BF2142quote:
quote:
Ik heb gewoon BF2142 in BF2 gemodquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:57 schreef Newbie114 het volgende:
Phwoar, ik moet aan een opdracht voor school werken, maar daar heb ik helemaal geen zin in. Nu ben ik met paint een stencil aan het maken om op een van mijn shirts te spuiten.
[..]
BF2142
hehe ik heb ondertussen veel tips hequote:Op dinsdag 8 april 2014 14:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb ik nooit gespeeld
Maar wel goeie dingen over gehoord
Nog beter zijn vliegtuigen -met- nukesquote:
Ha! De belangrijkste 2 vergeet ik gewoonquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon BF2142 in BF2 gemod
De Pilum!
De Zeller
De Krylov(en dan vooral die PK-74 raketten
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ha! De belangrijkste 2 vergeet ik gewoon
De shotgun
De infantry sensor en last but the best...Ja ok thanx, nu ben ik totaal verloren. hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Dan kan je straks een topic in R&P aanmaken over je nieuw gevonden game-verslaving en dat je daardoor geen tijd meer hebt om te dansen en mannen te schakenquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:58 schreef complicate het volgende:
[..]
hehe ik heb ondertussen veel tips hestraks geraak ik niet buiten met al die games
Sowieso vliegtuigenquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nog beter zijn vliegtuigen -met- nukes
Heb er zelfs een ribbon voor in het spel gedaan voor als je zoveel kills met de nuke hebt
Insider informationquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja ok thanx, nu ben ik totaal verloren. hahaha
Wat voor vliegtuig zou je liefst willen spelen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Sowieso vliegtuigenzelfs films die zich op vliegtuigen afspelen
Hehe stel je voorquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan kan je straks een topic in R&P aanmaken over je nieuw gevonden game-verslaving en dat je daardoor geen tijd meer hebt om te dansen en mannen te schaken
Op die fietsquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Insider information
Dit soort dingen ken je alleen maar als je de spellen ooit gespeeld hebt
Monkey Island (ik speel dan vooral deel 3, Curse of Monkey Island) is geniaal. Toffe humor in zinnen en de meeste vreemde middelen om iets te moeten voltooien (een gouden tand van een oude vent naar buiten smokkelen middels een stuk kauwgom opblazen tot een ballon bijv).quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb ik nooit gespeeld
Maar wel goeie dingen over gehoord
Ik heb het ook gespeeld, weet het zelf ook nietquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Insider information
Dit soort dingen ken je alleen maar als je de spellen ooit gespeeld hebt
quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat voor vliegtuig zou je liefst willen spelen?
Ik denk ik een kamikaze-piloot
Das pas echt een flits-carriere![]()
Ik weet niet geen idee. Waarschijnlijk een vliegtuig dat kan landenquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat voor vliegtuig zou je liefst willen spelen?
Ik denk ik een kamikaze-piloot
Das pas echt een flits-carriere![]()
Maar dat spel is toch antiek? Draait dat dan nog wel bij jou?quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Monkey Island (ik speel dan vooral deel 3, Curse of Monkey Island0 is geniaal. Toffe humor in zinnen en de meeste vreemde middelen om iets te moeten voltooien (een gouden tand van een oude vent naar buiten smokkelen middels een stuk kauwgom opblazen tot een ballon bijv).
Dan is kamikaze-piloot ook wel wat voor jouquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik weet niet geen idee. Waarschijnlijk een vliegtuig die kan landen
Hier nog XP, maar meestal draaide het al door simpelweg via rechtermuisknop-eigenschappen te kiezen voor draaien met win95 iets.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat spel is toch antiek? Draait dat dan nog wel bij jou?
Of gebruik je dosbox toevallig?
quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:05 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb het ook gespeeld, weet het zelf ook niet
[..]![]()
![]()
![]()
Stel je voor ik als pilootquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan is kamikaze-piloot ook wel wat voor jou
Dan is het de bedoeling dat je juist een zo groot mogelijke brokkenpiloot bent
Wow, XPquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hier nog XP, maar meestal draaide het al door simpelweg via rechtermuisknop-eigenschappen te kiezen voor draaien met win95 iets.
Beestjesquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Denk eerder een glazen kom, want er zit een beestje in
O dan moet je Aliens vs Predator 2 proberen en dan als alien gaan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Stel je voor ik als piloot![]()
![]()
Dan ga ik overal waar ik wil en wanneer ik wil , met wie ik wil etc. Wat is dromen toch leuk he
quote:
O dat komt wel goed!quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O dan moet je Aliens vs Predator 2 proberen en dan als alien gaan.
De vrijheid
De strategie
De bloedbaden
Onee wacht...jij was niet van die dingen he?![]()
Hahaha.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Denk eerder een glazen kom, want er zit een beestje in
Zit al wat rond te kijken naar een andere pc. Wil eigenlijk geen laptop. Klein scherm en nadat een accu kut is geworden valt je mobiliteitsvoordeel ook weg. Dus denk een nieuwe desktop, router met draadloos aanschaffen en dan tabblet voor er bij. Dan heb heb de desktop die lekker snel is en ik ook voor Office en zo kan gebruiken en dan de tabblet als ik gewoon op de bank wil hangen en lezen over Complicate en haar beestjes.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wow, XP
Goed besturingssysteem was dat
Met plezier jaren mee gewerkt
WOOOOOW dat lijkt dus ideaaaaaaaaaaaaalquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O dan moet je Aliens vs Predator 2 proberen en dan als alien gaan.
De vrijheid
De strategie
De bloedbaden
Onee wacht...jij was niet van die dingen he?![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In combinatie met propaangas en een vuurtje...
Niet doen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja ik blijf maar staren naar dat ding![]()
Ken ik weer neit, maar Koffie weet er waarschijnlijk alles vanquote:
Kloptquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Ken ik weer neit, maar Koffie weet er waarschijnlijk alles van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke tijd?quote:
Net popkorn bakkenquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In combinatie met propaangas en een vuurtje...
quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt
Heb ik ook ooit nog gemodRules.ini, hahaha. Dat is waar ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
POPCORNquote:
Ik ben vergeten te vermelden dat zo'n beestje wordt opgesloten in een boterhamzakje gevuld met propaangas.quote:
Ik niet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:14 schreef complicate het volgende:
Wie gaat er voor de LAPO? En liefst zonder fout
quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben vergeten te vermelden dat zo'n beestje wordt opgesloten in een boterhamzakje gevuld met propaangas.
Moet je even op youtube wat filmpjes erover kijken, dat spel was wel superschrikken vaakquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:11 schreef complicate het volgende:
[..]
WOOOOOW dat lijkt dus ideaaaaaaaaaaaaal![]()
Je bent een game-therapeut he
Beter doe je je XP machine niet weg, want veel oude spellen doen het niet meer op Windows 8quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zit al wat rond te kijken naar een andere pc. Wil eigenlijk geen laptop. Klein scherm en nadat een accu kut is geworden valt je mobiliteitsvoordeel ook weg. Dus denk een nieuwe desktop, router met draadloos aanschaffen en dan tabblet voor er bij. Dan heb heb de desktop die lekker snel is en ik ook voor Office en zo kan gebruiken en dan de tabblet als ik gewoon op de bank wil hangen en lezen over Complicate en haar beestjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |