote:
Was 1 keer, niets bijzonders, dingen sjouwen en met de animals spelen.quote:
Oké.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Jawel.
[..]
Was 1 keer, niets bijzonders, dingen sjouwen en met de animals spelen.
Omgquote:
Oh.quote:Was 1 keer, niets bijzonders, dingen sjouwen en met de animals spelen.
Kan echt niet hoor.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hardop, kon er gewoon niet opkomen toen ik z'n post las. Nam het maar over
.
#kantoorslaafquote:
Beter dan niets toch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Wow.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
.
Mensen die komkommer zonder schilquote:Op woensdag 2 april 2014 23:14 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Lijkt op surinaams gerecht toch? Afgezien van kokend water dan? Ik doe dit soms wel eens, maar de komkommer snij ik op een andere manier en dat vel of hoe je het ook noemt haal ik eraf.
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Beter dan niets toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lief. Wat voor spullen? En hoe ingezameld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Beter dan niets toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AwwwhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh echt? Waar dan he? he? he?
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Veer pls.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:26 schreef VeerEli het volgende:
Shit, moet ook nog maaltijd bedenken voor morgenavond. Iemand tips? Wil iets lekkers, makkelijks en gezonds.![]()
![]()
![]()
Braddie pls.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:26 schreef VeerEli het volgende:
Shit, moet ook nog maaltijd bedenken voor morgenavond. Iemand tips? Wil iets lekkers, makkelijks en gezonds.![]()
![]()
![]()
Hou je bek.quote:
En weet iemand ook een gezonde rijstsoort? Wil 's iets anders proberen dan altijd maar die Pandanrijst (quote:Op woensdag 2 april 2014 23:26 schreef VeerEli het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat lief. Wat voor spullen? En hoe ingezameld?
FOK! asielactie 2008.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
AwwwhhOh echt? Waar dan he? he? he?
zilvervliesrijst is het gezondst, ook lekker.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En weet iemand ook een gezonde rijstsoort? Wil 's iets anders proberen dan altijd maar die Pandanrijst ().
<3 Senseo. Ik snap nu eindelijk die verslaving met koffie (om je wakker te houden, red.)quote:
Surinaamse witte rijst.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En weet iemand ook een gezonde rijstsoort? Wil 's iets anders proberen dan altijd maar die Pandanrijst ().
Ja en ook gelijk het goorstquote:Op woensdag 2 april 2014 23:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zilvervliesrijst is het gezondst, ook lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |