op die fiets.quote:Op zondag 6 april 2014 15:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is vooral mijn karakter. Dat het zondag is, helpt niet.
Dat klinkt ook vermoeiend.quote:
hahahaquote:
Jouw inbox is vol nu kan ik je niet PM-enquote:
Nu niet meerquote:Op zondag 6 april 2014 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw inbox is vol nu kan ik je niet PM-en
Braafquote:
mlig?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:34 schreef GraagWatWater het volgende:
Hoe weten mensen van mijn postzegel lik verslaving?
quote:
Wat vond ik snel?quote:
Tof! Staat er nog iets leuks op de planning?quote:Op maandag 7 april 2014 22:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja lekker
Morgen komt m'n vader naar NL
Ik keek toevallig net in MyAT.quote:Op maandag 7 april 2014 22:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat er in dit topic gepost was, echt nog geen minuut later
Ehm, weet ik nog nietquote:Op maandag 7 april 2014 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Tof! Staat er nog iets leuks op de planning?
Ach vandaar, want sinds de reeksen onderaan staan, vergeet ik sneller daar te posten tenzij er net gepost is en hij hoog in myat staatquote:
Oké.quote:Op maandag 7 april 2014 22:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ehm, weet ik nog niet
Ik zie wel hoe 't loopt
Ja, precies. Ik kijk altijd of er een beetje leven is voordat ik er post.quote:Op maandag 7 april 2014 22:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach vandaar, want sinds de reeksen onderaan staan, vergeet ik sneller daar te posten tenzij er net gepost is en hij hoog in myat staat
Hij komt voor mn verjaardag, hij wisselt het elk jaar af. Dan tijdens mijn verjaardag en dan de verjaardag van mn zusjequote:
Gewoon een trap gevenquote:Op maandag 7 april 2014 22:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik kijk altijd of er een beetje leven is voordat ik er post.
Cool. Ga je een grote fissa geven?quote:Op maandag 7 april 2014 22:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij komt voor mn verjaardag, hij wisselt het elk jaar af. Dan tijdens mijn verjaardag en dan de verjaardag van mn zusje
Jammer weer.quote:
Nou, ik weet niet eens wat een fissa is (wsl een feestje oid?quote:
Is een ander woord voor feestje, ja. Vind het wel grappig klinken.quote:Op maandag 7 april 2014 22:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet eens wat een fissa is (wsl een feestje oid?) dus wordt lastig iets te geven waarvan ik niet weet wat het is enzo
Dialect zeker?quote:Op maandag 7 april 2014 22:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Is een ander woord voor feestje, ja. Vind het wel grappig klinken.
Straattaal geloof ik.quote:
Ik ook niet, maar dit woord werd ineens erg populair.quote:Op maandag 7 april 2014 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O ik ben helemaal niet meer op de hoogte van de laatste straattaal-dingessen
Makkelijk te spellenquote:Op maandag 7 april 2014 22:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dit woord werd ineens erg populair.
Dat zal het zijn.quote:
Met wie dan?quote:Op maandag 7 april 2014 22:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd niet meer zo actief op fok, maar wel een paar meets gehad
D&A?quote:Op maandag 7 april 2014 22:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
1tje was de d&a meet en dan nog een paar mensen prive gemeet dit jaar.
Zou je niet denken eigenlijk.quote:Op maandag 7 april 2014 22:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
depressie & angst
Was 1 van de betere meets btw
Mooi toch.quote:
Hier is het ook niet heel gezellig meer.quote:Op maandag 7 april 2014 23:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik hang eigenlijk alleen nog maar daar rond...behalve dan af en toe de sc's
Ja, maar ik het gelukkig sowieso genoeg te doenquote:Op maandag 7 april 2014 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Hier is het ook niet heel gezellig meer.Zo stil altijd.
Beter. Ik verveel me juist heel vaak.quote:Op maandag 7 april 2014 23:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, maar ik het gelukkig sowieso genoeg te doen
Zooo veel te doen, ik heb nog zoveel te doen
Ik heb niet zo heel veel te doen. Zeker doordeweeks niet.quote:
Ga anders een online RPG doenquote:Op maandag 7 april 2014 23:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel veel te doen. Zeker doordeweeks niet.
Ik kan beter een baan zoeken.quote:Op maandag 7 april 2014 23:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga anders een online RPG doen
Ik garandeer je, als dat jou eenmaal te pakken heeft, dan doe je niks anders meer
Ik sport wel, vier keer per week sowieso.quote:Op maandag 7 april 2014 23:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar tot die tijd moet je toch wel wat te doen hebben? Heb je geen hobbies dan?
Maar das maar 4 keer per week, daar kan je toch niet al je tijd mee vullen?quote:Op maandag 7 april 2014 23:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik sport wel, vier keer per week sowieso.
Tsssk.quote:Op maandag 7 april 2014 23:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar das maar 4 keer per week, daar kan je toch niet al je tijd mee vullen?
Wel mooi dat je sport btw
Ow, je woont alweer thuis? Was ik vergetenquote:Op maandag 7 april 2014 23:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Tsssk.Ik moet ook nog een beetje helpen hier, ook nu m'n moeder een paar weken moet rusten na haar operatie. En ik heb in de weekenden meestal wel meer te doen.
Dat is al meerdere keren duidelijk gemaakt.quote:Op maandag 7 april 2014 23:51 schreef LesMiserables het volgende:
whats up chickies
- wisten jullie dat masturberen verkeerd geschreven is in de titel
Ik heb altijd thuis gewoond sinds je mij kent hoor.quote:Op maandag 7 april 2014 23:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, je woont alweer thuis? Was ik vergeten
Waar word ik boos dan?quote:Op maandag 7 april 2014 23:56 schreef LesMiserables het volgende:
Ok, excusez moi, ik wist niet dat je boos zou worden.
Damn, was ik vergeten dusquote:Op maandag 7 april 2014 23:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb altijd thuis gewoond sinds je mij kent hoor.
Maakt niet uit.quote:
Even kijken of uw DM-notificatie goed werkt, ik heb je net een PM gestuurdquote:
Het is hier altijd rustig hoor, allemaal mensen boven de 80quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:52 schreef LesMiserables het volgende:
Lekker rustig hier ook. Een beetje rust doet een mens goed.
Ik ben al oud en wijs, slim en grijsquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Het is hier altijd rustig hoor, allemaal mensen boven de 80
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: O damn, dacht dat dit de sc was
Nevermind!
Edit2: O wacht, dit -is- de sc, zat ik toch goed
Ik geef gewoon de leeftijd de schuld![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben al oud en wijs, slim en grijsHhehe trein gemist , kon je de volgende niet nemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: O damn, dacht dat dit de sc was
Nevermind!
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Dan was ik te laat en de afspraak duurde toch maar een half uurquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Hhehe trein gemist , kon je de volgende niet nemen?
Leeftijd de schuld geven, je bent belange niet oudquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Edit2: O wacht, dit -is- de sc, zat ik toch goed
Ik geef gewoon de leeftijd de schuld
Je hebt gelijk, tis ook een slap excuusquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Leeftijd de schuld geven, je bent belange niet oud
Hopelijk was het geen belangrijke afspraak he. Volgende keer vroeger vertrekkenquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan was ik te laat en de afspraak duurde toch maar een half uur
Ik trap er niet in, ik trap in andere dingenquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, tis ook een slap excuus
Maar genoeg die erin trappen
Ik was al te laat dus moest haasten. En je weet wel hoe dat gaat zo op het laatst heb je altijd het meest te doenquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Hopelijk was het geen belangrijke afspraak he. Volgende keer vroeger vertrekkenof is het omdat je eerst mijn lange PM ging lezen ?
Toch niet iets van honden he?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik trap er niet in, ik trap in andere dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah ok, i know the feeling helaasquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was al te laat dus moest haasten. En je weet wel hoe dat gaat zo op het laatst heb je altijd het meest te doen
Neen komaan he koffie, you can do thisquote:
Tsja, ben iemand die altijd alles op het laatste moment moet doen he?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok, i know the feeling helaas
[..]
Neen komaan he koffie, you can do this
quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
http://www.nu.nl/tech/374(...)-en-niet-inhoud.html
Dit wist ik ergens dus al
Tis ook niet voor niets dat mensen die falen bij het gamen, de echte kneusjes zijn
Mensen die wel normaal kunnen gamen zijn al beter, maar er is maar 1 type gamer dat helemaal bovenaan staat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Welke games speel je allemaal eigenlijk? Misschien heb ik binnenkort een nieuwe verslaving en ga ik stoppen met shoppen.
Ja dat klopt en btw deadlines pffffffquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, ben iemand die altijd alles op het laatste moment moet doen he?
Deadlines...gotta love -and- hate them
Nee, kep echt geen idee
Nou, je hebt dus meerdere type gamers in een soort van rangorde.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:30 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
![]()
Welke games speel je allemaal eigenlijk? Misschien heb ik binnenkort een nieuwe verslaving en ga ik stoppen met shoppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En casual gamers zijn gamers die eigenlijk niet echt te plaatsen zijn, want ze zijn toch maar casual, maar als ik ze een plek zou moeten geven, dan had ik ze ergens bij de pro-gamers gezet denk ik
O pff, nou heb ik je vraag eigenlijk nieteens beantwoordquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:30 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
![]()
Aja, iddquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja dat klopt en btw deadlines pffffff![]()
Ah het is het goede in de mens willen zien en geloven. Daar trap ik soms nog in
quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, je hebt dus meerdere type gamers in een soort van rangorde.
Onderaan staan de gamers die falen bij het gamen (zeg maar de gefrustreerde scheldende pubers en soortgelijken)
Daarna krijg je de top gamers die echt fantastisch goed zijn, maar het spel -te- serieus nemen
Daarna krijg je de gamer die veelzijdig is en overal wel goed in is, maar die ook nog gewoon menselijk zijn
Maar er is 1 type gamer die nog verder doorge-evolueerd is...en dat is de modder en modders zijn een zeldzaamheidIk kon al raden wat onder spoiler wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En casual gamers zijn gamers die eigenlijk niet echt te plaatsen zijn, want ze zijn toch maar casual, maar als ik ze een plek zou moeten geven, dan had ik ze ergens bij de pro-gamers gezet denk ik![]()
![]()
Maar amai je weet er wel veel van. Over games gesproken ik denk dat ik dan type "spel serieus nemen", ik ben gisteren gaan bowlen en je moest eens kijken hoe serieus ik was, ik wou gewoon winnenen guess what? ik heb gewonnen
stel dat ik verloren had dan ging ik er een niet goed van zijn
Zo was ik vroeger ookquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik kon al raden wat onder spoiler was![]()
![]()
Maar amai je weet er wel veel van. Over games gesproken ik denk dat ik dan type spel serieus nemen, ik ben gisteren gaan bowlen en je moest eens kijken hoe serieus ik was, ik wou gewoon winnenen guess what? ik heb gewonnen
stel dat ik verloren was dan ging ik er een niet goed van zijn
Modden? Wat is dat? RPG? Ik ken alleen 1 game van mijn buurman iets met south parkquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O pff, nou heb ik je vraag eigenlijk nieteens beantwoord
Maar ik speel eigenlijk van alles, van RPG's tot shooters tot RTS, zowel online (laatste tijd niet meer zo) als offline.
Maar tegenwoordig ben ik meer bezig met modden dan met gamen, ik game alleen nog maar om m'n mods te testen zeg maar
De overheid zou strenger moeten zijnquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Aja, idd
Wel jammer, maar de wereld is nou eenmaal zoals ze is. Ziekelingen heb je overal, als ze de kans krijgen doen ze de vreselijkste dingen
Cooooooool, amai echt wel een kenner he.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Het leuke aan games modden is dat je zelf kunt bepalen hoe een spel speelt. 1 spel mod ik al 2,5 jaar en dat is nu een heel eigen spel geworden met wereldwijd maar 3 spelers
Games modden (modden is Engels voor "veranderen of tweaken") is het veranderen en aanpassen van bestaande spellen door in de bestanden rond te graven en te leren hoe een spel onder het oppervlak werkt. Zo kun je de meest gave dingen aan een spel toevoegen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Modden? Wat is dat? RPG? Ik ken alleen 1 game van mijn buurman iets met south park
Leuk zeg, en hoever kan je dan gaan in het veranderen van die spelregelsquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Games modden (modden is Engels voor "veranderen of tweaken") is het veranderen en aanpassen van bestaande spellen door in de bestanden rond te graven en te leren hoe een spel onder het oppervlak werkt. Zo kun je de meest gave dingen aan een spel toevoegen.
Je zou kunnen zeggen dat ik de spelregels van een spel aanpas aan hoe ik het het graagst heb
Hoe ver je kunt gaan?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Leuk zeg, en hoe ver kan je dan gaan in het veranderen van die spelregelslijkt me tof!
Zo zelf alles bepalenhehe
Baasquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zo was ik vroeger ook
Ik kon niet zo goed tegen mn verlies, maar dat was achteraf (zo ontdekte ik) omdat ik het mezelf kwalijk nam dat ik iets fout had gedaan, want als ik alles goed gedaan had dan had ik dus niet verloren.
Het maakte niet uit tegen of met wie ik speelde, maar winnen wil en wou ik altijd wel.
Alleen tegenwoordig maakt het me niet meer zoveel uit omdat ik mezelf als gamer toch al wel bewezen heb kwa prestaties
OK snappie, euh maar bestaan er ook games voor vrouwen dan?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe ver je kunt gaan?
O en een RPG is een Role Playing Game, dan moet je zeg maar je speelmannetje (of vrouwtje) constant upgraden en monsters verslaan
Nou, je kunt bijvoorbeeld jezelf onkwetsbaar of supersterk maken, maar dat is natuurlijk niet meer leuk na een tijdje.
Ow, dat wordt dus niks met ons zoquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Baas![]()
Maar eeuh ik ben absoluut onaangenaam om mee een spel/game te spelen, ik wil gewoon winnen, ik geniet er zelfs niet vanIk heb achteraf wel altijd ewa spijt , maar altijd blij dat ik toch gewonnen heb. Haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, tetrisquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:49 schreef complicate het volgende:
[..]
OK snappie, euh maar bestaan er ook games voor vrouwen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, dat wordt dus niks met ons zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja, tetrisZou je me laten winnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan ben je echt een baas in het quadraat
![]()
haha tetris, ik heb ooit een game gespeeld (iets met shoppen
) maar dat heeft mijn verslaving versterkt
Dus ja op zoek naar een nieuwe verslaving
![]()
En gamen leek/lijkt me een prima deal hehe1) No love without freedom, no freedom without love
Linkje ?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nee maar even serieus, eigenlijk maakt het niet uit of een gamer mannelijk of vrouwelijk is. Bij bijvoorbeeld shooters is de meerderheid man, maar de vrouwen die ook shooteren, zijn daar vaak kei-goed in
ik zou toch geen wowwijf op de bank hoeven hebben.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nee maar even serieus, eigenlijk maakt het niet uit of een gamer mannelijk of vrouwelijk is. Bij bijvoorbeeld shooters is de meerderheid man, maar de vrouwen die ook shooteren, zijn daar vaak kei-goed in
Ik zat vroeger in een clan waar een vrouw lid van was en alleen maar topspelers werden lid van die clan.quote:
Van wat voor soort games hou je dan?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Zou je me laten winnenDan ben je echt een baas in het quadraat
![]()
haha tetris, ik heb ooit een game gespeeld (iets met shoppen
) maar dat heeft mijn verslaving versterkt
Dus ja op zoek naar een nieuwe verslaving
![]()
En gamen leek/lijkt me een prima deal hehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |