Ik sport wel, vier keer per week sowieso.quote:Op maandag 7 april 2014 23:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar tot die tijd moet je toch wel wat te doen hebben? Heb je geen hobbies dan?
Maar das maar 4 keer per week, daar kan je toch niet al je tijd mee vullen?quote:Op maandag 7 april 2014 23:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik sport wel, vier keer per week sowieso.
Tsssk.quote:Op maandag 7 april 2014 23:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar das maar 4 keer per week, daar kan je toch niet al je tijd mee vullen?
Wel mooi dat je sport btw
Ow, je woont alweer thuis? Was ik vergetenquote:Op maandag 7 april 2014 23:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Tsssk.Ik moet ook nog een beetje helpen hier, ook nu m'n moeder een paar weken moet rusten na haar operatie. En ik heb in de weekenden meestal wel meer te doen.
Dat is al meerdere keren duidelijk gemaakt.quote:Op maandag 7 april 2014 23:51 schreef LesMiserables het volgende:
whats up chickies
- wisten jullie dat masturberen verkeerd geschreven is in de titel
Ik heb altijd thuis gewoond sinds je mij kent hoor.quote:Op maandag 7 april 2014 23:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, je woont alweer thuis? Was ik vergeten
Waar word ik boos dan?quote:Op maandag 7 april 2014 23:56 schreef LesMiserables het volgende:
Ok, excusez moi, ik wist niet dat je boos zou worden.
Damn, was ik vergeten dusquote:Op maandag 7 april 2014 23:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb altijd thuis gewoond sinds je mij kent hoor.
Maakt niet uit.quote:
Even kijken of uw DM-notificatie goed werkt, ik heb je net een PM gestuurdquote:
Het is hier altijd rustig hoor, allemaal mensen boven de 80quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:52 schreef LesMiserables het volgende:
Lekker rustig hier ook. Een beetje rust doet een mens goed.
Ik ben al oud en wijs, slim en grijsquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Het is hier altijd rustig hoor, allemaal mensen boven de 80
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: O damn, dacht dat dit de sc was
Nevermind!
Edit2: O wacht, dit -is- de sc, zat ik toch goed
Ik geef gewoon de leeftijd de schuld![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben al oud en wijs, slim en grijsHhehe trein gemist , kon je de volgende niet nemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: O damn, dacht dat dit de sc was
Nevermind!
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Dan was ik te laat en de afspraak duurde toch maar een half uurquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Hhehe trein gemist , kon je de volgende niet nemen?
Leeftijd de schuld geven, je bent belange niet oudquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Edit2: O wacht, dit -is- de sc, zat ik toch goed
Ik geef gewoon de leeftijd de schuld
Je hebt gelijk, tis ook een slap excuusquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Leeftijd de schuld geven, je bent belange niet oud
Hopelijk was het geen belangrijke afspraak he. Volgende keer vroeger vertrekkenquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan was ik te laat en de afspraak duurde toch maar een half uur
Ik trap er niet in, ik trap in andere dingenquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, tis ook een slap excuus
Maar genoeg die erin trappen
Ik was al te laat dus moest haasten. En je weet wel hoe dat gaat zo op het laatst heb je altijd het meest te doenquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Hopelijk was het geen belangrijke afspraak he. Volgende keer vroeger vertrekkenof is het omdat je eerst mijn lange PM ging lezen ?
Toch niet iets van honden he?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik trap er niet in, ik trap in andere dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |