Ik had m'n bril eigenlijk alleen op als ik achter laptop zat of tv keek, dus ik red me voorlopig wel. Mocht sowieso nieuwe bril uitkiezen maar al half jaar uitgesteld. Moet nu nog steeds langs opticien wel.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben je ver of bijziend dan? Hoe red je het nu?
Ik mag niet bij je moeder eten dus heb ook liever niet dat je toekijkt terwijl ik klus.quote:
Ah, het steekt.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik mag niet bij je moeder eten dus heb ook liever niet dat je toekijkt terwijl ik klus.
Ik wed dat dWc's moeder lekkerder kookt.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah, het steekt.Begrijpelijk, mijn moeders Surinaams voer is erg goed.
quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Luister, Sanjeev lookin' ass taxi drivin' motherfucker, can't have both oké?
Ja, dat geloof ik.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah, het steekt.Begrijpelijk, mijn moeders Surinaams voer is erg goed.
Lijkt wel een beetje op Chloro.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Dacht meer aan zoiets eigenlijk:
[ afbeelding ]
Weet je niks van.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wed dat dWc's moeder lekkerder kookt.
Nee man.quote:
Goede zin.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik.![]()
Stel dat ik een keer bij jouw moeder zou eten, wat kan ik dan beste meenemen? Flesje wijn?
Winkwinknudgenudge of wat?quote:
Nee. Je hoeft niks mee te brengen.quote:
Jouw tingi watra is niet te vertrouwen.quote:
Omdat ik toch niet mag komen zeker.quote:
Tapi mofoquote:Op donderdag 3 april 2014 00:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee. Je hoeft niks mee te brengen.
[..]
Jouw tingi watra is niet te vertrouwen.
Gvd kutzak, nu wil ik ook paprikachips.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
OH FUCK YEAH.
Thanks to the Route 99 heb ik uit vraatzucht triple chocolate chip cookies en paprika chips gekocht.
Doe niet zo wantrouwend.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat ik toch niet mag komen zeker.
Okay.
GOAT chips.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
OH FUCK YEAH.
Thanks to the Route 99 heb ik uit vraatzucht triple chocolate chip cookies en paprika chips gekocht.
Vind je dat echt? Vind het er echt heerlijk uitzien juistquote:
Jawel, vertrouw het niet.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Doe niet zo wantrouwend.
[..]
GOAT chips.![]()
Moest lachen om die sticker in de tv-reclame, "ik rem alleen voor aanbiedingen".
#levenophetrandjequote:Op donderdag 3 april 2014 00:13 schreef wickedmen het volgende:
Er is me wel eens verteld om voor een trein te springen, puur om te fucken sprong ik achter een trein en stuurde ik daarna een foto naar die mensen.
Courgette zit onder de kaas ja. JA ik kan er ook niks aan doen, ik zoek naar ovenschotelsquote:
Auberginequote:Op donderdag 3 april 2014 00:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Courgette zit onder de kaas ja. JA ik kan er ook niks aan doen, ik zoek naar ovenschotelsZit bijna overal courgette in. Iig bij de ovenschotels die me lekker lijken. Weet jij een groente die de courgette kan vervangen in dit gerecht dan?
Gnocchi peultjes.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Courgette zit onder de kaas ja. JA ik kan er ook niks aan doen, ik zoek naar ovenschotelsZit bijna overal courgette in. Iig bij de ovenschotels die me lekker lijken. Weet jij een groente die de courgette kan vervangen in dit gerecht dan?
Aubergine vind ik dus niet echt lekker. En nee, maar meer omdat ik het al gegeten heb deze weekquote:Op donderdag 3 april 2014 00:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Aubergine.
Je courgette verwisselen om FOK!kers.
Shut up mang. En niet weten wat gnocchi isquote:
Zou jouw peultje oppeuzelen.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Shut up mang. En niet weten wat gnocchi isOf peultjes
Nergens voor nodig.quote:
Niet gehoord, ik heb letterlijk 1 seconde van die reclame meegekregen.quote:Moest lachen om "heeft er iemand een muntje?"
Haha loserrrrrrrrr.quote:
Idd.quote:TV-kijkers.
Ja echt. =$quote:Op donderdag 3 april 2014 00:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Vind het er echt heerlijk uitzien juist
alles wat je lekker vind in principe, zo'n ovenschotel kan je toch naar eigen smaak veranderenquote:Op donderdag 3 april 2014 00:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja maar hallo, dit specifieke gerecht zou bijv echt kut worden door de courgette te vervangen met doppertjes ofzoquote:Op donderdag 3 april 2014 00:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
alles wat je lekker vind in principe, zo'n ovenschotel kan je toch naar eigen smaak veranderen
Dem gains.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:17 schreef VeerEli het volgende:
Oh en voor degenen die mij altijd mager noemen; vandaag jeans van nelly.com besteld in XS, kreeg ik niet verder dan m'n bovenbenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |