op die fiets.quote:Op zondag 6 april 2014 15:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is vooral mijn karakter. Dat het zondag is, helpt niet.
Dat klinkt ook vermoeiend.quote:
hahahaquote:
Jouw inbox is vol nu kan ik je niet PM-enquote:
Nu niet meerquote:Op zondag 6 april 2014 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw inbox is vol nu kan ik je niet PM-en
Braafquote:
mlig?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:34 schreef GraagWatWater het volgende:
Hoe weten mensen van mijn postzegel lik verslaving?
quote:
Wat vond ik snel?quote:
Tof! Staat er nog iets leuks op de planning?quote:Op maandag 7 april 2014 22:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja lekker
Morgen komt m'n vader naar NL
Ik keek toevallig net in MyAT.quote:Op maandag 7 april 2014 22:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat er in dit topic gepost was, echt nog geen minuut later
Ehm, weet ik nog nietquote:Op maandag 7 april 2014 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Tof! Staat er nog iets leuks op de planning?
Ach vandaar, want sinds de reeksen onderaan staan, vergeet ik sneller daar te posten tenzij er net gepost is en hij hoog in myat staatquote:
Oké.quote:Op maandag 7 april 2014 22:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ehm, weet ik nog niet
Ik zie wel hoe 't loopt
Ja, precies. Ik kijk altijd of er een beetje leven is voordat ik er post.quote:Op maandag 7 april 2014 22:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach vandaar, want sinds de reeksen onderaan staan, vergeet ik sneller daar te posten tenzij er net gepost is en hij hoog in myat staat
Hij komt voor mn verjaardag, hij wisselt het elk jaar af. Dan tijdens mijn verjaardag en dan de verjaardag van mn zusjequote:
Gewoon een trap gevenquote:Op maandag 7 april 2014 22:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik kijk altijd of er een beetje leven is voordat ik er post.
Cool. Ga je een grote fissa geven?quote:Op maandag 7 april 2014 22:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij komt voor mn verjaardag, hij wisselt het elk jaar af. Dan tijdens mijn verjaardag en dan de verjaardag van mn zusje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |