Op de fiets.quote:
Met of zonder garnalen?quote:Op woensdag 2 april 2014 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk Heppie.
Doen we de 12de wel
Ik wil jouquote:
quote:
Haha, die lach vooral.quote:
Dank u, ik kreeg hier een slappe lach van. Maar ik lach ook om het minstequote:
Misschien weet TS wel wat Matuberen isquote:
Wat geloof je wel?quote:
Dat ik morgen examen heb maar niet wil lerenquote:
Zie je, Tijn, het was wel gewoon een faal! Ik had gelijkquote:Op woensdag 2 april 2014 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom haten.
Zag het pas toen Lokje het postte
Wat voor een tentamen?quote:Op woensdag 2 april 2014 19:48 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dat ik morgen examen heb maar niet wil leren
[..]
Zie je, Tijn, het was wel gewoon een faal! Ik had gelijk![]()
Hoe is het met jullie?
Zit nog op de middelbare (middelbarequote:Op woensdag 2 april 2014 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor een tentamen?
Met mij goed
En ga je dat halen?quote:Op woensdag 2 april 2014 19:49 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zit nog op de middelbare (middelbare)
Maar Nederlands, en moet er een 4 voor halen (literatuurgeschiedenis), en dat haal ik niet als ik niet ga lerenMaar ben nu nog aan het SOGen (iig niet meer aan het gamen, it's something)
Het is wel aardig.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:48 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dat ik morgen examen heb maar niet wil leren
[..]
Zie je, Tijn, het was wel gewoon een faal! Ik had gelijk![]()
Hoe is het met jullie?
Weet nietquote:
Dankjequote:Op woensdag 2 april 2014 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is wel aardig.
Veel succes met je examen
Gadverdammequote:Op woensdag 2 april 2014 21:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel- geeft stapel kaarten en een vel ouderwetsche postzegels.... go your gang
Komt door Royco1quote:Op woensdag 2 april 2014 21:34 schreef GraagWatWater het volgende:
Hoe weten mensen van mijn postzegel lik verslaving?
You don't scare mequote:Op woensdag 2 april 2014 21:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
... * -Engel- zet handen in 'r zij... jawels
True.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En je hebt me nog wel in t donker gezien
Ik ook en en je was niet engquote:Op woensdag 2 april 2014 21:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En je hebt me nog wel in t donker gezien
Gelukkigquote:Op woensdag 2 april 2014 21:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... klopt, maar in dit geval was dat niet zo
wil je mn crusader binnenkort even boosten?quote:Op donderdag 3 april 2014 09:06 schreef muhahaha het volgende:
Complicate, was jij toevallig ook bij de Leidense meet?
Zo kom je iig wel over met je fiets.
Op Tor1? Moet nog wat upgrades maken.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
wil je mn crusader binnenkort even boosten?
sweetquote:Op donderdag 3 april 2014 09:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op Tor1? Moet nog wat upgrades maken.
Kom je de mijne dan ook boosten?
Ja man, las wel dat breached keep runs het beste werken.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:28 schreef Murdera het volgende:
sweet
Wel adventure aub. Ben de act doorlopen zat
En tuurlijkben je 1 van mijn 20 minions
![]()
quote:Op donderdag 3 april 2014 09:06 schreef muhahaha het volgende:
Complicate, was jij toevallig ook bij de Leidense meet?
Zo kom je iig wel over met je fiets.
Ik kom hier echt nog meer zelden dan jij denk ik.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:36 schreef Mystikvm het volgende:
Ik kom hier nog zelden, klik het topic open en proef direct de lucht die zwanger is van nagellak, mensenhaat, ongeschoren oksels en seks. Dat moet Joysa zijn.
Heel penetrant, jaquote:Op donderdag 3 april 2014 13:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik kom hier echt nog meer zelden dan jij denk ik.Dus mijn lucht trekt je echt hier naar toe.
quote:Op donderdag 3 april 2014 13:36 schreef Mystikvm het volgende:
Ik kom hier nog zelden, klik het topic open en proef direct de lucht die zwanger is van nagellak, mensenhaat, ongeschoren oksels en seks.
Zo behaard dat je t topic ermee killed!quote:Op donderdag 3 april 2014 13:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mijn oksels zijn ook ongeschoren, dus dat snap ik dan wel.
Gestikt in mijn okselhaarquote:Op donderdag 3 april 2014 15:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo behaard dat je t topic ermee killed!
Vrouwen in het echt zijn maar engquote:Op donderdag 3 april 2014 22:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik kom sowieso op vrouwen af. Op Fok. Niet in het echt.
Heul nie.quote:
Haha mafkeesquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sorry, het gaat gewoon niet werken tussen ons
Je moet geolied worden?quote:
Ohquote:
Ik ben niet in een vertelbui vandaag, dus nee.quote:
euh nu ben ik wel keicurieus zenne, geef me een hint dan? of ben je te lui om te "hinten"quote:Op zondag 6 april 2014 14:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben niet in een vertelbui vandaag, dus nee.
Ook te lui voor hints vandaag.quote:Op zondag 6 april 2014 14:54 schreef complicate het volgende:
euh nu ben ik wel keicurieus zenne, geef me een hint dan? of ben je te lui om te "hinten"
Oh je hebt het zondag-syndroom?quote:
Het is vooral mijn karakter. Dat het zondag is, helpt niet.quote:
op die fiets.quote:Op zondag 6 april 2014 15:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is vooral mijn karakter. Dat het zondag is, helpt niet.
Dat klinkt ook vermoeiend.quote:
hahahaquote:
Jouw inbox is vol nu kan ik je niet PM-enquote:
Nu niet meerquote:Op zondag 6 april 2014 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw inbox is vol nu kan ik je niet PM-en
Braafquote:
mlig?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:34 schreef GraagWatWater het volgende:
Hoe weten mensen van mijn postzegel lik verslaving?
quote:
Wat vond ik snel?quote:
Tof! Staat er nog iets leuks op de planning?quote:Op maandag 7 april 2014 22:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja lekker
Morgen komt m'n vader naar NL
Ik keek toevallig net in MyAT.quote:Op maandag 7 april 2014 22:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat er in dit topic gepost was, echt nog geen minuut later
Ehm, weet ik nog nietquote:Op maandag 7 april 2014 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Tof! Staat er nog iets leuks op de planning?
Ach vandaar, want sinds de reeksen onderaan staan, vergeet ik sneller daar te posten tenzij er net gepost is en hij hoog in myat staatquote:
Oké.quote:Op maandag 7 april 2014 22:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ehm, weet ik nog niet
Ik zie wel hoe 't loopt
Ja, precies. Ik kijk altijd of er een beetje leven is voordat ik er post.quote:Op maandag 7 april 2014 22:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach vandaar, want sinds de reeksen onderaan staan, vergeet ik sneller daar te posten tenzij er net gepost is en hij hoog in myat staat
Hij komt voor mn verjaardag, hij wisselt het elk jaar af. Dan tijdens mijn verjaardag en dan de verjaardag van mn zusjequote:
Gewoon een trap gevenquote:Op maandag 7 april 2014 22:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik kijk altijd of er een beetje leven is voordat ik er post.
Cool. Ga je een grote fissa geven?quote:Op maandag 7 april 2014 22:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij komt voor mn verjaardag, hij wisselt het elk jaar af. Dan tijdens mijn verjaardag en dan de verjaardag van mn zusje
Jammer weer.quote:
Nou, ik weet niet eens wat een fissa is (wsl een feestje oid?quote:
Is een ander woord voor feestje, ja. Vind het wel grappig klinken.quote:Op maandag 7 april 2014 22:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet eens wat een fissa is (wsl een feestje oid?) dus wordt lastig iets te geven waarvan ik niet weet wat het is enzo
Dialect zeker?quote:Op maandag 7 april 2014 22:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Is een ander woord voor feestje, ja. Vind het wel grappig klinken.
Straattaal geloof ik.quote:
Ik ook niet, maar dit woord werd ineens erg populair.quote:Op maandag 7 april 2014 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O ik ben helemaal niet meer op de hoogte van de laatste straattaal-dingessen
Makkelijk te spellenquote:Op maandag 7 april 2014 22:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dit woord werd ineens erg populair.
Dat zal het zijn.quote:
Met wie dan?quote:Op maandag 7 april 2014 22:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd niet meer zo actief op fok, maar wel een paar meets gehad
D&A?quote:Op maandag 7 april 2014 22:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
1tje was de d&a meet en dan nog een paar mensen prive gemeet dit jaar.
Zou je niet denken eigenlijk.quote:Op maandag 7 april 2014 22:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
depressie & angst
Was 1 van de betere meets btw
Mooi toch.quote:
Hier is het ook niet heel gezellig meer.quote:Op maandag 7 april 2014 23:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik hang eigenlijk alleen nog maar daar rond...behalve dan af en toe de sc's
Ja, maar ik het gelukkig sowieso genoeg te doenquote:Op maandag 7 april 2014 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Hier is het ook niet heel gezellig meer.Zo stil altijd.
Beter. Ik verveel me juist heel vaak.quote:Op maandag 7 april 2014 23:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, maar ik het gelukkig sowieso genoeg te doen
Zooo veel te doen, ik heb nog zoveel te doen
Ik heb niet zo heel veel te doen. Zeker doordeweeks niet.quote:
Ga anders een online RPG doenquote:Op maandag 7 april 2014 23:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel veel te doen. Zeker doordeweeks niet.
Ik kan beter een baan zoeken.quote:Op maandag 7 april 2014 23:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga anders een online RPG doen
Ik garandeer je, als dat jou eenmaal te pakken heeft, dan doe je niks anders meer
Ik sport wel, vier keer per week sowieso.quote:Op maandag 7 april 2014 23:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar tot die tijd moet je toch wel wat te doen hebben? Heb je geen hobbies dan?
Maar das maar 4 keer per week, daar kan je toch niet al je tijd mee vullen?quote:Op maandag 7 april 2014 23:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik sport wel, vier keer per week sowieso.
Tsssk.quote:Op maandag 7 april 2014 23:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar das maar 4 keer per week, daar kan je toch niet al je tijd mee vullen?
Wel mooi dat je sport btw
Ow, je woont alweer thuis? Was ik vergetenquote:Op maandag 7 april 2014 23:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Tsssk.Ik moet ook nog een beetje helpen hier, ook nu m'n moeder een paar weken moet rusten na haar operatie. En ik heb in de weekenden meestal wel meer te doen.
Dat is al meerdere keren duidelijk gemaakt.quote:Op maandag 7 april 2014 23:51 schreef LesMiserables het volgende:
whats up chickies
- wisten jullie dat masturberen verkeerd geschreven is in de titel
Ik heb altijd thuis gewoond sinds je mij kent hoor.quote:Op maandag 7 april 2014 23:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, je woont alweer thuis? Was ik vergeten
Waar word ik boos dan?quote:Op maandag 7 april 2014 23:56 schreef LesMiserables het volgende:
Ok, excusez moi, ik wist niet dat je boos zou worden.
Damn, was ik vergeten dusquote:Op maandag 7 april 2014 23:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb altijd thuis gewoond sinds je mij kent hoor.
Maakt niet uit.quote:
Even kijken of uw DM-notificatie goed werkt, ik heb je net een PM gestuurdquote:
Het is hier altijd rustig hoor, allemaal mensen boven de 80quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:52 schreef LesMiserables het volgende:
Lekker rustig hier ook. Een beetje rust doet een mens goed.
Ik ben al oud en wijs, slim en grijsquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Het is hier altijd rustig hoor, allemaal mensen boven de 80
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: O damn, dacht dat dit de sc was
Nevermind!
Edit2: O wacht, dit -is- de sc, zat ik toch goed
Ik geef gewoon de leeftijd de schuld![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben al oud en wijs, slim en grijsHhehe trein gemist , kon je de volgende niet nemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: O damn, dacht dat dit de sc was
Nevermind!
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Dan was ik te laat en de afspraak duurde toch maar een half uurquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Hhehe trein gemist , kon je de volgende niet nemen?
Leeftijd de schuld geven, je bent belange niet oudquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Edit2: O wacht, dit -is- de sc, zat ik toch goed
Ik geef gewoon de leeftijd de schuld
Je hebt gelijk, tis ook een slap excuusquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Leeftijd de schuld geven, je bent belange niet oud
Hopelijk was het geen belangrijke afspraak he. Volgende keer vroeger vertrekkenquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan was ik te laat en de afspraak duurde toch maar een half uur
Ik trap er niet in, ik trap in andere dingenquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, tis ook een slap excuus
Maar genoeg die erin trappen
Ik was al te laat dus moest haasten. En je weet wel hoe dat gaat zo op het laatst heb je altijd het meest te doenquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Hopelijk was het geen belangrijke afspraak he. Volgende keer vroeger vertrekkenof is het omdat je eerst mijn lange PM ging lezen ?
Toch niet iets van honden he?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik trap er niet in, ik trap in andere dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah ok, i know the feeling helaasquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was al te laat dus moest haasten. En je weet wel hoe dat gaat zo op het laatst heb je altijd het meest te doen
Neen komaan he koffie, you can do thisquote:
Tsja, ben iemand die altijd alles op het laatste moment moet doen he?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok, i know the feeling helaas
[..]
Neen komaan he koffie, you can do this
quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
http://www.nu.nl/tech/374(...)-en-niet-inhoud.html
Dit wist ik ergens dus al
Tis ook niet voor niets dat mensen die falen bij het gamen, de echte kneusjes zijn
Mensen die wel normaal kunnen gamen zijn al beter, maar er is maar 1 type gamer dat helemaal bovenaan staat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Welke games speel je allemaal eigenlijk? Misschien heb ik binnenkort een nieuwe verslaving en ga ik stoppen met shoppen.
Ja dat klopt en btw deadlines pffffffquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, ben iemand die altijd alles op het laatste moment moet doen he?
Deadlines...gotta love -and- hate them
Nee, kep echt geen idee
Nou, je hebt dus meerdere type gamers in een soort van rangorde.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:30 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
![]()
Welke games speel je allemaal eigenlijk? Misschien heb ik binnenkort een nieuwe verslaving en ga ik stoppen met shoppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En casual gamers zijn gamers die eigenlijk niet echt te plaatsen zijn, want ze zijn toch maar casual, maar als ik ze een plek zou moeten geven, dan had ik ze ergens bij de pro-gamers gezet denk ik
O pff, nou heb ik je vraag eigenlijk nieteens beantwoordquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:30 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
![]()
Aja, iddquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja dat klopt en btw deadlines pffffff![]()
Ah het is het goede in de mens willen zien en geloven. Daar trap ik soms nog in
quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, je hebt dus meerdere type gamers in een soort van rangorde.
Onderaan staan de gamers die falen bij het gamen (zeg maar de gefrustreerde scheldende pubers en soortgelijken)
Daarna krijg je de top gamers die echt fantastisch goed zijn, maar het spel -te- serieus nemen
Daarna krijg je de gamer die veelzijdig is en overal wel goed in is, maar die ook nog gewoon menselijk zijn
Maar er is 1 type gamer die nog verder doorge-evolueerd is...en dat is de modder en modders zijn een zeldzaamheidIk kon al raden wat onder spoiler wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En casual gamers zijn gamers die eigenlijk niet echt te plaatsen zijn, want ze zijn toch maar casual, maar als ik ze een plek zou moeten geven, dan had ik ze ergens bij de pro-gamers gezet denk ik![]()
![]()
Maar amai je weet er wel veel van. Over games gesproken ik denk dat ik dan type "spel serieus nemen", ik ben gisteren gaan bowlen en je moest eens kijken hoe serieus ik was, ik wou gewoon winnenen guess what? ik heb gewonnen
stel dat ik verloren had dan ging ik er een niet goed van zijn
Zo was ik vroeger ookquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik kon al raden wat onder spoiler was![]()
![]()
Maar amai je weet er wel veel van. Over games gesproken ik denk dat ik dan type spel serieus nemen, ik ben gisteren gaan bowlen en je moest eens kijken hoe serieus ik was, ik wou gewoon winnenen guess what? ik heb gewonnen
stel dat ik verloren was dan ging ik er een niet goed van zijn
Modden? Wat is dat? RPG? Ik ken alleen 1 game van mijn buurman iets met south parkquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O pff, nou heb ik je vraag eigenlijk nieteens beantwoord
Maar ik speel eigenlijk van alles, van RPG's tot shooters tot RTS, zowel online (laatste tijd niet meer zo) als offline.
Maar tegenwoordig ben ik meer bezig met modden dan met gamen, ik game alleen nog maar om m'n mods te testen zeg maar
De overheid zou strenger moeten zijnquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Aja, idd
Wel jammer, maar de wereld is nou eenmaal zoals ze is. Ziekelingen heb je overal, als ze de kans krijgen doen ze de vreselijkste dingen
Cooooooool, amai echt wel een kenner he.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Het leuke aan games modden is dat je zelf kunt bepalen hoe een spel speelt. 1 spel mod ik al 2,5 jaar en dat is nu een heel eigen spel geworden met wereldwijd maar 3 spelers
Games modden (modden is Engels voor "veranderen of tweaken") is het veranderen en aanpassen van bestaande spellen door in de bestanden rond te graven en te leren hoe een spel onder het oppervlak werkt. Zo kun je de meest gave dingen aan een spel toevoegen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Modden? Wat is dat? RPG? Ik ken alleen 1 game van mijn buurman iets met south park
Leuk zeg, en hoever kan je dan gaan in het veranderen van die spelregelsquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Games modden (modden is Engels voor "veranderen of tweaken") is het veranderen en aanpassen van bestaande spellen door in de bestanden rond te graven en te leren hoe een spel onder het oppervlak werkt. Zo kun je de meest gave dingen aan een spel toevoegen.
Je zou kunnen zeggen dat ik de spelregels van een spel aanpas aan hoe ik het het graagst heb
Hoe ver je kunt gaan?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Leuk zeg, en hoe ver kan je dan gaan in het veranderen van die spelregelslijkt me tof!
Zo zelf alles bepalenhehe
Baasquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zo was ik vroeger ook
Ik kon niet zo goed tegen mn verlies, maar dat was achteraf (zo ontdekte ik) omdat ik het mezelf kwalijk nam dat ik iets fout had gedaan, want als ik alles goed gedaan had dan had ik dus niet verloren.
Het maakte niet uit tegen of met wie ik speelde, maar winnen wil en wou ik altijd wel.
Alleen tegenwoordig maakt het me niet meer zoveel uit omdat ik mezelf als gamer toch al wel bewezen heb kwa prestaties
OK snappie, euh maar bestaan er ook games voor vrouwen dan?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe ver je kunt gaan?
O en een RPG is een Role Playing Game, dan moet je zeg maar je speelmannetje (of vrouwtje) constant upgraden en monsters verslaan
Nou, je kunt bijvoorbeeld jezelf onkwetsbaar of supersterk maken, maar dat is natuurlijk niet meer leuk na een tijdje.
Ow, dat wordt dus niks met ons zoquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Baas![]()
Maar eeuh ik ben absoluut onaangenaam om mee een spel/game te spelen, ik wil gewoon winnen, ik geniet er zelfs niet vanIk heb achteraf wel altijd ewa spijt , maar altijd blij dat ik toch gewonnen heb. Haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, tetrisquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:49 schreef complicate het volgende:
[..]
OK snappie, euh maar bestaan er ook games voor vrouwen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, dat wordt dus niks met ons zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja, tetrisZou je me laten winnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan ben je echt een baas in het quadraat
![]()
haha tetris, ik heb ooit een game gespeeld (iets met shoppen
) maar dat heeft mijn verslaving versterkt
Dus ja op zoek naar een nieuwe verslaving
![]()
En gamen leek/lijkt me een prima deal hehe1) No love without freedom, no freedom without love
Linkje ?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nee maar even serieus, eigenlijk maakt het niet uit of een gamer mannelijk of vrouwelijk is. Bij bijvoorbeeld shooters is de meerderheid man, maar de vrouwen die ook shooteren, zijn daar vaak kei-goed in
ik zou toch geen wowwijf op de bank hoeven hebben.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nee maar even serieus, eigenlijk maakt het niet uit of een gamer mannelijk of vrouwelijk is. Bij bijvoorbeeld shooters is de meerderheid man, maar de vrouwen die ook shooteren, zijn daar vaak kei-goed in
Ik zat vroeger in een clan waar een vrouw lid van was en alleen maar topspelers werden lid van die clan.quote:
Van wat voor soort games hou je dan?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Zou je me laten winnenDan ben je echt een baas in het quadraat
![]()
haha tetris, ik heb ooit een game gespeeld (iets met shoppen
) maar dat heeft mijn verslaving versterkt
Dus ja op zoek naar een nieuwe verslaving
![]()
En gamen leek/lijkt me een prima deal hehe
Tis wel weer anders als je zelf ook aan de WoW bentquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:57 schreef perro. het volgende:
[..]
ik zou toch geen wowwijf op de bank hoeven hebben.
Goede vraag, ik denk games die zich afspelen op een eiland ofzo en waar ik moet proberen te overleven zo iets zoals in "Lost"quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Van wat voor soort games hou je dan?
Tsja, de meeste games zijn gebaseerd op overleven tegen monsters die jou dood willen hebben.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Goede vraag, ik denk games die zich afspelen op een eiland ofzo en waar ik moet proberen te overleven zo iets zoals in "Lost"Games waarbij mijn adrenaline dus stijgt hehe
quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zat vroeger in een clan waar een vrouw lid van was en alleen maar topspelers werden lid van die clan.
Ik ken tegenwoordig geen vrouwelijke gamers meer omdat ik al een tijdje geen online games meer gedaan heb en vrijwel al mn vrienden mannen zijn
Nee ik wil geen monsters, ik ben gevoelig voor nachtmerriesquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, de meeste games zijn gebaseerd op overleven tegen monsters die jou dood willen hebben.
Anders ben je beter af met The Sims oid
Ja, tis eigenlijk ook meer een soort simulatie.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:09 schreef complicate het volgende:
Koffie, the Sims lijkt wel ok op het eerste zicht, ik zie daar geen monsters![]()
even verder googlen
A joh, gewoon lekker een paar honderd van die gedrochten de kop afknallen met een shotgun!quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee ik wil geen monsters, ik ben gevoelig voor nachtmerries![]()
Maar even googlen naar "the Sims"
Hey ma The Sims is superquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, tis eigenlijk ook meer een soort simulatie.
Maar je hebt bijvoorbeeld ook puzzelspelletjes (ook voor op je mobiel)
quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
A joh, gewoon lekker een paar honderd van die gedrochten de kop afknallen met een shotgun!![]()
waar niemand is wie hij of zij is. nee dank je, kutspel. een soort fantasie second life met geweld.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis wel weer anders als je zelf ook aan de WoW bent
The Sims is wel een leuk spel, maar je hebt het gauw gezien zonder uitbreidingen. Je bent redelijk snel 'erdoorheen' zeg maar.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Hey ma The Sims is superMerci , ik ga eens vandaag of morgen spelen hehe benieuwd
Ik puzzel niet graagik word daar ambetant van
geen geduld enzo hehe
Ben eigelijk naar The Sims 3 aan het kijkenquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:25 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
The Sims is wel een leuk spel, maar je hebt het gauw gezien zonder uitbreidingen. Je bent redelijk snel 'erdoorheen' zeg maar.
Then again, The Sims 3 heb ik niet gespeeld.
Ik zeg ook niet dat je aan de WoW moetquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:20 schreef perro. het volgende:
[..]
waar niemand is wie hij of zij is. nee dank je, kutspel. een soort fantasie second life met geweld.
Elfjesquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:25 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
The Sims is wel een leuk spel, maar je hebt het gauw gezien zonder uitbreidingen. Je bent redelijk snel 'erdoorheen' zeg maar.
Then again, The Sims 3 heb ik niet gespeeld.
Misschien vind je second life wel leuk. Dat is vooral gericht op sociale interactie, en je kunt je poppetje ook helemaal aankleden. Er zitten wel veel smeerlappen op (blijkbaar) dus wordt niet verbaasd als er ineens iemand de kleren van zijn/haar poppetje uit doet (je kunt dan gewoon weggaan en er zijn gebieden waar dat niet kan).quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Ben eigelijk naar The Sims 3 aan het kijken![]()
Wat raad je dan aan?
Elfjesquote:
Dat kan altijd al. Ik denk dat je gewoon weer 3 uur bezig bent met alle uitbreidingen downloaden, om maar genoeg te doen te hebben.quote:[..]
Was het in Sims 3 niet zo dat je ook kinderen kon krijgen enzo?
Ja, das weer zo jammer aan de Sims, ze doen er alles aan om jouw geld uit de zakken te kloppen door met zoveel uitbreidingen te komen...maar gelukkig heb je daar ook weer mods voorquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:29 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Misschien vind je second life wel leuk. Dat is vooral gericht op sociale interactie, en je kunt je poppetje ook helemaal aankleden. Er zitten wel veel smeerlappen op (blijkbaar) dus wordt niet verbaasd als er ineens iemand de kleren van zijn/haar poppetje uit doet (je kunt dan gewoon weggaan en er zijn gebieden waar dat niet kan).
The Sims 3 schijnt wel een stuk uitgebreider te zijn dan de eerste varianten. Die eerste twee konden mij ook wel een paar weken lang een uurtje per dag bezighouden, maar dat vind ik redelijk kort voor een simulatie-spel.
Yup, maar mods is vaak weer ietwat lastig. Weet niet hoe goed complicate met computers is... Anders moet jij haar maar helpenquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, das weer zo jammer aan de Sims, ze doen er alles aan om jouw geld uit de zakken te kloppen door met zoveel uitbreidingen te komen...maar gelukkig heb je daar ook weer mods voor
quote:
* complicate noteert second lifequote:Op dinsdag 8 april 2014 14:29 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Misschien vind je second life wel leuk. Dat is vooral gericht op sociale interactie, en je kunt je poppetje ook helemaal aankleden. Er zitten wel veel smeerlappen op (blijkbaar) dus wordt niet verbaasd als er ineens iemand de kleren van zijn/haar poppetje uit doet (je kunt dan gewoon weggaan en er zijn gebieden waar dat niet kan).
The Sims 3 schijnt wel een stuk uitgebreider te zijn dan de eerste varianten. Die eerste twee konden mij ook wel een paar weken lang een uurtje per dag bezighouden, maar dat vind ik redelijk kort voor een simulatie-spel.
Gewoon zelf moddenquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:31 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Yup, maar mods is vaak weer ietwat lastig. Weet niet hoe goed complicate met computers is... Anders moet jij haar maar helpen
O grappig, dat heb ik ook nog ooit geprobeerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou wel leuk zijn als je mensen irl kon moddenquote:
Handiger als je dat met je huis kon doen. Of met je fysiek. Zoveel makkelijker om gewoon spieren te modden dan naar de gym te gaanquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als je mensen irl kon modden
Dat kan toch ook? Psychologen doen dat toch? (tenminste, als ze hun best doenquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als je mensen irl kon modden
Zijn er al eens mensen die jou aangeklaagd hebben omdat ze door jou een barst in hun scherm hebben gemept?quote:
HAHAHAHA ik beloof net geen u meer te gebruiken en nu zeg jij, u tegen mequote:
Dat zou KEICOOOOOOOOOOOOL zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:34 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Handiger als je dat met je huis kon doen. Of met je fysiek. Zoveel makkelijker om gewoon spieren te modden dan naar de gym te gaan
Nope. Wil jij de eerste zijn?quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zijn er al eens mensen die jou aangeklaagd hebben omdat ze door jou een barst in hun scherm hebben gemept?
Sommige psychologen zijn psychopatenquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat kan toch ook? Psychologen doen dat toch? (tenminste, als ze hun best doen)
Maar helaas ook boosaards, zoals psychopaten enzo
En wat vond je ervan? Deel je ervaring met onsquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:38 schreef xFriendx het volgende:
Sims 2 nog in de kast staan hier. Ooit gekocht maar kon mij uiteindelijk toch weinig boeien.
Gewoon puur uit beleefdheid.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:37 schreef complicate het volgende:
[..]
HAHAHAHA ik beloof net geen u meer te gebruiken en nu zeg jij, u tegen meOf is dat een Hollandse humor
![]()
Maar het gaat goed met me
quote:
Ik heb het ook nog volgens mij. Met twee uitbreidingen. Legaal. Dat spel was er gewoon al een tijd toen ik 12 wasquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:38 schreef xFriendx het volgende:
Sims 2 nog in de kast staan hier. Ooit gekocht maar kon mij uiteindelijk toch weinig boeien.
Mja, ik denk dat ik simpelweg de uitdaging er niet zo in zag. Wil niet zeggen dat het een slecht spel is. Tis namelijk op zich wel uitgebreid en zo, maar zag zo het doel niet echt. Alsof er niet echt een einde is waar je naartoe speelt. Ja, ze moeten gelukkig zijn geloof ik (uit mijn hoofd) maar dat kon mij nou net weer niet boeienquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:39 schreef complicate het volgende:
[..]
En wat vond je ervan? Deel je ervaring met ons
Ah ok, ik denk eigenlijk dat The Sims toch iets is voor me. In die andere spelletjes is er veel te veel geweld en daar kan ik niet echt tegenquote:
CoD 4 is ook nog wel oké. Beter dan de derde in ieder geval. Daarna wordt het inderdaad vrij kut.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat ik simpelweg de uitdaging er niet zo in zag. Wil niet zeggen dat het een slecht spel is. Tis namelijk op zich wel uitgebreid en zo, maar zag zo het doel niet echt. Alsof er niet echt een einde is waar je naartoe speelt. Ja, ze moeten gelukkig zijn geloof ik (uit mijn hoofd) maar dat kon mij nou net weer niet boeien![]()
Denk ook dat mijn geduld er niet groot genoeg voor is. Uiteindelijk vermaak ik mij meer met de oudere Call of Duty spellen (mits Tweede Wereldoorlog) of racespellen.
Avontuur en puzzelen, dat deed ik het liefst met bijvoorbeeld de Monkey Island serie. Point-and-click adventuresquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok, ik denk eigenlijk dat The Sims toch iets is voor me. In die andere spelletjes is er veel te veel geweld en daar kan ik niet echt tegenMaar dank je wel voor de tip.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Sommige psychologen zijn psychopatenLaat ons maar verder gamen
Dan liever BF2quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat ik simpelweg de uitdaging er niet zo in zag. Wil niet zeggen dat het een slecht spel is. Tis namelijk op zich wel uitgebreid en zo, maar zag zo het doel niet echt. Alsof er niet echt een einde is waar je naartoe speelt. Ja, ze moeten gelukkig zijn geloof ik (uit mijn hoofd) maar dat kon mij nou net weer niet boeien![]()
Denk ook dat mijn geduld er niet groot genoeg voor is. Uiteindelijk vermaak ik mij meer met de oudere Call of Duty spellen (mits Tweede Wereldoorlog) of racespellen.
Hmm, zelfde is ook met de BF reeks gebeurdquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:46 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
CoD 4 is ook nog wel oké. Beter dan de derde in ieder geval. Daarna wordt het inderdaad vrij kut.
Muziek is sowiso beste verslaving ever and ever and everquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En muziek luisteren, das zo verslavend he?
BF2142quote:
quote:
Ik heb gewoon BF2142 in BF2 gemodquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:57 schreef Newbie114 het volgende:
Phwoar, ik moet aan een opdracht voor school werken, maar daar heb ik helemaal geen zin in. Nu ben ik met paint een stencil aan het maken om op een van mijn shirts te spuiten.
[..]
BF2142
hehe ik heb ondertussen veel tips hequote:Op dinsdag 8 april 2014 14:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb ik nooit gespeeld
Maar wel goeie dingen over gehoord
Nog beter zijn vliegtuigen -met- nukesquote:
Ha! De belangrijkste 2 vergeet ik gewoonquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon BF2142 in BF2 gemod
De Pilum!
De Zeller
De Krylov(en dan vooral die PK-74 raketten
)
quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ha! De belangrijkste 2 vergeet ik gewoon
De shotgun
De infantry sensor en last but the best...Ja ok thanx, nu ben ik totaal verloren. hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kan je straks een topic in R&P aanmaken over je nieuw gevonden game-verslaving en dat je daardoor geen tijd meer hebt om te dansen en mannen te schakenquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:58 schreef complicate het volgende:
[..]
hehe ik heb ondertussen veel tips hestraks geraak ik niet buiten met al die games
Sowieso vliegtuigenquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nog beter zijn vliegtuigen -met- nukes
Heb er zelfs een ribbon voor in het spel gedaan voor als je zoveel kills met de nuke hebt
Insider informationquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja ok thanx, nu ben ik totaal verloren. hahaha
Wat voor vliegtuig zou je liefst willen spelen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Sowieso vliegtuigenzelfs films die zich op vliegtuigen afspelen
Hehe stel je voorquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan kan je straks een topic in R&P aanmaken over je nieuw gevonden game-verslaving en dat je daardoor geen tijd meer hebt om te dansen en mannen te schaken
Op die fietsquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Insider information
Dit soort dingen ken je alleen maar als je de spellen ooit gespeeld hebt
Monkey Island (ik speel dan vooral deel 3, Curse of Monkey Island) is geniaal. Toffe humor in zinnen en de meeste vreemde middelen om iets te moeten voltooien (een gouden tand van een oude vent naar buiten smokkelen middels een stuk kauwgom opblazen tot een ballon bijv).quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb ik nooit gespeeld
Maar wel goeie dingen over gehoord
Ik heb het ook gespeeld, weet het zelf ook nietquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Insider information
Dit soort dingen ken je alleen maar als je de spellen ooit gespeeld hebt
quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat voor vliegtuig zou je liefst willen spelen?
Ik denk ik een kamikaze-piloot
Das pas echt een flits-carriere![]()
Ik weet niet geen idee. Waarschijnlijk een vliegtuig dat kan landenquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat voor vliegtuig zou je liefst willen spelen?
Ik denk ik een kamikaze-piloot
Das pas echt een flits-carriere![]()
Maar dat spel is toch antiek? Draait dat dan nog wel bij jou?quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Monkey Island (ik speel dan vooral deel 3, Curse of Monkey Island0 is geniaal. Toffe humor in zinnen en de meeste vreemde middelen om iets te moeten voltooien (een gouden tand van een oude vent naar buiten smokkelen middels een stuk kauwgom opblazen tot een ballon bijv).
Dan is kamikaze-piloot ook wel wat voor jouquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik weet niet geen idee. Waarschijnlijk een vliegtuig die kan landen
Hier nog XP, maar meestal draaide het al door simpelweg via rechtermuisknop-eigenschappen te kiezen voor draaien met win95 iets.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat spel is toch antiek? Draait dat dan nog wel bij jou?
Of gebruik je dosbox toevallig?
quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:05 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb het ook gespeeld, weet het zelf ook niet
[..]![]()
![]()
![]()
Stel je voor ik als pilootquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan is kamikaze-piloot ook wel wat voor jou
Dan is het de bedoeling dat je juist een zo groot mogelijke brokkenpiloot bent
Wow, XPquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hier nog XP, maar meestal draaide het al door simpelweg via rechtermuisknop-eigenschappen te kiezen voor draaien met win95 iets.
Beestjesquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Denk eerder een glazen kom, want er zit een beestje in
O dan moet je Aliens vs Predator 2 proberen en dan als alien gaan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Stel je voor ik als piloot![]()
![]()
Dan ga ik overal waar ik wil en wanneer ik wil , met wie ik wil etc. Wat is dromen toch leuk he
quote:
O dat komt wel goed!quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O dan moet je Aliens vs Predator 2 proberen en dan als alien gaan.
De vrijheid
De strategie
De bloedbaden
Onee wacht...jij was niet van die dingen he?![]()
Hahaha.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Denk eerder een glazen kom, want er zit een beestje in
Zit al wat rond te kijken naar een andere pc. Wil eigenlijk geen laptop. Klein scherm en nadat een accu kut is geworden valt je mobiliteitsvoordeel ook weg. Dus denk een nieuwe desktop, router met draadloos aanschaffen en dan tabblet voor er bij. Dan heb heb de desktop die lekker snel is en ik ook voor Office en zo kan gebruiken en dan de tabblet als ik gewoon op de bank wil hangen en lezen over Complicate en haar beestjes.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wow, XP
Goed besturingssysteem was dat
Met plezier jaren mee gewerkt
WOOOOOW dat lijkt dus ideaaaaaaaaaaaaalquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O dan moet je Aliens vs Predator 2 proberen en dan als alien gaan.
De vrijheid
De strategie
De bloedbaden
Onee wacht...jij was niet van die dingen he?![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In combinatie met propaangas en een vuurtje...
Niet doen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja ik blijf maar staren naar dat ding![]()
Ken ik weer neit, maar Koffie weet er waarschijnlijk alles vanquote:
Kloptquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Ken ik weer neit, maar Koffie weet er waarschijnlijk alles van
Welke tijd?quote:
Net popkorn bakkenquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In combinatie met propaangas en een vuurtje...
quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt
Heb ik ook ooit nog gemodRules.ini, hahaha. Dat is waar ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
POPCORNquote:
Ik ben vergeten te vermelden dat zo'n beestje wordt opgesloten in een boterhamzakje gevuld met propaangas.quote:
Ik niet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:14 schreef complicate het volgende:
Wie gaat er voor de LAPO? En liefst zonder fout
quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben vergeten te vermelden dat zo'n beestje wordt opgesloten in een boterhamzakje gevuld met propaangas.
Moet je even op youtube wat filmpjes erover kijken, dat spel was wel superschrikken vaakquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:11 schreef complicate het volgende:
[..]
WOOOOOW dat lijkt dus ideaaaaaaaaaaaaal![]()
Je bent een game-therapeut he
Beter doe je je XP machine niet weg, want veel oude spellen doen het niet meer op Windows 8quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zit al wat rond te kijken naar een andere pc. Wil eigenlijk geen laptop. Klein scherm en nadat een accu kut is geworden valt je mobiliteitsvoordeel ook weg. Dus denk een nieuwe desktop, router met draadloos aanschaffen en dan tabblet voor er bij. Dan heb heb de desktop die lekker snel is en ik ook voor Office en zo kan gebruiken en dan de tabblet als ik gewoon op de bank wil hangen en lezen over Complicate en haar beestjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |