Op de fiets.quote:
Met of zonder garnalen?quote:Op woensdag 2 april 2014 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk Heppie.
Doen we de 12de wel
Ik wil jouquote:
quote:
Haha, die lach vooral.quote:
Dank u, ik kreeg hier een slappe lach van. Maar ik lach ook om het minstequote:
Misschien weet TS wel wat Matuberen isquote:
Wat geloof je wel?quote:
Dat ik morgen examen heb maar niet wil lerenquote:
Zie je, Tijn, het was wel gewoon een faal! Ik had gelijkquote:Op woensdag 2 april 2014 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom haten.
Zag het pas toen Lokje het postte
Wat voor een tentamen?quote:Op woensdag 2 april 2014 19:48 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dat ik morgen examen heb maar niet wil leren
[..]
Zie je, Tijn, het was wel gewoon een faal! Ik had gelijk![]()
Hoe is het met jullie?
Zit nog op de middelbare (middelbarequote:Op woensdag 2 april 2014 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor een tentamen?
Met mij goed
En ga je dat halen?quote:Op woensdag 2 april 2014 19:49 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zit nog op de middelbare (middelbare)
Maar Nederlands, en moet er een 4 voor halen (literatuurgeschiedenis), en dat haal ik niet als ik niet ga lerenMaar ben nu nog aan het SOGen (iig niet meer aan het gamen, it's something)
Het is wel aardig.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:48 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dat ik morgen examen heb maar niet wil leren
[..]
Zie je, Tijn, het was wel gewoon een faal! Ik had gelijk![]()
Hoe is het met jullie?
Weet nietquote:
Dankjequote:Op woensdag 2 april 2014 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is wel aardig.
Veel succes met je examen
Gadverdammequote:Op woensdag 2 april 2014 21:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel- geeft stapel kaarten en een vel ouderwetsche postzegels.... go your gang
Komt door Royco1quote:Op woensdag 2 april 2014 21:34 schreef GraagWatWater het volgende:
Hoe weten mensen van mijn postzegel lik verslaving?
You don't scare mequote:Op woensdag 2 april 2014 21:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
... * -Engel- zet handen in 'r zij... jawels
True.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En je hebt me nog wel in t donker gezien
Ik ook en en je was niet engquote:Op woensdag 2 april 2014 21:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En je hebt me nog wel in t donker gezien
Gelukkigquote:Op woensdag 2 april 2014 21:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... klopt, maar in dit geval was dat niet zo
wil je mn crusader binnenkort even boosten?quote:Op donderdag 3 april 2014 09:06 schreef muhahaha het volgende:
Complicate, was jij toevallig ook bij de Leidense meet?
Zo kom je iig wel over met je fiets.
Op Tor1? Moet nog wat upgrades maken.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
wil je mn crusader binnenkort even boosten?
sweetquote:Op donderdag 3 april 2014 09:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op Tor1? Moet nog wat upgrades maken.
Kom je de mijne dan ook boosten?
Ja man, las wel dat breached keep runs het beste werken.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:28 schreef Murdera het volgende:
sweet
Wel adventure aub. Ben de act doorlopen zat
En tuurlijkben je 1 van mijn 20 minions
![]()
quote:Op donderdag 3 april 2014 09:06 schreef muhahaha het volgende:
Complicate, was jij toevallig ook bij de Leidense meet?
Zo kom je iig wel over met je fiets.
Ik kom hier echt nog meer zelden dan jij denk ik.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:36 schreef Mystikvm het volgende:
Ik kom hier nog zelden, klik het topic open en proef direct de lucht die zwanger is van nagellak, mensenhaat, ongeschoren oksels en seks. Dat moet Joysa zijn.
Heel penetrant, jaquote:Op donderdag 3 april 2014 13:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik kom hier echt nog meer zelden dan jij denk ik.Dus mijn lucht trekt je echt hier naar toe.
quote:Op donderdag 3 april 2014 13:36 schreef Mystikvm het volgende:
Ik kom hier nog zelden, klik het topic open en proef direct de lucht die zwanger is van nagellak, mensenhaat, ongeschoren oksels en seks.
Zo behaard dat je t topic ermee killed!quote:Op donderdag 3 april 2014 13:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mijn oksels zijn ook ongeschoren, dus dat snap ik dan wel.
Gestikt in mijn okselhaarquote:Op donderdag 3 april 2014 15:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo behaard dat je t topic ermee killed!
Vrouwen in het echt zijn maar engquote:Op donderdag 3 april 2014 22:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik kom sowieso op vrouwen af. Op Fok. Niet in het echt.
Heul nie.quote:
Haha mafkeesquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sorry, het gaat gewoon niet werken tussen ons
Je moet geolied worden?quote:
Ohquote:
Ik ben niet in een vertelbui vandaag, dus nee.quote:
euh nu ben ik wel keicurieus zenne, geef me een hint dan? of ben je te lui om te "hinten"quote:Op zondag 6 april 2014 14:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben niet in een vertelbui vandaag, dus nee.
Ook te lui voor hints vandaag.quote:Op zondag 6 april 2014 14:54 schreef complicate het volgende:
euh nu ben ik wel keicurieus zenne, geef me een hint dan? of ben je te lui om te "hinten"
Oh je hebt het zondag-syndroom?quote:
Het is vooral mijn karakter. Dat het zondag is, helpt niet.quote:
op die fiets.quote:Op zondag 6 april 2014 15:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is vooral mijn karakter. Dat het zondag is, helpt niet.
Dat klinkt ook vermoeiend.quote:
hahahaquote:
Jouw inbox is vol nu kan ik je niet PM-enquote:
Nu niet meerquote:Op zondag 6 april 2014 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw inbox is vol nu kan ik je niet PM-en
Braafquote:
mlig?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:34 schreef GraagWatWater het volgende:
Hoe weten mensen van mijn postzegel lik verslaving?
quote:
Wat vond ik snel?quote:
Tof! Staat er nog iets leuks op de planning?quote:Op maandag 7 april 2014 22:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja lekker
Morgen komt m'n vader naar NL
Ik keek toevallig net in MyAT.quote:Op maandag 7 april 2014 22:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat er in dit topic gepost was, echt nog geen minuut later
Ehm, weet ik nog nietquote:Op maandag 7 april 2014 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Tof! Staat er nog iets leuks op de planning?
Ach vandaar, want sinds de reeksen onderaan staan, vergeet ik sneller daar te posten tenzij er net gepost is en hij hoog in myat staatquote:
Oké.quote:Op maandag 7 april 2014 22:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ehm, weet ik nog niet
Ik zie wel hoe 't loopt
Ja, precies. Ik kijk altijd of er een beetje leven is voordat ik er post.quote:Op maandag 7 april 2014 22:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach vandaar, want sinds de reeksen onderaan staan, vergeet ik sneller daar te posten tenzij er net gepost is en hij hoog in myat staat
Hij komt voor mn verjaardag, hij wisselt het elk jaar af. Dan tijdens mijn verjaardag en dan de verjaardag van mn zusjequote:
Gewoon een trap gevenquote:Op maandag 7 april 2014 22:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik kijk altijd of er een beetje leven is voordat ik er post.
Cool. Ga je een grote fissa geven?quote:Op maandag 7 april 2014 22:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij komt voor mn verjaardag, hij wisselt het elk jaar af. Dan tijdens mijn verjaardag en dan de verjaardag van mn zusje
Jammer weer.quote:
Nou, ik weet niet eens wat een fissa is (wsl een feestje oid?quote:
Is een ander woord voor feestje, ja. Vind het wel grappig klinken.quote:Op maandag 7 april 2014 22:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet eens wat een fissa is (wsl een feestje oid?) dus wordt lastig iets te geven waarvan ik niet weet wat het is enzo
Dialect zeker?quote:Op maandag 7 april 2014 22:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Is een ander woord voor feestje, ja. Vind het wel grappig klinken.
Straattaal geloof ik.quote:
Ik ook niet, maar dit woord werd ineens erg populair.quote:Op maandag 7 april 2014 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O ik ben helemaal niet meer op de hoogte van de laatste straattaal-dingessen
Makkelijk te spellenquote:Op maandag 7 april 2014 22:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dit woord werd ineens erg populair.
Dat zal het zijn.quote:
Met wie dan?quote:Op maandag 7 april 2014 22:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd niet meer zo actief op fok, maar wel een paar meets gehad
D&A?quote:Op maandag 7 april 2014 22:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
1tje was de d&a meet en dan nog een paar mensen prive gemeet dit jaar.
Zou je niet denken eigenlijk.quote:Op maandag 7 april 2014 22:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
depressie & angst
Was 1 van de betere meets btw
Mooi toch.quote:
Hier is het ook niet heel gezellig meer.quote:Op maandag 7 april 2014 23:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik hang eigenlijk alleen nog maar daar rond...behalve dan af en toe de sc's
Ja, maar ik het gelukkig sowieso genoeg te doenquote:Op maandag 7 april 2014 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Hier is het ook niet heel gezellig meer.Zo stil altijd.
Beter. Ik verveel me juist heel vaak.quote:Op maandag 7 april 2014 23:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, maar ik het gelukkig sowieso genoeg te doen
Zooo veel te doen, ik heb nog zoveel te doen
Ik heb niet zo heel veel te doen. Zeker doordeweeks niet.quote:
Ga anders een online RPG doenquote:Op maandag 7 april 2014 23:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel veel te doen. Zeker doordeweeks niet.
Ik kan beter een baan zoeken.quote:Op maandag 7 april 2014 23:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga anders een online RPG doen
Ik garandeer je, als dat jou eenmaal te pakken heeft, dan doe je niks anders meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |