Nou, ik weet niet eens wat een fissa is (wsl een feestje oid?quote:
Is een ander woord voor feestje, ja. Vind het wel grappig klinken.quote:Op maandag 7 april 2014 22:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet eens wat een fissa is (wsl een feestje oid?) dus wordt lastig iets te geven waarvan ik niet weet wat het is enzo
Dialect zeker?quote:Op maandag 7 april 2014 22:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Is een ander woord voor feestje, ja. Vind het wel grappig klinken.
Straattaal geloof ik.quote:
Ik ook niet, maar dit woord werd ineens erg populair.quote:Op maandag 7 april 2014 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O ik ben helemaal niet meer op de hoogte van de laatste straattaal-dingessen
Makkelijk te spellenquote:Op maandag 7 april 2014 22:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dit woord werd ineens erg populair.
Dat zal het zijn.quote:
Met wie dan?quote:Op maandag 7 april 2014 22:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd niet meer zo actief op fok, maar wel een paar meets gehad
D&A?quote:Op maandag 7 april 2014 22:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
1tje was de d&a meet en dan nog een paar mensen prive gemeet dit jaar.
Zou je niet denken eigenlijk.quote:Op maandag 7 april 2014 22:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
depressie & angst
Was 1 van de betere meets btw
Mooi toch.quote:
Hier is het ook niet heel gezellig meer.quote:Op maandag 7 april 2014 23:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik hang eigenlijk alleen nog maar daar rond...behalve dan af en toe de sc's
Ja, maar ik het gelukkig sowieso genoeg te doenquote:Op maandag 7 april 2014 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Hier is het ook niet heel gezellig meer.Zo stil altijd.
Beter. Ik verveel me juist heel vaak.quote:Op maandag 7 april 2014 23:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, maar ik het gelukkig sowieso genoeg te doen
Zooo veel te doen, ik heb nog zoveel te doen
Ik heb niet zo heel veel te doen. Zeker doordeweeks niet.quote:
Ga anders een online RPG doenquote:Op maandag 7 april 2014 23:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel veel te doen. Zeker doordeweeks niet.
Ik kan beter een baan zoeken.quote:Op maandag 7 april 2014 23:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga anders een online RPG doen
Ik garandeer je, als dat jou eenmaal te pakken heeft, dan doe je niks anders meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |