Dat ik morgen examen heb maar niet wil lerenquote:
Zie je, Tijn, het was wel gewoon een faal! Ik had gelijkquote:Op woensdag 2 april 2014 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom haten.
Zag het pas toen Lokje het postte
Wat voor een tentamen?quote:Op woensdag 2 april 2014 19:48 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dat ik morgen examen heb maar niet wil leren
[..]
Zie je, Tijn, het was wel gewoon een faal! Ik had gelijk![]()
Hoe is het met jullie?
Zit nog op de middelbare (middelbarequote:Op woensdag 2 april 2014 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor een tentamen?
Met mij goed
En ga je dat halen?quote:Op woensdag 2 april 2014 19:49 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zit nog op de middelbare (middelbare)
Maar Nederlands, en moet er een 4 voor halen (literatuurgeschiedenis), en dat haal ik niet als ik niet ga lerenMaar ben nu nog aan het SOGen (iig niet meer aan het gamen, it's something)
Het is wel aardig.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:48 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dat ik morgen examen heb maar niet wil leren
[..]
Zie je, Tijn, het was wel gewoon een faal! Ik had gelijk![]()
Hoe is het met jullie?
Weet nietquote:
Dankjequote:Op woensdag 2 april 2014 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is wel aardig.
Veel succes met je examen
Gadverdammequote:Op woensdag 2 april 2014 21:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel- geeft stapel kaarten en een vel ouderwetsche postzegels.... go your gang
Komt door Royco1quote:Op woensdag 2 april 2014 21:34 schreef GraagWatWater het volgende:
Hoe weten mensen van mijn postzegel lik verslaving?
You don't scare mequote:Op woensdag 2 april 2014 21:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
... * -Engel- zet handen in 'r zij... jawels
True.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En je hebt me nog wel in t donker gezien
Ik ook en en je was niet engquote:Op woensdag 2 april 2014 21:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En je hebt me nog wel in t donker gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |